Vysychání Sedru

prohledat
170 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 10.05.2009 do 08.09.2009, založil/a Matthes, záškodník z TechWebu
řadit dle data
13:48:33
14.05.2009
minno
-> Pavel P..: ahaaa, tak to ja potom môžem byť hepy že mi pumpa aspoň netečie 3 ináč mám tam všade všetko nové, hadice, spony, všetky tesnenia, karbeč, pumpa....nikde nič netečie. O to viac je to celé čudné. Pretože v tejto zostave to takto funguje odkedy som to ako nové nahodil. Tiež sa mi to nechce riešiť, lebo mám pocit, že je to začarovaný kruh.... ako veľa iných vecí na škodovke, pokiaľ to nehorí, redšej nechať tak... tak si občas zapumpičkujem no.
11:52:17
14.05.2009
David29
-> minno: Mám to úplně stejně jako ty...
Pumpa jiná, SEDR má těsnění pod víkem dvě.... Neřešim, zvyk jsem si.


A jakmile na teplym motoru vytáhnu sytič nebo před startem šlápnu na plyn, tak nenastratuju..
upraveno 1x, naposled 14.05.2009 11:53:11
11:01:18
14.05.2009
Pavel P..
-> minno: těsní ti hadice nebo nátrubky na karbci nebo pumpě? případně zkus dotáhnout víko pumpy se spodkem.... já mám nějakou divnou pumpu a furt se mi povolujou šroubky po obvodu a prolíná kolem benzin...
10:58:09
14.05.2009
minno
he, lenže čo už len na tej pumpe môže byť zlé, keď je nová?
10:40:27
14.05.2009
vhml
-> minno: špatná pumpa... Dělalo mi to to samé a po výměně pumpy se to dva dni udrží, dýl jsem nezkoušel....
10:16:04
14.05.2009
Pavel P..
-> minno: tak to je něco špatně... já vždycky když v poledne přijedu tak druhej den ráno to nastartuju jen se sytičem a jednim šlápnutím na plyn.
10:13:31
14.05.2009
minno
Tak na čo ste prišli? :) Ja teraz 3 dni parkujem už vonku, a dnes ma to štartovanie neskutočne dožralo. Včera večer o 18:00 som auto odstavil, dnes ráno o 07:00 štartujem, chytilo hneď, ale spravilo len bach a hneď skapalo. Druhýkrát to isté, karbeč bez benzínu a až na tretí krát sa to udržalo :/. Sakra... A naschvál som pred štartom "nepumpičkoval" lebo som veril, že za tak krátky čas to predsa len ešte nebude treba....
17:51:26
11.05.2009
Ultim
-> petr s: Pripravek na serizeni klapek je dobry tak pro uplne nove karbece. Pouzite chce serizovat na Bublinkovaci...
Mel jsem moznost s tim delat a kdyz jsem tam hodil muj karbec a vysrouboval jsem cervika,tak mnozstvi vzduchu prochazejici karbecem bylo vetci nez predepisuje vyrobce pro optimalne nastavene klapky... To znamena ze vyhodit ... Mam o tom dokonce i video,ale ma 150Mb...
15:14:27
11.05.2009
Pavel P..
-> petr s: vše je v pořádku....
15:12:24
11.05.2009
minno
-> LiMaK - 742 forever: vravím, pumpa je nová, robilo mi to so starou pumpou, dal som novú, nič sa nezmenilo....karbeč je nový....robilo mi to so starým karbom, dal som funglovku sedra, nič sa nezmenilo.... plavákovka správne našteľovaná, všetky hadice a spony nové....ja to už ani neriešim, považujem to už za samozrejmosť.... 7 rokov čo jazdím škodovkou mi to tak robí....nový motor, nová pumpa, nový karb....a pumpovať treba. tak ja už neviem.
15:04:29
11.05.2009
petr s
-> Pavel P..: A blbne ti startování nebo volnoběh?
15:02:37
11.05.2009
Pavel P..
já mám karbec zrepásnutý tak předpokládám že i klapky seřízené... 4
14:53:26
11.05.2009
petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ne indikátorem a přípravkem udávají 0,03 mm rozdíl a okem to asi nepoznám
14:50:12
11.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: Spravne od oka proti zarovce? 40
14:46:49
11.05.2009
petr s
Kolik lidí má správně seřízeny klapky?
14:45:22
11.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> LiMaK - 742 forever: No hadice fakt drzej to vidim v tech filtrech... Kdyz je nastojaka a je plnej. Ono plovakovka se natahne za chvili dejme tomu ale taky aby se do kanalu karbu dostal benzin...
14:39:19
11.05.2009
LiMaK - 742 forever
-> minno: tak mas blbou ac pumpu, krive viko, netesne něco... :-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: psal, že ma dobre ventilky, tak me napadlo toto...vono by to mozna mohlo VELMI teoreticky mit souvislost...

