Pedro boy 23.06.09 20:56:07 napsal:
→ Gemini: ako myslíš že zvetraná , odskúšal som ho ,
fuguje podla mňa dobre. no a injektori som prefúkal.A bez injektorov može
fungovať na ucho dobre?Myslím že keby boli zapchaté tak by to
fungovalo.Lebo pekne vyskočia otáčky ked pridávam plyn.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pozná nekto tento karbec
16:14:33
24.06.2009
24.06.2009

Pedro boy
11:13:31
24.06.2009
24.06.2009

Pavel P..
-> ferrari: taky netušim k čemu to tam je... asi tempomat

21:50:30
23.06.2009
23.06.2009

ferrari
-> Pavel P..: nevieš poradiť, čo ten druhý vývod na podtlak? Tak ma to zaujíma zo zvedavosti...DDSR nemám...škoda...ale mal som 2, iba som si s nimi kedysi dávno nevedel rady a tak som ich zahodil...škoda-preškoda.
..dnes by som z tých 2 isto niečo zložil...
21:45:14
23.06.2009
23.06.2009

ferrari
Pedro boy 23.06.09 16:38:30 napsal:
*ten tuning (tu dorazovú skrutku na otvorenie klapky) tam máš zrejme na nastavenie otáčok voľnobehu...teda, myslím si, bo sériovo to tam nie je...no, na skrutku bohatosti by to malo reagovať
*ten tuning (tu dorazovú skrutku na otvorenie klapky) tam máš zrejme na nastavenie otáčok voľnobehu...teda, myslím si, bo sériovo to tam nie je...no, na skrutku bohatosti by to malo reagovať
20:56:07
23.06.2009
23.06.2009

Pedro boy
-> Gemini: ako myslíš že zvetraná , odskúšal som ho , fuguje podla mňa dobre. no a injektori som prefúkal.A bez injektorov može fungovať na ucho dobre?Myslím že keby boli zapchaté tak by to fungovalo.Lebo pekne vyskočia otáčky ked pridávam plyn.
20:53:37
23.06.2009
23.06.2009

Gemini
-> Pedro boy: pumpicka je zvetrana, myslim ten piestik....pripadne precisti injektory
20:50:53
23.06.2009
23.06.2009

Pedro boy
Tak som už na to došiel, to téčko bolo poohínané preto to nešlo , ohnul som to na speť , natriskoval 118/200 a 135/140.Nastavil som volnobeh , lebo aj to sa už dá naštartoval , vyskúšal.Len by som mal ešte dve otázky:
Je možné že karb funguje ale nezaberá na skrutku bohatosti , proste možem s ním točiť , kolko len chcem a nič sa nedeje , alebo to len nezbadám?
No a druhá , je to možné že z trisiek neide benzín?Ako som skúšal , tak som mal dole filter a nezbadal som že by aspoň raz striekol , ani na 1. klapke ani na 2. klapke.Alebo to bolo len tým že to nemalo záťaž?
Je možné že karb funguje ale nezaberá na skrutku bohatosti , proste možem s ním točiť , kolko len chcem a nič sa nedeje , alebo to len nezbadám?
No a druhá , je to možné že z trisiek neide benzín?Ako som skúšal , tak som mal dole filter a nezbadal som že by aspoň raz striekol , ani na 1. klapke ani na 2. klapke.Alebo to bolo len tým že to nemalo záťaž?
17:00:50
23.06.2009
23.06.2009

Pedro boy
-> Pavel P..: no dikes teda , ale ešte jednu prosbu by som mal: nemohol by si mi poslať nejaké detailnejšie foto tej páčky ako to vlastne vyzerá , možno by som také zohnal alebo dal nejako dokopy.Predom diks
16:51:34
23.06.2009
23.06.2009

