Fiat a talianske autá

prohledat
2179 příspěvků (zobrazeno 1251 až 1300) od 03.04.2017 do 28.06.2025, založil/a minno
řadit dle data
13:35:15
13.12.2019
m8rinek
-> dragon_cb_cz: tve Tobě se dějou v hlavě různý věci, co? :D:D:D:D Lybru 53
12:44:40
13.12.2019
dragon_cb_cz
Už delší dobu koukám na tohle, ale je to trochu daleko na to jet se jen tak mrknout: auto.bazos.cz/inzerat/... /lancia-lybra-20i-lx-autom at-bose.php
12:32:04
13.12.2019
dragon_cb_cz
Jinak po cestě co jezdím s holkama ráno do školky zjevně bydlí nějaký Lancia fanoušek - stojí tam u paneláku snad tři - jedna nová Delta a jedna Lybra, tmavě modrý sedan, třetí teď z hlavy nevím. A ten sedan se mi teda líbí fakt moc. Ale přijde mi, že je jich jak šafránu 8
upraveno 1x, naposled 13.12.2019 12:32:49
12:28:15
13.12.2019
dragon_cb_cz
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: To je docela dobrý, tchána takhle protlačil ložisko přítlačákem na feldě při nájezdu snad 70 tisíc 3
12:19:48
13.12.2019
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Jirik_Tuňák1983: 257tis, 6tis sem na ni najel , makalo vše bez potíží, nějaka únava materiálu
11:56:13
13.12.2019
Jirik_Tuňák1983
11:50:10
13.12.2019
Apple STS Chvojkovice-Brod
Tak mi ta moja italka včera připravila nemilé překvápko, posledni 2dny občas zabrněl pedál spojky při pouštění, a včera asi luplo něco v přítlačáku ,začla klouzat spojka , je z toho defacto automat, tak mám co dělat :-/
11:39:52
13.12.2019
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 13.12.19 11:32:38: To není naší paní, to je nějaká fotka, co mi vyskočila na netu, když jsem něco hledal. 4 Paní má už 6 let toleto. Kupovalo se 4 roky staré.
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 13.12.2019 11:39:52
upraveno 2x, naposled 13.12.2019 11:41:42
11:32:38
13.12.2019
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Jj, dost koketuju s myšlenkou vyzkoušet. Ideálně nějakou tu sportovní edici se 1.4 T-Jet 110kW. I ta 88kW jede v Giuliettě pěkně, těch 110kW musí být už celkem svižné. Když se zadaří i kožené sesle, tak to uvnitř docela vypadá... Ale jak říkáš, hezké kusy řídnou, měl bych si pospíšit.



Druhou variantou je ta Delta.



A pěkný to paní má ;)
upraveno 1x, naposled 13.12.2019 11:32:49
22:44:45
12.12.2019
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz: Nějaké provozní oděrky, ale jinak pěkný kousek. Teď jsem na tom dělal postupně nějakou údržbu a ty věci jsou na to fakt levný a dobře se to dělá. Všude místo a přístup. Po těch letech mohu říct, že tohle se fakt povedlo. Pro slečny na nákupy a příměstský provoz základní 1.4 16V se 6q a na nějaké větší ježdění 1.4 T-Jet. 4 Ale na to, že se přestaly dělat teprve před nedávnem, v inzerci začínají docházet a kilometry prodávaných kusů povážlivě stoupat. S tou základní 1.4 vídávám už i kusy s 280 - 300 000 km+.
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 12.12.2019 22:44:45
21:59:32
12.12.2019
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 12.12.19 12:36:07: Dnes jsem jel a přestože mám k naftě odjakživa odpor, jezdí se mi s tím fakt hezky. Něco do sebe to asi má. Na delší cesty a dovolenou ideální. Rozhodně mi to bude moc líto, až bude muset jít papa, protože Fifího se změnou zaměstnání už pravděpodobně nevyužiju a neujezdím. 10
12:36:07
12.12.2019
dragon_cb_cz
-> gim 12.12.19 11:54:16: Mám to JTD v Sobovi, nájezd momentálně cca 260k km a problémy se startováním teda fakt nepozoruju.



