vrchový motor

prohledat
85 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 19.06.2009 do 27.10.2009, založil/a capy
řadit dle data
19:13:23
27.10.2009
Evž@
-> gabo000000: nemyslel sem to vážně 4
18:45:45
27.10.2009
suri
-> gabo000000: radšej mlč , pretože len pár ludí vie o čom hovoríš a vieš o čom sme sa včera bavili
18:40:06
27.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
skoda nieco napisat
11:40:18
27.10.2009
Evž@
-> AZmotor: buhví jestli nemá 3mm vůle mezi pístem a válcem 3
11:04:43
27.10.2009
AZmotor
-> Eidy: tak vono to má 3mm vůli když jich vytáhneš z válce1
08:55:38
27.10.2009
Eidy
-> gabo000000: 3mm? Hmm, tak seš dobrej střelec. To se ty písty ještě nerozpadly?
21:04:04
26.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Saky: jazdim s papierovim filtrom ale stalo sa mi ze mi povolili skrutky a nevsimol som si to pocas takehoto preteku...+ ten mtoor bol uz hodne velakrat brzdeny ale myslim si ze ten prach mu da najviac zabrat...tie kruzky maju po roku vôlu v zamkoch 3mm...mna to nezaujma cim to je...to je najmenej ich vymenit....rok sa to drzalo statocne
zvětšit vrchový motor - obrázek od gabo000000 - zrušená registrace vložen 26.10.2009 21:04:04
upraveno 2x, naposled 26.10.2009 21:05:37
20:26:14
26.10.2009
Saky
-> gabo000000: ty jezdis bez filtru? nebo jakej ma vliv prasne prostredi na motor? mimochodem me kolbenschmit taky funguje.. a ty pisty co ode me chces jsou taky od nich.. tak to pripadne zvaz jestli to je pro Tebe vhodne?
20:07:40
26.10.2009
COL
Ja tedy nevim, od KS mam pisty a pocitam, ze i krouzky na sve stare 1.5 a zadne problemy s tim zatim nebyly, nic nenasvedcuje prusakum oleje do spalovaku ani zvysenemu pruniku spalin do klikove skrine...
upraveno 2x, naposled 26.10.2009 20:22:24
19:19:05
26.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> AZmotor: este dobre ze mas stare informacie3 a dobre referencie na kolbenshmit som este nepocul...nehovoriac o tom ze jazdim v prasnom prostredi:)ale jha nemam potrebu nikomu nic dokazovat....a zejmena tebe:D
upraveno 1x, naposled 26.10.2009 19:20:31
19:17:35
26.10.2009
AZmotor
-> gabo000000: no zato ty osobně jsi víc než 90 koní neodbrzdil, krouťák 110. a na to padlo 5 zničených hlav, dva karburatory, a pak to slo celkove do sracek... viz tvoje téma o nekvalitnich krouzkach ktere ostatnim funguji naprosto bez problemu..... to mi staci...139
19:05:34
26.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> AZmotor: blbost s tymi konikmi...nic si neodbrzdil ale rozumu to rozdavas
16:21:49
26.10.2009
petr s
-> capy: Taky záleží co máš za vačku a jak je nastaveno časování vačky
16:19:53
26.10.2009
capy
mě spíš nák nesedí těch 130Nm co má T2 i áčkovej favorit měl "jen"117Nm a měl objem 1299 a výkon 106PS. Asi tam ještě rezeva je protože mezi 5800 a 6200 je jakejsi propad o cca 6 PS kde by mohlo být maximum. až budu mít el. výpis z brzdy tak ho sem dám. A taky jde o to jestli to ostatní brzdili taky altikem nebo bez.
15:57:20
26.10.2009
AZmotor
-> havlik: tak potom tomu nerozumim..
-> Petkar1: vim ze gemini, nechtej jsem jmenovat... ale podle me ma polovina motoru 1300ccm na vackach 280 vykon okolo 85koní přes 90 se dostanes jen málo který a musí to dělat někdo kdo se fakt vyzná..
bavim se o motorech na seriovych spodcich
upraveno 1x, naposled 26.10.2009 16:02:35
15:51:43
26.10.2009
Petkar1
-> AZmotor: Asi máš pravdu, sám budu dělat motor s podobnou konfigurací a cíl je nějakých 85PS. Svody 4-1 mám taky a bude to na LEKRu. Brzdil to Gemini. Díky vyššímu objemu měl krouťák ke 140Nm.

