jak poznat motor ze 110 Ls/r?

prohledat
76 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 27.05.2009 do 16.06.2009, založil/a FMsedan
řadit dle data
16:05:12
16.06.2009
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> palinator: na 120 das DDSR v pohode, ale ako restriktor tam bude posobit sacie potrubie... ked uz DDSR, tak aj s erkovym sacim... ale..... naco vlastne DDSR? to uste uz snad poriesis so SEDR zo 130 alebo 135/6
14:59:59
16.06.2009
palinator
-> technic autotronic:
Hele, a kolik ti to žere po tý úpravě Š120L?
Nejde na Š120L nandat DDSR? Třeba by z toho byla Š120LR 1. Nebo je ten LEKR taky dělanej na otáčky jako DDSR?
14:35:41
16.06.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> jerrom: uz nic :)4 6
19:18:51
15.06.2009
jerrom
-> Tomo - DK: co se ti zase nezdá? 2 hadiče na chladič oleje, tlakoměr oleje, topení, benzínová hadička...
16:01:31
15.06.2009
Vitek
-> FMsedan: no na tlak oleje
-> Tomo - DK: já nevim k čemu to všechno je sem je moc nestudoval
09:15:13
15.06.2009
FMsedan
vítek: to budu na zapojení potřebovat i nějaký spešl čidlo že jo koukam že je nějaký vyšší
08:41:07
15.06.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
Vitek 14.06.09 19:36:13 napsal:
sem se pokusil to nafotit, ale je tam špatnej přístup
to je hadic 9 nejak vela nie ?
19:48:27
14.06.2009
Vitek
19:40:50
14.06.2009
Vitek
19:36:13
14.06.2009
Vitek
sem se pokusil to nafotit, ale je tam špatnej přístup
zvětšit jak poznat motor ze 110 Ls/r? - obrázek od Vitek vložen 14.06.2009 19:36:13
17:42:25
09.06.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> Mirek MBG: juuu parada :) uz je karta ??? 9 4 6 2
17:02:02
09.06.2009
Vitek
nějak nestiham tak ti sem dám odkaz Michal to zde má pěkně nafpcený,když si projedeš ty fotky tak to tam najdeš www.skoda110r.cz/article. php?id=100
15:55:11
09.06.2009
Mirek MBG
-> FMsedan: mám 110 LS, můžu ti to blejsknout, to uchycení toho chladiče, až budu mít auťák doma4
08:10:32
09.06.2009
jerrom
ohledně chladiče na olej, drží opravdu za chladičem na vodu, je přišroubovanej na pravé bočnici a hadice vedou mezistěnou a vychází napravo nad kouřovodem od topení. Myslím, že stačí projet nějakou galerii na www.skoda110r.cz a je tam dost fotek
21:29:33
08.06.2009
FMsedan
Vitek: jako mezi těma dvěma stěnama? koukáš na něj kapsama v blatníku
upraveno 1x, naposled 08.06.2009 21:33:36
21:24:44
08.06.2009
Vitek
-> FMsedan: tak chladič je za chladičem na vodu to mi asi blejsknout nepujde
21:09:06
08.06.2009
FMsedan
Vitek: jj hadic co vedou z motoru a umístění olej. chladiče
21:03:44
08.06.2009
Vitek
-> FMsedan: foto hadic co vedou z motoru?
20:52:46
08.06.2009
FMsedan
Vitek: jj to by bylo dobrý kdyby ses koukl a nejlíp nahodil foto třeba i toho umístění 4
20:44:26
08.06.2009
Vitek
-> FMsedan: jj mám,podle mě to má v létě přínos,kde to je zapojený nevím,sem to ještě rozdělaný neměl,ale mužu se ti kouknout
20:20:40
08.06.2009
FMsedan
Tomo - DK: to neví nikdo majitel předemnou koupil 110LS když mu nejspíš odešel motor z tísi to neřek proč ho měnil a udělal na něm akorát hlavu a asi nic jinýho ale myslim si že moc mít nebude on z tísou jezdil jen občas a co vim tak kupoval vždycky něco co bylo dost zachovalí třeba ta tísa když jí kupoval byla po 1 majiteli já sem z tim najel už nějakejch 5000 a to jsem ho koupil tejden před vánocema