Pokud vstřiky dělal víckrát + to čerpadlo, tak bych spíš tipoval, že se tam z nějakého důvodu něco podělalo (ať už vnějším zaviněním či závadou) a z čerpadla (nejspíš) tam začaly lítat špony, které to pak opakovaně domrvily, jelikož se nikdo nejspíš neobtěžoval s kompletním vyčištěním soustavy. Jen odhad pochopitelně, ale ty vstřiky jsou obyč Bosch pokud vím a na kvalitní naftu jim nájezdy vysoko přes 300 tisíc nedělají problém.



-> palinator 12.12.19 12:12:40: Trpí na +- ty samé problémy jako všechny motory z podobné doby - ty ve vedlejším tématu vzpomínané vířivé klapky (ale alespoň je motor nenacucává), dvouhmoty, EGR, vstřiky, DPF, případně turba, ale většinou vše až při vyšších nájezdech, často víc než 300 tisíc. Žádný vyložený strašák.
12:17:24
12.12.2019
Jirik_Tuňák1983
-> gim 12.12.19 11:54:16: Nesouhlasím, že to není na takové nájezdy dělané, ty motory vydrží mechanicky neskutečný porce km. Pokud lehne něco okolo, většinou je to z dílny jiného výrobce. Ty zimní starty + nutná aditivace jsou taky kravina. Vždy jsem nastartoval bez ohledu na teplotu.

-> dragon_cb_cz 12.12.19 11:50:24: Táta dělal malý repas převodovky s ložisky u PSA v 80 000 km a jeho kolegové u koncertu s tím mají bohaté zkušenosti taky (man. i DSG).
upraveno 2x, naposled 12.12.2019 12:36:04
12:12:40
12.12.2019
palinator
-> gim:

A to jsem zrovna myslel že tyhle JTD jsou v zásadě dobrý motory, který vydržej mrtě. Aspoň ve Fiatech a Opelech.
11:54:16
12.12.2019
gim
-> dragon_cb_cz: vstřiky byly dělaný několikrát a lil do toho nějaká aditiva, jinak by s tím v zimě nenastartoval. Servis byl dělaný poctivě. Jen to auto není na takové nájezdy dělané.
11:50:24
12.12.2019
dragon_cb_cz
-> gim 12.12.19 11:37:14: Tak lehlé vstřiky a čerpadlo při tomhle nájezdu mě až tak nepřekvapuje (speciálně pokud to nedostávalo žádnou extra naftu). Alespoň jsou ty vstřiky rozumně repasovatelný.



Ale ta hlava a převodovka jsou blbý (a ani jedno myslím není u 159 nevídaná závada). Výměnu ložisek převodovky si střihnul kamarád u 159 s nájezdem pod 100 tisíc 8
11:37:14
12.12.2019
gim
Pár let nazpátek jsme měli na sesterské firmě na Slovensku 159 JTD jako služebák. Tedy spíš jednatel si ji koupil a po 3 letech ji poslal dále do obchodního týmu. Ty první 3 roky v pohodě - tolik nejezdí, takže auto mělo něco málo přes 100kkm. Obchodák na tom za dalších 5 let nalítal dalších 300, to už bylo horší. Závady začaly hned od převzetí, a za ty roky se do auta nasypalo skoro tolik co stálo. Turbo, vstřiky, čerpadlo, převodovka, hlava, všemožné hadice,... Poslední kapkou bylo, když se jim to cestou na veletrh s klienty na palubě, hodilo do nouzáku (hadice od turba) a oni jeli od Vídně do Mnichova v nouzáku max.80kou. To už jim náš majitel dal nůž na krk a donutil slovenské vedení nakoupit nová auta pro obchoďáky (všichni auta nájezd 300+). Ale auto to bylo krásný.
upraveno 1x, naposled 12.12.2019 11:37:27
10:52:32
12.12.2019
Sita
-> Jirik_Tuňák1983: 3 3 3

no jako ja tohle ani nedelam ani neopetuju
10:44:56
12.12.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Sita 12.12.19 10:33:30: Ale když se potkají po cestě dva škodovkáři a stojí jim z toho pak tři dny péra, tak se nad tím tolik nepozastavujete. 3
10:33:30
12.12.2019
Sita
-> palinator: Koprivku asi ne, ale proste nad tim vic asi premejslim.

