skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor Vw golf 112ps do škody rapid.
prohledat
92 příspěvků (zobrazeno 51 až 92) od 04.08.2009 do 06.08.2009, založil/a Zdenek Neubert
20:14:14
04.08.2009
04.08.2009

Zdenek Neubert
Takže golfíka ne
20:12:13
04.08.2009
04.08.2009

Petkar1
AZmotor 04.08.09 20:05:45 napsal:
kdyz postavis fabii co bude mit opravdu 100koni (jakoze to neni takovy problem a
ten motor bude porad dobre pouzitelny v normalnim provozu) tak vydrzi
i 100000km ne li vic… pojede pri nejmensim stejne jak s tim golfem protoze
bude lehci a ani nemusis nikde nic pridavat nebo ubirat…
souhlas
kdyz postavis fabii co bude mit opravdu 100koni (jakoze to neni takovy problem a
ten motor bude porad dobre pouzitelny v normalnim provozu) tak vydrzi
i 100000km ne li vic… pojede pri nejmensim stejne jak s tim golfem protoze
bude lehci a ani nemusis nikde nic pridavat nebo ubirat…
souhlas
20:10:36
04.08.2009
04.08.2009

Petkar1
Na závody to je naprd. Jezdil bys dvoulitry a tam by ses nechytal vůbec. To už máš nadějnější tu Fábii a jezdit 1400.
20:05:45
04.08.2009
04.08.2009

AZmotor
-> Zdenek Neubert: 25kg nemas kde ubrat pokud s tim chces normalne jezdit a nechces tam mit jen jednu sedacku, zadne koberce ani tapecy a dalsi hovadiny...
zatizit kufr je blbost, ty das tezky motor k tomu zatizis kufr a auto pojede stejne jak kdyby si za sebou jeste tahal vlecku... tzn. ten vykon se ani neprojevi..
kdyz postavis fabii co bude mit opravdu 100koni (jakoze to neni takovy problem a ten motor bude porad dobre pouzitelny v normalnim provozu) tak vydrzi i 100000km ne li vic... pojede pri nejmensim stejne jak s tim golfem protoze bude lehci a ani nemusis nikde nic pridavat nebo ubirat...
zatizit kufr je blbost, ty das tezky motor k tomu zatizis kufr a auto pojede stejne jak kdyby si za sebou jeste tahal vlecku... tzn. ten vykon se ani neprojevi..
kdyz postavis fabii co bude mit opravdu 100koni (jakoze to neni takovy problem a ten motor bude porad dobre pouzitelny v normalnim provozu) tak vydrzi i 100000km ne li vic... pojede pri nejmensim stejne jak s tim golfem protoze bude lehci a ani nemusis nikde nic pridavat nebo ubirat...
19:55:44
04.08.2009
04.08.2009

Zdenek Neubert
Přemýšlím pouze o motoru VW golf 2 1.8 8V digifant wolfsburg edition 112PS
19:53:42
04.08.2009
04.08.2009

Zdenek Neubert
Máš pravdu, musím uznat, že s tebou souhlasím, když pomineš škodovku s golfem na závody a budeš přemýšlet o této soustavě pro běžný provoz jak se rozhodneš. Jo nebo ne. Když nebudu přemýšlet o legalizaci motorizace, potížích při zástavbě, finance a dalších nemylích věcí, jako např. těžký motor(tj. ubrat někde 25kg, nebo zatížit kufr). A budeš se soustředit jenom na jízdní vlastnosti
19:42:25
04.08.2009
04.08.2009

AZmotor
-> Zdenek Neubert: co to je za obsah ten golf? to je 1,8 ne? tak se podivej co jezdi ve skupine -2000 a rikam ze vetsina tech aut te pojede jak nic.. tam moc aut co ma tak maly vykon neni, a o jizdnich vlastnostech skodovky proti takove konkurekci je skoda se bavit...
120 koni ve fabii neni nejaky extra vykon, kdyby jsme se bavili o 150 tak by ta zivotnost byla nizka.... jinak jsou lidi co postavy motor a vydrzi 100000 a pak taky treba jen treba 10000km, na ten vykon se taky musi pouzit odpovidajici komponenty
120 koni ve fabii neni nejaky extra vykon, kdyby jsme se bavili o 150 tak by ta zivotnost byla nizka.... jinak jsou lidi co postavy motor a vydrzi 100000 a pak taky treba jen treba 10000km, na ten vykon se taky musi pouzit odpovidajici komponenty
18:57:47
04.08.2009
04.08.2009

