no zatim nic..furt sem tu
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Proč cvakaj ventily
15:45:12
04.03.2010
04.03.2010

Evž@
-> havlik:
no zatim nic..furt sem tu
no zatim nic..furt sem tu15:42:37
04.03.2010
04.03.2010

havlik
-> Evž@: a nic co?

15:36:35
04.03.2010
04.03.2010

Evž@
-> TAZ1500: jestli má hlava felicia MPi nějaký snímač klepání....tak at se na místě propadnu
14:29:08
04.03.2010
04.03.2010

Vrba
-> TAZ1500: 

14:23:59
04.03.2010
04.03.2010

havlik
-> TAZ1500:


14:22:22
04.03.2010
04.03.2010

TAZ1500
to je všechen problem hlava felicie a jeste k tomu snižena vrat tam co tam ma bejt jesi se nepletu tak myslis hlavu mpi? jenže mpička maj snimač klepaní a ty ho nemas
14:08:42
04.03.2010
04.03.2010

jarda.u1
-> Vrba: presne tak

14:03:19
04.03.2010
04.03.2010

Vrba
-> Evž@: Tak to byly ventily,to je jasny.Jenže 90pct lidi rika detonacim klepani ventilu,coz je blbost,že jo...
13:11:25
04.03.2010
04.03.2010

Evž@
-> Vrba: ja sem to v autě neslyšel....jen když sem poslouchal motor vzádu při volnoběhu..po zmenšení vůle mi to přestalo..asi sem měl velké
12:30:33
04.03.2010
04.03.2010

jarda.u1
Pokud to po ubrani plynu prestane cvakat,tak ma velky predstih.
12:27:10
04.03.2010
04.03.2010

Vrba
-> David29: Pokud to slysis i v aute pri jizde,tak jsou to detonace.
12:22:26
04.03.2010
04.03.2010

David29
Tyhle zvuky neznám... takže vim starou belu jak zní cvakání či detonace..
Neměl by ste někdo zvuk. záz. nebo video?
Neměl by ste někdo zvuk. záz. nebo video?
12:06:09
04.03.2010
04.03.2010

Petkar1
-> Ratoo: Uber trochu předstih a nalej 100oct
10:16:25
04.03.2010
04.03.2010

Vrba
necvakaj...to jsou detonace.Je moc vysoky predstih.Ubirej tak dlouho dokud to neprestane.
06:17:30
04.03.2010
04.03.2010

Evž@
-> darklord: tak těch cca 0,15-0,2 asi.......čim větší vůle tim vic to šlo slyšet....dlouho sem se stim hral...nakonec 0,35 za tepla
06:03:06
04.03.2010
04.03.2010

darklord
-> Evž@: nemas zmerane kolko je to za studena?
05:43:19
04.03.2010
04.03.2010

Evž@
-> Ratoo: otázka do jaké míry je to hlučné.....taky mi to po zahřátí jde víc slyšet
..je to ozvyku....5-ti kanály sou na volnoběh tižší
..je to ozvyku....5-ti kanály sou na volnoběh tižší01:07:11
04.03.2010
04.03.2010

vhml
-> Ratoo: ventilová vůle se s teplotou zvětšuje
23:21:36
03.03.2010
03.03.2010

Ratoo
-> TAZ1500: je tam hlava z felicie 50Kw, mela by bejt na bezolovnatej benzim stavěná, jinak rozvody jsou nový a bez vůle, tohle neni cvakání detonačního hoření ale ventilu samotnýho, ráno přijdu kopnu do vrtule a 2 minuty je ticho pak to začne postupně sílit a cvakaj jen některý ne všechny a dělá to v celym rozsahu otáček.
22:51:00
02.03.2010
02.03.2010

jarda.u1
-> Ratoo: ano,vule se za tepla zvysi.
22:40:51
02.03.2010
02.03.2010

TAZ1500
co bereš za te benzín muže ti to dělat natural 95 i když tam nalijes olovo. ventily klepou jen na volnoběh pri zvíšenych otačkach to pomalu prestava bejt sliset pokud ti to děla normalne pri jizdě je to detonační spalovani a děla to ten natural 95 nevím jesi by to delala i 91 to ti nepovim dlaši vec co rozvodák ono když se hluk k hluku přida vznikne peknej ramus
18:05:46
18.02.2010
18.02.2010

Ratoo
-> Gemini: je to stelovane za tepla asi po hodinove jizde
-> Evž@: to jsem daval driv ale vykonove je to znat
-> packa: ted si nechci vymejslet ale mam takovej dojem ze sem nekde cetl ze se vule ventilu stoupajici teplotou motrou zvetsuji proto je nejlepsi sestelovat vule za tepla na 0.4
-> Evž@: to jsem daval driv ale vykonove je to znat
-> packa: ted si nechci vymejslet ale mam takovej dojem ze sem nekde cetl ze se vule ventilu stoupajici teplotou motrou zvetsuji proto je nejlepsi sestelovat vule za tepla na 0.4
08:58:49
18.02.2010
18.02.2010

Evž@
-> Ratoo: těch 0,4 tak za tepla...ja dávám 0,35
08:53:23
18.02.2010
18.02.2010