Pavel P..
tady přihodim aj moje téma o DDSR
skoda-virt.cz/cz/.../1065 38-sedr-vs-ddsr
-> Pedro boy: šroubem bohatosti sice volnoběh nastavíš ale už nenastavíš vzduch, ten se šteluje dorazem první klapky kterej je na páčce
skoda-virt.cz/cz/.../1065 38-sedr-vs-ddsr
-> Pedro boy: šroubem bohatosti sice volnoběh nastavíš ale už nenastavíš vzduch, ten se šteluje dorazem první klapky kterej je na páčce
16:39:21
23.06.2009
23.06.2009

Pedro boy
A ešte ma napadlo že so skrutkou bohatosti by som prečo nemohol nastaviť voľnobeh?
16:38:30
23.06.2009
23.06.2009

Pedro boy
*
16:38:16
23.06.2009
23.06.2009

Pedro boy
A tu vydno ten šrób čo som spomínal
16:37:39
23.06.2009
23.06.2009

Pedro boy
do prvej klapky vičnieva jeho koniec
16:36:25
23.06.2009
23.06.2009

Pedro boy
no a tu mám dalšie foto o tom šróbu o čom si hovoril ty že je to sktutka bohatosti
16:29:31
23.06.2009
23.06.2009

Pedro boy
Ehm no to je pekné lenže tá skrutka 3 sa opiera o os klapky a tým sa to nastavuje , lenže na tom "téčku" bol nejakýsi náhon , a nebol tam šrob s ktorím by som to vedel pohnúť nahor alebo nadol aby sa tam vlastne niečo nastavilo
15:38:36
23.06.2009
23.06.2009

ferrari
Takže, pre názornosť, takto to má Š100:
[URL=sklad.obrazku.cz/obr14052 6_karbec.jpg][IMG]http:/.../URL]
a analogicky aj DDSR...pozícia 4 je bohatosť zmesi a pozícia 3 otáčky voľnobehu...
[URL=sklad.obrazku.cz/obr14052 6_karbec.jpg][IMG]http:/.../URL]
a analogicky aj DDSR...pozícia 4 je bohatosť zmesi a pozícia 3 otáčky voľnobehu...
15:32:47
23.06.2009
23.06.2009

ferrari
Pedro boy 23.06.09 14:12:35 napsal: základné nastavenie klapky , myslím tým to : kolko je oska klapky naklonená smerom nahor , čiže otvorenie sa nastavuje na spodku karburátora , tam si možem nastaviť aj 1 aj 2 klapku. takže to „téčko“ je tam asi na prdA akože ako to chceš nastaviť pri chode motoru? To akože vždy odmontuješ karbec a namontuješ? Ako chceš meniť otáčky voľnobehu?
14:12:35
23.06.2009
23.06.2009

Pedro boy
základné nastavenie klapky , myslím tým to : kolko je oska klapky naklonená smerom nahor , čiže otvorenie sa nastavuje na spodku karburátora , tam si možem nastaviť aj 1 aj 2 klapku. takže to "téčko" je tam asi na prd
21:37:38
22.06.2009
22.06.2009

Pavel P..
-> ferrari: tak vidíš... už si to nepamatuju, trysky mám jako na 130ku ale vzdušníky musim nechat původní, jiný nemám a neumim je sehnat.

21:35:16
22.06.2009
22.06.2009

ferrari
Pavel P.. 22.06.09 20:01:24 napsal:
já ho na 130ku budu dávat taky a mám trysky 115/130 a vzdušníky
původní 190/160 myslim.pôvodné osadenie DDSR pre 110R je 110/170 a 125/180...
já ho na 130ku budu dávat taky a mám trysky 115/130 a vzdušníky
původní 190/160 myslim.pôvodné osadenie DDSR pre 110R je 110/170 a 125/180...
21:33:51
22.06.2009
22.06.2009

ferrari
PS. ste si istí, že je to karbec určený pre 110R? bo minimálne to víko z neho asi nebude, keď má vývod aj na druhý podtlak...ale, čoby sa tým druhým podtlakom ovládalo???
21:32:19
22.06.2009
22.06.2009