Zdenek Neubert
Mynulí příspěvek, že motor s 3x uloženou klikou je špatnej, jsem myslel s velkou nadsázkou. Doufám, že se všichni bavíme o laděných motorech a tam je to samozřejmně nevyhovující, nebude si mic nalhávat
18:43:34
04.08.2009
04.08.2009

Zdenek Neubert
Motor s třikrát uloženou klikou je od začátku špatnej, i když dokáže jezdit, menší tření atd.
18:41:48
04.08.2009
04.08.2009

Zdenek Neubert
Obyčejně převrtaná fabie upravená na 120PS vydrží necelejch 15000km, když se s takovýmhle motorem jezdí rally dá se v pohodě zprominutím odkurvit za 1500km. Samozřejmně hodně záleží na výsledným KP-já měl necelejch 12:1, těch 120PS je můj odhad, podotýkám, že motor nebyl odbržděn
18:35:57
04.08.2009
04.08.2009

COL
Zdenek Neubert 04.08.09 18:27:19 napsal: Tady mi někdo psal, že i 120PS motor vydrží, můžu z vlastní zkušenosti napsal, že nevydrží, těžko se s takovým motorem jezdí jenom na půl plynu, nehledě na to, že začíná tahat od 3500ot/min-1 a víš, a je potřeba ho TOČIT !!!
co je nevydrzi? 1, 2 , 5, 10, 20, 50, 100 tkm
co je nevydrzi? 1, 2 , 5, 10, 20, 50, 100 tkm
18:34:33
04.08.2009
04.08.2009

COL
Ja bych tam dal 1.4TSI 132kW :o). Ale ted vazne, ja osobne bych do toho NESEL, radeji bych tam dal neco na bazi skoda bloku, odpadne drtiva vestina problemu s cajtama a stk (kdyz mas odpovidajici blok s odpovidajicim cislem bez nejakych vizuelnich vylomenin, tak nikdo nic neresi), coz je, myslim si, pro auto pouzivane v beznem provozu velmi dulezite. Ja to tak resim.... ale je to drazsi cesta.
18:27:19
04.08.2009
04.08.2009

Zdenek Neubert
Tady mi někdo psal, že i 120PS motor vydrží, můžu z vlastní zkušenosti napsal, že nevydrží, těžko se s takovým motorem jezdí jenom na půl plynu, nehledě na to, že začíná tahat od 3500ot/min-1 a víš, a je potřeba ho TOČIT !!!
18:21:30
04.08.2009
04.08.2009

Zdenek Neubert
Proč by rapis s motorem z golfa nebylo na vrchách konkurence schopné ??? Kvůli horším jízdním vlastnostem ??? zkutečně nevím
16:12:17
04.08.2009
04.08.2009

Eidy
-> AZmotor: Nejde mi ani tak o samotné ušetření, jako o rozložení. To je v tomhle případě důležitější.
16:03:12
04.08.2009
04.08.2009

AZmotor
-> Eidy: to auto ve své tříde do ktere ho zaradi s timto motorem nebude na vrchach nikdy konkurence schopne, takze resit jestli usetri nebo zvysi hmotnost je zbytecne.... kdyby chtel vyhravat jde jinou cestou...
15:58:34
04.08.2009
04.08.2009

105
-> Eidy: dozadu by mu kazda firma specializujici se na vyrobu laminatu (nebo jestli je sikovnej) kapotu udelala ..
nebo at do kufru potom šupne nadrz a ma po problemu
nebo at do kufru potom šupne nadrz a ma po problemu
15:55:00
04.08.2009
04.08.2009

Eidy
-> 105: A zadní? Jde o to ušetřit tu hmotnost vzadu, když tam přidám 30kg na motoru.
15:48:10
04.08.2009
04.08.2009

105
-> Eidy: na rapida se da dat predni kapota ala L/R ni ? 

