skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jede na 1,5 valce :d
09:25:47
24.12.2009
24.12.2009

ferrari
No hej, ťažko povedať, bo síce LS má pri KP 9,5 vypuklé piesty, čiže keď to dáš na rovne piesty, KP bude menší, ale o koľko...no, je ľahko možné, že ajmenej, ako 8,5...keby človek poznal objem tej vypukliny piestu, tak sa to ľahko poráta...ale objem nepoznáme, že ano...alebo keby sme poznali objem spaľováku hlavy Š120LS...
17:31:52
23.12.2009
23.12.2009

techgen
-> ferrari: skor by som povedal ze menej ako 8,5

10:03:26
23.12.2009
23.12.2009

ferrari
-> rc007: a kde si vzal, že máš KP 11:1? Ak máš hlavu 120LS a rovné piesty, tak máš KP cca 9,3...odhadom...no každopádne medzi 8,5 a 9,5...
16:54:02
22.12.2009
22.12.2009

steyr
-> rc007: kompresny pomer na favo motore so mmal 11:1 a zo startovanim problem nebol :D
15:15:50
22.12.2009
22.12.2009

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
rc007 17.12.09 18:25:54 napsal: a ten olej je uplne cistej,kdyby to cucalo olej z vany tak je spinavej jako ten ve vane ne? a ty krouzky: valce jsou tam 105tkovi ,jsou prevrtany na 72,pisty maji 4 krouzky a museli e stocit,presahovali pres valce,ted sou zaroven,a ty krouzky,je tam jeden chromak,dva ty stiraci a jeden tesnici dole,ale bez pruzinky,musel by se frezovat pist,ale takhle je to u vsech pistu tak to krouzkama asi nebude a stavel to automechanika proč skládáte takové kraviny ? tos do toho motoru nalil vyjetej olej, že píšeš že ve vane je špinavej ???
11:06:25
22.12.2009
22.12.2009

rc007
tak ja mam kp 11 a bylo to predstihem nejspis ale stejne jakmile se trochu vybije bat tak to uz nejde
19:48:48
21.12.2009
21.12.2009

ferrari
Ale prosím Ťa
Nemôže to mať väčšiu kopresiu ako 120LS, takže bude problém niekde inde
Hej, aj mne vracalo štartér, no mal som príliš vysoký predstih...motor šiel super, no ako pri štartovaní motor odpálil, tak vrátil aj štartér...ale už som zmenšil predstih..a 0,6kW štartér v poho nastartuje Favo motor v super stave s KP cca 9,8...
Nemôže to mať väčšiu kopresiu ako 120LS, takže bude problém niekde inde
Hej, aj mne vracalo štartér, no mal som príliš vysoký predstih...motor šiel super, no ako pri štartovaní motor odpálil, tak vrátil aj štartér...ale už som zmenšil predstih..a 0,6kW štartér v poho nastartuje Favo motor v super stave s KP cca 9,8...
16:16:58
21.12.2009
21.12.2009

rc007
nejsem idiot, baterka ok,uz tam je asi ctvrta pro jistotu,proste to ma moc velkou kompresy a chova se to jako kdyby byla vybyta baterka a pritom neni
00:57:39
21.12.2009
21.12.2009

jerzy
-> rc007: startér to neutáhne?? si nabij baterku 

22:40:22
20.12.2009
20.12.2009

rc007
a jak zjistim ten kp? ale kompresy to ma jako krava,starter to neutahne,potrebuju z felicie,co je k tomu potreba?
14:57:07
20.12.2009
20.12.2009

ferrari
No, ale nad tými 120LS piestami by som pouvažoval...
Tiež by ma zaujímalo, aký to má KP...
Tiež by ma zaujímalo, aký to má KP...
13:43:01
20.12.2009
20.12.2009

