vhml 23.02.09 16:15:08 napsal:
→ Kapřík faster: tenhle má lepší odstředivou regulaci
pro tuhle vačku.a mohl bys napsat pro zajímavost parametry? Jak se třeba liší od té 880 bezkontaktu co jsem sehnal já? Ta 880 tka má odstředivou regulaci 10st.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Netočí mi přes 5000
16:21:07
23.02.2009
23.02.2009

Kapřík
16:15:08
23.02.2009
23.02.2009

vhml
-> Kapřík faster: tenhle má lepší odstředivou regulaci pro tuhle vačku.
16:03:25
23.02.2009
23.02.2009

Kapřík
-> vhml: a v čem jsou tyhle malý rozdělovače lepší? Koukal jsem, že se po nich lidi shání..

16:01:09
23.02.2009
23.02.2009

vhml
-> Kapřík faster: malej z eR
15:58:21
23.02.2009
23.02.2009

Kapřík
-> vhml: nechci dělat, že se v tom vyznám, nevyznám..ale zajímalo by mě jakej máš rozdělovač? typ?
15:56:24
23.02.2009
23.02.2009

vhml
-> Tuner#2: to už je ale pak otázka doladění na top výkon, ne proč mi to vůbec nejede :-)
15:40:16
23.02.2009
23.02.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Ale já mám 15° na 100 octan, KP vyšší než Ty a mám 8mi kanál. S 5ti kanálem a 95tkou a menším KP se mě to zdá už velký předstih.
15:33:39
23.02.2009
23.02.2009

vhml
-> gabo000000: jelo to prozatím nejlíp, ze všech možných zkoušených variant. Pak to začlo blbnout
15:29:24
23.02.2009
23.02.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> vhml: nj ..mozno alôe uz to silo na tejto konfiguracii aj dobre a potom sa to pokakalo?
15:27:35
23.02.2009
23.02.2009

vhml
-> gabo000000: Odstředivku mám 11 stupňů a předstih 15. Veskrze stejně jako to má T2, kterému to s tou samou vačkou funguje.
15:02:57
23.02.2009
23.02.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> vhml: nie je privelky predzapal?
14:10:30
23.02.2009
23.02.2009

vhml
-> Adam6666: zkusím. Dostanu se k autu až v sobotu, tak zatím vymejšlím teorie...
-> all: Nějaké další nápady?
-> all: Nějaké další nápady?
14:01:25
23.02.2009
23.02.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> vhml: ja bych se zameril na ty svicky...fakt

13:59:15
23.02.2009
23.02.2009

vhml
-> Adam6666: ono se to právě při 4500 chytne zpátky a zase si cválá až k těm 5...
13:56:50
23.02.2009
23.02.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> vhml: tak jedinne ze by to cerpadlo opravdu nestihalo...ale to by udelalo béééééééééé a konec
škoda ze nikde jinde nez v elektrice a karbecu chyba byt nemuze...
škoda ze nikde jinde nez v elektrice a karbecu chyba byt nemuze...13:49:44
23.02.2009
23.02.2009

vhml
-> Adam6666: cívka je tam taky jiná. Svíčky jsem zatím nezkoušel, ale mají najeto necelejch 10t a jsou krásně cihlový po běžný jízdě...
13:46:41
23.02.2009
23.02.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> vhml: zkus jeste jinou indukčku. a co svičky?
13:45:38
23.02.2009
23.02.2009

vhml
-> MerHanz: odtrh jsem dělal nedávno, pecka v tý době nebyla. S původnímadílama zapalování se to projevovalo stejně...
-> Petkar1: chová se to jako omezovač. Do výfuku při tom nestříli...
-> Petkar1: chová se to jako omezovač. Do výfuku při tom nestříli...
13:38:43
23.02.2009
23.02.2009

Petkar1
MerHanz 23.02.09 13:36:04 napsal:
no pokjud se to nehádalo po výměně nějakejch el dílů, tak to vypadá,
že na tom elektrika má svůj podíl.Co odtrh, nebo pecka na kontaktech,
případně odskakující kladívko.Přesně kvůli tomu mám bezkontakt....
no pokjud se to nehádalo po výměně nějakejch el dílů, tak to vypadá,
že na tom elektrika má svůj podíl.Co odtrh, nebo pecka na kontaktech,
případně odskakující kladívko.Přesně kvůli tomu mám bezkontakt....
13:37:56
23.02.2009
23.02.2009

Petkar1
Jak se projevuje to hádání, mě to kdysi ve vysokých otáčkách začalo cukat a blafat....Teď už to nedělá, ale to je tím že když se mi to jednou hodně vysralo, tak jsem vyměnil karburátor, vyčistil, přetryskoval, dal komplet zapalování FA, nové kabely, svíčky a už je z toho zase drak

13:36:04
23.02.2009
23.02.2009

MerHanz
no pokjud se to nehádalo po výměně nějakejch el dílů, tak to vypadá, že na tom elektrika má svůj podíl.Co odtrh, nebo pecka na kontaktech, případně odskakující kladívko.
13:29:19
23.02.2009
23.02.2009

vhml
Přátelé, kamarádi... asi je to rozbitý :-) Mám trápení, že mi motor nechce točit přes 5t. Vytočím ho někam málo za 5, pohádá se to, padne na 4500 a úplně v klidu zase jede na 5, a zase se to pohádá. Úplně stejnej projev, jak kdyby to mělo omezovač. Leč v elektrice to asi nebude. Vyměnil jsem cívku, kondenzátor, rozdělovač. Měsíc byl pokoj (ne že by to točilo nějak víc, protože mám jenom 265 vačku, ale nehádala se) a v sobotu to začlo znova. V karburátoru nevím kde bych to hledal. Je vyčištěný, kdyby byl bordel třeba v druhý trysce tak by to asi netočilo ani těch 5 (nástup druhý klapky je znát, takže by měla fungovat). Napadá mě snad jen palivové čerpadlo. Padá mi hodně benzín, po půl dni musím nacafat jinak nechytne a trochu teče benzín kolem ústí hadičky do karburátoru. Napadá mě tak že by měl málo benzínu. Ale že by takhle přesně to vytočilo kolem těch 5 pak to padlo a zase vytočilo... Vžďyt tam toho benzínu musí být dost na kilometr cesty, tak je mi divný, že by měl málo... Najde někdo nějakou jinou teorii?
