ohřev motoru

prohledat
73 příspěvků (zobrazeno 51 až 73) od 17.10.2009 do 05.11.2009, založil/a Pavell
řadit dle data
19:45:22
17.10.2009
Majo1882 - zrušená registrace
-> jarda.u1: 88 a dva stupne hore je 90 a dva stupne dole je 88.
19:40:50
17.10.2009
Nwkt
-> David29: Ale víčko 0,1 MPa(jako 742.136), tj vyšší bod varu
upraveno 1x, naposled 17.10.2009 19:41:07
19:35:27
17.10.2009
jarda.u1
-> Majo1882: a co je podle tebe 88 +-2?neni to nahodou 86-90?
19:35:07
17.10.2009
David29
-> Nwkt: A uchladí se to pak? Přece jenom fáčko má mín vody, než 742...
19:33:06
17.10.2009
Majo1882 - zrušená registrace
-> Nwkt: Keď som ho kupoval hovorili mi 90.Aj tak tam dlho nebol. Musel ísť von.Dva stupne hore dole.
upraveno 1x, naposled 17.10.2009 19:33:51
19:32:26
17.10.2009
Nwkt
-> David29: Ne 130 má 82
19:31:59
17.10.2009
David29
Doprdele, ten nemám a zejtra bych to chtěl udělat 8

A co 742.13, to je taky jiný? 1
19:31:04
17.10.2009
Nwkt
-> Majo1882: Favorit 88
19:30:51
17.10.2009
Nwkt
-> David29: Nejsou, dej fáčkovej
19:30:45
17.10.2009
Majo1882 - zrušená registrace
-> jarda.u1: Favorit 90.
19:29:33
17.10.2009
jarda.u1
-> David29: termostat u 120 otevira pri 80 +-2 st.a 136 pri 88+-2 st.
19:27:53
17.10.2009
David29
-> Pavell: Zneužiju ti téma 1 Pokud by vadilo, smažu-)

Termostaty 742.12 a 742.136 jsou stejný? Nejspíš mi nezavírá (nebo málo) a v tý 120 se to rychle ohřálo a pak nebyl problém.... pude to?
19:19:42
17.10.2009
Pavell
když rozvítim tak se rafička hne,,ten starej termostat je Walker...nevařim,,,je tam danej správně....možná že by to mohlo být ukostřením,,někdy se mi zdá, že je nějakej pomalej cyklus blinkrů,,,budík zkusim vyměnit
19:08:09
17.10.2009
jarda.u1
-> Nwkt: ale on nevari,motor se mu malo ohriva i po vymene termostatu a cidla
19:02:19
17.10.2009
Nwkt
-> jarda.u1: čidlo může kecat, pokud tam dal blbě termostat tak to uvaří
19:01:04
17.10.2009
jarda.u1
-> Nwkt: pise,ze to nemuze ohrat
19:00:33
17.10.2009
jarda.u1
-> Pavell: dneska delaj spoustu smejdu,uz ty termostaty nejsou jako origo.Jestli to topi dobre,muze bejt i problem v budiku,ten jsi zkousel menit?Taky jsem videl,ze reaguje rucicka ukazatele teploty na to,zda jsou rozsvicene svetla nebo ne.Tam bych videl problem v ukostreni pristrojovky.Muzes si udelat test pomoci jineho budiku,ktery si zapojis na zkousku v motorovem prostoru.Staci na nej privest +,- a signal od cidla a pak to porovnat s budikem v aute
18:57:55
17.10.2009
Nwkt
-> Pavell: A vaříš? Dal si tam ten termostat správně?
18:54:22
17.10.2009
Pavell
tu značku nevim,,bych se musel podívat,,ale měl jsem to samý od zástavby motoru,, po výměně žádná změna, budíkem to být nemůže? je to divný, při odvzdušňování mam přidaný otáčky něco přes 3 tis,, a takhle to mučim nějakejch 10 min,,takže motor je prohřátej dost, když otevřu nádobku tak se z ní kouří
upraveno 1x, naposled 17.10.2009 18:55:12
18:47:52
17.10.2009
Pavell
tak jasně že kohoutem, , když přiškrtim hadici od topení, tak z tý chladičový sotva něco vyteče...čidlo jsem dal dneska nový, ukazuje stejně jako starý
18:46:43
17.10.2009
jarda.u1
-> Pavell: jakou mas znacku termostatu?
18:43:40
17.10.2009
Nwkt
Kohoutem 3 Musíš to nechat prohřát, jinak bych chybu viděl v čidlu
18:41:23
17.10.2009
Pavell
Ahoj, mam problém s chlazením, lépe řečeno s ohřevem vody. Mam klasickou škodovku s favo. motorem, ted když se trochu ochladilo, mam problém ohřát vodu nad 70 stupňů, mam tam novej termostat z favorita na 88 a nové čidlo, škodovácký, když to ženu třeba na 4 tis otáček tak mi to vyleze na cca80, ale jak uberu, tak to klesne na 70 a i míň.topení jde krásně odvzdušnit, pak to topí v pohodě, chladič moc odvzdušnit nejde…Mohl by někdo poradit s tímto zvláštnim problémem? Většina lidí má problém to uchladit a já ohřát, v nádobce je voda dost horká…jak popř. správně odvzdušnit celou soustavu, atd…díky moc za rady..nebo je tento jev normální?
Extreme Tyres