Vitek: ty tam máš i olejovej chladič? já ho mam doma ale nevim jestli ho tam mam dát ale hlavně nevim kam 5
19:33:32
08.06.2009
Vitek
-> FMsedan: jj ten motor žene,já sem z erka vytahl 150 přo 5000ot,pak už jsem ho nechtěl trápit.Hod tam origo chlazení nejsou s tim žádný problémy
upraveno 1x, naposled 08.06.2009 19:53:30
19:29:10
08.06.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> FMsedan: kolko ma tvoj motor najazdene ???
16:35:43
08.06.2009
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Labros:

1) na vykone neusetris, maximalne pri jazde na nezohriaty motor - vetraku musis dodat energiu a tu musi vyrobit alternator

2) skusali mnohi, a mnohi sa vratili ku klasike, pretoze elektrika to nedokazala uchaldit

Ved staci dohladat diskusie o elektrickom vetraku v erke bud tu alebo na skoda110r.cz


mozno by bola schodna cesta cez nejaku spojku na klasicky mechanicky vetrak, aj to sa niekde na webe rieslilo... ale podla mna je to vela roboty a mala uspora....

Aj tak ma origo erkomotor krasny zvuk s vetrakom :-)
16:31:58
08.06.2009
Labros
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): proč? spíš není dořešená ta regulace jeho otáček, ne?
16:30:10
08.06.2009
FMsedan
jj já vim to udělal majitel předemnou chtěl bych to dát pryč a dát tam origo a nebo to mít na vypínač a nechat to zaplí už z rozjezdu chci prostě aby to chladilo dobře i při extrému 5
16:22:56
08.06.2009
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> FMsedan: Tak elektricky ventilator na chladici na erke je mrtva vetva evolucie.... cize kravina ....
16:05:38
08.06.2009
FMsedan
zapoměl sem říct že to neni poháněný řemenem je to na elektriku to bude asi ono chtěl sem na to udělat vypínač ale eště sem se k tomu nějak neměl 8

