Nebude Speciál

prohledat
65 příspěvků (zobrazeno 51 až 65) od 03.06.2009 do 28.06.2009, založil/a palinator
řadit dle data
17:33:39
03.06.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> vhml: do te 91 specialu se nemusi davat prisada na sedla, ma to nejakou nahradu uz v sobe a je to pro starsi auta.... to je jedina vyhoda...
16:59:17
03.06.2009
Nwkt
-> vhml: O 10h na litru levnější 3
16:26:12
03.06.2009
Rabbit
Koukám, že včerejší "úžasná" reportáž na televizi Noha zas měla úspěch. Hlavně mě dostala hláška: "do starších aut (např škodovek) nebude co lít protože většinou není k dostání ani Natural91, který má stejně kloktanů jako Speciál". To sem fakt nevěděl jestli se smát nebo brečet. A co se ptali těch řidičů, tak sem si taky řikal kde je vyhrabali.

No tak sakra natankuju 95ku a zvednu si předstih ne? No a u litinový hlavy tam holt naleju aditivum podle návodu na míchání co je ne obalu (toho aditiva). No a nebo se pochlapim a nechám předělat sedla (což by každej LPGista měl mít protože LPG taky nemá aditiva).

palinator:
Z vlastní zkušenosti můžu potvrdit, že rozdíl mezi Speciálem91 a Naturalem95 rozdíl je. Můžeš to zkusit smíchat půl napůl (to se jednou za čas smí), až budeš mít půlnádrže se speciálu, tak dotankuj do plný naturalem95 nebo jestli se plácneš přez kapsu, tak můžeš 98kou.

Matthes, záškodník z TechWebu:
Speciál je, akorát v něm neni olovo, ale aditiva. Nebo myslíš, že od tý doby co zakázali olovo jedou z válečnejch zásob, který do příštího roku doprodaj? 3 (Sry, ale nevi jak jinak to napsat, nechci nijak rejt).
16:25:15
03.06.2009
FMsedan
mě to příjde jako blbost tam lejt natural sice je stejně drahej jak speciál ale ty aditiva budou taky stát dost
16:21:34
03.06.2009
vhml
-> Evž@: nalejt aditivum je samozřejmost. Pozastavuji se nad myšlenkou a výhodami 91 oktanů...
16:07:32
03.06.2009
David29
Já od počátku leju N98 s aditivama, a bezproblému...
16:03:39
03.06.2009
Pavel P..
Matthes, záškodník z TechWebu 03.06.09 15:37:16 napsal:
Boze to se zas nekdo vzbudil ne 6 Special ze nedela uz mnoho let.
Nejlepci je dat aditivum a natural 95. Nebo pak dat celohlinikovej motor a
lejt jen natural. Dokud byla 120 tak se jezdilo normalne s aditivama a
problem nebyl zadnej, ventily sem steloval jen kdyz se tehda menilo tesneni pod
hlavou…


co to blekotáš? Special se furt vyrábí a prodává... spíš Super už dávno neni.
15:37:16
03.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
Boze to se zas nekdo vzbudil ne 6 Special ze nedela uz mnoho let. Nejlepci je dat aditivum a natural 95. Nebo pak dat celohlinikovej motor a lejt jen natural. Dokud byla 120 tak se jezdilo normalne s aditivama a problem nebyl zadnej, ventily sem steloval jen kdyz se tehda menilo tesneni pod hlavou...
15:30:37
03.06.2009
Evž@
-> vhml: zaklepávání ventilů .....(u litinových hlav)

Jinak vy co máte litinové hlavy budete muset přikoupit k naturalu aditiva.U 120 LS sem to už 2 roky používal co zrušily Super 96
15:30:19
03.06.2009
doly120
-> palinator: Mě rapid 130 jezdí na naturál od začátku (dříve se tam lil super nebo co) a nemůžu si stěžovat. Motor krásně čistý,táhne krásně. Do 120 sme taky lili naturál a jelo to řek bych stejně.
15:22:56
03.06.2009
105
-> FMsedan: auto,benzinku,aditivum 1
upraveno 1x, naposled 03.06.2009 15:24:36
15:09:05
03.06.2009
FMsedan
natural do šáde? co je k tomu potřeba?
14:29:04
03.06.2009
m8rinek
-> palinator: kde by to mělo rozpouštět ten karbón? 9
14:24:15
03.06.2009
vhml
On snad ještě někdo leje do škodovky speciál? Probůh proč? Když za stejnou cenu můžu mít 95 oktanů....
14:16:29
03.06.2009
palinator
Zdravím. Právě jsem čet, že do příštího roku většina pump stáhne z prodeje benzin Speciál. Chci se zeptat, zda už někdo má zkušenosti s provozem na natural a přidáváním Benaditu. Vím, že fichtl jezdil na natural líp jak na speciál, ale otázka ční v aditivu, jestli to příliš nepojebe solidní natural a jestli to motor 742.12 bude schopen ocenit, případně jestli se po rozpuštění karbonu nezadře.3 Má někdo i nějaké výkonostní srovnání? Motor měnit nechci, origo 120 je origo. Je to pětikvalt, jestli to někomu pomůže. Dík
Extreme Tyres