skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Netočí mi přes 5000
18:43:38
30.03.2010
30.03.2010

vhml
-> adrallyteam: ETZ na kontaktnku nemám. Jinej rozdělovač zkusím
17:58:22
30.03.2010
30.03.2010

adrallyteam
-> vhml: Já tam měl chovance 278, případně zkus jiné ETZ, myslím si, že by to mohlo být v elektrice, u mě to bylo tím rozdělovačem...
13:28:05
30.03.2010
30.03.2010

Petkar1
-> vhml: To je taky pravda...to by to akorát nemělo výkon, ale nedusilo by se to. Zkus jinej karburátor, když už nic jinýho tak si ověříš, že karbecem to není.

09:06:28
30.03.2010
30.03.2010

vhml
-> Petkar1: v čem by měla vliv přidírající se klapka? Jednou už zadřená byla, ale rozhejbal jsem jí
08:58:34
29.03.2010
29.03.2010

vhml
-> adrallyteam: je pravda že ten můj erkovej rozdělovač má tomu 136X hodně podobnou charakteristiku. Ale T2 má se stejnou vačkou a tenhle rozdělovač přímo doporučen. A dělá mi to právě od výměny vačky za 265 od Čepka.
08:55:51
29.03.2010
29.03.2010

adrallyteam
-> vhml: Tento samý problém jsem řešil také...měl jsem doma 3 rozdělovače na zkoušku...nějaký čínský shit NoName, pak seriovy pro 136 a nejaky podobny 136X...zkousel jsem je postupně od toho čínského a na ten 136X mi to právě dělalo to samé...5500 ot. a motor jako by měl omezovač, posunul jsem předstih niž a bylo to kolem 4500ot.,nejlepší časy do kopce to kupodivu mělo na čínský shit, ale u toho pak vyletěl uhlík z výčka a hotovo :( takže jestli ti můžu za mě poradit, zkus jiný rozdělovač ;-)
20:20:29
28.03.2010
28.03.2010

ferrari
-> vhml: vidíš a men blbla jedna sviečka a šlo to ťažko cez cca 3500 ot...chovalo sa to akoby nedotekalo palivo...
18:22:20
28.03.2010
28.03.2010

m8rinek
-> ferrari: NGK pro 5ti kanál, je to snad jen jeden typ
e: BP6HS
e: BP6HS
18:11:08
28.03.2010
28.03.2010

Petkar1
-> vhml: Tak mě napadla hladina plovákovky. Mě to dělal LEKR, ale zmizelo to samo od sebe. Nepřidírá se ta druhá klapka? Možná bych zkusil na zkoušku jiný karbec, jestli se to třeba nezmění, abys alespoň věděl kde hledat dál.
15:21:31
28.03.2010
28.03.2010

vhml
-> ferrari: na otázku proč ne odpovídám proč jo :-)
Zkusím je vyměnit až přijdou stipendia za FR6DP. Ale je mi divný že by to prostě a jednoduše vůbec nezapálilo
Zkusím je vyměnit až přijdou stipendia za FR6DP. Ale je mi divný že by to prostě a jednoduše vůbec nezapálilo
15:06:00
28.03.2010
28.03.2010

ferrari
Však skús vymeniť tie sviečky, teoreticky, prečo nie? Ak nepomôže, skús iný karbec...
-> m8rinek: Ty tam máš aké sviečky?
-> m8rinek: Ty tam máš aké sviečky?
14:34:52
28.03.2010
28.03.2010

vhml
-> Petkar1: no no, neco takovyho. SEDR 3223, 22/24.
A ještě jsem zapoměl říct zásadní věc! Dělá to jenom na druhou klapku, na první klapku to přetočím v pohodě. Osazení na dvojce 160/140. Se 140/140 víceméně stejný, zase jenom plus mínus pár otáček.
A ještě jsem zapoměl říct zásadní věc! Dělá to jenom na druhou klapku, na první klapku to přetočím v pohodě. Osazení na dvojce 160/140. Se 140/140 víceméně stejný, zase jenom plus mínus pár otáček.
14:00:22
28.03.2010
28.03.2010

