Uprava ventilu

prohledat
97 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 27.02.2009 do 15.03.2009, založil/a PatRS
řadit dle data
22:13:32
15.03.2009
gabo000000 - zrušená registrace
tuto stranku by som si za nejaky vzor nezobral8 www.ladeni-motoru.cz
22:09:55
15.03.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Ultim: proste pod capom to je zbytocna trecia plocha lebo takto sa piest nekyve ...ale na druhej strane potrebujes nejaky matros aby sa nekyval..tam to uz drzi..
21:12:10
15.03.2009
Ultim
-> bflm: jakoze se tam bude vic kvedlat jo? proto maji T-cka tak dlouhe to vedeni ...
21:05:02
15.03.2009
bflm
-> Ultim: Osoustružíš a zmenšíš zase vedení pístu
21:01:50
15.03.2009
Ultim
-> bflm: to se me nezda,to bych to radci osoustruzil o tech 5mm po celem obvodu,nez to takhle frezovat. A usetrim vic g... Nebude v tom jeste neco?
20:53:33
15.03.2009
bflm
-> Ultim: Jenom ty gramy nic jiného
20:47:17
15.03.2009
Ultim
kdyz uz se tady rozbehla takova ziva diskuze,tak jaky je vyzam tohoto radoby T pistu?
www.ladeni-motoru.cz/obr/ .../05.jpg krom usetrenych par g...
20:37:07
15.03.2009
Ultim
-> Saky: aha... No ono to je stejne upravenemu motoru jedno jakou budou met vydrz voditka... Kdyz uz se bude delat jednou za pak km GO,tak tam dat nove je malickost ...
20:34:45
15.03.2009
Saky
-> Ultim: cim kratsi voditko tim se v nem bude ventil vic kvrdlat a postupne ho vic a vic vymele laicky receno.. pak prestanou tesnit ventily a postupne to jde do kytek..
20:33:02
15.03.2009
Saky
-> bflm: zajimava stranka.. jak tam pisou upravy spalovacich prostoru a vsechny fotky maj seriovej netknutej spalovak-)
20:32:47
15.03.2009
bflm
-> Saky: Máš pravdu
20:29:15
15.03.2009
Ultim
-> bflm: Hlava? Jakoze ten zbytek voditka v hlave ne? Vlivem ceho?
20:28:37
15.03.2009
Saky
-> bflm: ono u motoru ktery drzej 50km je to fuk-)
20:27:26
15.03.2009
bflm
www.ladeni-motoru.cz
20:24:00
15.03.2009
bflm
-> Ultim: Odstraníš vodítko a hlava bude mít menší životnost
20:18:37
15.03.2009
Ultim
-> gabo000000: a co odstranit cely ten nalitek a voditko tam pak zpetne nalisovat? Uz jsem to tak na jedne hlave videl... Docela pekne hlave...
skoda-virt.cz/cz/.../6809 1 toto je teda saci,ale pro predstavu to staci,akorat tam schazi to voditko... A propo,musi tam u saciho byt vubec? Kdyz je ventil clazen smesi?
20:12:14
15.03.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Ultim: hlavne voditko..ale niekto ho odstrani....
20:08:24
15.03.2009
Ultim
-> gabo000000: ten nalitek se neodstranuje proto aby se neprehrival ventil ne?