15:33:07
04.08.2009
04.08.2009

Petkar1
-> Eidy: máme podobnou úchylku na škoda věci:)
15:31:19
04.08.2009
04.08.2009

Petkar1
-> U-Geen: měl jsem na mysli 8V...ale ten 16V už taky pár lidí jezdí...
15:09:55
04.08.2009
04.08.2009

Eidy
-> darklord: Jo, všiml jsem si chvilku po vložení příspěvku 
Tak na Rapidu se hmotnost šetří špatně. Na eRko jdou hodit lamino kapoty, blatníky a plexi do oken. Na Rapida tak to plexi, jinak nic.
Ale záleží to na tom co kdo chce a očekává.

Tak na Rapidu se hmotnost šetří špatně. Na eRko jdou hodit lamino kapoty, blatníky a plexi do oken. Na Rapida tak to plexi, jinak nic.
Ale záleží to na tom co kdo chce a očekává.
14:57:57
04.08.2009
04.08.2009

aceboss
-> Matthes, záškodník z TechWebu: A ty máš pocit že ČR je stejná jako Amerika?
Ono jen mezi náma těch rozdílů bude asi víc.
-> Zdenek Neubert: No nevím co tím přesně myslíš že škodováckej motor vydrž jen chvilku.Ono je spousta lidi(i tady na virtu) co dokáží motor vyhnat na docela vysoký výnon leč s životností několika km.Když si dáš práci vše uděláš poctivně a s kvalitního materialu a budeš se k motoru chovat jako člověk tam nevidím důvod proč by neměl vydržt delší dobu.
Ono jen mezi náma těch rozdílů bude asi víc.
-> Zdenek Neubert: No nevím co tím přesně myslíš že škodováckej motor vydrž jen chvilku.Ono je spousta lidi(i tady na virtu) co dokáží motor vyhnat na docela vysoký výnon leč s životností několika km.Když si dáš práci vše uděláš poctivně a s kvalitního materialu a budeš se k motoru chovat jako člověk tam nevidím důvod proč by neměl vydržt delší dobu.
14:55:48
04.08.2009
04.08.2009

darklord
-> Eidy: tema sa vola: Motor Vw golf 112ps do škody rapid
14:46:08
04.08.2009
04.08.2009

Eidy
-> Zdenek Neubert: Já bych do toho nešel. Ale důvodem je hlavně to, že do škodovky chci pokud možno věci ze škodovky. I kdybych mohl sehnat 1,4 8V z VW za 4000 a nebo 1,4 8V ze Škody za 5000 tak vezmu raději ten ze druhej. Ale to je moje úchylka.
Jinak jako na závody proč ne. Chtělo by to těch 25kg zase někde sundat, jen mě nenapadá kde. Do jakýho auta to je?
Jinak jako na závody proč ne. Chtělo by to těch 25kg zase někde sundat, jen mě nenapadá kde. Do jakýho auta to je?
14:24:50
04.08.2009
04.08.2009

Zdenek Neubert
Ještě mně napadlo, když pominete problémy s policií, na technické a podobné instituce, problémy při stavbě, finance atd, a pujde vam jenom o jizdni vlasnosti, ŠLI BY JSTE DO TOHO ???
14:05:28
04.08.2009
04.08.2009

pistaa
-> Bagrr- máma mele Emu: pekne si dal poznamku s tym turbom, mas u man body ;)
14:04:21
04.08.2009
04.08.2009

Zdenek Neubert
Větší váhou motoru vůbec neřešim, mám kompletně přestavěnou zadní nápravu, pochopitelně úhlovku, jako pružící jednotku jsem zvolil komplet tlumič i s pružinou z golfa 2, jelikoš je to závodní varianta tlumičů značky KONI, tak jsou taky neobyčejně tvrdé, kdyby klesl zadek není problém, podvozek je seřizovatelnej.
13:55:07
04.08.2009
04.08.2009

Zdenek Neubert
Jenom pro vaši informaci, motor bych měl za velmi, velmi příznivou cenu. Mám dílnu, takže by nebyl problém vyřešit uchycení agregátu, vodu a další drobnosti
13:53:04
04.08.2009
04.08.2009