ciste teoreticky beru, že odbublinkovavač, lepe receno prepad, je níž než hladina v karbu.
nadruhopu stranu je pravda, že plovakovka neni nikdy uplne vrchovatě plná a pokud by byla, tak by byl zase zavreny jehlovy ventil, ktery by se i pri opacnem toku benalu takjaktak uzavrel, takže by benal nemoh prodit zpet zpateckou ....
takže to asi taky nebude možné....
lépe snad už fakt zní jen chybejicí kuličky v karbu či prohlé víko....

jako teoreticky se benzin fakt odparí po case do vzduchu skrz odvetrani, ale jak pisu, zatim sem nezazil, aby se benal odparil behem noci tak, že by nebyl v plovakovce, dokonce ani v hadici a v ac pumpe....
pokud uz se odpari z plovakovky, tak v hadici by mel zustat, zvlast pokud pises ze mas favo pumpu, která už je lepe odolná proti zpetnému uniku paliva do nadrže, a navic ma vetší litrový výtlak....- to musí byt plovákovka zase plně plná při prvním brnknutí statréru.

co me ale jeste napadá....kdysi jsem mel na benzinové hadici sklenenou trubičku, snad to byl nejaký pidi-chladič z chemičky, teda matka to dotáhla z chemičky, vypadalo to pjekně a pasovalo na benzinovou hadici . tak jsem to tam nabastlil, tak jak se klasicky dava pridavny benzinovy filtricek....
no a v tu chvili bys videl, jestli ti padá hladina, anebo se odparuje....
pokud by hladina klesala, v te pruchodce bys videl, jak klesá a pokud by neklesala, tak pak logicky by muselo vysychat jen z plovakovky....

ale jak pises, pumpa nova, filtry furt plné - jsou udaj o ničem, bo jsou baňaté a trocha benalu tam zustane ikdyž je hadice prazdna...pises ze mas jen suchej karb....
plovakovka je sice velka, ale vem si taky jak velky je plovak....skoro pres celou tu plovakovku....vem si ze se tam toho benalu nevleze litr...a ted si k tomu pridej, že favo pumpa ma o cca 1/4 vetsi litrovy vykon...podle me se musi plovakovka zalit na jedine otočení vačky, ikdyby byla suchá jak pepř.
proste mi nejde do hlavy, že v plovakovce je 25,899 ml benalu( od oka :-) ,ktery když ti jen vyschne tam, startuje to pul minuty a musis pumpovat ručně...

pisu toho moc, ja vim, ale mam dnes nejaky basnicky den, kdyžtak SORRY
13:44:15
11.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> LiMaK - 742 forever: Bublinkyod za to urcite nemuzou, uvidim az bude novy karb :)
13:43:46
11.05.2009
105
-> COL: dekuju za opravu :)
13:21:56
11.05.2009
minno
-> LiMaK - 742 forever: ja tam odbublinkovač nemám a robí mi to to isté čo Záškodníkovi...
13:08:29
11.05.2009
LiMaK - 742 forever
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
ja uz prave nevim jak presne to je u sedru ta gumka, vim ze od 10stupnu otevreni klapky ma kanal ven uplne uzavrit ale nejak se nevybavuju jak je to s tim kdyz je klapa uplne uzavrena( motor sciply) - vono je to asik stejne otevrene naprudko....
sedra jsem vzdal uz 2 roky zpet, správně funkčni LEKR forever :-)

