Čím to? Studený start

prohledat
73 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 23.01.2010 do 05.02.2010, založil/a palinator
řadit dle data
19:33:40
05.02.2010
kamikaze
-> Syny: To bude eště něakou dobu trvat, napřed musim sehnat EDSRko v něakym dobrym stavu a udělat repasi
13:33:55
05.02.2010
Syny
-> kamikaze: Kdyz k nemu jedes poprve, nech si to prolezt cely :) Zkontroluje celej karbec, nataveni predstihu, svice a vsecko mozny :) Je to vjezd do dvora v takovej zatacce u Konzumu, abys tam nebloudil :)
13:29:58
05.02.2010
kamikaze
-> Nwkt: Diky moc. Ja mam karb nastavenej podle sebe pac z emisi to nejelo40
13:03:22
05.02.2010
Syny
-> Nwkt: To mi pripomina, ze mu budu muset taky zavolat 6
12:04:22
05.02.2010
Nwkt
-> kamikaze:
zvětšit Čím to? Studený start - obrázek od Nwkt vložen 05.02.2010 12:04:22
12:03:35
05.02.2010
kamikaze
-> Syny: Dáš mi prosím kontakt na to seřízení. Dík.
09:22:24
30.01.2010
ferrari
Tak ale skusmo zväčšiť predstih je minimum - povoliť rozdeľovač a pootočiť ho jemne proti smeru hodinových ručičiek...tak o 2-3 mm myslené na obvode rozdelľovača...proste jemne...a zatiahnuť rozdeľovač...
08:39:32
30.01.2010
palinator
-> ferrari:
Sám ho dělat nebudu, nechám jej nastavit až roztaje sníh, stejně to teď nikam nejezdí.
22:44:39
29.01.2010
ferrari
Čo ten predstih???!!! Presne takéto niečo spôsobí aj malý predstih...
20:33:50
29.01.2010
palinator
Tak jsem se to pokusil trochu "poladit", zvýšil jsem asi o 90° bohatost, tak, že mi otáčky po silném zašlapání na brzdu drobně vzrostly - pro rejpaly, je to jen dočasné řešení, abych věděl, co to bude dělat za studena, původní nastavení z ME bylo v tomto ohledu vyhovující, otáčky se téměř nezměnily, téměř neznatelně klesly.
Start jsem dnes provedl přesně tak, jak je doporučováno. Bez našlapání, bez plynu, jen s plně vytaženým sytičem a motor se udržel až na 4. pokus.8 Teplota asi -5°C. Víko jsem kontroloval, filtrbox nebyl utažen zvlášťe velkým momentem a žádné odchylky jsem nezjistil.
20:27:34
25.01.2010
ferrari
Ale to môže byť kľudne malinký (alebo plusový) predstih...ten je dobre nastavený? Rozdeľovač ok,
12:26:32
25.01.2010
palinator
-> Syny:
Na kilometry to bude max. pár tisíc, na čas několik let...3
00:39:33
25.01.2010
Syny
-> palinator: Tak jinak - kdy si naposled ty ventily delal, kdyz by nemely bejt spatny? :)
upraveno 2x, naposled 25.01.2010 00:39:59
22:27:55
24.01.2010
palinator
-> ferrari:
Na seřízení půjdou na jaře, ale neměly by bejt špatný.
11:31:09
24.01.2010
ferrari
Hej-hej, rozborka-zborka karbu iste pomôže...ozaj, čo ventily a zapaľovanie? Všetko OK?
11:25:22
24.01.2010
jarda.u1
-> palinator: sundej to viko a uvidis vic.
10:56:52
24.01.2010
palinator
-> ferrari:
Ne, protože do jisté míry to dělá i při nadnulových teplotách. Nemůže být třeba přicpaná tryska sytiče?
09:16:42
24.01.2010
ferrari
Hej, presne, skús iný karbec...aj keď sýtič je samostatný systém a tak je to véééľmi čudné...jedine, žeby bolo ozaj brutálne skrivené víko (a môžeš mať aj nový karbec, ale ke´d silno pritiahneš ten šrób, ktorý prechádza filterboxom a je uchytený vo víkukarbu, tak ho proste zničiš...

A inak ide auto OK? Ak nie, nemáš zamrznutý benzín (teda vodu v benzíne presnejšie)?
08:00:10
24.01.2010
Kočislav
-> palinator: Já si prostě myslím, že pokusná výměna karburátoru za jiný by ti mohla napovědět. A od toho bych se potom odpíchl (repase dosavadního karb. apod.)
21:27:34
23.01.2010
palinator
-> Syny:
Asi dělanej za přítomnosti svěcený vody.
