Niekoľko otázok felicia

prohledat
52 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 04.12.2009 do 07.12.2009, založil/a RottenAngel
řadit dle data
06:35:24
07.12.2009
suri
-> spartra: tie krúžky nemajú nijaký udávaný rozdiel , nesmú byť moc tenké , každopádne nové stoja 50kč a stáťať nemá niekedy cenu , inak s alternátormi súhlasím stator na bosch 115eur -> petr s: do škodovky áno ale do iných to tak lahko nenajdeš
23:15:05
06.12.2009
spartra
-> petr s: to má málokdo28
23:03:01
06.12.2009
petr s
-> spartra: Za 1000 mám další novej bosch tak to nemá cenu ani rozdělávat
22:57:11
06.12.2009
spartra
jen počkejte až se vám ten zmrd, bosch, valeo posere, žádná oprava doma na kolenu , šup do servisu
je zajimávý že na 55 sem měl prošlehnutý diody, 70 mě přebíjela podle měřáku,
nevíte na kolik se můžou max. stočit sběrný kroužky u 55 a 70 magnetonu?
22:14:03
06.12.2009
suri
-> Nwkt: ak magneton tak klasika -> King: nene , len sa mi nechce vypisovať dlhé slová v tejto nočnej hodine
21:57:59
06.12.2009
King
-> suri: Čo je "alt", azda alaninaminotransferáza ? :)
21:50:10
06.12.2009
Nwkt
-> suri: 55A
21:49:55
06.12.2009
suri
-> Nwkt: aký máš alt ?
21:49:36
06.12.2009
Nwkt
-> suri: Já vim kolik mi má dobíje, vim kolik mi dobíjí a spokojenej z toho nejsem 3
21:47:54
06.12.2009
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ale vezmi to tak , koľko ludí asi vie koľko má alternátor správne dobíjať? proste im nič nesvieti štartuje to a ide a sú spokojný a je im jedno či je tam 13,6 alebo 14,1V aj ked baterke to jedno nieje
21:46:44
06.12.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> King: Me to prijde jako hrozna hura akce, super, mam magneton 3 Sice to nedobiji jako nova auta, ale je to dobry a jsem spokojen 6
21:44:30
06.12.2009
King
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Nepoužívejte cizí termity, nejste-li v jejich užívání suterénní, je tu rizoto fiakru a celá věc se vám pak vrátí jak buzerant :)
21:44:25
06.12.2009
suri
-> King: ja viem niečo som sa o tom učil , stejne pri celodennom svietení začínajú odchádzať aj boschaky , magneton je strašne jednoduchý a každý si myslý že ho vie zrepasovať a potom to tak dopadá , inak ja som na mpi zaital spokojný musím zaklepať , po naštartovaní kontrolka zhasne ale je pravda že teraz po vyčistení klapky skočia otáčky nad 1000 a padnú tam kam majú to predtým vždy nerobila a fungovalo to :)
21:43:41
06.12.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> RottenAngel: tie namerané hodnoty máš ok a presne ti to napísal -> King:
21:39:27
06.12.2009
RottenAngel
-> King: Vdaka, skusim zmenit jeho umiestnenie, mam tam totizto cerpadlo z fiatu croma, mam pocit ze ked taha dokopca, akoby slo na poloprazdno, zmenim jeho polohu a uvidim.
21:38:49
06.12.2009
King
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Kefalín, čo vy si predstavujete pod takým slovom "oprtunista"?*2 *
21:37:15
06.12.2009
King
-> RottenAngel: Moje felda BMM se chová naprosto stejně4 Akorát s tím rozdílem, že čerpadlo nevydává žádný kvílení, protože je loni měněný. Čerpadlo je stavěný tak, aby šlapalo a dávalo tlak v rozsahu napětí, který jsou v autě běžně tzn. 10-14,5V. Pokud tobě ti to čerpadlo vydává zvuky, není to v žádným případě problém altíku, ale čerpadla4
21:33:41
06.12.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> darklord: Ty ses hroznej oportunista. Magneton je na hovno.
21:31:55
06.12.2009
darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no len aby nebol v stave este horsom ako vymlatene dynamo z MB
21:29:51
06.12.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> RottenAngel: Jetej Bosch koupis za 500 na aukru a vymyslis drzak a je to. PAk na dobijeni uz nesahnes.
21:28:43
06.12.2009
RottenAngel
Takze iny napad ako altik za nekrestanske peniaze?
21:24:40
06.12.2009
King
