skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Proč cvakaj ventily
19:33:08
26.03.2010
26.03.2010

Ratoo
-> upír 130: děkuji
22:23:39
25.03.2010
25.03.2010

upír 130
-> Ratoo: 777550575 Chovanec..
00:49:43
25.03.2010
25.03.2010

Ratoo
-> mirco: asi koupim tu 280 od Chovance a budu mít jistotu, že když to bude cvakat dál tak že to neni vačkou, jinak už mě nic nenapadá.
nemáte někdo kontakt na Chovance? nikde ho nemůžu najít
nemáte někdo kontakt na Chovance? nikde ho nemůžu najít

22:12:14
24.03.2010
24.03.2010

mirco
-> Ratoo: noo a ešte sa potom pozri aj na tu vačku zo speedpro ... kamoš od nich kúpil dve naraz 280ky s malým uložením a ani jedna ako sme nakoniec zistili nemala povrchovú úpravu po prebrúsení a to si myslím že také niečo predávať hmm ... a potom ak nevieš a založíš takú vačku tak to začne robiť dosť veľké prblémy ... skús potom pozrieť aj vačku ak ti to cvakanie nezmizne
20:45:58
24.03.2010
24.03.2010

Ratoo
-> afro100: perfekt! díky moc
17:31:32
24.03.2010
24.03.2010

afro100
-> Ratoo: skoda-virt.cz/cz/.../1810
-c-vahadla
15:19:30
24.03.2010
24.03.2010

Ratoo
mam ještě otázku, bylo tady téma "převod na C vahadlech" jak poznám C vahadla a jakej je rozdíl mezi nima a jinejma, nebo teda který otvíraj víc a který míň jestli to dobře chápu

14:32:28
21.03.2010
21.03.2010

Ratoo
-> upír 130: no bohužel koukal a pak sem zbytek dne odmašťoval motorovej prostor a motor

14:29:46
21.03.2010
21.03.2010

upír 130
-> Ratoo: nemáš problém s mazání klaviatury?? po sundání víka a natočení motoru bys měl vidět jak to maže .. to si koukal??
14:16:38
21.03.2010
21.03.2010

Ratoo
-> upír 130: no kámoš jí má taky a bezproblémů, necvakaly mu ventily do tý doby než se mu zlomilo vahadlo a dal tam jinou klaviaturu, pak to začlo cvakat jako mě, měl sem od ní i papír ale asi sem ho ztratil. Měřily sme jí po namontování do motoru, úhly seděly a ventily se otvíraly a zavíraly na všech válcích stejně, už si ale nepamatuju hodnoty kolik stupňů kdy otvíraly a kdy zavíraly.
13:55:00
21.03.2010
21.03.2010

upír 130
-> Ratoo: nj. to je asi jediný kde bych jí ještě s onnoncí nekoupil.. neznamená že bude špatná určitě ale chce jí vždy proměřit než jí namontuješ.. když koupíš od znamé firmy tak bych tomu trochu věřil..
12:39:59
21.03.2010
21.03.2010

Ratoo
-> upír 130: je to přebrus, kupoval sem jí bohužel na speedpro...

12:21:39
21.03.2010
21.03.2010

upír 130
-> Ratoo: to je divný.. hledal bych chybu ve vačce.. co je to zač??
12:09:46
21.03.2010
21.03.2010

Ratoo
-> upír 130: čim menší vůli dám tim hůř to jede v nízkejch otáčkách a spatně drží volnoběh
12:03:46
21.03.2010
21.03.2010

upír 130
-> Ratoo: jako ta menší vůle se odrazí na výkonu?? to je divný ne.. stím olejem máš pravdu ale tyhle čísla platěj jen u běžnejch olejů.. pokud koupíš sportovní nebo závodní olej tak plná syntetika je vše a ty si můžeš vybrat jakou normu chceš.. můžeš mít plnej synťák třeba 10w nebo klidně 15w..
11:37:14
21.03.2010
21.03.2010