Petkar1
-> vhml: a nezadusí se to? Taky mi to dělal karbec když to šlo k 5000 tak najednou voooouuuuu a pak se to chytlo.
13:00:39
28.03.2010
28.03.2010

m8rinek
-> vhml: Mě to funguje dobře s 280° od Krejbicha a podobnym KP a taky s MPi pružinama, tak tam problem asi nebude, zkus tam dát nějakej nevyvaklanej poladěnej rozdělovač (napiš si na icq :)))
12:58:05
28.03.2010
28.03.2010

vhml
-> m8rinek: Kondík je tam pátej, pružiny MPI, teď už i podložený a pořád hovno
12:57:19
28.03.2010
28.03.2010

vhml
-> Petkar1: takový to d-d-d-d jak omezovač to úplně není. Prostě to najednou houpne o 500 níž. Fávo zapalování se mi do stovky dávat nechce, nelíbí se mi tam.
12:57:07
28.03.2010
28.03.2010

m8rinek
a ještě moje oblíbený řešení problému :))) vyměň kundík :D
12:56:07
28.03.2010
28.03.2010

m8rinek
-> vhml: nemáš tam nějakej omezovač ve formě baheních ventilovejch pružin?
12:55:11
28.03.2010
28.03.2010

Petkar1
-> vhml: To je divný, mě tohle dělalo taky. Jakoby byl nahoře omezovač prostě to rotaháváš a pak d-d-d-d a zablafe to. U mě to byl myslim rozdělovač, ale já to odstranil tím, že jsem vyměnil celý zápalko za Fávo.
12:48:48
28.03.2010
28.03.2010

vhml
Tak závada se mi i po roce stále vrací. Snad podle počasí, možná podle postavení hvězd.
Jediné co jsem zatím vykoumal je to, že ,,zadušení" můžu posouvat podle předstihu. S 5 stupni to udělá někde před 6000, s 15 stupni někde za 5000.
Je možný, že by tohle dělali svíčky? To už je jediný co jsem nevyměnil. Jsou to Brisky N14YC, předpisově cihlové startující na otočení i v mínus 15 či kolik letos v zimě bylo.
Oživení popisu závady, při zkoušení na volnoběh: Motor se roztočí do již zmíněných krizových otáček, zadusí se, trochu zakouří černě, otáčky padnou o 500, znova se chytne a roztočí zpátky na krizové otáčky.
Motor víceméně stejný jako vloni, jen po GO, s KP kolem 10,7
Jediné co jsem zatím vykoumal je to, že ,,zadušení" můžu posouvat podle předstihu. S 5 stupni to udělá někde před 6000, s 15 stupni někde za 5000.
Je možný, že by tohle dělali svíčky? To už je jediný co jsem nevyměnil. Jsou to Brisky N14YC, předpisově cihlové startující na otočení i v mínus 15 či kolik letos v zimě bylo.
Oživení popisu závady, při zkoušení na volnoběh: Motor se roztočí do již zmíněných krizových otáček, zadusí se, trochu zakouří černě, otáčky padnou o 500, znova se chytne a roztočí zpátky na krizové otáčky.
Motor víceméně stejný jako vloni, jen po GO, s KP kolem 10,7
17:17:31
01.03.2009
01.03.2009

Kapřík
-> vhml: a pak že jsou sportovní filtry nahovno
Hlavně že jsi to vyřešil...
Hlavně že jsi to vyřešil...
09:51:57
01.03.2009
01.03.2009

vhml
-> kury: mě to právě taky přijde divný a vůbec mě něco takovýho nenapadlo
09:51:23
01.03.2009
01.03.2009

vhml
-> aceboss: jeden je pro 135-136(860) a druhej pro 136X.
20:49:29
28.02.2009
28.02.2009

aceboss
-> vhml: Díky zítra se na to kouknu
A co má druhá otázka nikdo neví?
Jaký je rozdíl pro rozdělovač ETZ(z fáva) s koncovkou 880 a 860.
Mám doma dvě sady ETZ jedno chci dát na 742.136 a nevím které bude vhodnější.

A co má druhá otázka nikdo neví?
Jaký je rozdíl pro rozdělovač ETZ(z fáva) s koncovkou 880 a 860.
Mám doma dvě sady ETZ jedno chci dát na 742.136 a nevím které bude vhodnější.

