ohřev motoru

prohledat
73 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 17.10.2009 do 05.11.2009, založil/a Pavell
řadit dle data
22:36:57
05.11.2009
steyr
ak najdem krabicu rano tak dam vediet :D
upraveno 1x, naposled 05.11.2009 22:37:17
19:14:19
05.11.2009
Dymák
-> Pavell: tipuju na Vernet TH4608.80
upraveno 1x, naposled 05.11.2009 19:16:13
12:13:27
05.11.2009
Pavell
jakou značku toho termostatu máš?
23:02:17
04.11.2009
steyr
dneska som kupil novy francuzky termostat a funguje bez problemou drzi pekne na 80 ako aj ma 2
22:40:32
04.11.2009
Evž@
taky mam 70 pořád.....80 jen pokud tomu trochu dávám
15:58:06
04.11.2009
Nwkt
-> Pavell: 742.136 1,4
15:45:58
04.11.2009
Pavell
ty máš taky fávo motor jo?tak se na to asi vykašlu,, mam tam fávo termostat na 88,,,ono je to taky těžký, potukam na budík, a hned se někam hne rafice, nebo když několikrát po sobě vypnu zapnu zapalování, tak přistane taky pokaždý jinde
15:23:51
04.11.2009
Nwkt
-> Pavell: Mě to taky ukazuje 70, neřešim, termostaty tam byly 3, čidla 2, bylo to ve dvou autech ten motor
13:49:55
04.11.2009
Pavell
to je právě divný, protože při zjištění tohoto nedostatku jsem koupil novej termos. a žádná změna....že by byl i novej zmetek? je takovej chabrus oproti původnímu škodováckýmu,,,no hold to ještě asi zkusim,.....ničim jiným to být už nemůže ne?,,
13:41:26
04.11.2009
Rooney - zrušená registrace
-> Pavell: i novej termostat muže být špatny, vyndej ho a zkus třeba v kastrolu s vodou 4
13:25:20
04.11.2009
Pavell
tak universalní čidlo je OK, dal jsem tam starý 100% škodovácký a žádná změna, tak to ať mi někdo vysvětlí,......prostě z toho za jízdy nevyloudim víc jak 70 stupňů, při zvýšeném volnoběhu max 80.....mam překrytej i chladič, a stejně motor než ohřeju tak to trvá šíleně dlouho, přitom topí uplně normálně...má někdo ještě nějaký nápady? že by špatně fungoval termostat? (novej)....7
09:25:52
25.10.2009
Pavell
je tam napsáno - Čidlo teploměru Š105-Š120-FAV,, ono je vzhledově uplně stejný,až na to, že jsem tam musel dát 2 podložky, ten závit nebyl až do konce, jako má škodovka, zatim jsem tam nezkusil dát origo čidlo takže nemužu tvrdit, že se ted vyrábí universální čidlo, které nefunguje...4
17:06:09
24.10.2009
ferrari
-> Pavell: Ale ako si prišiel na to, že je to z Fava? nevyzerá rovnako, ako na 742ku?
13:10:47
24.10.2009
Pavell
Tohle mi prodali tady v jedný mototechně,,ale pořád mi to vrtá hlavou, tak jsem si ho našel na netu....musim tam zkusit dát origo čidlo...
17:45:36
23.10.2009
ferrari
To si ho objednával cez net? Nevyzerajú tie čidlá pre 742 a 781 rovnako? Inak, sranda je, že ja mám Favo motor aj s origo čidlom a ukazuje mi to dobre...
12:10:26
23.10.2009
Pavell
www.autodily-cm.cz/kat.ph p?0;11398241...

tenhle díl jsem koupil,,tak je mi asi už jasný, proč to ukazuje hovadiny...nebo se pletu?
13:26:47
22.10.2009
Pavell
neni tu někde návod jak na to? jak zkontrolovat vložky ,,jaký přesahy,,postup opravy atd.....jestli nějakej je...díky
13:19:44
22.10.2009
Pavell
z toho mam taky strach,,,,vubec nevim jak se to kontroluje,,,a jak se to dá popř. vytáhnout?
13:17:43
22.10.2009
darklord
-> Pavell: presahy si skontroloval/opravil ked uz si rypal do hlavy a tesnenia? ak boli utopene tak mozes znova rozoberat a tentokrat to urobit ako sa ma..