Ratoo
-> darklord: no já měl za to že 15W byl minerál 10W polosyntetika a 5W plná syntetika, ale teď si právě nejsem jistej.
-> upír 130: jj ta vůle pomáhá čim menší tim je to tišší, ale odrazí se to na výkonu, ventily jsou nový a vahadla jsem srovnal byl tam minimální schůdek.
-> upír 130: jj ta vůle pomáhá čim menší tim je to tišší, ale odrazí se to na výkonu, ventily jsou nový a vahadla jsem srovnal byl tam minimální schůdek.
09:26:12
21.03.2010
21.03.2010

upír 130
-> Ratoo: ještě mě tak napadlo, nemáš vyklepaný vahadla a ventily?? to by znamenalo že tam vložíš měrku 0,4 ale vůle by byla větší protože jí vlastně nemůžeš spravně změřit pokud nemáš srovnaný dosedací plochy ventilu a vahadla..
09:19:55
21.03.2010
21.03.2010

upír 130
-> Ratoo: a tak zkus dat třeba 0,35mm vůli.. nevidím vtom problém.. zkoušel bych ubírat a posloucchat.. a olej bych neřešil ten se natom může podílet jen hodně minimálně...
07:26:45
21.03.2010
21.03.2010

darklord
-> Ratoo: na to si prisiel ako? z tejto specifikacie nezistis aky to obsahuje zakladovy olej 

23:17:08
20.03.2010
20.03.2010

Ratoo
-> darklord: ne nezkoušel, to je polosyntetika žejo
22:30:43
20.03.2010
20.03.2010

darklord
-> Ratoo: 10W60 nejaky si neskusal?
21:46:02
20.03.2010
20.03.2010

Ratoo
-> upír 130: tyčky jsou ocelový, vůle 0,4 za tepla, vačka 280/280, zítra změřim zdvih papír od ní jsem si někam schoval ale nevim kam
-> darklord: s olejem jsem už taky experimentoval, teď tam mam klasiku 15w40 mogul s nim je to nejtišší, byl tam helix, motul, castrol a paramo

-> darklord: s olejem jsem už taky experimentoval, teď tam mam klasiku 15w40 mogul s nim je to nejtišší, byl tam helix, motul, castrol a paramo
21:31:21
20.03.2010
20.03.2010

darklord
-> Ratoo: co dat iny olej? nejaky hostejsi? akty tam mas teraz?
20:37:07
20.03.2010
20.03.2010

upír 130
-> Ratoo: ja si to myslel že to nepomůže ale ted to máš alespon nový a chybu můžeš hledat jinde.. co tam máš za tyčky?? ocel nebo i hlíníky?? a jaký si dával vůle .. a ještě napiš co máš za vačku a jaký má zdvihy..
20:02:58
20.03.2010
20.03.2010

Ratoo
Tak dneska konečně vyměněná klaviatura, a nic moc změna, už na to kašlu, za studena to necvaká a za tepla je to jak singrovka.
10:15:41
15.03.2010
15.03.2010

Ratoo
-> Acryll: zatim sem nedodělal klavír protože mi prodali jinej čep asi na 130, dneska jdu koupit ten správnej a dám to dokupy, večer podám info

18:13:17
14.03.2010
14.03.2010

Acryll
-> Ratoo: tak pomohla vymena?
22:21:57
11.03.2010
11.03.2010

upír 130
-> Ratoo: ja si myslím že volná klaviatura by neměla dělat hluk.. protože když seřizuješ ventily tak tam vkládáš měrku pod mírným tlakem a tu vůli jakoby vymezíš na tom čepu ve vahadle.. ale samozřejmě je lepší to mít vpořádku, ale mylím si že to nepomůže na ten hluk ventilů.. ale pak napiš jestli to pomohlo ale stím že dáš stejný vůle..
21:43:38
11.03.2010
11.03.2010

Ratoo
dneska sem koupil novej čep vahadel zítra dám dokupy slušnou klaviaturu a uvidíme

16:07:05
07.03.2010
07.03.2010

Ratoo
http://www.youtube.com/wa
tch?v=BwBnqp-8yzs a tady je prohřátej
19:31:33
06.03.2010
06.03.2010

Ratoo
-> jarda.u1: myslíš že by to mohlo dělat takovej bordel? i když je to jediný co sem nedával nový. Nevíš jestli se dá někde sehnat novej klavír?
16:46:25
06.03.2010
06.03.2010

jarda.u1
-> Ratoo: tak mas vydrenej cep vahadel a vahadla
16:12:19
06.03.2010
06.03.2010

TAZ1500
jen řikam jak to je čim to děla že ho to vyjde na 16kč nevím to mi neřek a vím že u 1203ky 1500 motoru jde zvíšit vykon i jinak ale to už vyjde na hodně peněz ja sem se seriovym motorem 1433ccm spokojenej nic bych nepředělaval
12:41:01
06.03.2010
06.03.2010

