a´la salamander

prohledat
58 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 25.01.2009 do 28.01.2009, založil/a Olgoj Chorchoj
řadit dle data
17:03:02
28.01.2009
anubis
-> Olgoj Chorchoj: já pořád nevím co chceš řešit karbecový turbo je kravina a bastl a navíc škodováckej motor je na to úplně nejvíc nevhodnej... jestli to chceš kvůli pár pochybnejm koníkům dělat tak klidně ale k tomu není co víc dodávat... když se s tím někdo bude srát takovou dobu tak myslíš že ti dá podrobnej návod kterej ho stál tolik času a zkoušení... nee ... to už by bylo lepší tam dát jinej motor nebo naladit na max škodováckej v atmosféře.... toť můj názor prostě to nemá cenu... k turbu musíš mít nějakej pořádnej pevnej motor...1 jé hele ty jsi z jablonce já jsem liberečák jo a letos se snad ukážu na wintercupu nebo možná amater rallye...
upraveno 2x, naposled 28.01.2009 18:15:43
01:59:43
28.01.2009
Olgoj Chorchoj
jde jezdit v báwu se seslema vepř (p.s. přijeď na wintercup nebo na skioring), ale jde to i s kilem. Kdo máte co relevantního k tématu, přispívejte dále (nebo spíš začněte přispívat:). Ostatní, kdyby dokázali držet hubu, jó? Díky
01:21:14
28.01.2009
anubis
-> c.j.: dovolím si nesouhlasit... to není motor tohle je motor1 1 1
zvětšit a´la salamander - obrázek od anubis vložen 28.01.2009 01:21:14
01:17:28
28.01.2009
anubis
no teď jsem se svezl v SAABU 95 2,3 turbo v kombíku všechno v kůži a elektrice na těžký auto to docela jede a kámoš za něj dal něco přes sto takže luxus - to jen dokazuje že když budu chtít udělat třeba feldu tak mě to bude stát stejný prachy možná víc a nebude to legální a stejně to nebude tak dobrý... takže na tyhle věci musí mít člověk odhodlání a nesmí litovat peněz... jestli chcete šetřit tak si kupte pořádný auto a neupravujte ho... to je pořád dokola...1
23:39:15
27.01.2009
c.j.
No dobrá, nebyla by to asi čtyřkolka hf integrale ale i základní 1.6 by jela určitě lépe než Rapid 4 a stojí pár šušňů.. Za 35k lze koupit 140koňový dvoulitr..
23:29:25
27.01.2009
Bery
-> c.j.: souhlas stim,že ty turbo koncepty tady jsou z 90% k zblití a s tématy typu turbo do škodovky a jak dostat motor 1,8 do šáde se mi zvedá pajšl,ale s tou lancii jsi asi krapet mimo.Protože jinak bych měl doma 3...a to jsem taky velký fanda škodovky))
22:40:59
27.01.2009
c.j.
tak má vypadat motor..
zvětšit a´la salamander - obrázek od c.j. vložen 27.01.2009 22:40:59
22:40:26
27.01.2009
c.j.
Tak mi to zase nedá.. Jsem skutečně fanda škodovek, ale co tady vymyšlíte za cipoviny tak nad tím zůstava rozum stát.. Motor konstrukčně starý již skoro 50 let, s klikou uloženou tak, že sama sotva drží, OHV rozvodem a chcete trápit turbem? Aby jste dostali výkon o 20 - 50 koní vyšší? A nejlépe za téměř zadarmo.. Ano, turbo určitě zastavět jde, ale chce to prachy ale hlavní otázka je PROČ? Když za peníze jen za přestavbu s nejistým výsledkem, s velice omezenou životností a navíc je auto po té stejně bezcenné (viz. krásný Turbo Rapid od RTL skoda-virt.cz/cz/.../3116 4-prodam-rapid-turbo?gotop ost=5... ), protože ho max. rozprodáš nad díly.. a přitom za stejné peníze si můžeš koupit např. Lancii Deltu 4x4 Turbo která má 200 koní?!