mno ale seru na gumicku, tou to asi nebude, ale jen nenech se zviklat kecama ze je to normalni....skodovky ridim jiz od 16 let, a teda musim rict, ze v kazdodennim provozu.
Asi sem mel zatim stesti, ale v ac pumpou sem pumpoval snad jen když mi dosel benal a já dolil z kanystru... teda jako jezdim kazdodenne a ani ted (lekr+bezkontakt+skoda120 pumpa) ani nikdy jindy (klasika 120 sedr+kontakt+120pali.pump a) jsem v zivote nelez do motoru a nesahalů na packu pumpy, ani po celovíkendovém stání.
start maximálně na 3 otáčku motora.

kdybych se musel srát s páškou, tak jde celé vedení od nádrže|(hadice,spony)+ pumpa+ karb - jiný(nový,repasovaný)
A ted me napadá, zkousel jsi to i bez toho odbublinkovávače?? napadá mě, jestli nejakým záhadným zpusobem neodtéká benál když stojíš zpátky do nádrže přes vracecku....
visjak, ac pumpa s dobrými ventilky ti benál zpátky nepustí, ale vracecku mas v podstate otevrenou naprudko do nádrze a vlivem tlaku(podtlaku) jestli ti to benal pri sani nevysaje zpatky do nadrze prave pres zpatecku....visjak, vlivem zmeny teploty benzinu meni hladina v nadrzi objem....sice je tam zas odvzdusnení, ale zkusil bych nachvili oddělat ten odbublinkovavac.....
13:07:48
11.05.2009
COL
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jedine zkusit zmensit prurez toho odvzdusnovaciho otvoru... jinudy se to asi odparovat nebude.
13:05:23
11.05.2009
COL
-> 105: spis tekava...
12:50:42
11.05.2009
105
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no tak to bude ten problem benal je latka vzlinava a tim se ti pres noc vypari
12:24:34
11.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> 105: No prave prohnuty viko... karb bude novej.
12:23:23
11.05.2009
105
-> Matthes, záškodník z TechWebu: taky se mi stavalo ze mi nepatrne tekl benzin z akcelarni pumpicky (membrany) nejde to poznat benal se vypari :) zkus komplet pretesnit karbec zkontroluj kulicky a jestli neni nikde prasklej prohnuty vika a musi to fungovat
11:35:22
11.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> David29: No delam pac nechci trapit starter vzdycky, chudak 660W. Furt sem nebyl schopnej dat dokupy 800W 8
11:34:30
11.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> LiMaK - 742 forever: No gumicka 3 Je k prdu vicemene kdyz ten ventil je otevrenej... Zavre se kdyz slapnes na plyn 4 Ale jo je nova...
upraveno 1x, naposled 11.05.2009 11:34:53
11:16:25
11.05.2009
David29
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Z toho si nic nedělej.. to mi dělá taky...
A pumpou to neni, pač už je jiná...
11:14:18
11.05.2009
LiMaK - 742 forever
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
a co odvětrání plovákovky? sedr to má do vzduchu, jsou tam dobré gumičky?
jednou sem ten odvzdušnovací bazmek kupoval a nemile mě prekvapila cena
09:47:02
11.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> 105: Jojo to je ono :)
09:39:34
11.05.2009
105
-> Matthes, záškodník z TechWebu: odbublinkovac nemam (myslis z lekru? takovej ten zlutej prepad?)
09:38:38
11.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> 105: No kdyz bych to udelal ja tak si nepomuzu a bude starter dlouho tocit... Mas ten odbublinkovac? Jinak pumpa trpi... Uz aby byl novy karb.
09:35:07
11.05.2009
105
mno ted sem to sel schvalne zkusit .. dojel sem vcera vecer a ted sem dosel dal plnej sytic (i kdyz vim ze ho nema rada) nesahal na plyn protocil a chytla jenze plnej sytic fakt nema rada tak zdechla druhej pokus na pul sytice chytla a drela... mno nova favo pumpa a karbec po repasi :)
