Motor Vw golf 112ps do škody rapid.

prohledat
92 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 04.08.2009 do 06.08.2009, založil/a Zdenek Neubert
řadit dle data
20:44:03
06.08.2009
myschaak AZNP K.Hora
-> AZmotor: jj,na svou dobu to byl mazec...a ještě ten rapid mustang...ajajaj2
08:51:57
06.08.2009
MATTESS
-> Zdenek Neubert: holky a děti sem nepsaly4
08:36:15
06.08.2009
Zdenek Neubert
Děkuju všem co mi napsaly, kdyby jste se chtěly ještě na toto téma bavit, tak v tom nevidím žadný problém, ještě jednou díky za příspěvky !!!
01:05:37
06.08.2009
Jaktak
-> Nwkt: Urco to byl rapid, videl jsem ho jen na fotce, vypada to na toho prvniho. Ale myslim ze vejfuk nemel veprosterd, mozna ze ho casem premistil. Ale nevim je to tak 2 roky zpatky, kamarad mi ho tenkrat ukazoval na fotce byl na prodej snad za 35t.
23:19:41
05.08.2009
AZmotor
-> Nwkt: jasne pamatuju si to.. nekde mam i fotky...
23:14:39
05.08.2009
havlik
-> Nwkt: jo v tý době parádní auta:)
23:14:22
05.08.2009
Nwkt
-> AZmotor: 7-8 lez zpátky
23:13:21
05.08.2009
AZmotor
to jsou nehorazne hnusne auta. jak tohle nekdo mohl stvorit..36
22:33:36
05.08.2009
Nwkt
A nebo tenhle, ale to je sedan
zvětšit Motor Vw golf 112ps do škody rapid. - obrázek od Nwkt vložen 05.08.2009 22:33:36
22:26:48
05.08.2009
Nwkt
-> Jaktak: Ten?
zvětšit Motor Vw golf 112ps do škody rapid. - obrázek od Nwkt vložen 05.08.2009 22:26:48
22:23:23
05.08.2009
Jaktak
-> Zdenek Neubert: S tim moorem v rapidu zadnou zkusenost nemam ale videl jsem zelenyho oplastovanyho rapida se zadnima kulatyma svetlama a ten tam tenhle motor mel, byl na prodej asi pred 2 rokama, ale z virtu ho asi nikdo nezna.
Jinak jestli to chces na vrchy a chces vyhravat tak to asi nebude to pravy, do normal niho provozu jestli neresis legalnost a vyresis nejak rozlozeni hmotnosti tak proc ne.
22:00:18
05.08.2009
zidlik
za me taky ne zase tak vykonej neni aby se stim clovek musel prcat
19:04:06
05.08.2009
AZmotor
u me ne
18:16:37
05.08.2009
Nwkt
-> p.b.: A já řikam že ne
18:13:04
05.08.2009
p.b.
Zdenek Neubert 05.08.09 13:59:18 napsal:
nikdo mi stále nenapsal jestli jo nebo ne

jo
15:19:32
05.08.2009
jerzy
-> Eidy: tohle jsem mel presne na jazyku 3 3 3
15:10:13
05.08.2009
Eidy
-> Zdenek Neubert: Hele, nikdo z nás to v autě nemá tak co ti máme říct. Že si myslíme, že to bude super? Nebo že to bude blbý?
Podle mě tam ten motor chceš a chceš slyšet, že to bude dobrý, abys měl potvrzenou svoji představu a domněnku. Tak to tam dej a nerozmýšlej se. Máš dobře vybavenou dílnu? Máš kde vyrobit přírubu, držáky atd? Tak směle do toho.
Ale zkušenost s tímhle motorem ti neřekneme, protože ji nemáme. Ale pokud jde o názor, tak ten můj je, že NE. Chceš jezdit vrchy a chceš mít konkurenceschopný auto a to je v tomhle případě nesmysl. Ve dvoulitrový skupině si tě každej namaže na chleba. To bych radši sehnal Fábii a jezdil třídu do 1400 kde máš mnohem větší šance. A když už jinej motor tak z Hondy, případně Swifta. To má smysl.
14:49:56
05.08.2009
jerzy
-> Zdenek Neubert: tak se rozhodni sam, myslim ze nazoru uz tady padlo dost, hm?

Ja osobne bych to tam necpal, kdyz uz tak nejaky lehky novejsi motor, objem tak 1.6 16 ventil DOHC....