ferrari
-> Pedro boy: to čo nazývaš skrutkou voľnobehu je skrutka bohatosti...ešte potrebuješ skrutku, ktorou vlastne otváraš škrtiacu klapku (a teda zvyšuješ otáčky)...tá, ak sa nemýlim, by mala po zaskrutkovávaní vychyľovať to Tčko proti smeru otáčania hod. ručičiek (= otvárať klapku)...ak tam tú skrutku nemáš, netuším, ako nastavíš voľnobežné otáčky
20:25:35
22.06.2009
22.06.2009

Pedro boy
No tak asi to tak mám keď to tak hovoríš.
20:19:45
22.06.2009
22.06.2009

Pavel P..
-> Pedro boy: v tom případě to máš už upravený, což je výhoda.... já to zatim budu zkoušet s timhle nastavením a pak kdyžtak taky dám jiný vzdušníky

20:18:57
22.06.2009
22.06.2009

Pedro boy
ten samotný vrch
20:17:10
22.06.2009
22.06.2009

Pedro boy
nene ono to len tak vyzerá , celý vzdušník sa skladá z dvoch častí , aj ja som na to ledva došiel , chcel som povoliť vzdušník , a povolil mi samotný vrch , a to je to isté ako máš trisky na Sedri
20:12:51
22.06.2009
22.06.2009

Pavel P..
-> Pedro boy: tak to máš asi upravený.. já je mám originál.
20:07:10
22.06.2009
22.06.2009

Pedro boy
-> Pavel P..: aj ja som si myslel ale je to to isté ako na Sedr.
20:01:24
22.06.2009
22.06.2009

Pavel P..
já ho na 130ku budu dávat taky a mám trysky 115/130 a vzdušníky původní 190/160 myslim.
19:59:19
22.06.2009
22.06.2009

Pedro boy
-> ferrari: skrutka volnobehu je na druhom obrázku , na spodku karburátora.Tým som to aj skúšal.
-> Gemini: takže vzdušnik 190 a tryska 122 na prvej klapke
vzdušník 140 a triska 122 na druhej klapke
Mohlo to takto na nejakom motore fungovať , ja som to len dostal takže som nevedel či to bolo fonkčné alebo nie.
-> Gemini: takže vzdušnik 190 a tryska 122 na prvej klapke
vzdušník 140 a triska 122 na druhej klapke
Mohlo to takto na nejakom motore fungovať , ja som to len dostal takže som nevedel či to bolo fonkčné alebo nie.
19:58:40
22.06.2009
22.06.2009

Pavel P..
no sehnat vzdušníky do DDSR bude docela problem ne?
19:32:59
22.06.2009
22.06.2009

ferrari
sep 22.06.09 17:27:37 napsal:
→ ferrari: :tak jestli Ty nevidíš že ten sytič prostě
nejde dovřít díky pružině tak já to tam vidím a ta pružina nemá se
zavíráním druhé klapky co dělat,to má na starosti pružina navinutá
přímo na hřídel druhé klapky.tak neviem, ale na EDSR/SEDR je tá poloha, kde je táto pružinka otvorený, t.j. sýtič možno nejde otvoriť na 100%, ale na 99%...nie zatvoriť, ale otvoriť
-> Pedro boy: To "Tčko" by tam malo byť práve na to, aby sa dal nastaviť voľnobeh...niekde by sa doň mala zaskrutkovať nastavovacia skrutka - hľadaj závit...
→ ferrari: :tak jestli Ty nevidíš že ten sytič prostě
nejde dovřít díky pružině tak já to tam vidím a ta pružina nemá se
zavíráním druhé klapky co dělat,to má na starosti pružina navinutá
přímo na hřídel druhé klapky.tak neviem, ale na EDSR/SEDR je tá poloha, kde je táto pružinka otvorený, t.j. sýtič možno nejde otvoriť na 100%, ale na 99%...nie zatvoriť, ale otvoriť
-> Pedro boy: To "Tčko" by tam malo byť práve na to, aby sa dal nastaviť voľnobeh...niekde by sa doň mala zaskrutkovať nastavovacia skrutka - hľadaj závit...
19:28:57
22.06.2009
22.06.2009

