Nebude Speciál

prohledat
65 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 03.06.2009 do 28.06.2009, založil/a palinator
řadit dle data
14:15:34
28.06.2009
LiMaK - 742 forever
-> MOLSO: tak na jedné technice kde jsem zajel se motoru tak lekl, že mu dekl vypadl z ruky....pak vlezl pod auto a rikal, že to mam aspon pekně zpracované, když tam je hlinikova,čistá, nabarvičkovaná vana...potom už do motoru nelezl, kolečka nalepil nové a já pomalu odprděl do dáli :-)
upraveno 1x, naposled 28.06.2009 14:17:26
11:18:39
28.06.2009
MOLSO
-> LiMaK - 742 forever: jo jo 1.3 8V je tiez dobre aditivum 3 3 a u nas na STK motor ani nepozerali 47
10:59:44
28.06.2009
LiMaK - 742 forever
ja na aditiva sral a divil jsem se jak často mrtvím motory...
ale spis to bylo stylem jizdy :-) a upravama 5k motorů aby měl těch zdechlých kobyl víc...

loni jsem si udělal nejlepsi aditivum jake muže byt...je to 1.4 8V, výrobce je tuším škoda :-)

a nestačím se porad divit, co tyhle aditiva udelaly s autem :-) uplnej zazrak.
doporučuju je všem, co nejsou "veteránisty"

PS: na policajty seru, lanko vod kapoty mam urvané a nehodlám jim vysvětlovat, že se dekl otvírá tím tlačítkem na středovém tunelu... :-), technickou si házím s rozcvičkou s nahozením motoru 120 a na těch cca 15km k technice aditiva neresím.
10:15:46
25.06.2009
havlik
-> vhml: Totéž Sheron
10:00:34
25.06.2009
vhml
-> Pavel P..: používám to samý od OMV, Agip u nás nikde není.