Obecne pozdrav mezi cizima lidma beru jako urcitou vycpavku, nebo jako urcitou navyklou reakci, ktera uz me nerozhodi... Ale zdraveni mezi ridicema jen proto ze maji nejakej mirne ojedinelej model mi prijde zbytecny, nebo presneji necekany. Asi jako kdyby me treba misto obligatniho pozdravu v cekarne u doktora zacal nekdo nabizet kus svoji svaciny 3
upraveno 6x, naposled 12.12.2019 10:35:03
10:26:42
12.12.2019
palinator
-> Sita:

A když tě pozdraví nedejbože neznámej člověk mezi dveřma, tak taky dostaneš kopřivku?
10:18:45
12.12.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Sita 12.12.19 09:23:26: Třeba jsi zrovna nesvítil. 3

-> Syny 12.12.19 08:12:06: Ano a jogurt na jahoda. 3
09:23:26
12.12.2019
Sita
mne nedavno, kdyz jsem jel se svoji T4kou, pozdravil nejakej protijedouci majitel T4 (mimochodem nic moc stav :) a bylo to poprvy za 15 let co to auto mam kdy jsem zacal uvazovat o prodeji 3 Opravdu tohle mi prijemny neni a nikdy nebylo...



Ale sorry za OT...
upraveno 1x, naposled 12.12.2019 09:23:54
08:12:06
12.12.2019
Syny
-> Jirik_Tuňák1983 11.12.19 20:34:39: 3 A mels z toho hrejivy pocit v podbrisku? 3
08:08:09
12.12.2019
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

My se zase občas s Octaviemi I během cesty počítáme, kolik nás potkáme ve stejný barvě a karoserii. 3
20:34:39
11.12.2019
Jirik_Tuňák1983
-> radekp 11.12.19 20:28:39: To s tím zdravením je pravda.

Pro mne byl např. neskutečný zážitek někdy předloni, když jsem jel na Plzeň a někde v půli cesty jsme se za jízdy sešli v jednom směru celkem tři S60 stejného modelového roku. Černá, červená a taková ta písková. Jeli jsme pak v jednom chumlu a lidi dost čučeli. 1 Právě kvůli tomu, že to není úplně běžně potkávané auto a tady hned tři umytý kousky.
20:28:39
11.12.2019
radekp
Myslim ze to nejsou vazne zavady. Kdyz vidim, co se meni u firemnich Oktavek a Passatu, tak tohle mi prijde cajk. Ve vw je kvalitnejsi interier, packy pod volantem maji presnejsi chod.

Ale u Alfy si uzivam nizsi sportovni posed, lepsi jizdni vlastnosti, sportovni interier, nadcasovy vzhled.

Mista vzadu je malo, stejne tak v kufru.

V neposledni rade zvedne naladu i to, ze se majitele zdravi...
20:20:16
11.12.2019
radekp
Kdybych mel udelat vycet zavad za 4 roky:



