skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor 742.136...:-/
14:12:27
16.02.2009
16.02.2009

Labros
-> laudan: šlehá plamínek do sání? ;) Jde ti jiskra ještě v době, kdy je otevřený sací ventil. Nejspíš špatná kladívka rozdělovače, nebo špatně seřízenej předstih a odtrh. Případně extrémní vůle v rozdělovači.
14:11:59
12.02.2009
12.02.2009

MOLSO
-> laudan: co iskri ?
13:42:18
12.02.2009
12.02.2009

laudan
chalani nemozete mi poradit prosim preco mi striela s karburatoru a iskri to? dakujem
10:05:00
12.02.2009
12.02.2009

Petkar1
Adam6666 11.02.09 18:31:30 napsal:
→ aceboss: no ja bych se skodovkou nikde dal po dalnici teda
nejel… a to jeste se 4,2 prevodem a pricnakem. to bych videl tak na
traktoristicke sluchatka a 2 ibalginy…
Já jel jednou takhle do Prahy po dálnici - 4Q 4,22, motor Fa, gumy 185/60, 4500ot - necelých 120km/h na 4ku a vzadu příčňák a připadal jsem si jak v tanku. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
...když jsem ubral, tak duuuuuuuuuuuuuunění a pak zase brrrrrrrrrrrrr.
Občas jsem to poškádlil a šel k 5000 (ne dlouho) a real 130 je u většiny aut tacho skoro 150 (u mě 160
), tak občas řidiči koukali
→ aceboss: no ja bych se skodovkou nikde dal po dalnici teda
nejel… a to jeste se 4,2 prevodem a pricnakem. to bych videl tak na
traktoristicke sluchatka a 2 ibalginy…
Já jel jednou takhle do Prahy po dálnici - 4Q 4,22, motor Fa, gumy 185/60, 4500ot - necelých 120km/h na 4ku a vzadu příčňák a připadal jsem si jak v tanku. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
...když jsem ubral, tak duuuuuuuuuuuuuunění a pak zase brrrrrrrrrrrrr.
Občas jsem to poškádlil a šel k 5000 (ne dlouho) a real 130 je u většiny aut tacho skoro 150 (u mě 160
), tak občas řidiči koukali
08:48:12
12.02.2009
12.02.2009

aceboss
Tom.t 11.02.09 22:24:35 napsal: to je zase téma pánové, samej závodník, a kecy plné sraček
Hlavně,že ty jsi mistr světa co
Rači se vrad do SK a nás nech v klidu a neuřážej(nepřímo).Díky
-> bonalaco: Plánujem to na víkend až bude pěkně.

Hlavně,že ty jsi mistr světa co
Rači se vrad do SK a nás nech v klidu a neuřážej(nepřímo).Díky-> bonalaco: Plánujem to na víkend až bude pěkně.
08:34:35
12.02.2009
12.02.2009

Nwkt
-> bonalaco: Tak to by snad poznal podle otáček ne
23:57:56
11.02.2009
11.02.2009

bonalaco
-> aceboss: Zial neviem po cesky pisat 
Ale naozaj,ved v 5-ke pri 5000ot musis ist aspon 170km\h,Podla mna zavolaj nejakeho kamosa ktory by islo za tebou a merajte rychlost

Ale naozaj,ved v 5-ke pri 5000ot musis ist aspon 170km\h,Podla mna zavolaj nejakeho kamosa ktory by islo za tebou a merajte rychlost

22:38:21
11.02.2009
11.02.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> Tom.t: tak to nečti no
22:24:35
11.02.2009
11.02.2009

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
to je zase téma pánové, samej závodník, a kecy plné sraček

21:23:38
11.02.2009
11.02.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> aceboss: hele ono ti asi jen prokluzuje lanko tachometru

21:17:35
11.02.2009
11.02.2009

aceboss
-> Adam6666: Taky mi to nevychází(a dost lidí to tady potvrdilo) budu muset zkouknou otáčkoměr a tachometr.Pak se uvidí co dál...
-> bonalaco: Nějak nerozumím napíš to po česky díky


