skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nebude Speciál
17:33:39
03.06.2009
03.06.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> vhml: do te 91 specialu se nemusi davat prisada na sedla, ma to nejakou nahradu uz v sobe a je to pro starsi auta.... to je jedina vyhoda...
16:59:17
03.06.2009
03.06.2009

Nwkt
-> vhml: O 10h na litru levnější 

16:26:12
03.06.2009
03.06.2009

Rabbit
Koukám, že včerejší "úžasná" reportáž na televizi Noha zas měla úspěch. Hlavně mě dostala hláška: "do starších aut (např škodovek) nebude co lít protože většinou není k dostání ani Natural91, který má stejně kloktanů jako Speciál". To sem fakt nevěděl jestli se smát nebo brečet. A co se ptali těch řidičů, tak sem si taky řikal kde je vyhrabali.
No tak sakra natankuju 95ku a zvednu si předstih ne? No a u litinový hlavy tam holt naleju aditivum podle návodu na míchání co je ne obalu (toho aditiva). No a nebo se pochlapim a nechám předělat sedla (což by každej LPGista měl mít protože LPG taky nemá aditiva).
palinator:
Z vlastní zkušenosti můžu potvrdit, že rozdíl mezi Speciálem91 a Naturalem95 rozdíl je. Můžeš to zkusit smíchat půl napůl (to se jednou za čas smí), až budeš mít půlnádrže se speciálu, tak dotankuj do plný naturalem95 nebo jestli se plácneš přez kapsu, tak můžeš 98kou.
Matthes, záškodník z TechWebu:
Speciál je, akorát v něm neni olovo, ale aditiva. Nebo myslíš, že od tý doby co zakázali olovo jedou z válečnejch zásob, který do příštího roku doprodaj?
(Sry, ale nevi jak jinak to napsat, nechci nijak rejt).
No tak sakra natankuju 95ku a zvednu si předstih ne? No a u litinový hlavy tam holt naleju aditivum podle návodu na míchání co je ne obalu (toho aditiva). No a nebo se pochlapim a nechám předělat sedla (což by každej LPGista měl mít protože LPG taky nemá aditiva).
palinator:
Z vlastní zkušenosti můžu potvrdit, že rozdíl mezi Speciálem91 a Naturalem95 rozdíl je. Můžeš to zkusit smíchat půl napůl (to se jednou za čas smí), až budeš mít půlnádrže se speciálu, tak dotankuj do plný naturalem95 nebo jestli se plácneš přez kapsu, tak můžeš 98kou.
Matthes, záškodník z TechWebu:
Speciál je, akorát v něm neni olovo, ale aditiva. Nebo myslíš, že od tý doby co zakázali olovo jedou z válečnejch zásob, který do příštího roku doprodaj?
(Sry, ale nevi jak jinak to napsat, nechci nijak rejt).16:25:15
03.06.2009
03.06.2009

FMsedan
mě to příjde jako blbost tam lejt natural sice je stejně drahej jak speciál ale ty aditiva budou taky stát dost
16:21:34
03.06.2009
03.06.2009

vhml
-> Evž@: nalejt aditivum je samozřejmost. Pozastavuji se nad myšlenkou a výhodami 91 oktanů...
16:07:32
03.06.2009
03.06.2009

David29
Já od počátku leju N98 s aditivama, a bezproblému...
16:03:39
03.06.2009
03.06.2009

Pavel P..
Matthes, záškodník z TechWebu 03.06.09 15:37:16 napsal:
Boze to se zas nekdo vzbudil ne
Special ze nedela uz mnoho let.
Nejlepci je dat aditivum a natural 95. Nebo pak dat celohlinikovej motor a
lejt jen natural. Dokud byla 120 tak se jezdilo normalne s aditivama a
problem nebyl zadnej, ventily sem steloval jen kdyz se tehda menilo tesneni pod
hlavou…
co to blekotáš? Special se furt vyrábí a prodává... spíš Super už dávno neni.
Boze to se zas nekdo vzbudil ne
Special ze nedela uz mnoho let.Nejlepci je dat aditivum a natural 95. Nebo pak dat celohlinikovej motor a
lejt jen natural. Dokud byla 120 tak se jezdilo normalne s aditivama a
problem nebyl zadnej, ventily sem steloval jen kdyz se tehda menilo tesneni pod
hlavou…
co to blekotáš? Special se furt vyrábí a prodává... spíš Super už dávno neni.
15:37:16
03.06.2009
03.06.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
Boze to se zas nekdo vzbudil ne
Special ze nedela uz mnoho let. Nejlepci je dat aditivum a natural 95. Nebo pak dat celohlinikovej motor a lejt jen natural. Dokud byla 120 tak se jezdilo normalne s aditivama a problem nebyl zadnej, ventily sem steloval jen kdyz se tehda menilo tesneni pod hlavou...
Special ze nedela uz mnoho let. Nejlepci je dat aditivum a natural 95. Nebo pak dat celohlinikovej motor a lejt jen natural. Dokud byla 120 tak se jezdilo normalne s aditivama a problem nebyl zadnej, ventily sem steloval jen kdyz se tehda menilo tesneni pod hlavou...15:30:37
03.06.2009
03.06.2009

Evž@
-> vhml: zaklepávání ventilů .....(u litinových hlav)
Jinak vy co máte litinové hlavy budete muset přikoupit k naturalu aditiva.U 120 LS sem to už 2 roky používal co zrušily Super 96
Jinak vy co máte litinové hlavy budete muset přikoupit k naturalu aditiva.U 120 LS sem to už 2 roky používal co zrušily Super 96
15:30:19
03.06.2009
03.06.2009

doly120
-> palinator: Mě rapid 130 jezdí na naturál od začátku (dříve se tam lil super nebo co) a nemůžu si stěžovat. Motor krásně čistý,táhne krásně. Do 120 sme taky lili naturál a jelo to řek bych stejně.
15:09:05
03.06.2009
03.06.2009

FMsedan
natural do šáde? co je k tomu potřeba?
14:29:04
03.06.2009
03.06.2009

m8rinek
-> palinator: kde by to mělo rozpouštět ten karbón? 

14:24:15
03.06.2009
03.06.2009

vhml
On snad ještě někdo leje do škodovky speciál? Probůh proč? Když za stejnou cenu můžu mít 95 oktanů....
14:16:29
03.06.2009
03.06.2009

palinator
Zdravím. Právě jsem čet, že do příštího roku většina pump stáhne z prodeje benzin Speciál. Chci se zeptat, zda už někdo má zkušenosti s provozem na natural a přidáváním Benaditu. Vím, že fichtl jezdil na natural líp jak na speciál, ale otázka ční v aditivu, jestli to příliš nepojebe solidní natural a jestli to motor 742.12 bude schopen ocenit, případně jestli se po rozpuštění karbonu nezadře.
Má někdo i nějaké výkonostní srovnání? Motor měnit nechci, origo 120 je origo. Je to pětikvalt, jestli to někomu pomůže. Dík
Má někdo i nějaké výkonostní srovnání? Motor měnit nechci, origo 120 je origo. Je to pětikvalt, jestli to někomu pomůže. Dík

