skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Elektromobilita
prohledat
1659 příspěvků (zobrazeno 1651 až 1659) od 04.09.2021 do 16.07.2025, založil/a Jirik_Tuňák1983
-> Jirik_Tuňák1983: To je nyní težké typovat.
-> michael 04.09.21 16:34:07: Po takové porci a nabíjecích cyklech už to bude s tou polomrtvou baterií neprodejné, nebo se pletu?
-> Jirik_Tuňák1983: Dojezd se odvíjí od zvolené verze a zejména jak efektivně rekuperuješ. Baterie se dá vyměnit, ale ne v garáži. Na baterii je záruka 8 let a 160 tis. km.
-> michael 04.09.21 16:12:52: Jo, už to tady vidím. Dveře a boční plasty zase šílenost. Ta klaviatura s těmi pár tlačítky, co to ještě nabízí, taky nevypadá příliš hodnotně. 

-> michael 04.09.21 16:12:02: Je otázkou, co je vcelku dobré. Přijde mi, že vy jako koncernisti jste schopni přehlédnout nebo akceptovat docela dost. Když vezmu kupříkladu dveřní výpĺně u Superbu III a nebo Octavie III+, tak je to docela strašný. Tak nevím.
Ale určitě si to přijdu někam ošmakat.
Co reálný dojezd? Je u toho vůbec nějak kulturně vyměnitelná baterie, pokud se pokazí v záruce?
Ale určitě si to přijdu někam ošmakat.
Co reálný dojezd? Je u toho vůbec nějak kulturně vyměnitelná baterie, pokud se pokazí v záruce?
Mám s ním najeto asi 1000 km. Materiály v interiéru jsou v celku dobré, až na madlo dveří to je jak z Favorita. Co se týče barev interiéru můžeš mít několik variant, tak nemusí být vše tmavé. Ja mám např. tuhle a ta docela neurazí.
Musím se přiznat, že kdybych o tom věděl více, tak by mi to vůbec nevadilo. Už jste v tom někdo jel? Ještě jsem to fyzicky ani neviděl. Co materiály v interieru? Ptám se z důvodu, že je to v něm opět zase tmavé jak ve sklepě.
Ještě si říkám, co vlastně s těmito auty obecně bude jako ojetinami? Bude to vůbec koupitelné jako ojetina tak, aby to nebylo po dalších dvou letech zralé do kopřiv? Vidíme i tady, že si lidi klidně koupí auto s nájezdem přes 300 000 km a nebo vozy stáří vyššího i než 15 let.
Ceny ale bohužel mimo realitu pro běžného smrtelníka. Jednou to stálo vedle mne na semaforech a říkal jsem si, jo, tohle bych klidně bral. Teď můžete vyskládat kulatinu do hranice a nachystat pálení Jiříka.
Ještě si říkám, co vlastně s těmito auty obecně bude jako ojetinami? Bude to vůbec koupitelné jako ojetina tak, aby to nebylo po dalších dvou letech zralé do kopřiv? Vidíme i tady, že si lidi klidně koupí auto s nájezdem přes 300 000 km a nebo vozy stáří vyššího i než 15 let.
Ceny ale bohužel mimo realitu pro běžného smrtelníka. Jednou to stálo vedle mne na semaforech a říkal jsem si, jo, tohle bych klidně bral. Teď můžete vyskládat kulatinu do hranice a nachystat pálení Jiříka.