Nedoporučuju ale od Shellu. Cena stejná, ale není to na 250 litrů ale na 125...
09:25:56
25.06.2009
Pavel P..
já kupuju od Agipu s dávkovačem a je to 250ml na 250L benzinu, pak jen zmáčkneš flašku ono ti to natlačí tej sajrajt do odměrky a to pak odleješ do nádrže..... stojí cca kilo na vesnickejch benzinkách, třeba v Kolíně.1
22:58:04
24.06.2009
Tampajs
-> David29: Jinak já to měl jenom flašku s který se to rovnou lilo takovou maličkou na 60l benzínu vždy mi potřísnila auto a rukou sem to musel otřít
22:56:50
24.06.2009
Tampajs
-> David29: ahaaa47
22:40:17
24.06.2009
David29
-> Tampajs: Já to tam leju, mastnej nejsem..
Ona je tam odměrka a nálevka, nemusíš si to nalejvat do dlaní 1
21:52:31
24.06.2009
Tampajs
posledních asi 5000km sem jezdil se 130 bez adititv a nic.. Nevadilo mi že se musí přidávat do benzínu a že je to dražší.. Ale že sem to tam musel dávat já a vždycky sem od toho byl mastnej8
19:39:34
24.06.2009
palinator
-> joska87:
1 1 1
To víš, škodovka má společný geny s LIAZem a Jawou, takže může jet prakticky na všechno.3
08:34:00
24.06.2009
joska87
Já myslím že je to jedno já sem tam tuhle asi do 20 litru naturalu 95 nalil omylem cca 2 litry nafty a taky mi to jelo2 sice to moc nedrželo volnoběh a kouřilo to jak sviňa a vyjezdil jsem to pak sem vyčistil karburátor a v pohodě1 1 ..škodná jezdí dál1 1
14:12:41
05.06.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> palinator: zamena motoru je ilegalni, dneska uz to ani papirovani nezachrani, ale nesmis se jich bat.... ja sem jezdil dost dlouho na 91oktanu bez prisady a nebyl problem, potom sem daval 95 + benadit a taky v pohode, po zdelani hlavy byly sedla naprosto v poradku a vsechno ciste... (130 motor, hodne zatezovany, ne serie)
13:34:03
05.06.2009
palinator
-> Adam6666:
Tak právě proto se ptám ne? Samozřejmě, že neváhám nad tím tam lejt Benadit, zabít ten motor čistym Naturalem vážně nechci. O výměně sedel neuvažuju z důvodu finanční zátěže Benaditem, ale celou dobu sháním informace o zkušenostech, jestli nedělá Benadit neplechu. Kdyby měl třeba způsobovat úsady na motoru, nižší výkon, vyšší spotřebu nebo nepravidelnej běh, tak bych zvažoval výměnu sedel. Ale pokud prakticky není rozdíl mezi N95 s a bez aditiva, tak výměna sedel nemá smysl. To, že nehodlám měnit motor 742.12 za 742.136 je dáno minimálním kilometrovým proběhem, protože na normalní ježdění budu mít auto jiný. Tohle auto je na co největší renovaci, aby se na to nechalo dívat. Kdybych někdy pořídil rapida, tak do toho by asi motor Favorit šel, kdyby tam už nebyl. Investovat se musí do každého motoru, jen 120 nemá takovou popularitu a možná i kvalitu, i když znám člověka, co zvlád 250 000 km bez GO bez poruch. Se 120 LPG.4
Pokud vim, jsou problémy s legálností výměny motoru ne? Nebo to aspoň obnáší velký papírování. Nemám zkušenost.
12:31:40
05.06.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> jerrom: -> Matthes, záškodník z TechWebu: ale go je uplne neco jineho, pokud tady plati 500korun za sedlo tak jak si driv uctovali tak to jsou proste vyhozene penize,, nechapu kdo muze narvat do takoveho motoru tolik penez misto toho aby si koupil jednu lahvičku za 20korun ktera mu vydrzi na 40litru benzinu..... neco jineho je tohle udelat na zavodnim motoru ktery za neco stoji, ale na serii?... hovadina.. cena te upravy pokud udelas jen vyfukove sedla se ti vrati za 40 tisic kilometru. tohle veteranista najede tak mozna za 20let 3 a timto koncim a nebudu se dal vyjadrovat...
upraveno 1x, naposled 05.06.2009 12:37:56
08:43:49
05.06.2009
jerrom
-> Adam6666: taky nechápu myšlenku, dělal jsem komplet eRko a jelikož předchozí majitel do bloku naskládal 120ku a už ten motor byl po smrti, tak jsem udělal komplet GO, a jsem magor?
00:01:50
05.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Adam6666: No ale tak udelat GO na motoru proc ne?
23:55:54
04.06.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu: neznam veteranistu kteremu by se neco takoveho vyplatilo, s veteranem se jezdi na srazy a o vikendu a ne kazdy den do prace....4
upraveno 1x, naposled 04.06.2009 23:56:37
23:35:59
04.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Adam6666: Nebo veteranista...
23:19:02
04.06.2009
Rabbit
palinator:
Jestli víš kde sehnat levně hlavy a po najetí (teď plácnu cifru, tak mě nechytejte za slovo) každejch 10 kkm štelovat ventilový vůle tak ani ne. Taky sem se bavil s klukem co to takhle úspěšně praktikoval protože kupoval hlavy za cenu litiny.
Nebo nesmíš bejt línej a přimíchávat aditiva. To už je na konkrétnim uvážení. Já to mám hlavně kvuli LPG.
23:16:00
04.06.2009
Adam6666 - zrušená registrace
nevim co se porad resi, jen debil muze v dnesni dobe rvat penize do neceho jako je 120tkovy motor.....
23:05:31
04.06.2009
petr s
-> palinator: Někdo na fóru psal, že výměna vložek na 120 motoru je značně komplikovaná, že se to často nedaří a celý motor se musí vyměnit




Tohle mohl napsat jenom člověk který tomu nerozumí
23:00:10
04.06.2009
palinator
-> Rabbit:
Teď ještě otázka, jestli se tohleto sraní vyplatí. Jestli radši si nehrát na wartburga a lejt do toho Benadit (místo M2T samozřejmě 1). 2000 Kč za pochybnej výsledek je celkem dost. Navíc by se ještě přišlo na prasklou hlavu a prohnul bych se ještě víc 1.