U-Geen
-> Zdenek Neubert: myslen byl asi 16V
13:52:38
04.08.2009
04.08.2009

Zdenek Neubert
Nevím jaký na to máte názor, škodovácký OHV je věrné náčiní, prostě paráda, ale jenom na chvilku
13:50:33
04.08.2009
04.08.2009

Zdenek Neubert
Sám jsem si už jednu fabku do škodovky postavil, a jelikoš je to podčtvercovej motor, tak jsem s tím vůbec nebyl spokojenej, navíc fabka má třikrát uloženou kliku-pnutí jako bejk, motor se odladí na 120PS a ve finále hovno vydrží.
13:35:49
04.08.2009
04.08.2009

AZmotor
nebo si kup celého golfa...
13:20:02
04.08.2009
04.08.2009

Petkar1
Do provozu to nemá cenu. Za ty prachy radši pořiď tu Fábii motor a nech si jí upravit....
13:19:34
04.08.2009
04.08.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> aceboss: Proc? V Americe je to bezne. Staci aby to auto svitilo, brzdilo a ridilo 

13:17:41
04.08.2009
04.08.2009

aceboss
-> Zdenek Neubert: Ještě co se týče volby pokud by jsi stím jezdil ty kopce tak nevím ono rozložení váhy u,,seriového auta'' není příliš optimální + tvých 25kg litiny +další kg věci nevim nevim podle mě by jsi měl zadek moooc težkej a problém by mohl být s předkem,aby se držel.
Nebylo by lepší si nechat postavit třeba fabii když chceš větší výkon
Nebylo by lepší si nechat postavit třeba fabii když chceš větší výkon
13:14:11
04.08.2009
04.08.2009

aceboss
-> Zdenek Neubert: To opravdu myslíš vážně jo?Zdenek Neubert 04.08.09 13:01:41 napsal: Motor by byl využíván v běžném provozu.........
Kdybych tě zastavil tak bych byl proto,aby jsis za volant už níkdy nesedl.Auto s takovou úpravou nemá v běžném provozu co dělat.
Pro sportovní učely prosím,ale jinak tvrdě trestat.
Kdybych tě zastavil tak bych byl proto,aby jsis za volant už níkdy nesedl.Auto s takovou úpravou nemá v běžném provozu co dělat.Pro sportovní učely prosím,ale jinak tvrdě trestat.

13:01:41
04.08.2009
04.08.2009

Zdenek Neubert
Motor by byl využíván v běžném provozu, s občasným využitím potencionálu, hlavně kopce.
12:59:55
04.08.2009
04.08.2009

Zdenek Neubert
Motor je sice vybaven vstřikováním digifant, ale to přijde přič, mám možnost mít nadupanej karburátor i se sacím potrubím z audiny. Výkon by se měl vyšplhat až na hranici 120PS, samozřejmně že to chce výfuk, filtr a svíčky. Motor je težší pouze o 25 kg. Petkar1 mi psal, že bude akcelerace dobrá, chci se zeptat bude citelně lepší v celým spektru otáček?
12:44:53
04.08.2009
04.08.2009

Petkar1
Pokud vim, tak ten motor má litinovej blok - těžká kráva. Záleží k čemu to chceš. Akcelerace bude OK, ale jízdní vlastnosti budou díky těžkýmu motoru horší...
12:40:28
04.08.2009
04.08.2009

Bagrr- máma mele Emu
Mezikus, elektrika, vodovody, nervy, čas, dobře si rozmysli, jestli to má cenu... Samo že objem (krom turba:-D) ničím nenahradíš...
12:35:50
04.08.2009
04.08.2009

Zdenek Neubert
Zdravím, mohl by mi prosím někdo pomoct při rozhodování o zástavbě motoru z golfa do skodovky? Nyní mám upravenej motor z fáva cca 80-85PS. A rozhoduju se o zástavbě jiného motoru, jinými slovy. Má to vůbec cenu rvát tam gti, mám na mysli hlavně jízdní vlastnosti, abych po zástavbě nebyl zklamanej. Uvítal bych, kdyby se mi někdo ozval z lidí, kteří šli stejnou cestou a tudíš maj určitě bohaté zkušenosti. Díky předem za vaše odpovědi. Zdena-rapid PS: rozhoduju se pouze o motoru z golfy gti 112PS