19:58:57
15.03.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Saky: to s vahou by sa dalo dohnat na sacom..mozno...a ostatne je fakt asi len teoretizovanie takto...inac robil som nejake pokusy doma a zistil som ze vo vyfukovom kanale pravdepodobne plny virja..je na tom nieco pravdy? preto je tvar kanalu taky aky je a podla mna aj nalikok na voditku sa na tom môze podielat ktory niekto odstranuje a tak by to mohlo mat negativny charakter...mozno ze cele je to blbost..no kazdopadne neviem
19:53:04
15.03.2009
Saky
-> gabo000000: uz sem tady na tohle nazor psal.. vezmes nekolik dobrejch motoraru (skutecne dobrejch) a kazdej to dela jinak.. a tak si vyber.. abych vse mozne vyzkousel a odmeril aby to melo vypovidajici hodnotu, to jsem samozrejme neudelal a tak to delam nejak.. nerikam ze kdybych je takhle utocil ze by to nebylo lepsi.. ale ani nevim jestli by to nebylo horsi.. a tak to nekomentuju.. dalsi vec je treba vaha ventilu.. takhle je saci i vejfukovej stejne tezkej.. pokud ho takhle uberes budes mozna o 8-10g vahove jinde.. do minusu to ale asi problem nebude..
19:43:33
15.03.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Saky: verim..ale keby si to mal posudit ty tak co na to povies? alebo nechces posudzovat?
19:39:24
15.03.2009
Saky
-> gabo000000: zkus oboje najezdi tisice km odbrzdi a pak rekni co je lepsi.. bez toho to bude debata o nicem jak vetsina tady..
15:14:42
15.03.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Ultim: dle mne gemo dela akurat dosadaciu plochu kusa ..podla man zachovava tvar..ale neviem to na isto..mozno dôjde a napise co si o tom mysli
14:56:55
15.03.2009
Ultim
asi jo,podle obrazku tesko poznat. proste zuzeny drik.S trosku vetcim prumerem nez je zuzeni pro klinek. Pak radiusem na talirek... Napis Geminimu,jak to dela on ... At to muzem porovnat...
13:15:40
15.03.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Ultim: a on dela vyfukove presne tak ako to ma gemo na foto?
00:57:36
15.03.2009
Ultim
-> gabo000000: Ja jsem se neptal nejakeho garaznika,ale cloveka se zkusenostma.
21:18:03
14.03.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Ultim: ja by som videl v tom zmysel..pri vyfuku treba tam mat cim menej ´´masa´´aby nebranilo prudeniu..ale dalsia vec je ze vo vyfukovom kanale je dôlezite aj vyrenie..ta kze takzko povedat co je najlepsie....aspon z mojho hladiska....mozno sa vyjadri saky..ale podla mna sa mu to nebude pacit
20:54:01
14.03.2009
Ultim
-> gabo000000: Ptal jsem se sveho motorare a on dela ventily tak, ze zuzi stopoku,z ni jde radiusem 5mm do talirku... Takze ten obrazek co jsi sem daval se s tim zhoduje....
21:48:26
12.03.2009
gabo000000 - zrušená registrace
pdola môjho hlupeho nazoru by bol idealny vyfukovy ventyl nejaky takyto...skoda-virt.cz/cz/.../4806 4
21:33:23
12.03.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Saky: takze tvar sacieho ventylu ani nie je dobre menit? e tak dobry ako je?
21:15:22
12.03.2009
Ultim
-> Saky: Stacilo rict ze neda... Ja se jen ptal...
17:13:32
12.03.2009
vhml
-> Saky: mě by to tam taky nenapadlo dát, ale pro běžného tuzera který veme ventil a změří ho šuplerou tak zjistí, že je to ten správný. To že na šupleře nevidí rozdíl 6 desetin v dříkách mezi 120 a fa a už vůbec ne v tolerancích mezi sacím a výfukovým je věc druhá.
17:10:38
12.03.2009
Saky
-> vhml: ja to nikdy nezkousel a ani zkouset nehodlam.. ale tvar ventilu je uplne jinej.. ono nejak idealne proudi plyn dovnitr a nejak ven.. material je taky jinej i kdyz mozna v motorech typu skoda by to asi vydrzelo.. treti vec je diky vetsi teplote ma jine prumery driku ... ze to nekdo dela je mozne, ale ja bych to tak proste nedelal..ale nemam to nijak vyzkouseno.. ciste teoreticky.. mas pravdu ze 120kovej ventil by byl mozna idealni ale i tak se da najit nekolik jinejch ventilu taky idealnic.. ale uznavam ze za jinou cenu..