-> Matthes, záškodník z TechWebu: 1
Někdo na fóru psal, že výměna vložek na 120 motoru je značně komplikovaná, že se to často nedaří a celý motor se musí vyměnit.
22:45:03
04.06.2009
Rabbit
palinator:
Sry, to sem zapoměl napsat, že nevim kdo to dělá. U mě to šlo přes servis. Ale skusil bych se optat u nějaký firmy co předělává auta na LPG. Tam by to mohli umět nebo tě nasměrujou dál. A nebo se zeptej v servisu jestli máš nějakýho dvorního mechanika.
22:38:05
04.06.2009
petr s
-> palinator: Vložky jdou vyměnit A udělat sedla na bezolovo stojí kolem 2000
upraveno 1x, naposled 04.06.2009 22:39:46
22:38:04
04.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Proc by se nadaly vlozky vymenit? To je u litinovejch bloku casto... Vacce prestruzis diry na abnormalni, stejne tak zdvihatka...
22:35:49
04.06.2009
palinator
-> Rabbit:
Opakuji otázku. Kdo že tyhle tlakový zkoušky a předělávky ventilů je schopen udělat? (kdo má na to mozek a nářadí). Navíc, jsou přesnější informace o tom, co se na tý hlavě musí udělat? Jestli má hlava prdnout, tak prdne i se starejma ventilama ne?
-> MOLSO:
Tak, to je relativní. U motorů se opotřebovávají vložky válců. Jak tady bylo řečeno, u 742.12 je prý není možné vyměnit, takže se logicky opotřebovává celý blok. 4
22:06:44
04.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tampajs: Pac mas za ta leta v ty hlave dost vytvrzena sedla 3
22:03:27
04.06.2009
Rabbit
palinator:
Tak bohužel, účet už je asi spopelněnej. No hlava se samozřejmě mechanicky nopotřebovává (když nepočítám sedla a vodítka). Ale někde třeba může bejt mikroprasklinka. Já měl taky hlavu asi 250kkm původní (pokud vim, někdy kolem 200kkm bylo dělaný GO motoru a nevim co včechno se na tom tenkrát dělalo). No a minulej rok prdla mezi vejfukovym a chladícim kanálem. Proto řikám tu tlakovou zkoušku hlavy. Když mi upravovali tu co mám teď na motoru tak tim vyřadilli dvě hlavy, který vypadaly že sou dobrý.
21:57:37
04.06.2009
petr s
-> Tampajs: To přijde časem
21:53:54
04.06.2009
Tampajs
zezačátku sem jezdil aditiva.. Teď už asi 5000km ne a nic 4
16:31:25
04.06.2009
MOLSO
-> palinator: hlava sa moze opotrebovat na voditkach ventilov 4

a ja som zase nepočul že by sa mohol opotrebovat blok 47
upraveno 1x, naposled 04.06.2009 16:31:58
12:06:45
04.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Vymlatej se sedla v hlave. Na 120 motor jde dat hlava z fava ale nejde ji prisroubovat coz je problem. Takze jedine celej motor... nebo dat tvrzena sedla.
10:48:22
04.06.2009
palinator
-> Rabbit:
Snad jsem nikdy neslyšel, že by se hlava opotřebovávala. Myslel jsem, že jediné co podléhá opotřebení jsou pohyblivé díly - blok, písty, ložiska. To na hlavě pak netěsněj ventily, protože jsou odbroušený kraje? Nebo jinak nevim, co by se mohlo opotřebovat. Vím, že hlavy praskaj a kroutěj se. Můj motor má 90 tkm a hlava by měla bejt původní.4 Ještě, kdo takový úpravy může provádět? Nedá se třeba dát na stodvacítkovej motor Favoriťácká hlava?3Půdorys bloku by měl bejt stejnej ne?
23:42:17
03.06.2009
Rabbit
palinator:
JJ, pojede to i s předstihem "na Speciál". Možná sem to pocejtil i proto, že mám předstih nastavenej jako kompromis mezi LPG a benzínem aby bylo možný jezdit na oboje. A když sem to měl seštelovaný spíš na plyn, tak na Speciál samozřejmě málem nebylo možný jet.
No co já vim, tak se do tý litinový hlavy dávaj sedla z Favorita. Loni mi měnili palici a museli jí nechat upravit. Můžu se ti zejtra mrknout jestli najdu účet za úpravu hlavy. Ale před úpravoubych nechal udělat tlakovou zkoušku hlavy. Abys to neudělal na nějaký načatý hlavě za zenitem (200kkm+) a ona ti "zachvíli" neodešla.