zvětšit a´la salamander - obrázek od c.j. vložen 27.01.2009 22:40:26
22:17:08
27.01.2009
m8rinek
-> anubis: jak jsi zmínil předtim, přecijen asi bude hrát roli rozpočet je otázka jestli dát za bastl co pomůže 5tkč, nebo za to co píšeš 20 a víc....navíc při využití auta na 2*4minuty na závodech
21:08:55
27.01.2009
anubis
-> Olgoj Chorchoj: chlape já ti nechci brát bezpochyby velkej zápal ale jak jsem řekl není fakt jednoduší když už chceš turbo koupit tu programovatelnou jednotku a vstřiky a udělat všechny trubky z nerezu???? můžeš tam dát mezichladič a jseš vysmátej... do tohohle bych se teda nepouštěl1 1 1
17:50:02
27.01.2009
Olgoj Chorchoj
yes, díky
17:47:47
27.01.2009
petr s
-> Olgoj Chorchoj: Pokud tam je 12 závit tak tam je 6-8mm trubka
17:45:17
27.01.2009
Olgoj Chorchoj
na turbu je díra pro šroub cca 12mm, takže to (ne takticky ale teoreticky) může bejt od 1-10mm:/ nad brzdovou trubkou sem taky přemejšlel, jen se právěže bojim, aby nebyla moc úzká... Ovšem jestli neni, je vyřešeno... Odtok do vany, tam dám třebas oblíbenou zahradní šlušku, to už je přece jen jedno
17:16:09
27.01.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Olgoj Chorchoj: nie taktizujes ale teoretizujes..chce to skusit takze sme s omylmi 1:11 na mazanie daj potom rpiemer trubky aky mas na turbe6 proste tam idu nasjlr klasicke opancilovane alebo kovove trubky ako k brzdam a na odtok do vane môzes dat kludne aj hrubsiu...
17:09:19
27.01.2009
Olgoj Chorchoj
-> gabo000000: aha, my to nečteme odspoda nýbrž odshora! Tak turbo mám klasika renault 1.4 na turbokarbec, viz níže. Olej chci brát z normálního škodováckýho olejovýho okruhu, děláte to snad někdo jinak??? Nuže: jaký (vnitřní) průměr trubky zvolit? A přílišné taktizování co se týče mazání nebude úplně na škodu (ehm, bude to na kilo:), kor když na to mám rok a nelepim to za večer4
15:49:45
27.01.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Olgoj Chorchoj: priliz teoretizujes a kym nemas turbo ako ti kto ma poradikt aku hadicku na mazanie?????8
15:16:59
27.01.2009
Olgoj Chorchoj
no, to sem si taky myslel ale neni to tak. Navíc se zavařenou špérou to chce víc výkonu, jako jo... A konstruktivní odrazování nevadí, i když bych byl radši, kdyby někdo poradil (třeba průmer trubičky co maže turbo, nebo to opravdu považujete za své nezadatelné know-how-no?)1 Stejně tak s kondenzací paliva na stěnách (teoreticky)... Ale to už koneckonců můžu zkusit sám
15:02:29
27.01.2009
Trax
-> Olgoj Chorchoj: A ma cenu na skiering montovat turbo? Kdyz tam das motor z favorita, tak budes taky porad hrabat a vykon stejne prenaset nebudes... Nebej to jako kritiku ci odrazovani, to je jen technicka
13:44:10
27.01.2009
gabo000000 - zrušená registrace
Olgoj Chorchoj 27.01.09 08:15:01 napsal:
→ ondie: kolem trubky od turba do hlavy je sníh. Jakmile se
trubka vlivem tlaku turba ohřeje, začne se sníh tavit. Sníh se překvapivě
taví na vodu. Voda odtejká. Zásoba sněhu vydrží štyry minuty… jo?
