skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
a´la salamander
prohledat
58 příspěvků (zobrazeno 51 až 58) od 25.01.2009 do 28.01.2009, založil/a Olgoj Chorchoj
22:08:06
25.01.2009
25.01.2009

Olgoj Chorchoj
ach bože, když řeknu ty píčo azůro, tak neoslovuju kolemstojící "píčo" anžto řikám, že je venku typické azůro....??? vole je oslovení, neni v tom nic pejorativního... dotklo se tě to moc? Nestává se ti to občas třeba v hospodě, ty vole???
22:00:56
25.01.2009
25.01.2009

petr s
-> Olgoj Chorchoj: A proč hned nadáváš do volů?
21:55:18
25.01.2009
25.01.2009

Olgoj Chorchoj
-> petr s: nerozumim...??? jezdilo to i v sérii, kde je problém ty vole? www.corvaircorsa.com/tech
/turbo2.jpg
21:51:22
25.01.2009
25.01.2009

petr s
-> Olgoj Chorchoj: Nepatří to do vtipů?
21:49:40
25.01.2009
25.01.2009

Olgoj Chorchoj
je na to skoro rok, letos už to nějak doklapem se okruhovkou:D www.skoda110r.ic.cz/akce/
.../jesenny3.jpg
21:47:37
25.01.2009
25.01.2009

pistaa
-> Olgoj Chorchoj: len tak dalej.. kedy je plan vystratovat?
21:08:03
25.01.2009
25.01.2009

Olgoj Chorchoj
Ještě jsem zapoměl… Vačkůůů! Vzhledem k tomu, že u tutoho sytému není možné použít BOV (no… je… a se super efektem, ale chrlič ohně v sériové premáuke děsí lidi… ) musí se nějak ulevit tlaku při řazení… šlo by tomu maličko, ale třeba ne nevýznamně pomoct sériovačkou 254/254, myslím. Normálně bych použil 232/232, ale abych měl déle otevřené sání a abych tudíž méně tlakoval sání a tím zpomaloval turbo… Na druhou stranu, ve chvíli, kdy zavřu škrtící klapku karburátoru, která je v mém případě před turbem, přestanu vytvářet přetlak v sání a turbo se nezpomalí… co myslíte, jakou vačku použít? Neznáte časování vaček z dvanáctsettrosky, to by mohlo bejt slušněideálně málo, pasuje - li?
jo, turbo je 1.4 benzín renault (karbec)… ten použiju až příště

voda od pumpy: myšleno tak, že hned za vodní pumpou navrtám blok – pak mám tlak studený vody z pumpy…
jo, turbo je 1.4 benzín renault (karbec)… ten použiju až příště

voda od pumpy: myšleno tak, že hned za vodní pumpou navrtám blok – pak mám tlak studený vody z pumpy…

20:39:29
25.01.2009
25.01.2009

Olgoj Chorchoj
vzhledem k tomu, jak se vždycky otázky ohledně turba zvrtnou, zakládám nové vlákno ohledně nejsnažšího způsobu přeplňování a´la kupé salamander anebo sériový chevrolet corvair turbo. Pro mé použití na skieringu bude stačit:D
Nuže: jsou použitelné sériové kroužky favorit (uvažuji vrtání 75.5), nebo používáte jiné (nechat udělat u buzuluků???). Co říkáte na sériové písty a kroužky z felicie 1.6, lepší (maj malou kompresní výšku, bude snažší dosažení malé komprese, možná sou kvalitnější)???
Jak teplou vodu pustit do chlazení tělesa turba: raději od termostatu nebo od vodní pumpy???
Chladit sací paroží chladicí kapalinou, ano/ne(zchlazení směsi a´la "intercooler zoufalství" versus ulpívání benzínu na stěnách sacího paroží?) Dále skoro to samé: Trubka vedení směsi z turba do sání: chladit nebo nechladit (jezdí se na sněhu - vždycky bych trubku na ty tři minuty provozu obalil sněhem... ovšem, nebude benzín ulpívat na stěnách??) Díky
Nuže: jsou použitelné sériové kroužky favorit (uvažuji vrtání 75.5), nebo používáte jiné (nechat udělat u buzuluků???). Co říkáte na sériové písty a kroužky z felicie 1.6, lepší (maj malou kompresní výšku, bude snažší dosažení malé komprese, možná sou kvalitnější)???
Jak teplou vodu pustit do chlazení tělesa turba: raději od termostatu nebo od vodní pumpy???
Chladit sací paroží chladicí kapalinou, ano/ne(zchlazení směsi a´la "intercooler zoufalství" versus ulpívání benzínu na stěnách sacího paroží?) Dále skoro to samé: Trubka vedení směsi z turba do sání: chladit nebo nechladit (jezdí se na sněhu - vždycky bych trubku na ty tři minuty provozu obalil sněhem... ovšem, nebude benzín ulpívat na stěnách??) Díky