20:35:21
23.01.2010
Syny
-> palinator: No ja jen vim, ze po nastelovani hodnot na ME mi to delalo bordel taky... Navic po serizeni mi fakt chytala na prvni pokus... I v -20°C po napumpovani a prislapnuti plynu... Pak sem vymenil karbec a bylo po prdeli... Ten nesel pri teplym motoru natocit a podobne a pritom byl uplne stejnej a zachovalej... Takze tak no... Pak sem to odstavil a od ty doby nejela :)
20:33:10
23.01.2010
palinator
-> Kočislav:
Tak se ale musíte dohodnout, jestli to, co mi to dělá, je normální nebo není. Jeden tvrdí to a všichni ostatní ono. Hlavně Syny.6 Karburátor si myslím, že z mého okolí budu mít nejzachovalejší, byť je méně používaný. Jiné karburátory zase budou mít jiné vady. Nějaké vyčištění a promazání karburátoru se snad neztratí, stejně tak jako vylepšené nastavení.
20:21:29
23.01.2010
Kočislav
-> palinator: No já než bych se začal do něčeho pouštět, zkusil bych se poptat po okolí a od nějakého známého - škodovkáře bych si zkusil půjčit jiný karbec, nejlépe takový, který je zrovna v dobrém stavu - používaný atd. a zkusil bych to prohodit. Pak bys viděl.
Mimochodem ten jev na video ze zkušenosti považuju pro start 120 motoru v mrazu jako normální. Můj 742.136 16 000 km po GO a repasi karb. vydrží běžet na druhý start, spotřebák - 120 s motorem v dobrém stavu se udrží na 2.-3. pokus. 120 GLS co jsem míval před lety taktéž 2.-3. pokus, trochu se to zlepšilo v průběhu let používání po překroužkování motoru, opravě hlavy, karburátoru, prostě postupným řešením všeho co bylo třeba.
18:52:32
23.01.2010
palinator
-> Syny:
Nejsem, to já jen preventivně...3 Zejtra to půjdu okouknout, ale v tý zimě něco dělat, hrozný!
18:49:42
23.01.2010
Syny
-> palinator: A ty ses si jistej ze to je vikem a ze pripadne nejde srovnat?
18:47:41
23.01.2010
palinator
-> Nwkt:
Máš pravdu, teď jsem si toho všiml, poslední karbec na 105 ho nemá, ale EdDeSeRy 105 ano! Ta poslední 120 od "84 ekonostat taky ne...8 Asi šetřili, na EDSR je dávali a na SEDRy už ne.

Ne, že mi teď to víko vyfouknete, když jsem vám ho tak hezky našel...:-D
upraveno 1x, naposled 23.01.2010 18:48:55
18:44:35
23.01.2010
palinator
Mimochodem, to víko je dle čísla na 120!
18:43:31
23.01.2010
Nwkt
-> palinator: Všechny nemají
18:42:51
23.01.2010
palinator
Čím to, že moje chytrá kniha říká, že ekonostat mají všechny karbce? Udávány jsou tady hodnoty jak trysek, tak vzdušníků!!
18:38:12
23.01.2010
peti
-> Nwkt: co som videl zatial zopar nahradných deklov tak vsekty maly prpipravu na ekonostat, mozno boly nahradné veka vsetky tak ale neviem ,ale ked by spodok nemal ekonostat vrch ano tak to nicomu nevadilo, ale opacne samozrejme ano
18:37:42
23.01.2010
jarda.u1
-> Nwkt: tak tam ten ekonostat bude k nicemu,protoze v karburatoru nejsou pro ekonostat kanalky.
18:36:40
23.01.2010
Nwkt
-> jarda.u1: A když koupí víko s ekonostatem na 120 SEDR?
18:34:09
23.01.2010
jarda.u1
-> palinator: ano,je to ono.K SEDRu prislusi jine viko,nez k EDSRu,tak to nezamen a zrovna tak je to s tesnenim vika.Jinak jak pise -> Nwkt: nektere karburatory meli navic ekonostat,ale jedna se o karburatory pro 130,135 a 136.Na 120 ho nemas.
18:31:48
23.01.2010
Syny
-> palinator: Ja to ochopil... Dle me mas chudsi smes a tim syticem ji das tak akorat na uroven normalni smesi... Jenze pri studenym statu to chce bohatou smes a proto tobe ani vytazeni sytice nestaci...
upraveno 1x, naposled 23.01.2010 18:32:14
18:25:57
23.01.2010
Nwkt
-> palinator: To je ono, ale je ještě rozdíl jestli má ekonostat nebo ne
18:25:12
23.01.2010
palinator
Víko = tělo karburátoru?9 Našel jsem nějaký víko pro SEDR a stojí to 700,-
www.autotypautodily.cz/cz -detail-182967-vicko-karbu ratoru-sedr.html
18:19:58
23.01.2010
palinator
-> jarda.u1:
A ty víka jsou unifikované pro všechny karbce SEDRy, EDSRy? Kdyby to bylo křivý, už si s tím nějak naložím... Zatím vám děkuji.
