110l nebo 120ls?

prohledat
63 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 03.01.2010 do 10.01.2010, založil/a filcek
řadit dle data
17:55:07
10.01.2010
Majklsto
-> ferrari: skus turbo 6
20:30:09
08.01.2010
ferrari
-> afro100: Ta to je mi jasné, že 8 kanál a 5kanál...ale aj tak bol ten 5kanál točivejší...ja som myslel karbec+filter...no neviem, niečo musí byť pri Fave úzkym miestom, bo jednoducho takú charakteristiku, ako mala Š110LS sa mi nedarí dosiahnuť...ja to vidím tak, že to nedostatočne plní a vyplachuje...
18:49:37
08.01.2010
afro100
-> ferrari: asi mysli 5 a osmikanal teda ze v liatine su sacie dohromady pre 2 valce a v hliniku to je zvlast pre kazdy valec
upraveno 1x, naposled 08.01.2010 18:50:27
18:47:57
08.01.2010
ferrari
-> techgen: Hm, v čom odlišné ???
18:35:10
08.01.2010
techgen
-> ferrari: som nevedel ze 110 a 136 ma identicke sanie skor by som povedal uplne odlisne
18:18:00
08.01.2010
afro100
-> ferrari: jasnee, zalezi aj naco ten motor budes pouzivat a co od neho chces, vieme :)
18:14:07
08.01.2010
ferrari
-> afro100: aj tak je otázne, či dosiahneš podobný výsledok, bo predsa len 110 je podštvorcový motor a tiež výfuk je obmedzený - si vezmi, že na 110LS, 105-120, 130, 135, 136 je defakto identické sanie a výfuk a to nemôže byť OK...proste to tie väčšie objemy tak nenaplní...

Napr. ja sa dlho snažím, aby som na mojom Favo motore dosiahol podobnú charakteristiku, kao mala moja 110Ls, ale bezvýsledne...jasné, motor ťahá neporovnateľne lepšie, no tú charakteristiku sa mi nedarí dotiahnuť...
12:40:06
08.01.2010
afro100
-> ferrari: v seriovom stave to tak bude 08.01.10 07:51:01 ale ja by som spravil taku fintu vziat 110LS tie "prednosti" co 120LS nema a podarovat ich do vienku 120LS ... :)
07:53:36
08.01.2010
ferrari
steyr 07.01.10 21:44:00 napsal: → ferrari: bavyme sa tu o 11O L a nie LS4Mr. Lumpy sa pýtal na 110LS5
BTW, ja sa bavím, nie bavym4
07:51:01
08.01.2010
ferrari
-> Mr.Lumpy: je to citeľný rozdiel bez vrtule...v celok spektre otáčok, ale hl. vo vysokých...aj ja si myslím, že to bude 3-4 kone...
No a 110LS je na tom ozaj dobre aj voči 120LS...bo má voči 120LS navrch vačku, vahadlá a lepší karbec...ale krúťak bude mať asik lepší 120Ls, no športový charakter 110LS jednoducho má a 120LS nie...110LS sa točí v pohode do 6500 ot (akože plynulo zrýchľuje, nie iba, že ho dokážeš vytočiť) a 120 LS končí tak pri 5500 ot...myslím originál stav...
upraveno 3x, naposled 08.01.2010 07:56:25
22:36:03
07.01.2010
Mr.Lumpy
-> filcek: takže 2 - 3 kw? 9 tak to mě překvapilo čekal jsem tak kilowattu... tak to potom by znamenalo že stovkový motory jsou na tom cca stejně po stránce výkonu jako řada 120 a motor 110 LS je snad ještě lepší než 120 LS
22:24:33
07.01.2010
filcek
nevim jestli je to pravda ale jeden starsi pan mechanik rikal 3-4 koně
22:21:32
07.01.2010
Mr.Lumpy
-> petr s: to je škoda
22:17:49
07.01.2010
petr s
-> Mr.Lumpy: Nevím
22:12:00
07.01.2010
Mr.Lumpy
-> petr s: nevěděl bys kolik odebírá větrák co je v S100 kw motoru?
upraveno 2x, naposled 07.01.2010 22:17:08
21:57:22
07.01.2010
filcek
taky jde o to o kolik to nedej boze pri rane pomuze
21:51:14
07.01.2010
petr s
-> filcek: Tak nevím jaké máte požedavky na ten rám podle toho co chce pořadatel
21:48:44
07.01.2010
filcek
a mezi predni slouoky dat taky vzperu ? ja osobne si myslim ze kdyz bude sroubovanej tak tam nepude, mi stejne nebudem mit na bednu ale aspon se svizt
21:46:40
07.01.2010
petr s
-> filcek: Rám stačí šroubovanej dříve jiné být nesměli
21:44:00
07.01.2010
steyr
-> ferrari: bavyme sa tu o 11O L a nie LS4
21:41:53
07.01.2010
filcek
to taky my dame weber , motor 110 , vačku , trochu poladit hlavu a setrvak a jeste premyslime co s ramem chceme sroubovanej aby se mohl vyndavat ale ten neni tak pevnej , a na pevnej ram by jsme potrebovaly podval coz nemame
21:34:43
07.01.2010
petr s
-> filcek: I pětikanály jezdily v té době
21:33:11
07.01.2010
filcek
to je tak ono esko vychazi z toho motoru akorat s osmikanalovou litinou a jinyma vecma
21:29:33
07.01.2010
petr s
-> filcek: Ale karoserie je 120s
21:28:20
07.01.2010
filcek
muze to byt taky o tom kdyz jezdi covek zavody tak jakou skupinu chce jet, my jsme se rozhodli pro 110 nakonec
21:23:23
07.01.2010
petr s
Stejně je lepší udělat 130 na webru
21:20:54
07.01.2010
mb136gl
-> ferrari: a nie sú náhodou lepšie motory, ktoré majú rovnakú hodnotu vrtania a zdvihu? Tak čo som sa niekde dočítal, motor s presným štvorcom túži po otáčkach. Ale máš pravdu s tou vačkou, KP atď
21:10:58
07.01.2010
ferrari
-> Mr.Lumpy: Ani srnka netuší, ale dobrý 110LS motor vyplieska 120 aj 120LS...predsa len podštvorcový motor, ostrejšia vačka, C vahadlá, riadny KP, riadny DDSR karbec...ale má to jasne vysokootáčkový charakter, preto je ho lepšie spriahnuť s prevodovkou zo 100vky so SP 4,44...
-> steyr: to sa nedá porovnať, bo 110L má 84 Nm pri 3200 ot podľa SAE (t.j. bez príslušenstva ako altík, výfuk, filterbox, vrtuľa chladiča)