12:31:24
22.10.2009
Pavell
tak jsem udělal novou kostru od baterky až k ukostření palubky, žádná změna, z nádobky se kouří, budík ukáže na zvýšenej volnoběh max 80...
dále jsem zjistil nepříjemný problémy,,v nádobce jsem měl docela hustou pěnu, pod ventylovým víkem také bílá emulze, a v externí nádobce ventylového víka je na dně docela dost vody,, trochu pokuřuje z výfuku,,ale smrdí normálně bych řekl, v nádobce na vodu cítim jen fridex....nemůže to mít nějakou spojitost s tímto probémem? asi přes 1000 KM jsem dělal hlavu, tzn zabroušená, nové těsnění...přece neni v prd...!???
poraďte co dál...mockrát děkuji
jo a topí to uplně normálně
upraveno 1x, naposled 22.10.2009 12:32:40
16:31:22
18.10.2009
Pavell
zkoušel jsem tam dát jinej teploměr, jeden ukazoval ještě míň, druhej ukazoval stejně.Starý čidlo jsem měnil kvuli tomu že to ukazuje asi málo, tak proč by se nový chovalo stejně?nevěřim tomu, že mi prodala favoriťáckej...ještě zkusim sehnat z nějaký obyč 120ky a uvidim,ale nezdá se mi to
upraveno 1x, naposled 18.10.2009 16:32:30
13:50:55
18.10.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> David29: Nojo, to bys musel upravit kdyztak 6
13:49:45
18.10.2009
David29
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Myslíš že by to jelo? Olej by byl dost řídkej, a myslim si že i uložení kliky by se dost roztáhlo-)
13:48:40
18.10.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> David29: Bo natlakuj okruh na nejakych 100atm a pak muzes mit pracovni teplotu treba 200°C Zvedne se ucinnost 1
13:45:38
18.10.2009
David29
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Vyčistim, ale dám tam ten 120kovej a uvidíme...
13:36:25
18.10.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> David29: Vetrak na vypinac je dementni 1 No taky sem to tak mel...
Chladic muzes vycistit 6
13:34:13
18.10.2009
David29
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak on ten chladič bude asi taky za těch 25let trochu zasranej... větrák mám na čudl :)
Motor mi nikdy netlakoval...
13:31:31
18.10.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> David29: Nebylo to motorem? Kdyz vycistis okruh a motor netlakuje tak to musi byt ok. Vetrak chladice mam na automat 6
13:30:21
18.10.2009
David29
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No jo, jenomže já neměl chlazení ani OK kolikrát na 130, měl jsem to jen tak tak v kolonách :)
13:29:40
18.10.2009
MOLSO
-> David29: mam v 781.135 88°C termostat a za cele leto som ho neuvaril ani raz. Varilo to len s ty mojim experimelntalym zigulackym paskvilom 4
13:28:47
18.10.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> David29: Vicemene se nestane nic, ale ja leto jezdil s nadupanou 136 (na mistni pomery) a 88°C termostat ok 6
13:27:07
18.10.2009
David29
Helejdte, co se stane, když bych na svojí 742.136 dal termostat z 742.13, popř. 742.12?
Krom toho že to bude topit míň...

Zase mám jistotu, že v létě jen tak neuvařim...
12:45:16
18.10.2009
Dušan
-> Pavell: dela ti to nove cidlo a nic jineho. Namontuj tam cidlo z nejake jine skodovky bude to OK
10:35:06
18.10.2009
Pavell
bylo tam namontovaný 100% škodovácký čidlo,,ten motor jsem si stavěl sám,,jediný čím jsem si nebyl jistej, jestli je tam favoritáckej termostat,,ale byl tam,,dnes se podívam na tu kostru....
08:08:59
18.10.2009
ferrari
-> Pavell: vravíš, že keď ho susíš do 4tis otáčok, tak vylezie do 80 st...a to zároveň s otáčkami? Totiž môže byť problém aj v budíku, resp. v ukostrení...
20:45:07
17.10.2009
Discovera
-> jarda.u1: jo je to kvuli zimě...sice auto moc v zimě už jezdit nebude....tohle už je moje leštěnka na zimní období je jiná kára ale přeci jen by to mohlo líp topit....v létě to s teplotou problém nemá víc jak na 90st se mi to ani při stání v koloně nedostalo zatím...je to š130 po GO.....ale hlavně to dělám k vůli vnitřku starých trubek....protože nevím čím to mám vyčistit....jsou moc dlouhé a tak dlouhou vanu nemám:-)
20:40:27
17.10.2009
jarda.u1
-> Discovera: hmm,zajimave,ale chtelo by to radu od nekoho,kdo to tak uz ma.A tu izolaci bys volil kvuli provozu v zime?Aby ti voda zbytecne nechladla?