Gemini
-> Ratoo: to mas za tepla alebo za studena ?
00:13:28
18.02.2010
18.02.2010

packa
-> Ratoo: Já bych zkusil vůle sériový. 0,4 se mi zdám moc.
22:25:23
17.02.2010
17.02.2010

Ratoo
-> steyr: o 0.5mm
22:11:44
17.02.2010
17.02.2010

steyr
-> Ratoo: a o kolko je znizena ta hlava ?
20:51:27
17.02.2010
17.02.2010

Ratoo
-> Gemini: vůle mám 0.4 S+V vacka 280/280
-> steyr: po vymene hlavy za 40Kw na 50Kw a vymena vacice serie za 280/280
-> steyr: po vymene hlavy za 40Kw na 50Kw a vymena vacice serie za 280/280
11:29:58
15.02.2010
15.02.2010

Gemini
ake mas ventilove vole a aku mas vacku ??
01:23:19
15.02.2010
15.02.2010

steyr
ventili zacali cvakat same od seba alebo po nejakom zakroku v motore ?
22:27:49
14.02.2010
14.02.2010

jarda.u1
-> Petr Volfik: to ma spis vytahany rozvody,ne?
22:25:33
14.02.2010
14.02.2010

Petr Volfik
Jo to je věčný problém, kamarádovi na motoru fávo zase cvakaj jen když ubere plyn. Taky nevim co s tim, ale nijak se to nezhoršuje tak s tim normálně jezdí...
Další kamarád dělá to že zabrušuje kozliky který se omačkaj o ventily a pak se to pomalu nedá seřídit.
Další kamarád dělá to že zabrušuje kozliky který se omačkaj o ventily a pak se to pomalu nedá seřídit.09:49:27
13.02.2010
13.02.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Vrba: No fakt :-)
07:31:18
13.02.2010
13.02.2010

Ratoo
-> Evž@: to jsem taky zkoušel za tepla za studena a i ruzny vule a nejlepsi je 0.25 za tepla ale vsechen vykon je v pr..li.
-> Kočislav: tankuju u SHELLKY
-> Olgoj Chorchoj: maze, ale premejslim jestli treba nema moc velky vule klavitura, vcera sem tam nahodil zase jinou z Feldy mpi-cka a je to kupodivu tissi
-> Kočislav: tankuju u SHELLKY
-> Olgoj Chorchoj: maze, ale premejslim jestli treba nema moc velky vule klavitura, vcera sem tam nahodil zase jinou z Feldy mpi-cka a je to kupodivu tissi
03:19:42
13.02.2010
13.02.2010

Vrba
Matthes, záškodník z TechWebu 12.02.10 14:46:58 napsal:
Bo rozmrdanej rozdelovac s vulema. :-D
Bo rozmrdanej rozdelovac s vulema. :-D
20:22:07
12.02.2010
12.02.2010

Olgoj Chorchoj
maže vršek?!!!!!
20:04:18
12.02.2010
12.02.2010

Kočislav
-> Ratoo: U jaké benzínky jsi tankoval? Je to dlouhodobý problém? Směřuju k tomu, jestli to není následek špatné kvality benzínu. Mám 742.136 a když natankuju někde něco horšího tak jsou ventily slyšet i při vyhovujícím seřízení.
17:39:26
12.02.2010
12.02.2010

Evž@
-> Ratoo: mě to taky dělalo.....pak sem znova seřídil ventily za tepla a cvakání téměř zmizelo....ale jinak ty motory s hlinikovýma hlavama sou hlučnější než ty litiny...taky sem se tim nemohl smířit ani domluvit..ale je to tak
16:32:12
12.02.2010
12.02.2010

Ratoo
nejaky dalsi napady?
14:54:48
12.02.2010
12.02.2010

Ratoo
-> Matthes, záškodník z TechWebu: rozdelovac sem uz taky delal je bez vule
14:47:34
12.02.2010
12.02.2010

Ratoo
-> Nwkt: predstih sem delal asi 10x ale tohle je jiny cvakani dela to porad pri nizkejch i pri vysokejch, ale cim mensi vule udelam tim je to tissi
14:46:58
12.02.2010
12.02.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
Bo rozmrdanej rozdelovac s vulema.
14:44:16
12.02.2010
12.02.2010

Nwkt
-> Ratoo: A předstih?
14:44:00
12.02.2010
12.02.2010

Ratoo
-> Nwkt: ne, 95, ale zkousel sem i tzv. shel v pover a tu druhou ohnivou vodu, racing nebo tak nejak
14:29:21
12.02.2010
12.02.2010

Nwkt
-> Ratoo: A natankoval si 91 co
14:28:09
12.02.2010
12.02.2010

Ratoo
-> k.o.p.i: olej je v poradku, bohuzel.
-> Rooney: rapid 136
-> Rooney: rapid 136
14:05:38
12.02.2010
12.02.2010

Pavel P..
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ale tam zase nejsou ventily.. tak co pak?

13:58:53
12.02.2010
12.02.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavel P..: S boingem jedine leteckej petrolej.
13:48:20
12.02.2010
12.02.2010

Pavel P..
jezdi na natural

13:48:02
12.02.2010
12.02.2010

Rooney - zrušená registrace
U čeho? Boing 747?

