Vysychání Sedru

prohledat
170 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 10.05.2009 do 08.09.2009, založil/a Matthes, záškodník z TechWebu
řadit dle data
07:54:03
08.09.2009
minno
vhml 07.09.09 19:18:33 napsal:
→ MOLSO: já třetí když nestojím více jak dva dny

čiže tretí sa škrtá6
22:49:36
07.09.2009
haso
-> MOLSO: nene jediny nebude, aj mne to blbne ale neriesim to, skratka bug3
21:34:36
07.09.2009
MOLSO
-> ferrari: riesenie je jazdit kazdodenne 3
21:32:47
07.09.2009
ferrari
ja mám problém aj s EDSR6 ...teda problém...proste, keď auto stojí dlhšie, ako 2 dni, tak radšej naťahám a netrápim baterku so štartérom...potom na brnk...
EDIT: inak je ale ten EDSR super, takže neriešim...
upraveno 1x, naposled 08.09.2009 08:27:07
19:27:18
07.09.2009
MOLSO
zachvilu bude minnik jediny co mu to robilo 47
19:20:06
07.09.2009
suri
sused štvrtý ani po týždni
19:18:33
07.09.2009
vhml
-> MOLSO: já třetí když nestojím více jak dva dny
19:02:33
07.09.2009
MOLSO
-> minno: ja som druhy 2 6
14:15:36
07.09.2009
minno
-> Pavel P..: ty si ale 1 z 100 čo so sedrom pri štartovaní nemá problém s klasickou pumpou...
13:56:31
07.09.2009
Pavel P..
já teda se startováním problem nemám ani na horkym motoru.. sednu otočim klíčkem a bez plynu to chytne hned... ale mám mezi karbcem a sáním skoro 1,5cm silnou bakelitovou podložku a asi 5 těsnění3
13:41:05
07.09.2009
minno
-> petr s: no skôr vysychaním karburátora ako padaním benzínu....AC pumpu som ja mal funglovicu ČSSR...
13:08:40
07.09.2009
petr s
-> minno: Tak vidíš že to je všechno jenom padáním benzínu
13:07:25
07.09.2009
minno
Tak po dvoch mesiacoch od namontovania elektrickej benzínovej pumpy v kombinácii s karburátorom SEDR sa hlásim so skúsenosťami z prevádzky. Čo dodať? Dokonalosť sama :) Neveril by som, keby som si to sám nevyskúšal. Štartovanie sa zlepšilo za akýchkoľvek stavov motora. Studený, horúci, stojí 5 minút, či jeden deň, či týždeň, sadnem do auta, zapnem na pár sekúnd zapalko, štartujem, chytí na brnk. Nikdy predtým takto motor neštartoval. Potvrdilo sa mi, že pri štartovaní pár minút po odstavení horúceho motora, kedy to obvykle na všetkých škodovkách štartuje horšie, je problém len to, že z plavákovky sa veľmi rýchlo po vypnutí motora odparí hoci aj malá časť benzínu, a potom pri ďalšom štartovaní to robí paseku.... Takto mám pumpu elektrickú, pred každým štartom mám 100% istotu, že plavákovka je plná, netreba mi rozmýšľať nad tým, či už použiť ručné dočerpanie paliva, alebo ešte nie.... Ako ďalšiu výhodu považujem to, že som týmto zásahom do palivovej sústavy "odstránil" to občas nutné rôzne šaškovanie s plynovým pedálom pred štartom (poznáte to - horúci motor - plyn pred štartom na podlahu, dlhodobo studený motor - pár prudkých prešľapnutí plynom pred štartom atď.). Teraz s elektrickou pumpou sa plynu pred štartom nikdy ani nedotknem a len si podľa teploty motora buď vytiahnem sytič naplno, alebo dám sytič úplne dole. Štartnem, naskočí, a až po naskočení plynom len "prebudím" otáčky a to je všetko....
Takže elektrickú pumpu pri SEDRi každému len odporúčam....Staršie typy karbečov na tom s "nevysýchaním" boli zdá sa že lepšie.....
21:42:58
06.09.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> rider: Ja to tehda mel ucpany a hovno z toho 6
21:36:30
06.09.2009
LiMaK - 742 forever
-> rider: bych to tak nehrotil...

si dovedu predstavit situaci, když o pulnoci dojedu pred barak, venku je 10 stupnu...elektromagnet by mi v tu chvili odstavil odvetrani plovakovky....no a druhej den v poledne, kdy je na slunku 28 stupnu bych prisel k autu a von by se ten benzin nekde dostat musel, a buhvi kde by se to natlakovalo, když by to nešlo volne pres odvetrani do vzduchu...

