skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jede na 1,5 valce :d
14:29:55
17.12.2009
17.12.2009

petr s
-> Stepan FUN: Taky se mě to už stalo
14:24:21
17.12.2009
17.12.2009

StepaNoFUN
-> petr s: To není špatná dedukce... ;-) Jestliže dva zadní válce u 5ti kanálu nepálily a byl by v nich olej, tak to by mohlo znamenat ucpaný sací potrubí... Protože potom by se při sání dělal podtlak a když by to nemohlo nasát potrubím, mohlo by si to cucnout olej kolem kroužků... A jelikož jsou ty válce na společný větvi potrubí...
-> rc007: Zkus tedy zkontrolovat průchodnost potrubí od karburátoru k válcům...
-> rc007: Zkus tedy zkontrolovat průchodnost potrubí od karburátoru k válcům...
13:03:42
17.12.2009
17.12.2009

petr s
-> rc007: Stejně to je nějaká divná kombinace do 105 nedáš válce 120 a proč je na 120 hlava 120ls?Nezapomněli jste nějaký hadr v sacím potubí nebo v hlavě?
13:00:04
17.12.2009
17.12.2009

steyr
na starom pionierovi som mal za sacok starych sviecok :D ked os mvybral iskru davali ale pod tlakom iskru nedali mozno to je tvoj problem
12:19:44
17.12.2009
17.12.2009

105
rc007 17.12.09 00:19:07 napsal:
,druhej valec tak napul a ty nejvzdalenejsi dva vypadaj ze se tam dali
ted,jsou absolutne cisty,a po celem valci a pistu je olej ,ale uplne
cistej,nevime co s tim,uz to resej dva servisi a jsou z toho navetvi :D
to vypada jako efekt cerpadla kdy maj krouzky velkou vuli kdy se olej dostane mezi pist a krouzek a tim ho vytlaci nad pist
(vim ze to pisu jak debil ale mozna me chapete)
,druhej valec tak napul a ty nejvzdalenejsi dva vypadaj ze se tam dali
ted,jsou absolutne cisty,a po celem valci a pistu je olej ,ale uplne
cistej,nevime co s tim,uz to resej dva servisi a jsou z toho navetvi :D
to vypada jako efekt cerpadla kdy maj krouzky velkou vuli kdy se olej dostane mezi pist a krouzek a tim ho vytlaci nad pist
(vim ze to pisu jak debil ale mozna me chapete)

12:14:46
17.12.2009
17.12.2009

105
-> rc007: daly ste spravne pistni krouzky pootoceny po 90ti stupnich ? videl sem podobny problem na jednom motoru a krouzky meli ''zamky'' pod sebou a este k tomu ze strany pistniho cepu a nebyl poradny kompresni tlak tak ten valec ''nejel''
12:06:18
17.12.2009
17.12.2009

rc007
jo hazi to jiskru,kdyz sem prikldal pomalu ten kabel tak tam litala jiskra jak fik
09:49:50
17.12.2009
17.12.2009

Saky
-> rc007: a jiskru to na ty valce hazi?
09:21:54
17.12.2009
17.12.2009

rc007
to: Stepan FUN presne jak rikas,svicky se prohazely a ventily se stelovali 3krat pro jistotu,mereni kompresnich tlaku se nedelalo,neni merak,a kabely na svicky jsme zkouseli taky jine,porad stejne...
01:57:09
17.12.2009
17.12.2009

vhml
-> rc007: mě to dělali takové ty nové silikonové kabely na svíčky. Silikonová část byla na svíčce nasunuta, ale koncovka uvnitř nebyla zaklapnutá na svíčce.
00:35:32
17.12.2009
17.12.2009

StepaNoFUN
Když jste to nastartovali, tak ten motor šel na dva válce? :-O
Takže jestli to chápu správně - pokud jste odpojili kabely od 3. a 4. válce, tak žádná změna a při odpojení 1. , nebo 2. válce motor chcípnul? Nebo jinak?
Po tomhle zjištění jste rovnou sundavali hlavu? Změření kompresních tlaků a další pokusy jako třeba blbuvzdorný přeházení svíček mezi válcema nikdo nedělal??? Jaký bylo nastavení ventilů? Opravdu byly alespoň přibližně (po montáži hlavy nastaveno a po několikerým protočení motoru zkontrolováno?) dobře?
Přístě by to chtělo zkusit ten problém popsat trošku srozumitelnějc, a pokud možno v souvětích...
Takže jestli to chápu správně - pokud jste odpojili kabely od 3. a 4. válce, tak žádná změna a při odpojení 1. , nebo 2. válce motor chcípnul? Nebo jinak?
Po tomhle zjištění jste rovnou sundavali hlavu? Změření kompresních tlaků a další pokusy jako třeba blbuvzdorný přeházení svíček mezi válcema nikdo nedělal??? Jaký bylo nastavení ventilů? Opravdu byly alespoň přibližně (po montáži hlavy nastaveno a po několikerým protočení motoru zkontrolováno?) dobře?
Přístě by to chtělo zkusit ten problém popsat trošku srozumitelnějc, a pokud možno v souvětích...
00:22:54
17.12.2009
17.12.2009

rc007
nalilo se jeste do kanalu redidlo a ventily netecou
00:19:07
17.12.2009
17.12.2009

rc007
postavili jsme motor,blok 105,prebrousena klika105,valce 72,hlava LS ,vacka LS,zvetsene kanaly na hlave,benzin 100oktanu,pri chodu se muzou klidne odpojit kabely a vzdalenejsich pistech a jede stejne,predstih ok,karbec sedr,kdyz se sundala hlava tak prvni valec(mysleno zadu auta dopredu)krasne uz cernej a suchej,druhej valec tak napul a ty nejvzdalenejsi dva vypadaj ze se tam dali ted,jsou absolutne cisty,a po celem valci a pistu je olej ,ale uplne cistej,nevime co s tim,uz to resej dva servisi a jsou z toho navetvi :D