Ptáš-li se, na co, soudruzi, pak je to napsáno níže: ale pro lepší
zapamatování, jedno kolo skieringu trvá 4 minuty. Na to to je
to je chore..radsej si napec kolaciky v pieskovisku8
13:25:16
27.01.2009
Olgoj Chorchoj
no, pochopitelně nemá, stejně všichni umřem91
12:32:08
27.01.2009
ondie
-> Olgoj Chorchoj: Otázka byla položena trochu řečničtěji...má to všechno smysl ? 3 (ale toť jen moje nejapná poznámka)
10:28:44
27.01.2009
MOLSO
-> Olgoj Chorchoj: tak z toho urob zimne vozidlo a namontuj chladiče namiesto zadnych zasterok 3 3 3 kolesa ti na tie chladiče budu hadzať sneh a budes mat toho snehu trvalý prísun 47
upraveno 1x, naposled 27.01.2009 13:29:44
08:15:01
27.01.2009
Olgoj Chorchoj
-> ondie: kolem trubky od turba do hlavy je sníh. Jakmile se trubka vlivem tlaku turba ohřeje, začne se sníh tavit. Sníh se překvapivě taví na vodu. Voda odtejká. Zásoba sněhu vydrží štyry minuty... jo? Ptáš-li se, na co, soudruzi, pak je to napsáno níže: ale pro lepší zapamatování, jedno kolo skieringu trvá 4 minuty. Na to to je
upraveno 1x, naposled 27.01.2009 10:54:00
00:34:04
27.01.2009
ondie
-> Olgoj Chorchoj: hele až to postavíš..uniká mi co z toho ?? (ze 4minut provozu?) 1
23:30:45
26.01.2009
Olgoj Chorchoj
právě že neee, sněhu se pod zadní kapotu vejde dost, naháže se to lopatou a garáde aus:) Voda odtejká, dodává se další a další sníh. Čtyři minuty provozu to vždycky vydrží…3 Bude to kondenzovat tak, že by to vadilo???
22:14:27
26.01.2009
anubis
-> Olgoj Chorchoj: stejně zajímavý to chladit sněhem během chvíle tam máš vodu která se ti z toho okapu vyleje ne? no ta trubka by šla chladit dalším nuceným vodním okruhem ne? teda jestli by to stačilo... normál bych to viděl uddělat tu trubku dvouplášťovou a mezi pláštěma hnát pomocí čerpadla vodu do chladiče umístěnýho třeba do LR zadní kapoty??? no jen návrh nesežerte mě1
upraveno 1x, naposled 26.01.2009 22:16:45
17:33:25
26.01.2009
Olgoj Chorchoj
-> Eidy: sem guma, jasně, vyšší tlak, vyšší t.t... Jak udržet sníh na trubce, inu, velmi jednoduše: kolem trubky dám třebas okapovej svod, dva plechy do V, tebou vymejšlenou bednu, cokoliv... A průměr trubky/hadice na přívodu oleje do turba... nemáte doma někdo turbomotor a šupléru? Dík
17:30:44
26.01.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> suri: oki
17:29:46
26.01.2009
suri
-> gabo000000: ved vieš ktoré téma myslím
17:24:51
26.01.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> suri: ty sa hadas?
17:24:15
26.01.2009
suri
-> gabo000000: icq lebo ešte dojebeme dalšie téma hádkami
17:19:10
26.01.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> suri: a nevysvetlis mi to?1
17:16:13
26.01.2009
suri
-> gabo000000: ani nepochopíš
17:15:20
26.01.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> suri: tomu nechapem1
17:13:09
26.01.2009
suri
26.01.09 09:57:04 nato si zvykaj že to tak je nie každý vedia môže a hlavne chce urobiť niečo ako tí druhý čo majú všetko lepšie -> gabo000000:
17:10:26
26.01.2009
gabo000000 - zrušená registrace
Olgoj Chorchoj 26.01.09 11:17:31 napsal:
krom věcí uvedených dole mě zajímá následující: průměr
trubky/hadice zásobující turbo olejem… kolik? Díky


mna zaujma ci môzem seriove sedla vybrat an 33mm a taktiez mi to nikto nepovie...necakaj tu na navod4
17:09:02
26.01.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Trax: vôbec nemas preco..bolo to to najlahsie co som kedy urobil...tam nemas co skazit...akurat trebalo napad a za 2 popoludnia som to spojazdnil8
15:40:59
26.01.2009
Eidy
-> Olgoj Chorchoj: Jen taková poznámka, čím vyšší tlak, tím vyšší teplota varu.
Nicméně chlazení sněhem mi přijde jako dost nefunkční záležitost. Pokud trubku nepovedeš krz velkou bednu plnou sněhu, tak netuším, jak přiměješ sníh, aby držel na horké a hladké trubce.
Vrtat do bloku mi přijde jako nesmysl, vzhledem k tomu, že rozdíl teplot před a za motorem není až tak dramatický. Napojil bych to od termostatu a raději věnoval větší porci chlazení motoru než turbíně.
Co se týká pořadí karbec-turbo-motor, nelíbí se mi právě ta nemožnost odfuku pod kapotou. Jinak bych šel touto cestou.