18:17:48
23.01.2010
jarda.u1
-> palinator: viko se da vymenit,prodavalo se jako samostatny nahradni dil,ale dnes v mototechne asi uz nepochodis.Prohnute byva kvuli tomu,kdyz nekdo pretahne filtrbox vyssi silou,nez je pripustne.Ze je krive poznas tak,ze ho demontujes a zkontrolujes jeho rovinnost pomoci pravitka,nebo suplery a pod.Srovnat jde ve sveraku za pomoci pripravku,ale za studena ti muze prasknout,proto ho nahrivam horkovzdusnou pistoli.Po srovnani je treba vymenit tesneni a seridit hladinu.
18:15:43
23.01.2010
palinator
-> Syny:
Otáčky jsou konstatní, nedělá to žádný vylomeniny, ale jenom to, co se od něj očekává. To se sytičem jsem špatně pochopil. Já ten sytič nesundával, chcípalo to i s ním.
18:13:06
23.01.2010
palinator
-> jarda.u1:
A podrobnosti k tomu víku nejsou? O kolik může být prohnuté, jestli je to vůbec měřitelné a jestli je to vyměnitelná záležitost nebo bude muset jít jinej karburátor?

EDIT: byls rychlejší!
upraveno 1x, naposled 23.01.2010 18:14:06
18:11:39
23.01.2010
Syny
-> palinator: Za tepla chodi jak ma? A to usuzujes podle ceho? :) Zeto jede? Jako me to je jedno, ale v tvej situaci bych ten motor nechal urcite seridit... Samozrejme sytic to obohati, stejne jako pridani plynu, ale sytic je tam z toho duvodu, ze za studena se te srazi a kondenzuje benzin na stene saciho potrubi a malo se ho dostane do spalovani, takze se syticem ma byt smes bohata a ne tak akorat aby motor drzel a po sundani je konec...
upraveno 1x, naposled 23.01.2010 18:12:17
18:11:16
23.01.2010
jarda.u1
-> palinator: viko karburatoru je pristupne po demontazi filtrboxu,da se dokonce srovnat,pokud neni extreme prohnute.
18:10:08
23.01.2010
jarda.u1
-> palinator: muzes si treba jen zkusebne odpojit hadici od posilovace a tu diru v sani zaslepit.Tim vyradis moznost,ze je zavada v posilovaci,nebo v podtlakove hadici.Zameril bych se na to viko karburatoru,potom bych zkontroloval zda ti nevypadla trubka sytice (je nasroubovana ve viku karburatoru a muze se stat,ze se povoli a vypadne do prostoru syticove trysky) a pak bych zkontroloval dodavku paliva a zda neni zpuchrela privodni hadicka z nadrze k ac-pumpe.
18:09:30
23.01.2010
palinator
-> Nwkt:
To vím, no a ventilky a takovýhle věci se neseženou?
18:08:29
23.01.2010
Nwkt
-> palinator: Prodává se membrána
18:07:15
23.01.2010
palinator
Nechá se sehnat nějaká opravná sada na palivovou pumpu?
To víko karburátoru je pevná část nebo demontovatelná? Prohnutí v řádu kolika mm se dá očekávat?
18:01:40
23.01.2010
palinator
-> Syny:
Chudou směs sice mít budu, ale nebylo by výhodnější ji obohatit pouze sytičem, tzn. hledat vinu tam (třeba to víko, nebo experimentálně hodit větší trysku sytiče)? Protože za tepla vše chodí jak má.
18:00:38
23.01.2010
Syny
-> palinator: Asi jo, v tom pripade to je opacne :) Vzdyt pisu ze to nevim tedko presne jak to je a nechce se mi nad tim moc premejslet 40 Vim jen, ze se to podle toho necha alespon priblizne nastavit... Za predpokladu ze teda posilovac a hadice podtlaku je v pohode :)
upraveno 1x, naposled 23.01.2010 18:02:19
18:00:23
23.01.2010
palinator
-> jarda.u1:
Jsou slyšet jen při velký zátěži v nízkejch otáčkách.
17:59:19
23.01.2010
palinator
-> Syny:
Neznám sice přesně funkci posilovače, ale když zašlapeš na brzdu, neubereš spíš motoru podtlak než vzduch, tzn. že vzduch přidáš? Vzduch nejde z motoru do posilovače, ale z posilovače do motoru!!
Extreme Tyres