20:38:20
17.10.2009
Discovera
-> jarda.u1: no trubky bych zvolil o asi půl cenťáku menší proto, abych mohl použít tu izolaci....a jak napojím konce na gumové hadice?...no tak že tam koupím redukce z toho malého průmeru na ten větší a velkou pájkou to pořádně zapájím velkou dávkou cínu....
20:37:04
17.10.2009
Tomaso435
-> Pavell: něco takovýho mi začalo tenhle tejden u fáčka , koupil sem ¨termostat a už je tö ok...ale sere mě že ten novej termostat je zkoro jak z alobalu. takovej divnej šit,ale zatim funguje dobře
20:36:18
17.10.2009
jarda.u1
-> Discovera: jak napojis ty trubky na stavajici hadice,kdyz budou mit mensi prumer?A nebojis se toho,ze kdyz budou trubky o mensim prumeru,tak ze bude voda pomaleji kolovat v okruhu?
20:31:42
17.10.2009
Discovera
....je to možná mimo mísu, ale napadla mě jedna věc...chtěl bych vedení trubek co je pod autem k chladiči dát do měděných o něco menších trubek v půměru než jsou originální a na tyto trubky natáhnout tu tepelnu izolaci která má po obvodě hliníkovou fólií...prodává se to v metrážích a nerozříznuté (topenáři vědí 1 nevím jak se tomu nadává je to v šedé barvě jakoby plastový molitan).
20:26:43
17.10.2009
Kočislav
-> Pavell: Zkusil bych ještě vyměnit čidlo teploměru. Jak tu kdysi někdo podnětně poznamenal, na fávo je čidlo stejně vypadající, ale ukazující ve škodováckých budících cca o 15° méně. Když si spočítáme, že bys měl mít 88° C a ukazuje ti to max 70°, celkem by to sedělo.
Neteřina 130 kdysi měla podobný problém - z neznámých důvodů nešla zahřát na víc jak 60°, hadice všude horké, topila, všechno možné jsem vyzkoušel, koupil jsem nové čidlo a nic se nezměnilo, pak až mi tu někdo poradil, že mi mohli prodat čidlo na favo. Pak už jsem to neřešil, protože i když teploměr pořád ukazoval svých 60°, hadice byly horké tak jak mají být. Zajímavostí pak bylo, že krátce před smrtí byl ten motor párkrát uvařen a i s tímto čidlem šla ručička teploměru nadoraz.
Takže bych zkusil, jestli máš takovou možnost, prohrabat někde vrakáš, nebo vykuchnout někde ze staré škodovky, u níž by to bylo zaručeně původní, čidlo teploměru a zkusti vyměnit.
20:06:14
17.10.2009
jarda.u1
-> Majo1882: to je v pohode,hlavne ze uz vis....
20:02:53
17.10.2009
Majo1882 - zrušená registrace
-> jarda.u1: Ale musím povedať,že neviem čo sme tam naliali ale v zime to kúrilo ako divé a v lete sa to nehrialo.Ja mám dlhé vedenie1
19:59:01
17.10.2009
jarda.u1
-> Majo1882: no slava4
19:57:55
17.10.2009
Majo1882 - zrušená registrace
-> jarda.u1: Tak to sme sa ozaj nepochopili.Ja som Mal v škodovke namontovany obyčajny škodovácky.Ale najskôr som tam nalial naeku žbrndu na prečistenie.
19:53:27
17.10.2009
jarda.u1
-> Majo1882: jezis,ty me nechapes.Ten termostat otvira pri 88 st. a ma toleranci udavanou vyrocem +/- 2 stupne.
19:53:23
17.10.2009
Tampajs
-> Majo1882: Děláš si srandu viď9
19:48:56
17.10.2009
Majo1882 - zrušená registrace
-> jarda.u1: A kdo tu ráta 88 minus dva.Ty si jediný.
19:47:20
17.10.2009
jarda.u1
-> Majo1882: hmm,a co jsi mel z matiky,kdyz podle tebe je 88-2=88?
Extreme Tyres