23:52:34
10.05.2009
Pavel P..
-> Matthes, záškodník z TechWebu: když je seženeš tak daj.... já mám jen dvě a ještě upravený a slícovaný s erkovym sánim, třetí tehdá vyhrál Majkl do circuswagenu4
23:45:21
10.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavel P..: A daj se dneska koupit jeste nebo jsou to usysleny zasoby?
23:43:43
10.05.2009
Pavel P..
-> minno: to je jen prach, po otření jsou taky černé.
23:31:36
10.05.2009
minno
-> Pavel P..: no tá moja podložka má tiež odhadom tých 8-10 mm, ale je plne čierna, vyzerá to na tvrdý plast, ale nie je taká so svetlým povrchom ako tie tvoje na fotke....
23:26:06
10.05.2009
Pavel P..
tohle je bakelit... tloušťku neodhadnu ale tak 8-10mm, pertinax má cca 4mm
23:23:31
10.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
Ja nevim hosi ja sem hrozna lama ja tohle vidim poprve 3 Vzdy jen pertinax...
23:23:08
10.05.2009
minno
-> Pavel P..: toto je pertinax? tak ja mám potom plast :) či opačne? 3
23:22:21
10.05.2009
Nwkt
-> Pavel P..: Stejnak nějaký nízký ne? To je na 136?
23:21:34
10.05.2009
Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ta je nízká, 136 má vyšší
23:20:48
10.05.2009
Pavel P..
23:20:16
10.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> minno: Tohle vypada na plastovou podlozku ne? No jinak favo pumpa s odbublinkovacem vali porad benzin z nadrze do prepadu a zas do nadrze takze ventilky se neomackavaji 40
23:18:20
10.05.2009
minno
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no podložka je klasika pertinax, teda dúfam že je to pertinax1
a čo tým ventilkom akože pomôže ten odbublinkovač?
zvětšit Vysychání Sedru - obrázek od minno vložen 10.05.2009 23:18:20
23:11:26
10.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> minno: No ty ventilky dost trpi proto mam odbublinkovac... Faktem je ze u stary AC mi to padalo kvuli ventilkum pac pri pumpovani rukou se dlouho nic nedelo a pak teprv zacal nadskakovat ventilek jehlovej v karbu. Ted si rucne nenapumpuju tak nevim 8 Ale jesi to dela i novy karb tak to je v loji 8 Jakou teda mas podlozku pod karbem? Jedine ho dokonale tepelne odstinit... 8 asi
23:06:52
10.05.2009
minno
-> Matthes, záškodník z TechWebu: mám presne rovnaký problém a som rád, že nie som sám.... mám fungl nový karbeč, fungl novú pumpu ČSSR a prejavuje sa to úplne rovnako, ako popisuješ....Keď auto odstavím do garáže a ďalší deň chcem niekde ísť, už musím pumpovať...8 Chytí to síce aj bez toho, ale už cítiť, že to chytá horšie a má tendenciu to po naskočení skapať...Po napumpovaní to chytí vždy na drc. Hladina bola pred nahodením karbu pošteľovaná, proste sa to odparuje....
Rovnako sa to správalo aj na starej pumpe, starom karbe. A neverím, že tie ventilky na tej pumpe sa len tak ľahko vylogajú, aby to benzín nepodržalo... Na starej pumpe pri repase po približne 80 tis. km nebolo vidieť ani cítiť žiadne opotrebenie....
Neriešim to, ale tiež by som bol radšej, keby to vydržalo bez pumpičkovania aspoň tie 2-3 dni.
Skôr čumím, že niekomu to chytí bez pumpičkovania aj po 3 dňoch9 To sa mi veriť nechce. Ja som takú situáciu ešte nezažil.
22:59:29
10.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavel P..: 9 Sem nevidel... 1
22:51:37
10.05.2009
Pavel P..
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ze 136ky

-> Mr.Lumpy: 52
Extreme Tyres