19:54:23
28.02.2009
28.02.2009

kury
-> vhml: To je divný, mě to i s tím deklem jde točit do 7000ot. Ale tak hlavně že ti to už funguje.
18:42:59
28.02.2009
28.02.2009

vhml
Všechno špatně a zpátky na stromy. Záhada je objevena. Dneska jsem se na to vrhnul, vyměnil márinkem favorizovaný kundík, mnou favorizovanou AC pumpu. Když jsem byl v tempu tak jsem vyměnil i cívku a kladívka. Nahrubo jsem to poskládal a vyrazil. Paráda, motor si cválal k 6000 jako by se nechumelilo.. Dorazil jsem domů a jal se ladit detaily. Připojit teploměr a tlakoměr oleje, dát boční dekl vzduchový filtru... Vyrazil jsem a bylo to znova. 5000 a nic víc. To už jsem začal tušit zradu. Sundal jsem dekl filtru a motor zase jel... Tramtadadááá. Celá věda vyla nejspíše v tom. že malý průřez v deklu neukrmí motor vzduchem při těchto otáčkách....
17:28:50
28.02.2009
28.02.2009

vhml
-> aceboss: bud je na ní vyraženo 11stupnu a je erkovej, nebo neco jinyho a není erkovej :-)
16:41:05
28.02.2009
28.02.2009

aceboss
vhml 23.02.09 21:25:28 napsal: → aceboss: rozebrat a podle základní desky…
Mohl by jsi to nějak přiblížit protože já to poznám jen podle označení u té desky ja ty píšešě ani nevím co hledat čeho si všímat a jaký jsou tam rozdíli...
Ještě se poptám jaký je rozdíl pro rozdělovač ETZ(z fáva) s koncovkou 880 a 860.
Mám doma dvě sady ETZ jedno chci dát na 742.136 a nevím které bude vhodnější.
Mohl by jsi to nějak přiblížit protože já to poznám jen podle označení u té desky ja ty píšešě ani nevím co hledat čeho si všímat a jaký jsou tam rozdíli...

Ještě se poptám jaký je rozdíl pro rozdělovač ETZ(z fáva) s koncovkou 880 a 860.
Mám doma dvě sady ETZ jedno chci dát na 742.136 a nevím které bude vhodnější.
18:51:43
25.02.2009
25.02.2009

zidlik
já se zeptám na něco když už se to tady řeší když jezdim na shell we power racing tak je lepší mít předstih vyšší než na klasický 95??

08:41:40
24.02.2009
24.02.2009

vhml
-> Petr - Rapid 135: zkusím to taky dořešit spolu s m8rinkovo kundíkama...

08:37:05
24.02.2009
24.02.2009

Petr - Rapid 135
nám to problém vyřešilo
08:25:01
24.02.2009
24.02.2009

vhml
-> Petr - Rapid 135: ta trubička je volnější, to je věc o který vím, zaklepal jsem a asi zase povolila, musím jí zalepit. Myslíš, že tam bude zakopanej pes?
08:06:32
24.02.2009
24.02.2009

Petr - Rapid 135
něco podobnýho jsme hledali dlouho na rapoušovi a jak píšeš že je vlhko okolo hadičky zkus když sundáš hadičku jestli se ti neprotáčí ta železná trubka nalisovaná ve víku karburátoru přisávalo to tam vzduch po zalepení to jezdilo jak blázen - a vzkaz pro chlapce nenadávejte si snažme se pomoct druhým a dát hlavy dohromady
21:25:28
23.02.2009
23.02.2009

vhml
-> aceboss: rozebrat a podle základní desky...
21:10:09
23.02.2009
23.02.2009

aceboss
vhml 23.02.09 16:01:09 napsal: → Kapřík faster: malej z eR
Můžeš mi prosimtě říct jak ten rozdělovač poznáš já jich má několik leč bohužel na žádným se nedochovalo ČITELNÉ označení
které bylo na tom hliníkovém štítku.
Je ještě nějaký jiný způsob jak tyto malé rozdělovače rozeznát?
Můžeš mi prosimtě říct jak ten rozdělovač poznáš já jich má několik leč bohužel na žádným se nedochovalo ČITELNÉ označení
které bylo na tom hliníkovém štítku.Je ještě nějaký jiný způsob jak tyto malé rozdělovače rozeznát?
18:32:23
23.02.2009
23.02.2009