-saknouci hladic oleje- ojedinela zavada, vyreseno bazarovym kusem

-sjizdeni vnitrnich hran gum- konecne vyreseno jinou geometrii

-vrzajici omezovace dveri-nove

-praskla hadice od turba- koupe silikonove hadice a hlinikove trubky

- zasekle original radio- vyreseno montazi ramecku a aftermarket radia

- castecne fungujici tlacitko menu- zatim neresim

- casteji odchazeji zarovky H7 a osvetleni Spz

- klouzajici spojka, ale mam zvyseny vykon a pres 200 na tachu.
20:09:19
11.12.2019
radekp
Tak ja si zatim Alfy porad uzivam. Klep klep. Jde videt ze je to jina mentalita mez Das Auto groupe, ale ja asi hodnotim srdcem a tech par chyb rad odpustim. Oproti Oktavkam, Golfum a Passatum mi tohle auto neprijde nudne.
17:23:26
11.12.2019
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 11.12.19 16:50:21: Souhlasím, fatální závady. Asi jsem snad ještě neslyšel, že by někdo z lidí, kteří mají / měli Alfu, že by neodjeli. A to měl jeden kolega starou vybydlenou 156ku, které svítila přístrojovka jak Las Vegas, ale do práce přijel vždycky. 3



-> MXMarek 11.12.19 16:38:19: Rádio bych ani nesměřoval za AR, ale za Blaupunktem. 3 S autoklimou zkušenosti nemám, ale počítám, že modul bude stejný jako mám v jednom autě a tam to běží spolehlivě.

Spíše se jedná převážně o sešlost stářím. Až budeme staří, tak taky budeme váhat, jestli se jdeme vysrat a nebo se posereme cestou. 3
upraveno 1x, naposled 11.12.2019 18:10:24
16:50:31
11.12.2019
dragon_cb_cz
16:50:21
11.12.2019
dragon_cb_cz
-> Luky: Tak pod "furt se to sere" si člověk představí spíš fatální závady, tohle je jen taková italská vrtošivost 3 Saab se mě jednou pokusil zmrazit taky - když při servisu sundavali nárazník a zapomněli pak zpátky zapojit čidlo vnější teploty 30
16:49:50
11.12.2019
MXMarek
-> Luky: No nevim, jestli se to tak da shrnout. Treba ten B-sloupek se nestal vubec, ale me sral v kazde krizovatce 3
16:46:53
11.12.2019
Luky
-> MXMarek: Alfy neznám, ale jak to tak čtu tak já bych řekl že většina těch "vlastností" byl důsledek že se to furt sere 1
16:38:19
11.12.2019
MXMarek
-> Jirik_Tuňák1983: To ani ne - je to trochu v rozporu s hospodou, ze AR se furt serou 1 . Par zavad bylo, ale ty budiz odpusteny, preci jen to nebylo nove auto. Ale co me vytacelo, byla treba funkce automaticke klimatizace - ta si proste zila vlastnim zivotem. Ikdyz venku mrzlo a clovek by chtel teplo, tak ta klima se rozhodla ze mi je asi hic a pustila naplno ledovy vzduch. Nebo pri jizde na dalnici misto MP3 zacal z repro rvat neskutecne hlasite vysoky ton a neslo to nijak vypnout. Takze jsem po dalnici musel jet dal, az se objevilo parkoviste a tam zastavit, chcipnout a par minut pockat. Pak jsem konecne mohl pokracovat dal. Ale jak to zacalo rvat, tak jsem se malem posral, jak clovek vubec netusi, ktera bije... A to prehravani MP3 - taky hrozne... Bylo to na radiu nezavisle a bezelo to na Windows = katastrofa. Tohle jsou veci s kterymi se da zit, ale proste to cestovani otravuji. A pak tam byly zavaznejsi veci - jako treba spatny vyhled pres B-sloupek(!) - a to jsem celkem maly, ten kdo musi mit sedacku vic vzadu, ten v krizovatce doleva nemuze videt nic, bez toho aby se poradne predklonil... Nebo mi vadil chod pedalu spojky, strasne dlouhy, ale spojka zabirala na malem kousku. Spojka byla i poddimenzovana, pri plnem kroutaku, kdyz poradne fouklo turbo, klouzala...
16:18:50
11.12.2019
Jirik_Tuňák1983
15:58:36
11.12.2019
MXMarek
-> Jirik_Tuňák1983: Ze by AR = spatne, tak jsem to urcite nemyslel. 159 je zvenku i vevnitr nadherne auto, ale proste je u ni dost veci spatne. Ze zacatku jsem byl z toho auta nadseny, tak jsem to vse prehlizel, ale po par desitkach tisic km uz to moc neslo a dost casto jsem mel chut to auto zapalit...
15:51:43
11.12.2019
Jirik_Tuňák1983
-> MXMarek 11.12.19 14:56:56: Záleží na tom, jak jsi měl udržovaný kus - tzn. kdo to měl před tebou. Rozhodně bych to neviděl tak, že AR = zákonitě špatně.
14:58:39
11.12.2019
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983 11.12.19 14:06:11: vše původňí 1 Jinak zajímavé takhle málo jetý
14:56:56
11.12.2019
MXMarek
No, ja jsem rad, ze po AR159 mam ted uplne obycejnou O3...
14:50:39
11.12.2019
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 11.12.19 14:46:13: Myslím že zásadní problém té 3.2 JTS je, že to není Busso, což mu Alfisti neumí odpustit 3



