
Takže karbeci jsou oba SEDR jeden 120 a druhej 136






vytáhl jsem AC pumpu z originálního motoru a dal ji do 136 a beze změny
pořád po jednom dni benzín padá.Tu původní pumpu z 136 jsem dal na eRkový motor(zkrátka jsem ty dvě pumpy prohodil) a i po několika dením stání natočím eRkový motor s 136 pumpou na brnk.
Takže kde mám hledat chybu v karbeci?



















Ne fakt kdyz je plovak spravne serizeny na tech 12mm,tak ta hladina ma byt 20 od tesneni. Jinak pokud mas prirucku ABY JEZDILY I V ROCE 2000,tak je to na pfd strane 114,na papirove strane 117.


















Som sa rozhodol, že predsa len kuknem to nastavenie plaváka.... Zhodil som veko, našteľoval hodnoty uvádzané výrobcom, veko vyčistil, dal nové tesnenie, poskladal, idem na skúšobnú jazdu a motor ledva beží...na plyn skoro nereaguje, skube, cuká, do kopca vyjsť veľký problém, autom sa nedá jazdiť....
















