Zástavba motoru škoda 130 do 120

prohledat
56 příspěvků (zobrazeno 51 až 56) od 08.11.2009 do 06.12.2009, založil/a dorem
řadit dle data
21:10:17
08.11.2009
Nwkt
-> ferrari: Proč?
21:08:39
08.11.2009
ferrari
Otázka je tiež, akú máš prevodovku...bo ak máš 4q a chceš aj pri ňom zostať a je to origo 130 motor, tak to by som dokopy nedával...ten motor potrebuje dlhšie prevody, teda minimálne 5q so SP 4,22...ideálny bude práve 3,9...iná situácia by bola, ak by bol ten 130 upravený, potom je optimum 5q 4,22
19:35:03
08.11.2009
OndraST
19:31:53
08.11.2009
Petkar1
Není složitý to přehodit, je to kus za kus. To samé s tou Feldou, pokud je udělaná do 120. Osobně bych bral radši tu Feldu, ale ta je nelegální, ono 130 taky, ale tu každý nepozná...
19:31:11
08.11.2009
Schejby
Motory ze 120 a 130 jsou uložením totožné,akorát na 130 je na karbecu EM tam musíš zapojit spínaný plus jinak nic jinýho.Jinak když kámoš chce prodat upravený motor tak ať mi písne
19:27:42
08.11.2009
dorem
Zdravím
Kamarád se zbavil škody 130 a zbyl mu motor a tak ho nabídl mně. Já mam 120 typ M a chtěl jsem ze zeptat je to hodně náročný to přehodit. A ještě mi nabídl, že má částečně upravený motor felicia 1.3 do škody 120.
Co vy na to?
Díky
Extreme Tyres