Zástavba motoru škoda 130 do 120

prohledat
56 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 08.11.2009 do 06.12.2009, založil/a dorem
řadit dle data
20:02:41
06.12.2009
Nwkt
-> OndraST: můžeš
19:59:26
06.12.2009
OndraST
Použiju tohle téma na jednu otázečku, dají se zaměnit výfuky těchto typů motoru. Co jsem tak letmo kouknul tak na 130 to má zesílený trubky + na svodech to má asi větší štefty.
Je reálné pokud převrtám přírubu tam napasovat výfuk na 120, nebo to je kravina ?, a radši sehnat origo výfuk na motor Š 130.
10:24:56
29.11.2009
Kapřík
-> ferrari: no 6600 otáček na 4tý (poslední) rychlostní stupeň je hoooooodně odvážné tvrzení4 Ten motor by musel mít hooodně koníků4 Těch 5500 je tak reálné maximum
22:58:46
28.11.2009
ferrari
Sa to tu dákos zvrhlo...mohli by sme to uzavrieť aj takto:
1. legálne do 120tky môžeš dať iba 120tku
2. skoro legálne (s preklepom čísla) 130tku
3. Na silnejšie motory je lepší 5q, pretože lepšie využije potenciál motora. Ale bude to šlapať aj so 4q...
4. Ak so 4q 4,22 a pneu 165/80 máme pri 150 km/h 5500 ot., tak pri 180 km/h 6600 ot...a prečo by sme nemohli mať 6600 ot., že ano?
21:30:44
28.11.2009
Kapřík
-> LiMaK - 742 forever: máš cejchované kulové...si to tady spočítej skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=115Mr.Lumpy 28.11.09 15:23:05 napsal:
→ LiMaK – 742 forever: na 13 kolech při šířce
165/80 máš na 4q 4,22 150 km/h asi při 5500 ot/min…
přesně tak jak píšeš4
17:09:57
28.11.2009
Pavel P..
-> petr s: můj ne150 150
15:25:43
28.11.2009
petr s
Tady každej motor toči 10 000
15:23:05
28.11.2009
Mr.Lumpy
-> LiMaK - 742 forever: na 13 kolech při šířce 165/80 máš na 4q 4,22 150 km/h asi při 5500 ot/min....
15:17:16
28.11.2009
LiMaK - 742 forever
-> Kapřík:
tacho mam asi 10x rozebirane, sundavanou ručičku, cejchovane vždy zase zpatky.

když je na tachu 100, realnou rychlost mam kolem 96km/hod.
kdyz mam na tachu 180..realita je 170km/hod.
Cejchovani dle celkem hodně ryhlé a presne gpsky.

to jestli veris nebo ne, mi je jedno, mam to cejchovane celkem dobre.
15:01:22
28.11.2009
Kapřík
-> dorem: jinak k tvojí otázce. Legálně tam nemůžeš mít ani motor z felicie, ani motor ze 130tky. Oba dva tam budou nelegálně a na STK je budeš muset měnit za originál abys prošel
14:47:09
28.11.2009
Kapřík
LiMaK - 742 forever 27.11.09 22:13:47 napsal:
→ ferrari: ja jsem se svym motorem jel jednou v živote
180…na trase cca 5 km. ručku jsem opřel o doraz, na 4q…kravál jak
cip
no tak to jsi jel tak 150 když hodně4 4
14:44:24
28.11.2009
Kapřík
A opět tu vymýšlíte už dávno vymyšlené. Soudruzi moc dobře věděli proč a kam dávali 5kvalty. 5q zkrátka mnohem lépe využije charakteristiky a vlastnosti motoru. A to že někdo jezdí se silným motorem na 4kvaltu a jede mu to. No jistě, pojede to, potáhne to. Ale ať si tam ten dotyčný zkusí dát 5q. A pak ať objektivně zhodnotí. 4qtovou převodovku rychle hodí do hliníku4 A pokud se bude ohánět zrychlením, prosím, stačí sehnat 5q 4,22. Jezdil jsem se 4q ve 120tce, 5q ve 120tce, 5q 3,9 a 5q 4,22 v mém motoru 136 a zkrátka ty 5tistupňové převodovky jsou pro silnější motory dááááááááááleko lepší. I ve 120tce byl ten 5q daleko lepší než 4stupňová převodovka. Na rovinkách nebo dálnici byla 5tka zlatá. Což není jen můj názor ale samozřejmě obecně známé pravidlo4