darklord
-> vhml: za prve by som poriesil ten benzin, nikdy nevies kedy ti to blafne od vyfuku, ten predstih sa mi zda byt tiez hodne velky, skusil by som ubrat zakladny, pripadne bezkontaktne zapalovanie s 136X rozdelovacom.
OT: niektorym "tunerom" staci pridat citlivost na otackomeri a hned im rucicka naraza na doraz za 8t, a su spokojni
OT: niektorym "tunerom" staci pridat citlivost na otackomeri a hned im rucicka naraza na doraz za 8t, a su spokojni

17:51:10
23.02.2009
23.02.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> gabo000000: ja to mam zas v prdeli..

17:49:51
23.02.2009
23.02.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> Adam6666: mam to v malicku
17:49:14
23.02.2009
23.02.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> gabo000000: kdyz si vul a komentujes neco co si poradne neprectes...

17:47:32
23.02.2009
23.02.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> Adam6666: dobre dobre dobre mudrejsi ustupi a dalej nepisem


17:45:21
23.02.2009
23.02.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> gabo000000: a ja som ti teraz nepisal ze predstih nema vliv na chod motoru ale pisal jsem ze by mu to nedelalo to co rika

17:43:06
23.02.2009
23.02.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> Adam6666: ja som titeraz nepisal ze jemu neico take robi

17:42:39
23.02.2009
23.02.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> gabo000000: a mu to snad strily do vyfuku a straci tah? 

17:41:06
23.02.2009
23.02.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> Adam6666: predstihom ti motor strati tah vo vysokych otackahc..a striela do vyfuku an volnobeh...tak som to mal ked som poskladal svoj motor a nejakou nahodou som si myslel ze mam rpedstih0 a bol tam 20

17:06:30
23.02.2009
23.02.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> vhml: s predstihem vubec neuvazuj, to by nedelalo to co popisujes...
17:00:21
23.02.2009
23.02.2009

Kapřík
-> Tuner#2: jo to vím. Jinak jsou v hannhart velice příjemní..na maily i dotazy mi vždycky rychle a věcně odpověděli, takže spokojenost..
A kdyby to někoho zajímalo, tak hřídelku na 880 mají za 280 Kč a pružinky za 10 kč/kus. Takže není problém udělat z klasického fáva rozdělovače právě tu 880tku..
A kdyby to někoho zajímalo, tak hřídelku na 880 mají za 280 Kč a pružinky za 10 kč/kus. Takže není problém udělat z klasického fáva rozdělovače právě tu 880tku..
16:47:09
23.02.2009
23.02.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Jasný u 5ti kanálu ne, ale MPI to měla v sérii a měla menší vačku s menším zdvihem a rozhodně ne tak velký základní předstih.
16:41:32
23.02.2009
23.02.2009

vhml
-> Kapřík faster: na 110r je někde graf. Vychází podobně jako 880
-> Tuner#2: KP 10 není ouplně sériovej. Ale to je jedno. Všeobecně si myslím, že ten předstih by neměl mít vliv na to co to dělá. Že by to nějak pálilo moc brzo a tlačilo to proti...
-> Tuner#2: KP 10 není ouplně sériovej. Ale to je jedno. Všeobecně si myslím, že ten předstih by neměl mít vliv na to co to dělá. Že by to nějak pálilo moc brzo a tlačilo to proti...
16:26:25
23.02.2009
23.02.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kapřík faster: Odstředivá i podtlaková regulace jde udělat úplně stejná jak u kontaktního, tak bezkontaktního rozdělovače. Dokonce Tě to klidně tak poskládají už v Hanhartu při koupi, mě dělali podtlakovku pro Sedr (byť jí teď nevyužívám).
16:23:58
23.02.2009
23.02.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Možná jo, možná ne, předstih 15° už je celkem dost na 95tku a "sériový" KP. Ale zas když říkáš, že to už takhle jezdilo, tak je to divné.