Jarda/felda
-> havlik: 15,50 110oktanový LPG
nebo kolem 20 109oktanový E85 
nebo kolem 20 109oktanový E85 
11:55:34
06.03.2010
06.03.2010

havlik
-> TAZ1500: 16kč 104oktanovej benzín a ted nám řekni tu o karkulce


11:13:29
06.03.2010
06.03.2010

Ratoo
-> Vrba: předstihem to není. tohle neni detonační hoření (samozřejmě sem to vyzkoušel) tohle cvaká jinak jsou to asi vahadla o dřík, když sundám ventil dekl a houpu s vahadlem tak to cvakne když narazim o dřík a nedělaj to všechny vahadla.
08:49:02
06.03.2010
06.03.2010

Alenka
-> TAZ1500: muj motor ma taky necelych 70kW, ale ma najeto uz pres 70,000km v dennim provozu a umi jezdit na kdejaky 95 oktanovy patok, takze existuji i lepsi zpusoby nez nesmyslne zvysit kompresi a potom do toho lit buhvi co, aby po par kilometrech odesla klika :)
02:23:23
06.03.2010
06.03.2010

Vrba
-> Ratoo: Zkousel jsi trosku ubrat ten předstih?Mělo by to pomoct...
00:00:54
06.03.2010
06.03.2010

TAZ1500
ten benzin ho udajně vyjde cca 16kč při tom množství co to děla jak to dela nevím to mi neřek jinak už tam ma asi 4tou kliku ma to takovou kompresi že to proste nevidrži a praskne a ten motor ma neco kolem 70Kw necelych jo a jeste neco volnoběh se mu drží cca 1500ot možna by stalo za skoušku taky ho zvednout
17:50:37
05.03.2010
05.03.2010

jarda.u1
-> havlik: ja bych docela chtel videt treba takovou sanitu na sprintu,mohla by to bejt pekna podivana
16:26:19
05.03.2010
05.03.2010

havlik
-> TAZ1500: ty měl asi docela drahej provoz ne? litr takovýho benzínu stojí tak 120kč ne-li více
16:25:06
05.03.2010
05.03.2010

Vrba
-> jarda.u1: fast and furious
15:29:24
05.03.2010
05.03.2010

jarda.u1
-> TAZ1500: na co je takovyhle auto dobry,to to ma na sprinty?
15:10:27
05.03.2010
05.03.2010

TAZ1500
ten snimač neni v hlave ale na bloku a při detonačnim hoření upravuje řidici jednotka předstih snižuje někdy až za horní uvrat dokud klepani neprestane potom se vrací spatky k normalnimu programu jde o to že on tam na tom motoru bude mit vysokou kompresi proto to ma takovy zvuky jeden znamej ma u 1203ky snižovanou hlavu až na tolik že si musel udelat chlazeni nasavanyho vzduchu a používa benzin se 104 oktany
10:39:18
05.03.2010
05.03.2010

Vrba
-> darklord: Tak ono kdyz motor trosku klepe v oblasti maximalniho kroutaku,tak to spíše svědší o tom,že ten předstih je správně.A když klepe moc,tak už to většinou slyšíš.Je to slyšet i venku,kdyz takove auto kolem tebe projede.
00:03:05
05.03.2010
05.03.2010

darklord
-> Vrba: no, lenze pri mojom aute je hluk v kabine taky za klepanie pocujes az fakt v extremnom pripade... a na mieste to neostestujem ako sa to chova v zatazi...
asi som este lama
asi som este lama23:59:15
04.03.2010
04.03.2010

Vrba
-> darklord: Podle mě bude to čidlo nějaký piezoelektrický měnič a signal z něj bude poměrně slabý.Chtělo by to změřit,nebo k tomu najit nějaký katalogový list,kde bude přesne popsaný,co z toho poleze.Myslim si,ze je to ale zbytečnost.Každý,kdo o motorech trošku ví,tak to slyší hned.
18:04:53
04.03.2010
04.03.2010

darklord
-> Vrba: no prave nad tymto uvazujem... ale je otazne aky signal ide z cidla, a ci by to na kontrolku stacilo...
17:19:10
04.03.2010
04.03.2010

Vrba
-> Evž@: Snímač je na bloku,ale to proboha s tím nema nic společného jejda.Tady sme na karbecu a rozdelovači.Leda to cidlo nejak napojit aby se rozsvitila kontrokla,ze to detonuje.Prot ty,co to nepoznaj a myslí si,že je to klepání ventilů.