Jinak bychom tam ty převodovky ani nemuseli dávat že3
upraveno 1x, naposled 28.11.2009 14:48:22
13:11:02
28.11.2009
Vojťas
-> LiMaK - 742 forever: tak tak, kdyz clovek chce jezdit se silnejsim motorem rychleji tak 4q je malo,ale jinak jak rikas, spis je podstatnejsi to zrychleni, na ktery mnozi cumi celkem nevericne, kor u stopetky :-))))
prinos silnejsiho motoru je urcite v tom ze muzu po meste jezdit na ctyrku, na stopetku uz to bylo nahrane, ze se to tak tak vleklo,
22:13:47
27.11.2009
LiMaK - 742 forever
-> ferrari: ja jsem se svym motorem jel jednou v živote 180...na trase cca 5 km. ručku jsem opřel o doraz, na 4q...kravál jak cip.

ale jak pises, že to laka nejezdit 90...není to pravda, je to o konkretnim človeku.... me spis zajima ta akcelerace 0-90 :-) a taky ten vykonnostní přebytek...jako když jedu kopce na opavu a do prudkeho stoupani nemusim přeřazovat na 3ku, nebo na predjeti jen domacknu do podlahy...
jako fakt na maximalku ten motor nemam, to by dlouho nevydržel...
ale jako hrabynsky kopec na 4/3ku, v 90ti km/hod... mnozí lidé čumí na tu 120tku jak jede :-)
16:14:59
26.11.2009
ferrari
-> LiMaK - 742 forever: -> m8rinek: Páni, preboha, samozrejme, že to nie je žiadny technický problém 4 ...ale potom to máte ako automat - dáte 4 ku a idete...a myslím, že práve na to je prevodovka, aby bol optimálne využitý motor a jazdil v optimálnom spektre otáčok...ono to totiž so 60 kW motorom láka nejazdiť 90 km/h...a pri 150 km/h je už v aute pekný randál so 4q6
16:53:32
23.11.2009
LiMaK - 742 forever
-> m8rinek: souhlas
ja jezdím na seriovem 4q motor co ma 60kw. a nevidim jedinnej problem.

jako teda po dalnici to nehoním, to jedu maximalne jednou mesicne cca 20km po dálnici
a pouzitelne vykonové spektrum pro bežnou jizdu ve meste--- 4q je dostacujici a 0-50 je podstatnej rozdíl oproti seriovemu motoru 105 :-)
nevidim uz 3 roky jedinej problem 4q prevodovky a 136x posilnenemu na 60kw.

Snad jen ty kameny uz jsem 1x menil, ale to zase a opet diky své blbosti, mohutnému zátahu motoru do prudkého kopce spojeného se silným prokluzem kol po hrubém betonu...ale to je vyjímka jednou za 3 roky a to je problem mezi sedačkou a pedálem, nikoli v převodovce......že

samozrejme kdo pravidelne jezdí trasy ostrava - praha po dalnici, jiste 5q ocení, ale pokudmožno ve spojení i s jiným autem... :-)
07:25:52
23.11.2009
dorem
Tak je tam felina přehození díky jerzimu za 5 hodin. A jede to jak z praku
16:44:14
12.11.2009
m8rinek
-> ferrari: pán zežral všechnu moudrost světa a ohání se číslíčkama, nevim proč by měl být 4q na výkonnějšim motoru, než jak vyjel z fabriky problem?

Kupodivu jsem jezdil seriovou 4q skříň na motoru s použitelnym spektrem 4000-7500ot a teď na motoru funkčnim od 2000-do5500ot a nevidim v tom problém proč by to nešlo...
16:18:29
12.11.2009
ferrari
Nooo, páni, mal som možnosť jazdiť so 130tkou na 4q 4,22...des...rozdiel voši 120tke minimálny...presne tak je to, má to max. krúťaku pri 2700 ot...5q 4,22 môže byť na 130tku OK, ale kráľom bude 4ka a 5ka...