-> bonalaco: Nějak nerozumím napíš to po česky díky

19:38:02
11.02.2009
11.02.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> aceboss: pokud si ale petku vytocil na 5 tisic tak tam nemohlo byt jen 110.....
19:32:03
11.02.2009
11.02.2009

bonalaco
-> aceboss: Teraz uz rozumiem,a neviem na to co pisat proste mam taky isty nazor...skoda ze si neprehodil opacne tie motory,ale ked si sa rozhodol ze to vymeniz pred STK tak dobre.Predsa nemoze byt ze R-ka ide 110km\h a M-ka 160


19:00:59
11.02.2009
11.02.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> aceboss: ja kdyz jedu 100 tak je hukot jak svina......

18:54:21
11.02.2009
11.02.2009

aceboss
-> Adam6666: Proč náhodou s tím origem žádnej problém
nikdy nebyl a ten příčák krásně buble nic strašnýho takže taky pohoda.Bych se toho nebál a s tou 4,22 v tom bych žádnej problém neviděl při klidné jízdě.
nikdy nebyl a ten příčák krásně buble nic strašnýho takže taky pohoda.Bych se toho nebál a s tou 4,22 v tom bych žádnej problém neviděl při klidné jízdě.18:50:49
11.02.2009
11.02.2009

aceboss
-> bonalaco: Ono měl jses tu 136 doma a do eMka(spotřebáka) jsem potřeboval nějakej motor dát tak jsem do něj dal ten eRkoven a do eRka tu 136 s tím že do budoucna se bude upravovat
.Leč věc se mám tak,že jsem uznal,že ted s dostupností fabi motorů nemá cenu do 136 investovat a počkám si na fabii.Nic víc nic mím na tom nebylo
,ale ted mě to mrzí že jsem to nepřehodil naopak,ale myslím,že v květnu pujdu na STK tak ty motor přehodil do eRka origo do eMka 136 a budu mít klid
.Leč věc se mám tak,že jsem uznal,že ted s dostupností fabi motorů nemá cenu do 136 investovat a počkám si na fabii.Nic víc nic mím na tom nebylo
,ale ted mě to mrzí že jsem to nepřehodil naopak,ale myslím,že v květnu pujdu na STK tak ty motor přehodil do eRka origo do eMka 136 a budu mít klid
18:31:30
11.02.2009
11.02.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> aceboss: no ja bych se skodovkou nikde dal po dalnici teda nejel.... a to jeste se 4,2 prevodem a pricnakem. to bych videl tak na traktoristicke sluchatka a 2 ibalginy....

18:30:17
11.02.2009
11.02.2009

bonalaco
-> aceboss: Tak neviem,Ja by som dal spat ten povodny motor.Lebo ked vytiahol 160-tak preco si vymenil povodny motor?
-> Adam6666: Mas pravdu
, avsak neda sa to vydrzat 
-> Adam6666: Mas pravdu
, avsak neda sa to vydrzat 
18:18:57
11.02.2009
11.02.2009

aceboss
-> Adam6666: Přes Bučovice ne
,ale od Holubic ano a co se týče cesty do Brna tak to jo dá se jed i po staré,ale když jedeš někam dál tak se ta dálnice vyplatí že jo pokud tam vede
,ale od Holubic ano a co se týče cesty do Brna tak to jo dá se jed i po staré,ale když jedeš někam dál tak se ta dálnice vyplatí že jo pokud tam vede
18:01:30
11.02.2009
11.02.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> aceboss: a to mate pres Bucovice dalnici? nevim teda nikdy tam zadna nebyla
a do Brna muzes jezdit po stare....
a do Brna muzes jezdit po stare....
16:54:37
11.02.2009
11.02.2009

aceboss
-> Adam6666: Nevím jak u tebe ale u nás je na dálnici 130
-> bonalaco: To si nemyslím protože auto jako takové je O.K. a až po přehozní motorů z originálu na tuto 136 to tak špatně jede.Ale s originálem nebyl problém 160
km/h a pohoda