13:59:18
05.08.2009
Zdenek Neubert
Hoši neřešte furt nadčtverec nebo počtverec, nikdo mi stále nenapsal jestli jo nebo ne
12:54:40
05.08.2009
Eidy
-> U-Geen: I logicky první motoruy byly vždycky stojatý a i dnes je v drtivé většině píst na klikou. No a pak lze úspěšně použít toto: Bagrr- máma mele Emu 05.08.09 12:51:10 napsal: Mě to tenkrát vysvětlovali ať si nakreslím čtverec a pod něj klikofku… Mno a tím si pamatuju, že větší zdvih je nad a větší vrtání je pod…
12:53:59
05.08.2009
Bagrr- máma mele Emu
Ty jo a krásný je jak jeden rejpanec dokáže rozpoutat debatu:-D
12:53:30
05.08.2009
Bagrr- máma mele Emu
-> U-Geen: Btw mam za to že i v oficiální literatuře je fábia motor popisovanej jako nadčtverec..
12:51:58
05.08.2009
U-Geen
-> Eidy: ja to znam prave taky opacne, ale mozna se proste definice ruzni :-)
12:51:10
05.08.2009
Bagrr- máma mele Emu
Mě to tenkrát vysvětlovali ať si nakreslím čtverec a pod něj klikofku... Mno a tím si pamatuju, že větší zdvih je nad a větší vrtání je pod...
12:50:22
05.08.2009
COL
co jsem tak kouknul rychle na net, tak ceske odkazy to maji vetsinou opacne nez wiki, anglicke shodne.
12:48:37
05.08.2009
Bagrr- máma mele Emu
-> U-Geen: Jo kdybych uměl anglicky:-D
12:42:26
05.08.2009
Eidy
-> U-Geen: Znám to opačně než wikina, tedy stejně jako Bagrr a MATTESS.
12:34:50
05.08.2009
U-Geen
jen odbocka k tomu podctverci, zde je to snad dobre: en.wikipedia.org/wiki/Str oke_ratio
10:55:25
05.08.2009
deathcat
Zdenek Neubert 05.08.09 10:49:52 napsal:
Nezajímá mně rozložení hmotnosti, finance atd. Mám seřizovatelnej podvozek, pořádný
15palcový kola atd. Takže mně zajímají JENOM JÍZDNÍ VLASNOSTI NIC
JINÍHO. ZKR8TKA JO NEBO NE
Vždycky jsem měl za to, že na rozložení hmotnosti jsou závislé jízdní vlastnosti.3
10:53:52
05.08.2009
MATTESS
-> Zdenek Neubert: rozložení hmotnosti by Tě mělo zajímat, má vliv na jízdní vlastnosti. Jestli na to máš, jdi do toho
10:53:09
05.08.2009
Bagrr- máma mele Emu
-> Zdenek Neubert: To už radši něco jinýho než koncern a nebo koncern ale se špajzkou k tomu určenou... Např nějakou audinu, která má motory napodél... Než se babrat s mezikusem a riskovat častou výměnu origo škodsovácký převodovky... Např. u mě čeká motor 2.2 benzín i s převodovkou z R21 až bude nálada abych ho zastravěl do rapida...
upraveno 1x, naposled 05.08.2009 10:54:23
10:53:00
05.08.2009
venni
-> Zdenek Neubert: jen se zeptám drobet mimo tema abych byl v obraze,necheš to dávat do žlutého rapida?
10:50:32
05.08.2009
havlik
-> Zdenek Neubert: záleží na tobě ne co chceš v autě nebo nechceš.
10:49:52
05.08.2009
Zdenek Neubert
Vypadli jsme z tématu, mám to toho jít nebo ne. Všichni píšete jenom o babii, ta mně nezajímá atd, nebudu rozebírat. Nezajímá mně rozložení hmotnosti, finance atd. Mám seřizovatelnej podvozek, pořádný 15palcový kola atd. Takže mně zajímají JENOM JÍZDNÍ VLASNOSTI NIC JINÍHO. ZKR8TKA JO NEBO NE
10:34:23
05.08.2009
Bagrr- máma mele Emu
-> Zdenek Neubert: No já jen že hnedle se oháníš tím, že tady nemám co dělat, když mě na strojárně učili označení motorů podle vrtání-zdvih jinak než se líbí tobě...
upraveno 1x, naposled 05.08.2009 10:36:09
10:34:03
05.08.2009
MATTESS
-> Zdenek Neubert: debila z Tebe nikdo dělat nechce, ale máš to napsaný (05.08.09 10:16:23) skutečně opačně. Není to názor, ale temín (jesli víš, co termín v tomto případě znamená). Vidíš ten rozdíl: skutek x zkutek?
upraveno 1x, naposled 05.08.2009 10:35:48
10:33:18
05.08.2009
Zdenek Neubert
Beru názory ostatních !!!