-> David29: a 136ku na 4Q? Tak to nie, 4q je tak pre 100/105/110...
20:48:53
11.11.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> MOLSO: Rikam ze 4q je nahovno.
20:48:19
11.11.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> m8rinek: Dobre, pro mladyho zavodnika ok, ale ja sem uz starsi a mam rad klid 3
20:29:58
11.11.2009
m8rinek
-> Matthes, záškodník z TechWebu: mam 4q 4,22 a byl motor 120LS pro sport, cesta do Běšin (cca 300km) bylo to nejlepší svezení mimo trať co jsem zažil :)))
20:27:13
11.11.2009
MOLSO
-> Matthes, záškodník z TechWebu: teraz som z tteba uplne zmontovany 21
20:04:38
11.11.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> MOLSO: 5q je super, no ja mam 4,22 1
19:39:56
11.11.2009
MOLSO
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak ale 5q 4.22 je omnoho zlepsenie nie ?
18:39:18
11.11.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> MOLSO: Mal 4q a je to na hovno.
18:04:25
11.11.2009
MOLSO
-> Matthes, záškodník z TechWebu: asi si nemal 4Q 3 ja hej a 5q 4,22 je dobry na akceleraciu a super aj medzimesto točim 3000 a mam tam 100vku co viac treba ?
18:00:12
11.11.2009
David29
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak já cestuju Soptíkem hlavně po Praze...
17:12:09
11.11.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> David29: Do mesta dobry no, das 4 a jedes furt, ale mezi mesto to bych se z toho posral.
16:42:03
11.11.2009
David29
-> ferrari: To je teda kravina...
Sám mám 136 na 4q 4,22 40
16:32:46
11.11.2009
dorem
Moc díky
Nakonec tam budu dávat po dlouhém přemlouvání od kámoše feldu ale nějak to vymyslet aby to na STK nebylo do očí a hlavně musim vyrobit štítek s číslem motoru a dát ho tam
20:59:57
10.11.2009
Petrson
-> Tampajs: tak 100oktanovej benzín jezdila i moje babeta odost líp...
20:56:56
10.11.2009
Tampajs
Mě 130ka jezdila taky líp na vyšší oktanový číslo.. Když sem tam měl 95 s aditivama tak to byla hrůza když sem tam měl 100 racing bez aditiv tak to jelo suprove teplý studený prostě to bylo fuk :)
20:30:22
10.11.2009
Pavel P..
-> David.: tjn.. tak můj motor má ted 99tis.
20:09:43
10.11.2009
David.
-> Pavel P..: on je rozdíl motor "v pořádku" třeba 60 tis. a novej.
mě to taky jedzívalo lépe na 98čku když to mělo najeto 47tis. tak do kopců v zatížení to trochu pockvakávalo a na 98čku ne,ale ve 48 se dávala nová sada válců+pístů,nový karburátor a rozdělovač a zaběhl jsem si to poctivě má to poloviční hodnoty minima a jezdí to dobře na 95tku,má to 6 its.
17:54:43
10.11.2009
Pavel P..
-> David.: já mám motor v pořádku... na 95ku to prostě detonuje.. s 98 jde jet pekně v nízkejch otáčkách a jde to za plynem líp než s 95.
17:52:45
10.11.2009
Mr.Lumpy
-> David.: já netvrdim že nestačí ale zase na druhou stranu rozdíl při chodu v zátěži tady je citelnější než u motorů dělaných na 95 oktanů
12:26:35
10.11.2009
m8rinek
divný, že na 95 jezdí obstojně i motor s KP 10,5/1, nicméně existujou věci jako Octan booster
11:50:56
10.11.2009
David.
Pavel P.. 09.11.09 18:53:50 napsal: → Mr.Lumpy: N95 málo, 96 neni, 98 ideál, na ten to jezdí krásně a bez klepání

95tka dostačující,sám mohu potvrdit,když je motor dobrej tak pohoda
19:48:32
09.11.2009
Mr.Lumpy
-> Pavel P..: nj jenže ona ani ta 98čka všude není :-/ ale jinak ji tam taky leju.

-> darklord: to nevim
18:58:46
09.11.2009
darklord
-> Mr.Lumpy: nemaju 96 niekde na severe? svedsko alebo kde to... viem ze vetev o niecom takom pisal (dufam ze si to zase s niecim nepletiem)
18:53:50
09.11.2009
Pavel P..
-> Mr.Lumpy: N95 málo, 96 neni, 98 ideál, na ten to jezdí krásně a bez klepání
18:52:01
09.11.2009
Mr.Lumpy
-> Pavel P..: ono hlavně kde sehnat benzín kterej tam patří :-/
17:54:43
09.11.2009
Pavel P..
-> Nwkt: šak jasně že to je na tehdejší dálnice... ale jak řikám nemám problem jezdit kopečky na 5ku.. ale taky tomu tzrochu pomáhaj malý kola a 98ka benzin na kterou to jede líp v nízkejch otáčkách.4
17:50:21
09.11.2009
mb136gl
-> Pavel P..: možem potvrdiť...
17:50:08
09.11.2009
Nwkt
-> Pavel P..: Tak jako jo, ale prostě to podle mě soudruzi neodhadli a ta 5ka je tak na rovinky
17:49:09
09.11.2009
Pavel P..
-> Nwkt: možná nějaká zdechlá.. já jezdim i mírný kopečky na 5ku a jede i zrychluje do kopce4 1
17:47:14
09.11.2009
Nwkt
-> palinator: Jel si s tim někdy? Ta 5ka na 130 je tak sotva na udržení rychlosti
17:44:11
09.11.2009
palinator
-> m8rinek:
-> Nwkt:
130 má mít průběh max. točivýho momentu níže než všechny ostatní motory. Tuším, že max je při 2700.
17:35:11
09.11.2009
m8rinek
-> ferrari: to je ale slušná čápovina :D
Extreme Tyres