-> suri: Jenže sebevýkonější altík potřebuje překonat určitý minimální otáčky, aby se nabudil svým vyrobeným "proudem" a potom už nabíjí i při volnoběhu.
Stříkačka BMM se startuje bez plynu a pokud se startuje teplej motor, tak naběhne na volnoběh a běžně se stává, že kontrolka dobíjení svítí a altík nedobíjí. Stačí prošlápnout plyn a je po problému. U škodivek tenhle problém odpadá, protože teplej motor se podle vrakovitosti karbu a stavu zapalování startuje s částečně nebo dokonce naplno sešláplým plynem, kdy otáčky na chvíli spolehlivě přelezou 1000rpm a altík se nabudí svým vyrobeným proudem.
21:23:40
06.12.2009
darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: chjoooo, neviem co nadavate. Mne ta Šemikova 70A v pohode funguje. Uz ziadne roztlacanie po ranu. Aj so chcipnutou baterkou to uz normalne jazdi, blika, svieti. Akurat mi vcera vetrak zase roztavil polsku poistku...
21:21:39
06.12.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> RottenAngel: Ja bych se na to vysral a dal Bosch/Valeo a mas klid 1
21:20:57
06.12.2009
RottenAngel
-> Matthes, záškodník z TechWebu: A skusit teda vymenit ten regler? Alebo dat slabsiu ziarovku do palubky... Som zohnal len 2W a vyssie. Mne nevadi to prekopnutie, len ze pri zmene toho napatia zacne cerpadlo nechutne vrcat...
21:20:54
06.12.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: Me 90A taky vic 6
21:18:59
06.12.2009
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: na magnetone sú to normálne hodnoty ale mne 70A šponuje viac
21:18:24
06.12.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> King 06.12.09 21:16:20: To je otazka relativity. Ja mam pres 14V na volnobeh s dalkovejma svetlama, vyhrevem okna, vetrakem na max... 6
21:16:20
06.12.2009
King
-> RottenAngel: Normální hodnoty....
21:15:26
06.12.2009
suri
-> RottenAngel: no neviem 70A má dávať pri otáčkach bez záťaže 14,1-14,2 zo záťažou pri otáčkach 14,0 , voľnobeh 13,8 bez záťaže 13,7 zo záťažou , tú kontrolku môžu robiť poškodené zhlíky a ich vedenie prípadne zberné krúžky ale bez minimálne demontáže reglera si nepôžeš . inak to napietie , čo ja viem , stačiť to stačí aj ked to nie je bohviečo ale od magnetonu sa lepšie čakať nedá a bud rád zato čo máš
21:03:52
06.12.2009
RottenAngel
Hodnoty napatia na baterii:
Bez zataze:
- nastartovany motor, volnobeh cca 800-900 rpm, zasvietena kontrolka dobijania, 12,4V
- nastartovany motor, volnobeh cca 800-900 rpm, prekopnuta kontrolka dobijania, 13,78V
- nastartovany motor, 3000 rpm, 13,8V
Zapnute vsetky svetla, hmlovky, vetrak
- nastartovany motor, volnobeh cca 800-900 rpm, prekopnuta kontrolka dobijania, 13,65V
- nastartovany motor, 3000 rpm, 13,6V
20:35:50
05.12.2009
suri
-> RottenAngel: zmeraj volnobeh bez záťaže volnobeh zo záťažov - hmlovky vyhrievanie vetrák , potom pri otáčkach bez aj zo zatazov a napíš hodnoty
20:34:56
05.12.2009
RottenAngel
-> suri: Vdaka, ked zozeniem meter tak pomeriam a napisem, ake by mali byt hodnoty? Teda ake su idealne, ake su nizke, ake su vysoke... Mam to aj zatazit? svetla a tak?
-> Kuladmin: Mam tam zvody feldacke, cize to tam uchytim a potiahnem rurku do toho filterboxu + doriesim tie hadicky co otvaraju tu klapku, snad to uz bude hriat tak ako ma.
19:56:33
05.12.2009
Kuladmin
-> darklord: Jenze ono je to tam opacne kdyz je vetsi podtlak tak to myslim otevre studenej nebo tak nejak vim ze jsem na to nedavno koukal a fakt to pracovalo.
-> RottenAngel: Je defakto jedno jaky plech kdyz tio tam bude pasovat a vystup smerovat na spravny misto tak neni problem. Cos tam nechal za svody? jestli feldacky tak neni problem. Ono ho muzes i nejak vyrobyt na miru to je fuk proste kus plechu nad svodama s vystupem smerujicim k tomu sani.
18:57:00
05.12.2009
suri
-> RottenAngel: na + svorku plusový na mínu sovú mínusový
16:38:47
05.12.2009
RottenAngel
-> Kuladmin: Vdaka, pozhanam. Tie plechy asi nebudu zamenne co? Vies mi povedat sposob uchtenia toho plechu na vyfuk?