-> bonalaco: To si nemyslím protože auto jako takové je O.K. a až po přehozní motorů z originálu na tuto 136 to tak špatně jede.Ale s originálem nebyl problém 160
km/h a pohoda16:53:52
11.02.2009
11.02.2009

Evž@
-> Adam6666: taky z tohoto důvodu sem si nedal pětikvalt 

16:19:04
11.02.2009
11.02.2009

Adam6666 - zrušená registrace
sak co byste chteli hergot, maximalni povolena rychlost je 90km/h takze kdyz vam to jede max 100 tak bych nic neresil......
a na dalnici s tim urcite nejezdite..
a na dalnici s tim urcite nejezdite..16:10:28
11.02.2009
11.02.2009

bonalaco
Zabudol som dokoncit 
Potom Nam Nietko mudry povedal ze diferencial je v p....i.lebo tak hucalo nad 80-kou
ako stara karosa

Potom Nam Nietko mudry povedal ze diferencial je v p....i.lebo tak hucalo nad 80-kou
ako stara karosa

15:59:05
11.02.2009
11.02.2009

bonalaco
Precital som celu dikusiu ale nevidel som ci nekto vobec pital ze a ako zrychluje do tej stovky?
Myslim dvojke a trojke?Nemeral si nahodov?To bolo prve co mi napadlo.Lebo ak do tej 110km\h taha normale a potom zastavi tak nemam napad.Pred troma rokmi bratova 120ka robila to iste.Do 120islo pekne a potom zastavilo.
Myslim dvojke a trojke?Nemeral si nahodov?To bolo prve co mi napadlo.Lebo ak do tej 110km\h taha normale a potom zastavi tak nemam napad.Pred troma rokmi bratova 120ka robila to iste.Do 120islo pekne a potom zastavilo.
16:41:30
08.02.2009
08.02.2009

aceboss
-> Tom125: Taky jsem to řešil taky bez problému

12:48:47
08.02.2009
08.02.2009

Tom125
-> aceboss: A nemáš třeba trochu přibržďující ruční brzdu? Může to být jen trochu, a ty první tři kvalty to zvládnou, ale ta 4ka a 5ka už na to nemaj takovou sílu. Měl jsem to taky, šteloval jsem ručku, a pak jsem to jel projet. Ze začátku se to zdálo normální, ale čím rychleji jsem jel, tím to bylo línější. Povolil jsem a v pohodě...
11:05:16
08.02.2009
08.02.2009

aceboss
-> Tampajs: Byl tam origo 136 a ted je tam 130 takže rozdíl minimální
-> Vitek: Asi to tak dopadne

-> Vitek: Asi to tak dopadne

00:15:10
08.02.2009
08.02.2009

Vitek
dej tam ten puvodni motor,stejně ted před stk musiš a pak ho tam nech
21:03:38
07.02.2009
07.02.2009

Tampajs
-> aceboss: A jakym karbecem to krmíš?

20:34:24
07.02.2009
07.02.2009

aceboss
Tak jsem se dnes docela dost projel a nic se nezměnilo krom.Magická htranice 120 km/h nebyla překonána,ale objevili se i jiné problémy takže po opravě karburace uvidím

16:51:51
07.02.2009
07.02.2009

saskyn2
-> Tampajs: Omlouvám se, stařecká skleroza, mělo to být 3000 otáček - 105km/h
14:50:33
07.02.2009
07.02.2009

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
takže u mě to byla ta hladinka.. seřídil sem plovák na 10mm měl cca 13 už to jezdí jak má 

22:38:36
06.02.2009
06.02.2009

Tampajs
-> saskyn2: Zajímavý já mám 5q 4.22 a na 5ku a 100km/h točím cca 2800ot.

21:55:56
06.02.2009
06.02.2009

J3STER
-> aceboss: A nemáš přidřenou kliku?