Vojťas
-> rc007: jako normalni podlozku jo, tak to nastve
11:52:05
20.12.2009
20.12.2009

rc007
tak lidi,vse vyreseno,moje blbost,nechal jsem podlozku mezi hlavou a tesnenim sacich svodu,tzn vsechno co slo z karbece na ty dva valce cakalo ven na blok,uz to vrci jak svin, diky diky,bude to letadlo
23:02:20
19.12.2009
19.12.2009

ferrari
1. Zmeraj tlaky
2. skontroluj zapaľovanie
Poznámky:
- by ma zaujímalo, aký to má vlastne KP...ale tak 8:1 (možno aj menej)
- ako tu už bolo napísané, tie piesty budú mať veľmi tenké dno a tak to asik dlho nevydrží...možno už máš v tých dvoch diery
- chudobná zmes? Prečo? Však to máš temer sériovú 120tku s nízkym KP...tam to nebude
- mechanika, čo poskladal takto motor treba na 100% vymeniť...
- odporúčal by som tam osadiť piesty 120 LS...
2. skontroluj zapaľovanie
Poznámky:
- by ma zaujímalo, aký to má vlastne KP...ale tak 8:1 (možno aj menej)
- ako tu už bolo napísané, tie piesty budú mať veľmi tenké dno a tak to asik dlho nevydrží...možno už máš v tých dvoch diery
- chudobná zmes? Prečo? Však to máš temer sériovú 120tku s nízkym KP...tam to nebude
- mechanika, čo poskladal takto motor treba na 100% vymeniť...
- odporúčal by som tam osadiť piesty 120 LS...
18:30:18
19.12.2009
19.12.2009

venni
-> rc007: tak proč se ptáš tady a pořád si meleš svou?X lidí Ti řeklo možnou příčinu a pár jich je docela logickejch.Když maš tak super mechanika proč dělá takový zbytečnosti a proč Ti to nejede?
a tohle Ti taky řekl mechanik?-> rc007 18.12.09 09:26:29:
a tohle Ti taky řekl mechanik?-> rc007 18.12.09 09:26:29:
16:32:52
18.12.2009
18.12.2009

upír 130
-> petr s: souhlas.. 

16:23:53
18.12.2009
18.12.2009

rc007
rozebral...co to je,z rozebrani nic nepoznam,to rekne kazdej ale nevim asi na co koukat ne a co resit....
16:22:28
18.12.2009
18.12.2009

zidlik
to se mě nák nezdá že by to bylo chudou směsí....to bych to rozebral se mě celá ta kombinace dílů nák nezamlouvá

10:56:37
18.12.2009
18.12.2009

petr s
-> rc007: Bych raději změnil mechanika
10:37:56
18.12.2009
18.12.2009

havlik
-> rc007: a při chudý směsi se ti ve dvou valcích bude furt držet olej??
10:23:46
18.12.2009
18.12.2009

rc007
to by rekl kazdej,a ta hlava tam jde,kdyby nesla tak to nejede vubec a ne na dva valce prece a tesneni je ok,pasuje ok,vse licuje. tak dalsi navrhy? ale muj mechanik je si jistej narosto ze je to tou smesi ,tak uvidime o vikendu az to poskladam zpet a dam pretriskovanej karb
10:22:07
18.12.2009
18.12.2009

rc007
to 105: hm tak diky za radu no....
09:54:17
18.12.2009
18.12.2009

havlik
jako asi bych se zaobíral tim že má 105blok a 120LS hlavu
09:46:48
18.12.2009
18.12.2009

105
-> rc007: podle vsech indicii kolegů je to spatne poskladanej motor... rozloz ho dej tam co tam ma byt hlavne spravne a bude to fungovat
09:26:29
18.12.2009
18.12.2009

rc007
tlaky to ma na vsech valcich,to by bylo uz znat pootocenim naky velky rozdily
09:25:49
18.12.2009
18.12.2009

rc007
prave proto ze to nejede,je chud smes tak mi bylo receno jeste ostrejsi vacka by pomohla,a karbec bude pretryskovanej a prej to bude chodit
22:49:35
17.12.2009
17.12.2009

vhml
-> rc007: favoritů s ostřejší vačkou bylo jen pár kousků.
22:05:34
17.12.2009
17.12.2009

upír 130
-> rc007: já bych změřil tlaky, bez toho bych dál nelaboroval.. když jsem čet zčeho je to poskládaný tak možná budeš doma..
21:41:49
17.12.2009
17.12.2009

red.bill
-> rc007 17.12.09 21:21:54: k čemu ti to bude když to nejede... a co blbě nasazenej rozdělovač a tim rozhozený zapalko, svíčky u těch válců co nepálej sou suchý nebo mokrý?? jestli mokrý smrděj po benzínu??
21:21:54
17.12.2009
17.12.2009

rc007
jeste je takovej navrh ze tam dame vacku z favorita aby to bylo ostrejsi,mam ji v garazi ale jak pozvam co je to presne za vacku z jakeho motoru? diky
21:08:07
17.12.2009
17.12.2009

rc007
rozvody v poho,mel jsem obe kolecka na tech starejch a uplne stejne
21:07:12
17.12.2009
17.12.2009