Ale pokud to dotáhneš do konce, budeš frajer.
14:57:18
26.01.2009
anubis
nebude lepší než řešit karbecový turbo koupit rovnou vstřikovače, turbo, programovatelnou jednotku vyrobit nerezový sání a výfuk a celý to poskládat a nechat si do toho udělat software? stejně to nikdy nepojede tak jako tahle varianta a pokud se zamyslíš nad motorem kterej chceš přeplňovat tak není taky zrovna na to nejlepší... počítám že někdo začne něco o ceně... jasně vyjde levnějš si nějakýho třeba japonce s turbem koupit...1 1
upraveno 1x, naposled 26.01.2009 14:58:47
11:17:31
26.01.2009
Olgoj Chorchoj
krom věcí uvedených dole mě zajímá následující: průměr trubky/hadice zásobující turbo olejem... kolik? Díky
upraveno 1x, naposled 26.01.2009 11:18:00
11:13:52
26.01.2009
Olgoj Chorchoj
nojo, jak nebudu mít co dělat, resp. se budu muset šrotit, tak se do toho pustim… jezdilo to i na sériovejch autech a skoro nikdy to nevybuchovalo 3, původní corvairy zakázali kvůli kyvce 1 1 1 ... musí to fungovat
10:27:38
26.01.2009
Trax
-> gabo000000: Blazen si....2 Ale smekam pred tebou, ze jsi to spojizdnil a fungovalo to6
09:57:04
26.01.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Olgoj Chorchoj: vsetko sa da ale tlak od turba nijak neupustis..na seriovom motore mi to odfukovale ked sa zavreli klapky karbu a ano..da sa to takto vyskusat ale je to zbytocne...ked turbo na &$@ popri tak v style karbec R% alebo motor s RJ a ickom4 verm mi

inac si hodne odvazny ze si zalozil tento temat...ja som temat zalozil az ked som to spojazdnil a aj tak sa mi vsetci smiali a napadali ma a este aj dodnes si o mne myslia ze som blazon8
23:01:13
25.01.2009
Olgoj Chorchoj
-> Adam6666: Ano, plánovaný motor má zcela specifické využití, nabízí se chlazení sněhem (bez kterého je autoskiering těžko provozovatelnou zábavou...) Benzín bude kondenzovat na stěnách, o tom žádná, nicméně nám do toho zasahuje proudění a tlak vzduchu, který tento jev eliminuje (vyšší tlak->nižší teplota varu, účinky proudění neumim posoudit)??
Já nevim, ale nic extra k smíchu mi nepřijde, snad nápad chlazení sněhem... proč ne?!
22:50:28
25.01.2009
Adam6666 - zrušená registrace
.......nechladit (jezdí se na sněhu – vždycky bych trubku na ty tři minuty provozu obalil sněhem… ovšem, nebude benzín ulpívat na stěnách??) Díky ...... ale tohle když si človek precte tak zustava rozum stat3
22:25:52
25.01.2009
c.j.
už se těším, to bude určitě plodná diskuse..
22:23:33
25.01.2009
Olgoj Chorchoj
jj, abysme pokročili směrem ke zdárnemu zodpovězení otázky: prosím pána s nezkráceným nickem "curák.jsem" aby nic dalšího nepřispíval. Prosím ty, kteří mají k tématu co říct (byť jim nápad přijde jako kravina - Petr S) aby řekli proč né nebo proč jó, případně co "né" nebo "jó"... díky
22:20:02
25.01.2009
m8rinek
-> c.j.: tys tu scházel....


-> Adam6666: mam taky ten pocit
22:19:00
25.01.2009
Adam6666 - zrušená registrace
jen tak dal a nejkratsi cestou do hádek 3
22:11:59
25.01.2009
c.j.
Olgoj Chorchoj 25.01.09 22:08:06 napsal:
ach bože, když řeknu ty píčo azůro, tak neoslovuju kolemstojící
„píčo“ anžto řikám, že je venku typické azůro…??? vole je
oslovení, neni v tom nic pejorativního… dotklo se tě to moc? Nestává se
ti to občas třeba v hospodě, ty vole???



Ne, sorry, to se stavá možná tak idiotům jako ty sry, vole, to idiotům je jen oslovení pro individua jako jsi ty..
upraveno 1x, naposled 25.01.2009 22:26:46
Extreme Tyres