skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
pohonné ústrojí z 603 do škodovky
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Zastavil:Lenny93
21:14:37
07.03.2010
07.03.2010

Martin100L
-> havlik: Pleteš si to s 613. Ta má skutečně zadní nápravu pod motorem, dokonce má diferák v olejové vaně, ale 603 má stejné uspořádání jako škoda. Diferák v ní jde otočit stejně jako ve škodovce. Jak psal -> Vrba: otáčí se to kvůli hmotnosti. Rozložení je potom mnohem lepší.
21:12:42
07.03.2010
07.03.2010

gabo000000 - zrušená registrace
-> Pedro boy: v com je odpruzena tak dokonala? takisto sa ti rozpadne ako neodpruzena;)
21:11:52
07.03.2010
07.03.2010

Lenny93
Martin100L 07.03.10 21:00:17 napsal:
Zkušenosti ne, ale stejnej nápad mě už taky napadl. Nevím kde, ale četl
jsem, že tak někdo dříve, někdy v 70. letech jezdil vrchy, ale měl to
otočené, nejdřív motor místo zadních sedaček a pak diferák a
převodovka. Na co to stavíš pane? Taky na vrchy? Pokud postavíš motor jako
měla 607, tak se na Tebe přijedu podívat, to by byla paráda… 200 koní a
chlazení ejektorama. Tady máš inspiraci, jak by to mohlo vypadat. Pokud to
znáš, tak se omlouvám.
youtube.com/v/gcrzFy_6Ra 4 uspořádání chci nechat originální, přesto děkuju. Mám spíš takovou "vizi" postavit 130 RS s 2x přeplňovanou V8 z tatry s výkonem někde kolem 300 - 350 koní .... a pokusit se tu šílenost postavit na papíry
Zkušenosti ne, ale stejnej nápad mě už taky napadl. Nevím kde, ale četl
jsem, že tak někdo dříve, někdy v 70. letech jezdil vrchy, ale měl to
otočené, nejdřív motor místo zadních sedaček a pak diferák a
převodovka. Na co to stavíš pane? Taky na vrchy? Pokud postavíš motor jako
měla 607, tak se na Tebe přijedu podívat, to by byla paráda… 200 koní a
chlazení ejektorama. Tady máš inspiraci, jak by to mohlo vypadat. Pokud to
znáš, tak se omlouvám.
youtube.com/v/gcrzFy_6Ra 4 uspořádání chci nechat originální, přesto děkuju. Mám spíš takovou "vizi" postavit 130 RS s 2x přeplňovanou V8 z tatry s výkonem někde kolem 300 - 350 koní .... a pokusit se tu šílenost postavit na papíry

21:08:55
07.03.2010
07.03.2010

Pedro boy
Kamoš to má spravené v 1000ke.Má seriovú mokrú 4ku a drží mu to zatial dobre.Akurát furt sa babre so spojkou.Ale to len kvoli tomu že si nekúpil odpruženú.
21:06:46
07.03.2010
07.03.2010

havlik
-> Vrba: no to možná jo ale znamenalo to nějaký mrdání s předovkou navíc ten motor při použítí komplet nápravy je dost vevnitř oproti seriovýmu motoru si vezmi že střed motoru je cca tam kde máš poloosy
21:05:02
07.03.2010
07.03.2010

Vrba
-> havlik: Tak ono je mozny,ze sveho casu se pouzivalo to otoceni z duvodu lepsiho rozlozeni hmotnosti,kdy byl vlastne motor uprostred.
21:01:37
07.03.2010
07.03.2010

havlik
-> Martin100L: proč by tam dával ten motor obráceně? když to v serie má stejný uspořádání jako škodovka


21:00:17
07.03.2010
07.03.2010

Martin100L
Zkušenosti ne, ale stejnej nápad mě už taky napadl. Nevím kde, ale četl jsem, že tak někdo dříve, někdy v 70. letech jezdil vrchy, ale měl to otočené, nejdřív motor místo zadních sedaček a pak diferák a převodovka. Na co to stavíš pane? Taky na vrchy? Pokud postavíš motor jako měla 607, tak se na Tebe přijedu podívat, to by byla paráda... 200 koní a chlazení ejektorama. Tady máš inspiraci, jak by to mohlo vypadat. Pokud to znáš, tak se omlouvám.
20:30:48
07.03.2010
07.03.2010

Lenny93
Ahoj máte někdo nějaké zkušenosti s touto úpravou ? Budu rád za každou radu
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Zastavil:Lenny93