ale je to jen teorie, je možné, že ten tlak uteče neškodně....
21:17:05
06.09.2009
rider
co tak dát na to odvětrání karbecu elmag. spínač z lpg?
14:09:31
03.06.2009
palinator
Takhle za studena to mám to samý, druhej den to funguje,ale po delší odstávce je vhodný přistříknout zašlapáním na plyn, i když se to dle prospektů nemá. Jinak to taky dlouho točí. Na drc mi to chytalo i v -10 °C, když byl zasranej až slepenej vzduchovej filtr...to ale hulilo jako kráva.1
19:18:09
02.06.2009
peti
-> 105L: , pekné to mas, normalne slintam4
18:44:24
02.06.2009
minno
-> 105L: kjasne :)
18:00:37
02.06.2009
105L
Tu su trochu vidiet hadice.14
zvětšit Vysychání Sedru - obrázek od 105L vložen 02.06.2009 18:00:37
17:48:30
02.06.2009
105L
-> minno: Kablik ide len jeden plus do kabiny druhy je hned kostra.Na fotke to nie je vidiet, kablik ide spolu s hadicou dole a potom ide cez trasu ako si zapajal otackomer. 5
21:33:09
01.06.2009
minno
-> 105L: pekné, a kadiaľ máš vedené kábliky? na fotke to nejako moc nevidno.
18:30:29
01.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> ZbyŠek: Sem ho nasocknul od kamarada 3 Teda jen viko, spodek byl muj...
upraveno 1x, naposled 01.06.2009 18:30:47
18:28:13
01.06.2009
ZbyŠek
-> Matthes, záškodník z TechWebu: na kolik te vysel novy karbec ?
17:49:15
01.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
Jinak sem to teda po dvou dnech stani natocil bez problemu...
16:22:12
01.06.2009
105L
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Aj ja ale zatial mi funguje 4
16:16:47
01.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> 105L: O takovym sem premyslel, ale bal sem se kvality...
15:53:14
01.06.2009
105L
-> minno: cau ja som to vyriešil takto kupil som male cerpadielko urcene bolo pre letecke modely lietadielok podoba sa na motorcek s ostrekovacov ale je to urcene pre benzin.Cena bola 900sk.Mám ho asi 2roky a nemam problem.179
zvětšit Vysychání Sedru - obrázek od 105L vložen 01.06.2009 15:53:14
22:09:42
31.05.2009
minno
Tak včera ráno som štartoval auto odstavené od predošlého dňa večera a štartovanie zas hnevalo. Bez ručného dočerpania benzínu to proste blbne. Auto stálo výnimočne vonku. Čo je ale zaujímavé, bežne keď je auto v garáži, tak pre štartovanie bez dočerpania vydrží dlhšie ako vonku9 Ako som písal minule, po dvoch dňoch v garáži som naštartoval ako-tak dobre bez ručného dočerpania benzínu. Keď auto nechám vonku, horšie to chytá už aj na druhý deň od odstavenia.
Už ma to fakt štve. To aby som furt odhadoval, kedy už ísť dočerpať a kedy ešte netreba, alebo chodil pred každým štartom stále otvárať kapotu ako blbec.... Dám elektrickú pumpu a hotovo.
09:11:20
30.05.2009
MOLSO
-> LiMaK - 742 forever: comu to vadi ? ide to nastartovat zastudena a neskapina to ide to nastartovat zatepla a inak v com je problém ? 6
09:09:10
30.05.2009
LiMaK - 742 forever
-> MOLSO: a to jsi doufám nezacpal napořád, ale jen jako pokus při delším stání :-)
00:37:31
30.05.2009
MOLSO
chlaci vyskusajte taku srandu ako ja 3 zapchajte niečim odvetranie plavákovky (ja som použil gumový špunt) a budete prekvapení 47 mne to pomohlo už to konečne naštartuje a nezdochne po vyletení otáčok 6
14:15:08
28.05.2009
minno
-> Matthes, záškodník z TechWebu: po dni to je ešte v pohode, skús nechať dva dni....alebo štyry ako ja, a to ešte len potom ťa picne3
13:52:45
28.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P..: -> minno: NJ to je přesně to o čem tu Plho už dobrou půlhodinu diskutujeme.1
upraveno 1x, naposled 28.05.2009 13:53:12
13:29:14
28.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
Tak sem to byl ted zkusit po dni stani s novym karbem a bez problemu 3 Se picnu
13:11:43
28.05.2009
minno
-> Tuner#2:
"
- Jak to chodí?
- Chodí to výborně, ale neseje to.
- To je u secího stroje dost podstatná závada, ne? Dolu ste se dívali?
- Ne
- To by ste se museli vohnout, co? Dyť to máte obalený barvou!
"
3 3
13:08:20
28.05.2009
Pavel P..
-> Tuner#2: nj je pravda že důchodci už s tim mohou mít problem40 40
12:13:53
28.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno: NJ ale musíš ohnout hřbet 40
11:44:18
28.05.2009
minno
-> Tuner#2: keď si ručne predčerpám tak aj mne to naskočí na prvý šup aj po 2 mesiacoch. Ale zas čím menej elektriky v aute je, tým lepšie.6
10:28:47
28.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno: NJ no chce to elektrickou pumpu. Já přišel po zimě ke žlutce, protočil jsem párkrát ráčnou motor (což dělám v zimě každý měsíc - auto nestartuju) a pak jsem si šel sednout, zapnul klíček, počkal až pumpa nasaje a nastartoval na první otočení 1
08:45:41
28.05.2009
minno
Tak prinášam skúsenosť so štartovaním po 4 dňoch od odstavenia auta bez ručného dočerpania benzínu. Benzín vo filtri je. Prvý štart - točí točí, nič..... Druhý štart - točí točí, nič.... Takže už som vedel že nič z toho, bol som ešte dopumpičkovať, aby som už ten motor netrápil. Po dopumpičkovaní chytilo hneď.
13:52:14
23.05.2009
LiMaK - 742 forever
-> minno: to jak popisujes s tím pridavnym filtrikem je normalni, vysvetlit by to slo snad jen konstrukcí toho papírového bazmeku...ale jinak normal stav, zajízdy je poloprazdny, a po odstaveni se naplní.
13:26:53
23.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> minno: Ja v nem taky mam vzduch... bo aspon kdyz byl novej, no benzin vzlina.
12:43:49
23.05.2009
minno
Tak po našteľovaní hladiny paliva v karburátore a pridaní prídavného palivového filtra to zatiaľ štartuje dobre. Po dni státia to chytí bez problémov. Po dvoch dňoch státia mi to taktiež chytilo na prvý šup, ale musel som to po roztočení motora trochu prebudiť plynom, lebo to už malo tendenciu skapať. Uvidím ďalej, vyskúšam štartovať po viac ako dvoch dňoch.
Benzín cez pumpu zdá sa nepadá, po dvoch dňoch státia v nádobke toho novo pridaného prídavného filtra benzín bol. Čo je ale zaujímavé, keď jazdím, v tom filtríku je benzínu iba trochu na dne, karbeč si to cucá cez tú papierovú vložku. Keď ale auto odstavím, nádobka filtríka sa naplní, po tých dvoch dňoch bola úplne plná benzínu9 Vie mi to niekto vysvetliť?
17:52:15
20.05.2009
aceboss
-> ferrari: No to víš,že ten DDSR mám4 sundal a nahradil ho SEDRem z důvodu repase 4
17:07:16
20.05.2009
ferrari
Já bych ten SEDR jako mínus videl...mám to odskúšané, je to 100 a jedno...a ani so spotrebou to nebola nejaká tragédia s DDSR...ale však, je to Tvoj motor.. anemáš náhodou ten DDSR?...ja by som ho veľmi rád vyskúšal na mojom motore...
20:04:24
18.05.2009
aceboss
-> ferrari: No ten motor je ted ve spořebáku a na spotřebu mi SEDR vyhovuje.Jinak ještě když byl v eRku s 5q jel mooc krásně a krásně se rovnal feldě takže ten SEDR bych jako mínus nevyděl.
15:15:12
18.05.2009
ferrari
-> aceboss: Ak ten Rkový motor používaš a chceš, žeby aj plnohodnotne slúžil, tak zahoď ten SEDR120 kamsi do poľa a daj tam SEDR130, resp EDSR120...alebo najlepšie DDSR origo Š110R...
15:14:07
18.05.2009
minno
-> ferrari: ujo ale treba čítať všetko, nie len to, čo nám pasuje, aceboss mal na tom eRkovom motore SEDR:


aceboss 18.05.09 10:22:27 napsal: → Ultim: Na tom eRkovém motoru jedaný SEDR původem ze 1204Takže karbeci jsou oba SEDR jeden 120 a druhej 1364
15:10:05
18.05.2009
ferrari
aceboss 17.05.09 18:40:28 napsal:
Jak to zde sleduji tak přidám i svůji zkušenost.Měl jsem v eRku
originální motor po týdením stání jsem došel prošlápl plyn vytáhl
sytič a motor na brnk krásně chytnul. Pak jsem dal 136 a po jednom dni
stání musím čepovat.Tak mi to nedalo8vytáhl jsem AC pumpu
z originálního motoru a dal ji do 136 a beze změny10 pořád po
jednom dni benzín padá.Tu původní pumpu z 136 jsem dal na eRkový
motor(zkrátka jsem ty dvě pumpy prohodil) a i po několika dením stání
natočím eRkový motor s 136 pumpou na brnk. Takže u mě to pumpou
nebylo8 Takže kde mám hledat chybu v karbeci?7
NO, ja to stále hovorím - nehľadajme chybu kade-tade...je to chyba karbecov... Treba preveriť rovinnosť víka karbecu, ďalej hladinu v plavákovej komroe, ďalej odizolovanie karbu od sania...howgh!
upraveno 1x, naposled 18.05.2009 15:13:43
Extreme Tyres