-> suri: Mozes mi povedat kam dat ktory kablik multimetra? S elektrikou som sa zatial moc nebavil, cize som amater 6

-> darklord: Jednoducho vie, kedy ma pustat teply a kedy studeny... Tot vse.

Dnes vymeneny termostat za feliciovy.
18:15:40
04.12.2009
darklord
-> Kuladmin: akoze pri vecsiom podtlaku dava teplejsi vzduch? to by bolo dobre na hovno....
18:13:42
04.12.2009
suri
-> RottenAngel: zmerať napetie baterky pri naštartovanom motore možnože to prebíja , hadičky na BMM konkrétne neviem ale hadica má byť vyvedená z krytu výf. zvodu do sania
18:11:45
04.12.2009
Kuladmin
K tomu vyhrivani sani ano je i u feldy plech s trubkou a ta klapka je otevirana pomoci podtlaku myslim ze zespodu do filtrboxu.
13:00:39
04.12.2009
RottenAngel
Navyse su tam hadice vyhrevu sania + tie do kurenia su trosku dlhsie, moj odhad pridanej vody oproti skode 105-136 je max 1-1,5 litra.
12:58:05
04.12.2009
RottenAngel
Pridavam schemu zapojenia, snad sa z nej vyznate...
zvětšit Niekoľko otázok felicia - obrázek od RottenAngel vložen 04.12.2009 12:58:05
12:55:33
04.12.2009
darklord
-> ferrari: no ono je pravda ze aj ten maly okruh je tuto trochu zvecseny, pac je tam hadic jako vo vodarni...
-> RottenAngel: mna porazi, kupil som remenicu a nepasuje mi ten polmesiac... zase cez cele brno koli polozke za 50halierov
12:31:46
04.12.2009
ferrari
Tak pokiaľ sa motor zohreje na 80 st až za 15 min, tak to môže byť iba termostatom, alebo zlým zapojením hadíc...keď ide chl. kvapalina iba malým okruhom, tak to nesmie trvať tak dlho...takže chl. kvapalina ide aj inokade, ako malým okruhom...
11:09:08
04.12.2009
RottenAngel
Ale keby to bol termostat tak by sa to odrazilo aj na prehrievani v lete alebo nejako inak nie? Hadice sme podla mna nemali ako zle zapojit. A co s tou druhou otázkou? Vymenit ziarovku alebo ako to vyriesit? Nebol by niekto v okoli ZA ochotny pozicat na pol hodku altik z feldy 70A?
11:01:40
04.12.2009
Marra - zrušená registrace
-> RottenAngel: no jasně, topení s tím souvisí, to že začne topit v 60 je ok, ale než se na šedesát dostane, ty od studeného startu ohřííváš přes deset litrů vody, což teda nějaký čas zabere. Já to vidím na termostat. Na plechy u výfuku se vyprdni, ty byly dobré tak pro karburátory až po SEDR
10:54:30
04.12.2009
darklord
-> RottenAngel: termostat sme nekontrolovali co? ja by som to tiez videl na termostat... pripadne ci sme nejako nahovno nepozapajali one hadice okolo motora...
10:17:46
04.12.2009
RottenAngel
-> Marra: No práve preto sa pýtam, že či existuje aj na feldu niečo také, ako majú škodovky, kus plechu pri výfuku a rúrku do filterboxu, plus felda je predpokladám taká múdra, že podľa stavu čidla teploty nasávaného vzduchu otvorí buď klapku tak aby brala teplý vzduch od výfuku alebo ju zavrie a bude brať studený z okolia.
A moja spokojnosť je veľká. Pekne ťahá od spodu, žiadne šaškovanie s turbopáčkou, len teraz v zime ma trápi tá spotreba, jazdím krátke trasy, motor stále studený, spotreba cez 10litrov.
Zacne topit cak pri 60°, termostatom by som to nevidel. Ale ked zlyhajú aj výhrevy filterboxu tak ostane aj táto možnosť.
upraveno 1x, naposled 04.12.2009 10:19:01
10:12:43
04.12.2009
Marra - zrušená registrace
tak to je potom jiná, určitě zapojit všecko jak má být. Ale i tak, 15 minut je dost - předpokládám, že to ani těch 15 minut nezane topit. Kouknul bych na termostat. Jinak jak jsi spokojený s bmm?
10:05:41
04.12.2009
RottenAngel
-> Jakub M.: Ja som práve preto menil, údajne by mohla tá žiarovka robiť šarapatu, neviem odkedy to začalo toto robiť, ale pol roka dozadu nebol problém s dobíjaním.

-> Marra: Tak ja mám vyhrievané sanie a aj za studena to ide dobre nakoľko je to BMM a RJ si všetko nastaví tak ako má. Trvá však cez 15 minút, kým sa teplota vyšplhá na 80°, čo mi príde celkom dosť. Načo má potom felina ten druhý otvor a systém hadičiek na tú klapku v saní?
Výhrev sania myslené vodou v saní, vyhrievanie nasávaného vzduchu samozrejme nemám. Aby sme si ujasnili pojmy.
upraveno 1x, naposled 04.12.2009 10:07:04
10:00:21
04.12.2009
Marra - zrušená registrace
otázka číslo jedna: myslím, že problém pomalu se zahřívajícího se motoru nespočívá ve vyhřívání sání, ale spíš v stále otevřeném termostatu, kdy od studena honíš vodu ve velkém okruhu. Já na své škodovce vyhřívání sání nemám, poněvadž jezdím na plyn a je vhodnější sát chladnější vzduch. Vyhřívání je vhodné pro lepší chod za studena, ale nikoli pro dobu zahřívání.
Extreme Tyres