20:50:28
06.02.2009
06.02.2009

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
jj dej do rka origo
mam trošku jinej problém.. 136 rapid a při vyšším výkonu \"kucká\".. naprázdno při otáčkách 5000 a za jízdy na každym kvaltu začne dřív, ve výsledku to nechce jet víc jak 90 a když ho nutím jet rychlejc tak kašle a přehřívá se.. a to sem dal nový svíčky, káble, víčko + palec a vyčistil karbik.. kondenzátor sem jinej zkoušel, nastavil sem odtrh. ještě mě napadá hladinka v karbíku ta mi něco podobnýho dělala na 100 že to začalo cukat ve vyšších rychlostech, zkusim druhou cívku a když to nepomůže tak zkusim vyměnit podtlakovou regulaci předstihu. má někdo jinej nápad?
mam trošku jinej problém.. 136 rapid a při vyšším výkonu \"kucká\".. naprázdno při otáčkách 5000 a za jízdy na každym kvaltu začne dřív, ve výsledku to nechce jet víc jak 90 a když ho nutím jet rychlejc tak kašle a přehřívá se.. a to sem dal nový svíčky, káble, víčko + palec a vyčistil karbik.. kondenzátor sem jinej zkoušel, nastavil sem odtrh. ještě mě napadá hladinka v karbíku ta mi něco podobnýho dělala na 100 že to začalo cukat ve vyšších rychlostech, zkusim druhou cívku a když to nepomůže tak zkusim vyměnit podtlakovou regulaci předstihu. má někdo jinej nápad?
20:08:57
06.02.2009
06.02.2009

Olgoj Chorchoj
...no třeba ti na čtyřce a pětce chyběj zuby

19:22:39
06.02.2009
06.02.2009

aceboss
-> Petrr: To ne neklouže
Jinak do té 100 to jede supr zvlášt když to roztáhnu už od žačátku jedna,dva,třit jede krásně čtverka už je slabá a pětka na nic nezrychkluje skoro vůbec
.
Jako zkoušeli jsme to s tatkou jel za mnou v eMku kde mám předělanej ten originální motor z eRka a i se čtyřkvaltem mě sice tak tak,ale dal mě
-> Olgoj Chorchoj: Tak kde jinde by jsi hledam chybu?Mezi volantem a podaly?
Jako když to schrunu auto je pořád stejné měl jsem tam dva motory originál nemlě chybu krásně tahal a ted mám tu 136 a podle origa jsem dost zklamám
,ale v květnu jdu na technickou a pokud do té doby motor nepotáhne tak jak mám tak ho vyměním a budu jezdit na origu a basta!

Jinak do té 100 to jede supr zvlášt když to roztáhnu už od žačátku jedna,dva,třit jede krásně čtverka už je slabá a pětka na nic nezrychkluje skoro vůbec
.Jako zkoušeli jsme to s tatkou jel za mnou v eMku kde mám předělanej ten originální motor z eRka a i se čtyřkvaltem mě sice tak tak,ale dal mě

-> Olgoj Chorchoj: Tak kde jinde by jsi hledam chybu?Mezi volantem a podaly?

Jako když to schrunu auto je pořád stejné měl jsem tam dva motory originál nemlě chybu krásně tahal a ted mám tu 136 a podle origa jsem dost zklamám
,ale v květnu jdu na technickou a pokud do té doby motor nepotáhne tak jak mám tak ho vyměním a budu jezdit na origu a basta!17:56:08
06.02.2009
06.02.2009

J3STER
-> aceboss: Tak to bude asi ten "dědek". Musíš říct "Dědku hobluj!!!" 