17:05:15
12.03.2009
Saky
-> gabo000000: taky se bezne nedelaj presahy, rovna hlava smirglem a podobne..
17:04:20
12.03.2009
vhml
-> Saky: čistě hypoteticky, ne že bych to nějak plánoval. Kde je v použití sacího ventilu problém? Jiný materiál? jiná povrch úprava? Vemu-li to čistě rozměrově tak na závodní motory se používají ventily cca 37/32. Což je krásnej sací ventil ze 120tky 1 akorát těch 0,06mm na vodítku by byl problém. Ale beru to v rovině teorie...
16:57:28
12.03.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Saky: sa to bezne robi3 1
16:55:17
12.03.2009
Saky
-> Ultim: vtip?
15:09:56
12.03.2009
Ultim
Jak moc se daji/nedaji pouzit saci ventily misto vyfukovych?
00:53:40
05.03.2009
Gemini
-> Saky: voditka som kupil nove,v katalogu bol pisany ventil 7mm a ma presne 6,9mm......tak uvidim ci zozeniem ine ventily alebo ine voditka.....
23:26:53
04.03.2009
Saky
-> gabo000000: mam tady treba 38ky ventily ktere jsou seriove neopracovane lehci asi o 8g nez uz opracovane upravene 34ky feldove.. tak to proste je kdyz to ma diru ve ventilu.. ono treba ty moje 37ky maji stejne jako 34ky seriove..
20:41:13
04.03.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Saky: to tiez neviem ale na viacerych upravenych hlavach som videl take vybranie aj zo seriovych skoda ventilov a ked som take ventyli drzal v ruke tak boli o hooooodne lahsie ako seriove 8mm
17:33:43
04.03.2009
Saky
-> gabo000000: jo 7mm vybrani tezko rict.. asi odlehceni jetsli to ma i nejaky vliv na proudeni smesi v dane hlave to nevim tu hlavu jsem nikdy nevidel..
17:32:21
04.03.2009
Saky
-> Gemini: a v katalogu psali ze maj 7mm jo? ja teda vzdy kdyz koupil 7mm ventily tak maji 6,98 nebo tak nejak.. proste podle tolerance.. na 7mm voditko..
nemas treba vybehane voditko?
12:58:12
04.03.2009
Gemini
kupil som sacie 36ky, 7mm stopka, dlzka 101mm , klinky fabca.....dam ju do voditka a zda sa mi nejaky volny, odmeram sublerou a stopka nema 7mm ale 6,9mm......kuvy-skuvene, tak bud zozenem take voditka alebo si ich dam spravit....
09:07:13
04.03.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Saky: to su 7mm? a to vybranie je len kôli odlahceniu nie? vadi najviac kompresii
07:23:24
04.03.2009
Saky
-> Ultim: tak sem koukal doma na ty ventily a ty z ty alfy dokonce mam doma ty jsem kdysi zkousel...maji zespoda kulove vybrani jak jsem rikal.. prumer cca 20 hloubka asi 5mm, pokud bys ty ventily chtel tak bych ti je pripadne i prodal.. dam ti je za katalogovou cenu bez dane, pokud mas zajem tak se ozvi..
19:24:50
02.03.2009
PatRS
hmm pekne videa hlavne o tom repase hlavy.....dovidenia stara mama.......keby daco take existovalo na liatinu hned by som mal pre to vyuzitie.......

ale spat k teme.... ceknite toto home.tiscali.cz/hotrally/ .../spal.html dole je nejaky nacrt pre upravy ventilu...
22:52:14
01.03.2009
gabo000000 - zrušená registrace
to je normalne sada?
22:49:02
01.03.2009
Ultim
-> bflm: nejlevnejsi za 65 dolaru... Kolik je postovne z USA ???
22:45:40
01.03.2009
bflm
Extreme Tyres