-> pavucina:
Tak předpokládal jsem, že těch 33 kW je trvalej výkon pro nějakej speciální případ (hustej materiál, zima, nevimco). Fakt nemám tucha kolik to bere běžně za provozu.
Co se týče toho zapojení. Vždyť je úplně jedno, jestli máš zapojení sériový nebo sérioparalelní. Záleží z jakejch článků to je a jakej dostaneš výsledek. Pokud z 10A (max. dovolený proud) článku taháš 10 A nebo z dvou paralelně řazených 5A článků taháš zase 10 A, je úplně jedno.
Pokud máš v zadání baterku, která má mít plácnu 10 kWh a dávat (krátkodobě) 100 kW, tak seš v prdeli ať to poskládáš jakkoliv, protože vždycky budeš omezenej hodnotama vybíjecího C - a nebo tu baterku uděláš větší, z nějakejch HP článků oproti HE. Někdo musel navrhnout, jestli motor bude na 400 V nebo třeba na polovinu (a s menším napětím ten motor bude vycházet při stejném výkonu větší a dražší), podle toho se pak všechno dimenzuje jak napěťově, tak proudově. Teoreticky můžeš poskládat baterku z velikánskejch prismatickejch článků, kde budeš mít všechno v sérii a pojede ti na to kamion.
Samozřejmě vstupujou pak do toho i další faktory, jako jak to poskládat, jak se to bude chladit, jak jsou ty články veliký - jak se ten pack dá natvarovat.
Takže bych to za mě shrnul tak, že problém baterky v plug-inu bude prostě v tom, že je mrňavá a že jí výrobce drtí víc, než by bylo zdrávo. Se zapojením článků to nemá co do činění.
Výše uvedené je spíš pro ostatní, kdyby je to zajímalo.
-> Jarda/felda:
Jenže ten zbytkovej výkon pálí ve veškerým svým příslušenství a v točení hřídelema v převodovce. A to je tak nějak k hovnu

Co je použitelné, je teplo na topení.