-> capy: Možná že by ten bezkontakt z 50kW fáčka byl lepší. Nižší KP taky sežere trochu krouťáku i výkonu, ale nic závažnýho....
15:51:17
26.10.2009
havlik
-> AZmotor: právě že tam žádný specialní nemá
15:39:48
26.10.2009
AZmotor
-> Petkar1: ja tu vačku mám, mám ji nastavenou přesne podle toho jak má byt. karbec mam lepsi, rozdelovac mam da se rict stejny jak t2, nevim jak ma provedenou hlavu, rekl bych ze podobne jak ja, KP mam vyssi......... a stejne tam vic nez 90 koní asi nebude..... je tu jeden clen co ji brzdil v upravene 1400ccm a vykon byl 92koní. cepek nabizi upravu 1300ccm na vykon 85koní za pouziti vacky "260", hlavy a ridici jednotky (to je to same jak kdyz das rozdelovac a karburator, samozrejme daleko presnejsi a vykon bude vyssi) sám nevim co ma T2 za speciální upravy v motoru že atakuje hranici 90koní
15:24:21
26.10.2009
capy
jenže tuner 2 vycházel z moru mpi 50kw tz jiná hlava ještě má upravený kanály, lehčený ojnice. jinej karbec a rozdělovač. jediný co můžem vyměnit je ten rozdělovač
15:18:17
26.10.2009
Petkar1
-> AZmotor: Jasný no, ono je to jedno s druhým a ještě je možný, že by potřeboval třeba jinak tu vačku načasovat v bloku, jestli má správný ventil. vůle a tak...Podle mě by to s touhle vačkou prostě mělo mít víc než 80PS....
15:08:37
26.10.2009
AZmotor
-> Petkar1: ani kdyby se tam posral tak tam nenazene 10 koní rozdelovacem a o neco vyšším KP.......
15:02:11
26.10.2009
Petkar1
-> capy: Něco tam je špatně. Tuner 2 má na menší vačce 90PS a 130Nm. Ten rozdělovač asi nebude úplně vhodný na tento motor a hlava dole o 0,6mm? Nevim to teď z hlavy, ale vyhcází to na KP cca 10,5 a na tuto vačku je nejlepší mít KP někam k 11. Takže máte ještě hošani co ladit4
14:57:24
26.10.2009
capy
já neříkám že někdo nemůže mít víc na menší vačce mu to neberu. a ani nevim co má za úpravy. víc dělat nesmíme.