17:55:05
06.02.2009
06.02.2009

ken-lam
njn dědkovské motory většinou odchází protože tím že stojí víc chátrají než když jezdí ale nemusí to bejt vždy...
17:51:32
06.02.2009
06.02.2009

Olgoj Chorchoj
...V2 bylo zajetý na dědka, přez 5000 to zaboha nešlo vytočit. Pomohla vačka 280, ale ten motor rychle odešel pod kytky. Nemyslim si, že by se dal dědkomotor zajet na točivej
Jo, jestli to do sta jede jako kule a od sta to přestane, nehledal bych problém v motoru..?
Jo, jestli to do sta jede jako kule a od sta to přestane, nehledal bych problém v motoru..?17:50:10
06.02.2009
06.02.2009

Petrr
A co spojka? Nekloze trochu?
17:49:52
06.02.2009
06.02.2009

saskyn2
S pětikvaltem 3.9 máš při 3500 otáčkách na tacho 110km/h, s 4.22 asi tak 105km/h
17:48:41
06.02.2009
06.02.2009

aceboss
-> ken-lam: Zkusím
jinak co jse týče toho rozjíždění tak to rozjíždím od května a žádnej vetší rozdím necítím.
Ještě zkusím ten karbec,ETZ a potom se kdyžtak kouknu dovnitř jinak už fakt nevim
jinak co jse týče toho rozjíždění tak to rozjíždím od května a žádnej vetší rozdím necítím.
Ještě zkusím ten karbec,ETZ a potom se kdyžtak kouknu dovnitř jinak už fakt nevim

17:43:21
06.02.2009
06.02.2009

BeBe
Ako uz ken-lam spomina,l nemozes mat motor vytoceny na 5000 a na 5q a ist 110,to by si tam musel mat kolecka z kocika,preklzujuci spojku by si si hadam vsimol na rozbehu ....
17:43:08
06.02.2009
06.02.2009

ken-lam
-> aceboss: určitě bych zkusil jet s druhým autem vedle a zjistit kolik opravdu jedeš a ten línej motor se dá rozjet rychle dědovy sem tak proháněl fanouška nejel víc jak 110 a asi po 10 dnech už 150..
17:37:49
06.02.2009
06.02.2009

aceboss
-> ken-lam: Jak jsem psal motor krásně točí,ale výkon respektivně rychlost tomu neodpovídá
S původním motorem to lítalo krásně a bez problému pak jsem přehodil motory a hned bylo poznat že ta 136 asi není ve své kůži
S původním motorem to lítalo krásně a bez problému pak jsem přehodil motory a hned bylo poznat že ta 136 asi není ve své kůži
17:34:30
06.02.2009
06.02.2009

aceboss
-> J3STER: -> Kapřík faster: Je pravda,že byla přidřená tak jsem jí rozchodil promazal chodí krásně,ale rozdíl žádný před i potom znát není
Ale mám i druhej karbec takže jak půjde ETZ pujde i nová karburace
-> Saimon2211: To jsem taky vyloučil pač bych mohl krásně předjíždět, ale ted se táhnu jako šnek.
-> J3STER: Co se týká toho důchodce to mi kámoš z dílny řekl taky že to na to vypadaá že někdo jezdil tak těch 80-90 a dost,ale že pokud bych tomu dával mělo by jse to rozlítat.
-> Tampajs: Jako vylítanej to ne jak jsem psal chodí pěkně a tlaky jsou taky a všech válcích stejné.
Ale mám i druhej karbec takže jak půjde ETZ pujde i nová karburace
-> Saimon2211: To jsem taky vyloučil pač bych mohl krásně předjíždět, ale ted se táhnu jako šnek.
-> J3STER: Co se týká toho důchodce to mi kámoš z dílny řekl taky že to na to vypadaá že někdo jezdil tak těch 80-90 a dost,ale že pokud bych tomu dával mělo by jse to rozlítat.
-> Tampajs: Jako vylítanej to ne jak jsem psal chodí pěkně a tlaky jsou taky a všech válcích stejné.
17:30:46
06.02.2009
06.02.2009

ken-lam
motor se dá rozjezdít i dříve.. ale pokud máš na 5qualt 5000ot. tak je podle mě blbost aby si jel 110..
17:22:55
06.02.2009
06.02.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> J3STER: I takovej motor se da rozjezdit ale trva to tak 5000 

