skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pozná nekto tento karbec
17:27:59
22.06.2009
22.06.2009

Pedro boy
s rukou to potlačím ale volne sa to pohybuje na oske , nie ako na Sedri keď je upravené na mechanické otváranie
17:27:37
22.06.2009
22.06.2009

sep
-> ferrari: :tak jestli Ty nevidíš že ten sytič prostě nejde dovřít díky pružině tak já to tam vidím a ta pružina nemá se zavíráním druhé klapky co dělat,to má na starosti pružina navinutá přímo na hřídel druhé klapky.
17:26:47
22.06.2009
22.06.2009

Pedro boy
Tu vydno ako by mala otvárať druhú klapku lenže to neotvára , proste sa to tam vála zdola na hor a žiadny zmysel to tam nemá
17:24:30
22.06.2009
22.06.2009

Pedro boy
Sa mi zdá že pružina blokovala plné otváranie prvej komori
17:23:52
22.06.2009
22.06.2009

Pedro boy
2
17:23:34
22.06.2009
22.06.2009

Pedro boy
1
17:23:11
22.06.2009
22.06.2009

Pedro boy
Takže pridávam podrobnejšie foto o tom mechu , aj som to už rozobral.
17:11:04
22.06.2009
22.06.2009

ferrari
Ja by som povedal, že skús zapchať tie druhé 2 vývody na podtlak...to nebude karbec z 110R, možno tak z T613, alebo aj z iného úplne...jeto síce DDSR, ale nie určený pre 110 R...BTW, aké to má veľké difúzory?
Tá strunka tam ničomu nezavadzia a asik je to otváranie 2. komory upravené na štýl EDSR/SEDR...a pôvodné natryskovanie bude dosť aj pre 136 ku (pokiaľ teda nie je nejk upravená)...pôvodné natryskovanie je 110/170 a 2. komora 125/180 (ale to platí pre Š110R, kt. má dofúzory 22/24)...
A akože nevieš nastaviť voľnobeh? predsa tam sa otáčky nastavujú skrutkou, ktorou otváraš skrtiacu klapku (ale fakt je, že na fotkách ju nejak nevidím, no mala by tam byť)...+ samozrejme skrutka bohatosti...
Tá strunka tam ničomu nezavadzia a asik je to otváranie 2. komory upravené na štýl EDSR/SEDR...a pôvodné natryskovanie bude dosť aj pre 136 ku (pokiaľ teda nie je nejk upravená)...pôvodné natryskovanie je 110/170 a 2. komora 125/180 (ale to platí pre Š110R, kt. má dofúzory 22/24)...
A akože nevieš nastaviť voľnobeh? predsa tam sa otáčky nastavujú skrutkou, ktorou otváraš skrtiacu klapku (ale fakt je, že na fotkách ju nejak nevidím, no mala by tam byť)...+ samozrejme skrutka bohatosti...
16:55:50
22.06.2009
22.06.2009

Pedro boy
No to odblokovanie sa ani mne nepozdávalo , ale keď to odpojím tak potom ako sa bude otvárať druhá klapka?Klasicky podlakom aku napr, u Sedra?Bude to fungovať bez toho mechanizmu?
16:43:12
22.06.2009
22.06.2009

sep
-> Pedro boy: :začni tím že sundej tu pružinu která vrací první klapku,jednak tam nemá co dělat a jednak díky ní dle fotek nedovřeš sytič (který je mimochodem z EDSR/SEDR).Je to špatně vidět ale nějak je předělané odblokování druhé klapky a i to samotné ufo je nějaké divné (taky EDSR/SEDR) v tom napojení na druhou klapku.
16:20:22
22.06.2009
22.06.2009

Pedro boy
Mám taký menší problém , neviem na tomto motore nastaviť volnobeh.Motor 136 favo , bezkontakt. zapalovanie.Nevie náhodou niekto aké triskovanie to má mať povodne , a ako na 136 ku motor?
16:17:48
22.06.2009
22.06.2009

Pedro boy
**
16:17:25
22.06.2009
22.06.2009

Pedro boy
*
16:17:10
22.06.2009
22.06.2009

Pedro boy
*
16:16:14
22.06.2009
22.06.2009

Pedro boy
*
16:15:31
22.06.2009
22.06.2009

Pedro boy
A prečo má 4 vývody na podlak ?
16:14:44
22.06.2009
22.06.2009

Pedro boy
Z čoho to može byť?
16:14:09
22.06.2009
22.06.2009

Pedro boy
NA druhej strane je zase len DDS
16:13:58
22.06.2009
22.06.2009

peti
Jikov 32 DDSR, davalo sa to na 110R
16:13:33
22.06.2009
22.06.2009

Pedro boy
Je tam písané Jikov 32 DDS R Made in Czechoslovakia 3159
16:12:10
22.06.2009
22.06.2009

Pedro boy
Je to jikov Made in Czechoslovakia