StepaNoFUN
-> rc007: Ten olej mi nejde do hlavy... Ale to že ty válce nepálej jak maj by mohly dělat i rozvody... Objevila se (a pořád objevuje) série blbě označenejch rozvodovejch kol... A vzhledem k tomu, že to má pravděpodobně kompresi jako kráva tak věřím tomu že to i mohlo na to chytit...
20:54:46
17.12.2009
17.12.2009

rc007
natriskovano 108 a 130druha,klasika
20:54:36
17.12.2009
17.12.2009

m8rinek
-> steyr: ta hlava má to vybrání, právě proto, aby byla zachovaná antidetonační štěrbina!
jestli maj písty 4 kruhy, tak to bude asi 1100MB, nicméně po stočení bude mít tenký dno...vzít a zahodit...
jestli maj písty 4 kruhy, tak to bude asi 1100MB, nicméně po stočení bude mít tenký dno...vzít a zahodit...
19:37:43
17.12.2009
17.12.2009

105
-> rc007: chuda smes ti dela ze mas ve valcich olej ? jaky mas natryskovani ted?
19:23:24
17.12.2009
17.12.2009

suri
-> steyr: vidíš len som niečo spomenul a už sa toho chytáš a LS hlava ju podľa odborníkov má
19:21:05
17.12.2009
17.12.2009

steyr
-> suri: antidetonacna strbina je uplne nieco ine.... ls hlava ma vybratie koli piestom lebo su vypukle takisto aj hlava 130
19:09:56
17.12.2009
17.12.2009

suri
-> 105: LS je vybraná do polkruhu kvôli piestom , odborne tuším antidetonačná štrbina sa to volá ale to nejdem spomínať lebo pretu sa tu hádajú aj odborníci a nie ešte ja .
19:09:25
17.12.2009
17.12.2009

rc007
tak mi bylo receno ze je to chude,takze se pretryskuje karbc a je to
19:08:26
17.12.2009
17.12.2009

105
-> suri: -> petr s: kluci jaky je rozdil mezi hlavou 120 a 120ls.?
ls je nizsi ?
ls je nizsi ?
19:02:51
17.12.2009
17.12.2009

suri
-> rc007: to radšej zahodťe , ako mohol mechanik skladať takú pičo*ovinu neviem -> 105: ved to práve
19:01:12
17.12.2009
17.12.2009

petr s
-> 105: Taky jsou o 2mm vyšší a ještě proč tam je 120LS hlava?
18:59:43
17.12.2009
17.12.2009

105
-> suri: no to je taky mozny ale ted pise je musely ubrat
18:56:58
17.12.2009
17.12.2009

rc007
klika by mela by ze 105tky,takze zdvyh 72,v podstate se z toho udelala 120tka,pisty nevim z ceho ale museli se snizit a maj 4 krouzky.
18:53:53
17.12.2009
17.12.2009

suri
-> 105: len či nedal 110 piesty to by vysvetlovalo tú kompresnú výšku a 4 krúžky
18:53:25
17.12.2009
17.12.2009

suri
-> rc007: neposkladali ste tam vy piesty z 110 tky ? aku mate kluku ? 120 - to je 72mm zdvih?
18:49:58
17.12.2009
17.12.2009

105
-> rc007: pocekj kdyz mas valec prevrtanej na 72mm a mas 72mm pist a k tomu krouzky tak to tam musi jit a nesmej ty krouzky presahovat ven ne ?
18:49:04
17.12.2009
17.12.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> rc007: nejspis blbe poradie zapalovbacich kablov alebo blbo zalozeny rozdelovac atd atd
18:25:54
17.12.2009
17.12.2009

rc007
a ten olej je uplne cistej,kdyby to cucalo olej z vany tak je spinavej jako ten ve vane ne? a ty krouzky: valce jsou tam 105tkovi ,jsou prevrtany na 72,pisty maji 4 krouzky a museli e stocit,presahovali pres valce,ted sou zaroven,a ty krouzky,je tam jeden chromak,dva ty stiraci a jeden tesnici dole,ale bez pruzinky,musel by se frezovat pist,ale takhle je to u vsech pistu tak to krouzkama asi nebude a stavel to automechanik
18:23:27
17.12.2009
17.12.2009

rc007
potubi cisle,absolutne