PS: ten ventilátor
upraveno 1x, naposled 08.06.2009 16:06:27
15:57:42
08.06.2009
ferrari
-> jerrom: JJ, presne tak, to chladenie je právaže predimenzované...ale vrtuľa berie výkon vcelku citeľne, no...
15:23:45
08.06.2009
jerrom
-> FMsedan: nechápu, proč s náporákem, mám sériové eRko, motor po GO a spíš se mi motor přechlazuje, než aby se uvařil. Hledal bych chybu v ucpaném chladiči, uhnilé vodní pumpě, nebo termostatu.
15:11:00
08.06.2009
FMsedan
tak sem to dneska ráno vyzkoušel jak to lítá včera sem dotahnul spojku a auto dneska jelo jak drak do nějakejch 3,5 tisíc to moc nejede ale potom když to točíte do 6500 tak je to raketa ani sem o tom nevěděl 9 dalo mi to 140 ale pak už sem se bál mam špatný čepi řízení a auto se moc hezky nechovalo bylo to tam během chvilky koukal sem i kolik to dá na každou rychlost tak že 1- 50 km/h ; 2- 80 km/h ; 3- 125 km/h a 4- dala by určitě těch 160 ale zatim jen 140 všechno bylo řazený až v 6500 (maximum) myslim si že slušný... ale na to jaká byla ráno zima tak se to slušně zahřejvalo musel sem zastavit a nechat to vychladnout 10 vařil sem bylo tam nějakejch 120 stupňů ani sem si toho nevšim 10 chtělo by to na takovýhle kraviny náporák tak že motor z erka můžu teď jen doporučit ale jen z náporákem
09:58:08
05.06.2009
TTomas
-> petr s: nic vyrazeneho tam neni...kde presne ma byt nalitek u erko vacky? Mezi druhym a tretim palcem odzadu?
08:57:24
05.06.2009
petr s
-> TTomas: Podle nálitků nebo vyražené číslice 5
upraveno 1x, naposled 05.06.2009 08:58:24
08:44:15
05.06.2009
jerrom
-> TTomas: může na ní být na zadním lágru vyražena 5ka,ale taky nemusí
23:37:10
04.06.2009
TTomas
vyuziju tady tamatu..jak bezpecne poznam erkovou/ls vacku?
18:01:30
04.06.2009
ferrari
No, ja tiež napíšem vlastnú skúsenosť...malsom 110LS s origo karbecom 110LS, jazdil som na 130tke, 105 ke, 125 v super stave, teraz mám v 125ke jemne upravený Favo motor...
motor Š110LS je jednoznačne motor s najšportovejším charakterom, t.j. super ťahá až do cca 6500 ot...2ka krásne do 80 km/h (aj 90 km/h), 3ka do 120-130 km/h...ale viac už nešla ani na 4ke...výkonovo to ale v žiadnom prípade nemá na Favo motor...ale zasa Favo motor nemá na 110LS v charakteristike...proste Favo končí niekde pri 5500 ot. a 110LS ťahá do 6500 ot...a 110LS je niekde na úrovni 120LS, s trochu inou charakteristikou (120ls sa tak nevytáča)...
A to čo tu niekto píše, že 120tka s jemnými úpravami ťahá ako Favo - neverím, asi je ten Favo motor pošahaný...
PS - charakteristika motora 110LS je silne podmienená karbecom DDSR!
20:51:39
03.06.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> technic autotronic: tak skus si ich zmerat 4 ci budu pasovat ak mas tu moznost ... ak to mas rozobrate alebo napr.pohladaj dake rozmery ...:)4 6
19:29:14
03.06.2009
technic autotronic
-> Tomo - DK: kdyby byly trochu ty streva schopny tak bych to radsi nechal, ale jelikoz jsou jaky jsou, a mam k dispozici pisty a valce ze 136ky tak se proto se ptam jestli je to mozne, nechce se mi investovat zbytecne za GO, kdyz pulku veci mam
18:22:14
03.06.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> technic autotronic: a co ti erkove creva nestacia ??? ja to uz nechapem 8 jeden co nema erkovy motor chce ho ... druhy co ma erkovy motor zase meni za iny ... to je uz divne a pre mna smiesne ... inak prepacte ...4 6
10:43:40
03.06.2009
technic autotronic
mam dotaz, daly by se do 110 LS nejak dostat vlozky a pisty z favorita?
22:59:25
01.06.2009
Mirek MBG
Zitra už si konečně jedu pro 110 LS, tak vám povim jízdní dojmy, už se na ten motor nemohu dočkat, až ho torchu proženu1 zkusím to proti 120 L a dám vám vědět4
12:26:49
01.06.2009
jerrom
-> Labros: první měly 4,44 a od roku tuším 1978 už 4,22
11:13:49
01.06.2009
Labros
-> Vitek: tak ono zase erko má kratší převody a je lehčí, tak třeba se může zdát živý třeba na dvojku a trojku. Ale při akceleraci na stovku by mu určitě dech došel dřív. Starý fávo má SP nějak 3,8 a erko kolik? 4,22 nebo 4,44?
08:52:06
31.05.2009
MOLSO
-> m8rinek: a favo / fel neni tiež nahodou podctverec ? 40
vrtanie /zdvih
Rko 72/68
fa 75/72
20:04:00
30.05.2009
m8rinek
-> Vitek: taky je erko pod čtverec, takže ten motor už z koncepce je točivější, ale ne výkonnější...
18:30:43
30.05.2009
FMsedan
jj je to dobrej motor ale uvidíme co to bude dělat až vyměnim spojku a necham udělat lepší předstih atd... atd...
15:47:17
30.05.2009
Vitek
no chlapci ja se acebosse musim zastat já mám v autě origo erko motor bez uprav a stěžovat si nemužu když jedu s naši feldou,nebo fandou mlady tak se mi to erko zda svižnějši a kdyby v eru byla 5ka tak si myslim,že by bylo i rychlejši
13:07:19
29.05.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> Labros: dakujem velmi pekne 4 6 som ti vdacny :)
10:54:22
29.05.2009
Labros
-> Tomo - DK: koukni na tenhle článek: skoda-virt.cz/cz/.../1705 2 otáčky 1000-1500-2000: předstih 13-19-21°. Ale jestli se ptáš na základní předstih, tak nevím. Musel bych se kouknout doma do knížky o hundrtkách, jestli to tam je.
10:49:38
29.05.2009
Labros
-> aceboss: já bych tomu taky rád věřil, tak jestli takové erko máš, co může závodit s fáčkama, tak všechna čest a měl bych z něj radost.
Extreme Tyres