Z tých starých údajov by mal byť zaujímavý (a asik cca zhodný ISO) výkon podľa ČSN (t.j. výkon vrátane všetkého príslušenstva motora), ten má Š110L 35,3 kW pri 4900 ot a š110LS 38,25 kW pri 4650 ot...ale nanešťastie, neudávajú krúťak podľa ČSN...

-> mb136gl: myslím, že výkon = krúťak x otáčky a teda to spolu súvisí a preto treba krúťak podľa ČSN...ale tiež si nie som istý...

Ale sa mi tak marí, že sa tu bavíme o hovne 8
19:50:37
07.01.2010
mb136gl
-> steyr: čo prameň, to iný údaj 3
19:48:07
07.01.2010
steyr
84 Nm při 3200 ot/min (110 L)
85,5 Nm při 3250 ot/min (120 LS)
19:34:54
07.01.2010
mb136gl
ferrari 04.01.10 23:40:03 napsal:
→ mb136gl: a 110L má krúťak 84 Nm podľa ISO? Ešte aj
otázka, pri akých otáčkach…
ako vravím – objem ničím nenahradíš a ostatné
(KP,vačka,kar­burátor,zap aľo­vanie) sa dá doladiť…takže pre čo
najväčší výkon (a hlavne krúťak) treba čo najväčší objem…


Na Nm to je asi jedno, ale to neviem určite dúfam, že niekto potvrdí alebo vyvráti, no a 110L pri 3000ot a 120LS pri 3250ot
19:27:20
07.01.2010
Mr.Lumpy
promiňte mi ot ale kolik má výkon motor 110 LS ve řadě 742 ?
18:57:44
07.01.2010
vhml
Peťa Klíč 04.01.10 00:18:12 napsal:
ona dobře udělaná 110ka vymrdá i s čtrnáctis­t ovkou.. pokud necháš
4.44 převodovku tak se neboj tam dat 110. ale řikam, záleží jak je
udělaná a jak je zaběhaná.