10:32:39
05.08.2009
Zdenek Neubert
Nerozumím ti co je zkutek, sice máme odlišné názory co je nadčtverec atd. Tohle je debata, a ne aby jsme se tady hádali, zkrátka někdo z nás má pravdu, nebudem to už řešit.
10:21:49
05.08.2009
Bagrr- máma mele Emu
-> Zdenek Neubert: a co je to zkutek?
10:19:06
05.08.2009
Bagrr- máma mele Emu
-> Zdenek Neubert: Klidně jmenuj:-D Mě se to nedotkne. Na strojárně mě to učili naopak, než jsi to napsal ty... A podle mě je to i logištější:-)
upraveno 1x, naposled 05.08.2009 10:19:37
10:16:23
05.08.2009
Zdenek Neubert
Hoši nedělejte ze mně debila, nebudu jmenovat. ALE ten kdo neví co je podčtvercovaj motor (menší vrtání než zdvih), čtvercovej motor (vrtání a zdvih je stejný) a nadčtvercovej motor (větší vrtání nežli zdvih), tak tady na virtu nemá co dělat, zkutečně promińte
23:12:40
04.08.2009
Bagrr- máma mele Emu
-> Zdenek Neubert: Jentak mimochodem podčtvercovej motor je motor, kterej má větší vrtání nežli zdvih.... Což by se ti u Fábie podařilo poze s vrtáním přes 78...
upraveno 1x, naposled 05.08.2009 10:22:21
23:11:29
04.08.2009
Bagrr- máma mele Emu
-> pistaa: Rádo se stalo:-) A nej kombinace je samo pořádnej objem s turbem,:-D
22:34:38
04.08.2009
AZmotor
slaby motor taky neni zrovna nejbezpecnejsi... pomala akcelerace, nebezpecne predjizdeni, brzda provozu v kazdem kopci...
22:27:49
04.08.2009
COL
-> Rapid135 - doktor: Ja tu logiku nechapu. Pokud by to auto melo obstat nekde na zavodech, tak na tu silnici musi stacit take, ne? Nebo jsou zavodaky downgrade seriovek? Tim nerikam, ze se s tim ma v provozu zavodit.
Ano, seriova 742.136 se skodovkou hybe docela hezky, ale predelana treba na 1500 s nim hybe vyrazne lip. Mimochodem, co treba mala ibiza se 132 kW motorizaci???
Zbytek je o ridici. Na kazdy auto existuje zatacka, co je prilis ostra nebo silnice, co je prilis uzka, at uz ma motor 36.7, 46, 90 nebo 289kW :o). A slaby motor pred tim neuchrani.
Mimochodem nemyslim, ze bych s 1.5 jezdil (az na drobounke vyjimky) rychleji nez s 1.3.
22:02:56
04.08.2009
zidlik
-> Rapid135 - doktor: me si pobouril3
22:02:55
04.08.2009
Marra - zrušená registrace
hlavně by to asi moc nerozdýchala sériová převodovka toho golfa, ale to asi soudruh taky počítal překopat...
21:45:19
04.08.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
No samozrejme dotycny nesmi byt idiot aby do zrezly sracky narval motor co ma 400 koni, ale pokud udela vse na 100% tak proc ne.
21:05:51
04.08.2009
Rapid135
Mozna blbe nazor ale: kdyz uz vykonejsi motor do skodovky do beznyho provozu tak i ta felda by se tam dala prekousat.Nicmene 742.136-legalni- v dobre kondici dokaze s autem hybat docela slusne a kdo se chce zabit tak mu nestaci ani 1000koni.auto je konstruovany na jakousi rychlost/zatizeni/rozloze ni hmotnosti a zastavba jinaciho agregatu s tim dokaze docela zahybat.Pokud nekdo stavi nejaky takovy naslapany auto na souteze mimo silnice tak prosim zadny krivy slovo proti tomu,ale do beznyho provozu proboha lidi vzpamatujte se!!! ja byt policajt tak za motor nabastlene z uplne jinaciho typu auta strilim do hlavy.Pokud sem nekoho pobouril svym komentarem tak zduraznuju ze je to pouze MUJ NAZOR.
20:14:45
04.08.2009
Zdenek Neubert
souhlasím
Extreme Tyres