Gemini
Pedro boy 22.06.09 18:22:18 napsal:
No a kebyže dám 110/170 a 125/180 ako to má mať Erko tak to postačí aj
na favo motor?
raz pises vzdusniky prve, potom trysky....pis co je co.......
na favo motor daj 115/200 , 135/140
No a kebyže dám 110/170 a 125/180 ako to má mať Erko tak to postačí aj
na favo motor?
raz pises vzdusniky prve, potom trysky....pis co je co.......
na favo motor daj 115/200 , 135/140
18:22:18
22.06.2009
22.06.2009

Pedro boy
No a kebyže dám 110/170 a 125/180 ako to má mať Erko tak to postačí aj na favo motor?
18:18:31
22.06.2009
22.06.2009

Gemini
-> Pedro boy: na prvej je to moc, na druhej malo......
18:04:42
22.06.2009
22.06.2009

Pedro boy
Čiže 190/122 a 140/122 može to takto fubngovať?
18:03:51
22.06.2009
22.06.2009

Pedro boy
No injektor neviem či chodí alebo beží , to som nestihol skúsiť , lebo som nemal ako , ale pozrel som trisky 122 aj na 1. aj na 2. klapke , je to normálne?
17:58:32
22.06.2009
22.06.2009

sep
-> Pedro boy: :je to DDSR jak už psali,ten injektor chodí i ten druhý?Trysky jsou na bocích,ty velké mosazné šrouby na 14ku klíč,v nich jsou trysky zašroubované.
17:55:43
22.06.2009
22.06.2009

Pedro boy
Dyfúzori sú 22 / 24 , vzdušník na 1.klapke 190 , na 2. klapke 140 , to velké na 1.strane doel je tam písané START 5 ale nevidím trisky , v plavákovej komore niesú žiadné tak ako na Sedri.Ta neviem čo je to za karb
17:53:19
22.06.2009
22.06.2009

Pedro boy
*
17:52:57
22.06.2009
22.06.2009

Pedro boy
takže som ho otvoril
17:47:48
22.06.2009
22.06.2009

Pedro boy
no druhú klapku ručne otvorím , aj ufo je funkčné , mal som ho dole a odskúšal.Takže to takto by už malo fungovať. Ešte pozrem vzdušníky a trisky.
17:46:00
22.06.2009
22.06.2009

sep
-> Pedro boy: :no jasně,podtlakem,od toho je tam to ufo,pokud tedy funguje a pokud není přidřená druhá klapka.
17:44:05
22.06.2009
22.06.2009

Pedro boy
no to je ok , to chápem lenže sa v tomto prípade ako otvorí druhá klapka , podlakom snáď?
17:37:31
22.06.2009
22.06.2009

sep
-> Pedro boy: :z těch posledních fotek je vidět že to opravdu vychází na tu páčku blokace druhého stupně,no není to sice na výstavu ale asi to fungovalo,nicméně pružina nevím nač tam je,snad jestli není přidřená první klapka a nestačí to vracet ta klasická co je přímo na ovládání klapky strunou.
17:32:15
22.06.2009
22.06.2009

Pedro boy
no a teraz neni čo by zmačlo na oske druhej klapky tú vec čo som tam ukazoval
17:31:17
22.06.2009
22.06.2009

Pedro boy
bez toho téčka zmontované
17:30:35
22.06.2009
22.06.2009

Pedro boy
toto som dal dole
17:30:08
22.06.2009
22.06.2009

Pedro boy
TAk som to odmontoval
17:29:05
22.06.2009
22.06.2009

Pedro boy
tu to vydno lepšie