jo zmizelo pár příspěvků z důvodu debilních komentářů místních členů. sám se můžeš podívat kolik lidí tady napsalo něco smysluplnýho k tématu aby poradil. Pár normálních členů něco napsalo. Ostatní zde vedli akorát keci vhodné na statek mezi prasata.
14:47:22
26.10.2009
petr s
-> capy: Tak tuner 2 má a 8 koní víc na menší vačce
14:45:48
26.10.2009
MATTESS
Nezmizely nějaké příspěvky? Třeba ten o bojící se Fabii RS?
14:39:46
26.10.2009
capy
tak pro všechny ty ftipálky tady at se můžou tlemit dál. motor sme v sobotu obrzdily na retardérové brzdě v chomutově. výsledek činí 80,7 koně a 115 Nm. myslím že na to jaký se tam mohli udělat úpravy tak sme spokojený. jinak pro zopakování vačka 279/270 tvrdší ventilové pružiny, slícovány a zahlazeny kanály (nezvětšeny) hlava snížena o 0,6mm, výfuk 4-1 s jedním tlumičem. karbec lekr série a trysky 1.komora 110 2.komora 140 a fitr přímo na karbecu. svíčky bosch platinum a rozdělovač 520 ze 105
11:45:35
16.09.2009
Labros
-> havlik: nechytám, já totiž vůbec nepochopil co jsi tím myslel.
upraveno 1x, naposled 16.09.2009 11:47:19
17:15:39
15.09.2009
havlik
-> Labros: ach bože zase mě chytáš za slovo41
16:01:44
15.09.2009
Jakub M.
-> vhml: 1 1
15:46:18
15.09.2009
vhml
-> Jakub M.: jenže kurevsky rychlej traktor 1
15:44:11
15.09.2009
AZmotor
-> Bery: je to klasicky syndrom skorovkare-motoráře... nekde se honil s duchodcem v oktavce a nakonec ho predjel takze tim padem ma jeho votuneny motor z favorita okamzite 100koní ne li vic...
15:38:37
15.09.2009
Labros
-> havlik: no sílu mít nemusí, ale výkon mít musí...
15:33:32
15.09.2009
Jakub M.
-> Bery:
já ti nevim... ono to o tý fábii docela i pravda být může... co taky čekat od traktora že 4 to auto je POUZE řekněme že rychlejší přibližovadlo...
15:03:22
15.09.2009
Bery
-> capy: docela sranda tady:-)Kámošova fabie RS bude mít asi pěkně v prdeli motor,když se bojí toho vašeho stroje,ne?
16:04:23
09.09.2009
Petkar1
-> deathcat: Měl to bejt vtip4 Ty rozepře co jede a nejede líp, že vyřešej závody3
15:43:48
09.09.2009
deathcat
-> Petkar1: Co vyřeší závody?9
15:32:56
09.09.2009
Petkar1
Tohle vyřeší jedině závody....
14:17:42
09.09.2009
havlik
na druhou stranu proč ne ten motor nemusí mít extra sílu stačí malý kolečka a odlehčený auto
13:49:30
09.09.2009
AZmotor
-> capy: no nejak sem se tu nedocetl jake teda mas upravy na tom motoru? jaka vacka? co je s hlavou? a jaky KP?
13:40:56
09.09.2009
koko
xsi je 2,0 v 8v
13:32:18
09.09.2009
MATTESS
tyhle kydy, čemu kdo ujel, jsou na h..... Až tu bude graf z brzdy, pak je o čem se bavit
-> capy: mam nějak zmatek v těch 306kách - jednou to je 1,6, pak xsi (to byl 2,0 ne?)
11:14:36
09.09.2009
AZmotor
-> capy: sak ma ten Evza pravdu..
14:49:41
08.09.2009
koko
-> Evž@: 3
13:37:24
08.09.2009
Evž@
-> capy: myslim že peugeotu 306 ujede kdejaká škodovka s trochu poladěným favo motorem...což sem si ověřil sám
10:15:30
23.06.2009
Olgoj Chorchoj
všechno pečlivě vyvážit , dát velký řemenice na altík a vodu a víc nic moc neuděláš - při krmení lekrem je cokoliv jako velký ventily a spol takňák na pytel.
V souladu s pravidly se pokusit totálně odlehčit sebe a auto. Moc bych to neprožíval, beztak je to jen přestupní stanice ke speciálum3
08:15:08
23.06.2009
vhml
-> Favo kubik : co na tom chceš řešit? Vyleštit kanály, přetryskovat karburátor, dát výfuk. Jelikož venily jsou součástí rozvodů a ne hlavy tak je upravit a dát vačku tak kolem 280...

Ale i tak to bude do kopců tragédie...
20:01:57
22.06.2009
Favo kubik
Zdarec capy
Tak ram je už natřený dnes nebo zítra pude druhá vrstva a bude se pokračovat dál.
Lidi zkuste dat dohromady nejakej realnej projekt motoru k temto ucelum podle těchto předpisů. Každé předpisy jsou některé lidi hloupé ale jsou to pravidla a měkli by se dodržovat.
A pokud se někomu nelíbí tak ať raději to nekomentuje jelikž se projeví jeho intelekt.
Dik Kubik
00:35:47
22.06.2009
Gemini
velmi hlupe pravidla.....
16:01:59
21.06.2009
vhml
-> Nwkt: nic jsem neřekl :-D u Eddy na poháru už s tím totiž byl problém když u nás na Korábu zlomili fábii v dechtu o strom, kvůli Eddovo nesmyslnýmu rozhodnnutí o posunutí cíle a udělání retardéru...

Ale pokud má rám, tak proč nejít mezi speciály. Na výsledek to sice nebude protože swifty v E1 jsou proklatě rychlý, ale zase pokud se chce svézt tak fáčko se sériovým motorem proti kopci bude spíš k smíchu než ke svezení...
15:14:57
21.06.2009
Nwkt
-> vhml: capy 20.06.09 11:58:31 napsal: fávo má už od úterka hotovej rám
Extreme Tyres