A souhlas, speciálně když je to Ti, tak je to dodnes nádherný auto. Ne moc praktický (je to uvnitř dost malý), ale krásný. A asi by tomu slušel i silnější motor než ta 1750 TBi, ale reálně jsem s tím nejel, tak neumím posoudit.
14:46:13
11.12.2019
Jirik_Tuňák1983
-> radekp 11.12.19 14:12:42: Málo najeto, no. 1 Ale u toho TBi je to fakt hodně brzo, i tak to ale dělal po takových 8 - 10 letech?



-> Jarda/felda 11.12.19 14:30:00: Asi bych to neviděl tak hnědě. 3 I po tolika letech je to překvapivě pořád moc hezký auto. Teď jsem viděl u nás v Plzni v Olympii zaparkovanou bílou 159 SW a vedle stála přes uličku stříbrná Brera. Ta Brera je taky hodně zajímavé až svérázné kupé. Teď jsem někde viděl inzerát na Breru 3.2 JTS 4x4 (atmo 191 kW). To je pěkné. Je tam myslím Torsen atd., ten motor je z nějakého Holdenu bo tak něco a měl nějaký vrtoch, ale už nevím jaký. Myslím, že to nebylo nic neřešitelného.



Docházejí málo jeté kusy, za chvíli už to bude investice. :-(
upraveno 1x, naposled 11.12.2019 14:47:23
14:30:00
11.12.2019
Jarda/felda
-> Jirik_Tuňák1983 11.12.19 14:09:44: ty 159 v kombajnu se mi vždycky líbili jen jsem nenašel odvahu si to koupit 8
14:25:45
11.12.2019
dragon_cb_cz
-> radekp: Předepsaný interval je tuším 4 nebo 6 let? Já je na jedné Fábii nechával dělat po sedmi tisících 4
upraveno 1x, naposled 11.12.2019 14:26:05
14:12:42
11.12.2019
radekp
-> Jirik_Tuňák1983: si vždycky říkám, že mi jednou upadne flexa1

V 11 tisících rozvody?9
14:09:44
11.12.2019
Jirik_Tuňák1983
14:09:37
11.12.2019
Jirik_Tuňák1983
A tohle je taky pěkné. 1750 Tbi. Hodně povedený motor. "Ti" podvozek atd.

auto.bazos.cz/inzerat/... /alfa-romeo-159-175-tbi-20 11-sw-147kw--54-000km.php
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 11.12.2019 14:09:37
14:06:21
11.12.2019
Jirik_Tuňák1983
15:50:34
01.12.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Jirik_Tuňák1983 30.11.19 15:45:54: Po rozebrání mu nic není, jen musím po té akci koupit nové gumičky a složit. Nepochopil jsem ten problém se zatočením ani jeden z nás, tj. kámoš a já. Mimochodem, levý brzdič má opačný závit na pístku.
Extreme Tyres