Ale když budeš tankovat "inteligentně" vždy do plný nádrže a né jako se to dělá, že se každou chvilku tankuje za 200, tak tě to přimíchnutí aditiva nezabije.
22:45:22
03.06.2009
milox
Ja jednoducho kupujem stavu z modreho stojanu na benzinke a vec je vyriesena. Je to benzin z nahradou olova.
21:22:11
03.06.2009
Kaprof-Pisařík
-> Evž@: 3 4
20:54:35
03.06.2009
MOLSO
-> Evž@: kiezby to fungovalo 3
20:32:25
03.06.2009
Evž@
To je dobrá výmluvá pro policajty.......No dal sem si tam favorita protože jezdí na naturál a speciál už není. 3 3
20:15:54
03.06.2009
p.b.
Že speciál co nevidět skončí tvrdí Nova snad od ty doby co jsem si pořídil škodovku...
19:59:26
03.06.2009
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Ta voda může bejt u jakýhokoliv benzínu, jelikož je hydroskopickej a pohlcuje vodní páry ze vzduchu co jsou v nádrži. Od toho je odkalovací nádobka u čerpadla, ale jestli se mu to tam přelilo nebo co, ja nevim.3
-> Rabbit:
Reportáž na Hovně jsem neviděl, ale čet jsem to na seznamu. Nejsem takovej amatér, abych věřil všemu co mi nakecaj, nicméně tento krok, stahování Specialu z trhu je celkem logickej krok...jeho prodeje klesají s počtem našich krasavců s netvrzenými sedly. Osobně si myslím, že rozdíl může být znát maximálně mezi specialem 91 a naturalem 95, dál to na sériáku nemá smysl. Určitě by to jelo i se standartním předstihem ne? Dosažení vyššího výkonu předpokládám až po vyladění předstihu.
Tušim, že se taky jednalo o jakousi obavu o životnost motoru při vytočení k maximu. Je tato obava reálná? Můj dojem spočívá v tom, že v krátkodobém měřítku nemůže uškodit. Při "závodní" jízdě 30 km a více bych se už začal bát, aby mi do válců netekla litina
3 .
Co obnáší upgrade ventilových sedel? Jak je to finančně a pracovně náročný? Je u litinovejch hlav problém pouze ve ventilech nebo jsou i jiná kritická místa?
19:23:38
03.06.2009
vhml
-> FMsedan: stojí závratnch 80Kč do 250litrů benzínu. Tj 30 halířů na litr. Na 100km to vyjde o 2Kč dráž. Podle mě směšná cena...
18:50:02
03.06.2009
David29
-> m8rinek: Dyt to nejde...
18:47:03
03.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tuner#2: Normal? Tehda se o tom mluvilo kdyz rusili olovo.

-> m8rinek: No kdyz sem kamaradovi cistil karb tak to bylo oddeleny zvlast voda a zvlast benzin v plovakovce...
18:18:14
03.06.2009
m8rinek
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ty jseš nějakej moc chytrej ne? Viděls někdy benzin namichanej vodou?
17:51:56
03.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu: A jak se to má jmenovat? V době škodovek byl Speciál a Super byl 96tka tak jak na to měla jezdit LSa a 130. To že na to na 91 nejede je u motoru s vyšším KP jasné, na to dokáže jezdit tak max. volítaná 105tka do kravína, ale i na mém bývalém 120 motoru bylo sakra znát 91 a 95. A to, že 100octan nemá cenu - ano do sériového motoru opravdu ne, ale pokud máš vyšší KP tak je nutností min. mix. a nebo čistý 100octan. Jak už jsem psal i LSo a 130 mělo a má jezdit na min. 96tku.
17:51:02
03.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Rabbit: Ja bych se na tu reportaz mrknul ale tv hovna nefunguje archiv 8 Volaky error archiv.nova.cz/multimedia /televizni-noviny-2-6-2009 .html
17:46:50
03.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
Jo a skodovka klidne jede na 100 oktan ale nema to vyznam3
17:46:00
03.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Rejpalové: To co se dneska prodava s OC 91 + aditiva se nema spravne jmenovat special. To mu tak rikaj na pumpach aby nematli trubky ridice 3 Stejne to tady nikde nemaj a tam kde to maj to redej vodou a naftou nebo sou to nejaky slivky pac auto na to nejede 261
17:43:37
03.06.2009
ZbyŠek
Leju pouze do 130ci N95 a zatim si nestezuji a v pohode
Extreme Tyres