A vymrdá upravená čtrnáctistovka i sériovou 110ku, nebo fakt srovnavas nesmysly?
23:40:03
04.01.2010
ferrari
-> mb136gl: a 110L má krúťak 84 Nm podľa ISO? Ešte aj otázka, pri akých otáčkach...
ako vravím - objem ničím nenahradíš a ostatné (KP,vačka,karburátor,zapa ľovanie) sa dá doladiť...takže pre čo najväčší výkon (a hlavne krúťak) treba čo najväčší objem...
19:41:46
04.01.2010
mb136gl
-> filcek: No tak 110L má KP 8.8, objem 1107cm3, 84Nm ( výkon tu už napísany je), 120LS má KP 9.5, objem 1174cm3, 85,5Nm a 40,5kW ( takže ako si písal, naozaj to nie je závratny rozdiel) 130 má KP 9.7, objem 1289cm3, 97Nm a 43kW, tak ak mám niečo zle, tak ma múdrejší poopravia
edit: všetky tieto údaje sa samozrejme dajú ľahko nájsť na internete
upraveno 1x, naposled 04.01.2010 19:42:54
19:33:37
04.01.2010
filcek
-> mb136gl: nene v pohode ja jenom rikam ze poradne tomu nerozumim jeste , a ani nevim moc rozdily mezi motorama
19:30:16
04.01.2010
mb136gl
-> filcek: neber to ako nejakú narážku na teba samozrejme, nič v zlom, len som ti chcel pripomenúť, že krútiaci moment tiež hraje dôležitú úlohu
19:28:07
04.01.2010
filcek
-> mb136gl: nezebych neco ale jsem jeste mladej a teprv se vtom zacinam trosku orientovat takze
19:26:18
04.01.2010
mb136gl
filcek 04.01.10 14:48:40 napsal:
→ petr s: o 130 jsem se moc nezajimal , a nekolik lidi mi
reklo ze 130 neni nic extra ze lepsi 120ls , tak jesi nekdo ma jiny nazor sem
s nim

mám doma aj 120LS aj 130L, tá 130tka je jednoznačne výkonnejšia, v každom smere jazdí ten motor lepšie podotýkam, že sú to sériové motory
19:23:33
04.01.2010
mb136gl
-> filcek: riešiš len kW a Nm ťa nezaujímajú?
18:58:49
04.01.2010
filcek
tak to premyslim jeste o 130 ted
18:17:02
04.01.2010
Majklsto
-> filcek: petr s ma pravdu, to je potom o ina kava
14:52:50
04.01.2010
petr s
-> filcek: 130 je v každém případě lepší a když ji dáš na webra tak je to o něčem jiném podívej se na R k eidy mu
14:48:40
04.01.2010
filcek
-> petr s: o 130 jsem se moc nezajimal , a nekolik lidi mi reklo ze 130 neni nic extra ze lepsi 120ls , tak jesi nekdo ma jiny nazor sem s nim
09:34:37
04.01.2010
ferrari
Záleží, čo od toho motora chceš, ale ja osobne by som motor 110L nechcel...ak by si mal ale origo 110LS (=R), tak to už by bola iná káva...ako tu už bolo napísané, radšej poladiť 120tku...aj ke´d ten nižší zdvih tiež niekedy nie je od veci...takže opäť - záleží, čo od toho motora očakávať a kam ho chceš osadiť...

Normy ťažko porovnať, bo asik nenájdeš údaj ISO pre Š110...ale logika hovorí, že pri vyššom objeme a KP a cca rovnakej vačke bude 120 LS výkonnejší...
09:16:53
04.01.2010
petr s
-> filcek: Tam dej 130 motor
02:18:11
04.01.2010
HavajskejBubeník
Ne že bych byl nějakej mrtě znalej ale to jak povídal flíček o tom tmelu bych řekl že někdo lepil ty vymezovací kroužky pod vložky a drobet to přehnal 124 124 124
02:08:43
04.01.2010
afro100
sorry za ten kec co som pustil nizsie ohladom vykonu, tu je vynatok z dielenskej prirucky, a u 742.12x sa meral vykon podla ISO normy ako uz tu spominali
zvětšit 110l nebo 120ls? - obrázek od afro100 vložen 04.01.2010 02:08:43
01:17:35
04.01.2010
afro100
-> Peťa Klíč: to je sice možné, radši ale poladím to LSo, je tam ten objem no a keď to nasadím na 4,44 tak to tiež slušne pofrčí :o)

BTW: riešil som rovnaký zádrhel a u mňa vyhralo LS ;o)
00:18:12
04.01.2010
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
ona dobře udělaná 110ka vymrdá i s čtrnáctistovkou.. pokud necháš 4.44 převodovku tak se neboj tam dat 110. ale řikam, záleží jak je udělaná a jak je zaběhaná.
Extreme Tyres