Fiat a talianske autá

prohledat
2179 příspěvků (zobrazeno 1551 až 1600) od 03.04.2017 do 28.06.2025, založil/a minno
řadit dle data
14:17:47
14.12.2018
1560 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983:

Vole 3
11:58:13
14.12.2018
Jirik_Tuňák1983
-> 1560 - zrušená registrace 14.12.18 10:47:39: Ty si v pracovní době fotíš pérko? 3 Pardon pírko?
10:47:39
14.12.2018
1560 - zrušená registrace
-> Syny:

Nějaká aplikace na mobilu, ale v podstatě to stejný má i instagram apod., no, každopádně mě celkem začalo bavit fotky v té aplikaci upravovat 3 Takové zpestření pracovní doby :-D
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od 1560 - zrušená registrace vložen 14.12.2018 10:47:39
10:19:50
14.12.2018
Syny
-> 1560: Jo jo, efekt miniatury :)
10:17:57
14.12.2018
Bukaj
10:16:48
14.12.2018
1560 - zrušená registrace
08:59:36
14.12.2018
MATTESS
V pondělí jsme s T#2 jeli za Makrelou a ta zadní kola, kam se hrabe unavená úhlovka. Ta měla snad 45°9
16:44:32
13.12.2018
palinator
-> 1560:

Ta fotka vypadá jak z nějakýho modelovýho kolejiště. 3
16:08:08
13.12.2018
1560 - zrušená registrace
Občas je potřeba do tohoto počasí vytáhnout i záložní vozidlo, zejména, když je vše ostatní na STK, v servisu, půjčené kolegům apod.



(fotka je krapet upravená, zkoušel jsem novou aplikaci na mobilu - originál není tak rozmazanej 3)



Ale už je zase zpátky pod střechou a vyjede až na jaře.
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od 1560 - zrušená registrace vložen 13.12.2018 16:08:08
20:31:24
08.12.2018
Jirik_Tuňák1983
Brm brm. Tak ručička rychloměru je trochu divoká, ale vzhledem k tomu, že jsou to stejná léta jako Škodovky, předpokládám stejnou bolístku v mechanickém převodu.

Maserati Biturbo 2.24 - Davide Cironi Drive Experience (ENG.SUBS)


Ale zvuk a vzhled pořád parádní. 1 A ten interiér předběhl dobu.
14:41:31
22.11.2018
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 22.11.18 12:25:43: To jsem furt. Kdyby se v tom dál sehnat schopnej benzín, dal bych mu přednost.

Na druhou stranu je charakter toho motoru fajn. Tzn. ten nástup výkonu vocpodu je super, protiprokluz víceméně pořád sotva stíhá. 3
13:12:19
22.11.2018
palinator
-> Jarda:

Původně to na to použití pořizovaný nebylo. Měl s tim jezdit sám pantáta každej den 160 km. Jenže z toho po krátký době sešlo. On na takovej provoz ani ten Golf vhodnej nebyl. Má brutálně krátkou převodovku, na dálnici to točí nesmysl a v těch otáčkách to žralo olej jako prokoplý. Při cukačkách kolem komína skoro nic.
12:44:14
22.11.2018
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 22.11.18 12:25:43: Na 6 km nema smysl ani LPG4
12:25:43
22.11.2018
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Mám zato, žes byl vždy proti deaselům vysazenej. Něco jako "pantáta".



Ale ten se chová uplně nesmyslně, když místo Golfa V 1,6 LPG koupil manželce na 6 km do práce Golf Plus 1,6 TDI. 3
12:20:43
22.11.2018
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 15.11.18 19:11:25: Ještě jsi mi neodpověděl na toto, co jsi tím myslel. 1
14:51:05
16.11.2018
palinator
-> dragon_cb_cz:

Ano, kouzlo je v tom "opotřebení na ujetej km". Relativní opotřebení vzhledem k nájezdu je vyšší, než u auta co jezdilo dál, ale absolutní opotřebení je furt o dost nižší (právě kvůli nižšímu celkovýmu nájezdu). Protože to auto co jezdilo víc, tak jelo jednak studený a jednak jelo ještě o kus dál. Onehdy tady vhml psal, jak jeho kolega jezdí do práce o 15 km delší cestou, protože auto za studena trpí.



E: teď jsem si vzpomněl teda na jednu zásadní věc a tou je DPF. Sice se takový auto "odstaví" samo, ale riziko je v tom, když někdo jezdí dlouho s ucpaným filtrem a řeší to až když to přestane jet uplně.

E2: a druhá věc - turbo. Dost pravděpodobně bude trpět na zatuhlou regulaci daleko víc, než auto který víc jezdilo.
upraveno 1x, naposled 16.11.2018 14:51:42
14:23:50
16.11.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 16.11.18 12:38:00: Vozítko je to hezký, mě tam jen chybí ty zadní dveře... jinak bych do něj klidně šel.
14:14:45
16.11.2018
dragon_cb_cz
-> palinator 16.11.18 13:46:53: Jo takhle, už ti rozumím... je fakt, že u auta který jezdilo jen crcačky bude to opotřebení např. motoru na ujetej kilometr určitě vyšší, ale v celkovým součtu to asi nijak zásadně jednoznačný nebude.
14:05:10
16.11.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 16.11.18 13:25:30: Musím říci, že u všech aut, která máme, se nízké nájezdy v době nákupu a ani po letech nijak negativně neprojevily. Všechny vozy měly značkový servis v ročních intervalech. Roční nájezdy kolem 10 000 km (+/- několik set km). Aktuální stav na prohlídkách, pravidelných servisech, emisích atd. vždy OK a často s pochvalou od servisáků i na STK, protože viz poslední věta. Žádná negativa se neprojevila ani v době, kdy některé z aut začalo jezdit častěji než bylo doposud zvyklé. U všech se jednalo v době nákupu o nájezdy cca poloviční nebo 1,5x menší než vozy běžně v nabídce.
13:55:47
16.11.2018
MajoLR
-> palinator: 107 107 107
13:46:53
16.11.2018
palinator
-> dragon_cb_cz:

Nevim jestli jsme na stejný notě, já vypisoval nevýhody aut ježděnejch na krátkejch trasách. Víc nevýhod jsem asi nenašel. Tim chci říct, že nechápu, proč bys neměl takový "málo jetý" auto chtít, když "hodně jetý" bude mít až na těch pár výjimek vše pouze horší.



Samozřejmě je ideál auto, který ujelo jednou za tejden 1000 km po německejch dálnicích, v optimálních otáčkách, za sluníčka, 23°C, 40-60% vlhkosti vzduchu, s větrem v zádech, v žádným provozu, když nelítaj mouchy. Se řidičem zkušeným, štíhlým, kterýmu se nepotěj ruce ani prdel, kterej se rozjížděl jen z kopce, auto udržoval neustále čistý a navoskovaný ze všech stran...

...ale takový auto neexistuje. A mít aspoň část z podmínek splněnejch je jako najít jednorožce.
13:25:30
16.11.2018
dragon_cb_cz
-> palinator: Tipnul bych třeba, že třeba všechny možný silentbloky budou mít opotřebení spíš úměrný kilometrům než stáří. Čelní sklo asi bude taky v horším stavu, víc ošlehaný. Ložiska těžko říct.
12:38:00
16.11.2018
Jirik_Tuňák1983
Nic to však nemění na tom, proč jsem to sem dal, že při modelové situaci k této kombinaci vozítka (1200 kg a 96 naftových kW) jako dopravovadlo do práce. Děvče nebo chlapec, který to má třeba jako druhé auto, případně manželka, cesty do práce z města kus dálnice, kus okreska. Taková ta klasika okolo Plzně, město a ty průmyslové zóny rozeseté po celém kraji. Musí to docela upalovat a té dálnice se to určitě bát nebude. Tyto ceny jsou teď už víceméně normál.
12:28:28
16.11.2018
palinator
-> dragon_cb_cz:

Zkusim vypsat celky, který mě napadaj, že by na tom mohly bejt hůř:

výfuková soustava - koroze v důsledku usazování kondenzátu

brzdová soustava - koroze brzdových kotoučů

vlhkost v interiéru

více zasviněnej motor



Víc asi nedám a u ostatních celků by to bylo buď nastejno a nebo studenejch 140 tkm + teplejch 160. 3
12:16:15
16.11.2018
dragon_cb_cz
-> palinator: To by asi chtělo po kategoriích - celkový skóre bude dost zavádějící bych řekl.
11:00:04
16.11.2018
palinator
-> dragon_cb_cz:

Já nad tim tuhle trochu přemejšlel. Modelový příklad:

Máme tu auto, utahaný na krátkejch trasách, jezdilo studený, atd., najeto 140 tkm, jezdilo každej den.

Máme druhé auto, jezdilo každej den, ale ujelo za tu samou dobu 300 tkm.

Servis u obou aut probíhal stejně, tj. dle intervalů (jestli pevnej nebo proměnnej, je nepodstatné). Obě auta jela za svůj život stejný počet jízd.

Které auto bude v horším stavu?
upraveno 2x, naposled 16.11.2018 11:01:20
10:38:40
16.11.2018
dragon_cb_cz
-> palinator: Samozřejmě, pokud s tím někdo těch 116 tisíc najezdil stylem 2km tam, 2km zpátky, tak se není co divit... to bych pak ale to auto fakt nechtěl 3
10:04:55
16.11.2018
palinator
-> dragon_cb_cz:

Není opotřebení boku sedačky daný pouze a jen počtem vystupování, používaným oblečením, případně korpulentností řidiče? Tzn. že roli hraje spíš čas, než počet ujetých km?

Na svý Octě mám opotřebovaný madlo řidičovejch dveří a původní sedačka měla rozdrbanej bok (skoro až na molitan). Jinak neprosezelý, interiér odpovídá stavu km (stav kůže, poškrábání kastlíku, atd.) a zatím to auto každej chválil co se týče stavu. Ale ta původní sedačka a madlo vypadá jako by auto mělo přes 300 tkm.
upraveno 1x, naposled 16.11.2018 10:05:15
10:04:21
16.11.2018
dragon_cb_cz
-> Syny: Máš pravdu, že to není tak zlý - včera jsem na ty fotky mrknul jen rychle, dneska jsem je zkoumal víc a tragédie to není. Ono taky je fakt, že malý auta obecně sedačky a jejich materiály většinou nemají tak trvanlivý, moc se u nich s nájezdama půl mega nepočítá.
09:58:59
16.11.2018
palinator
09:09:18
16.11.2018
Syny
-> dragon_cb_cz: Tak co bys cekal u AAA. Ale krom ty ridicovo sedacky mi to nijak vybydleny neprijde. Ono zalezi jak s tim kdo kam jezdil no...
upraveno 1x, naposled 16.11.2018 09:10:30
09:02:34
16.11.2018
dragon_cb_cz
-> Syny: No právě ta sedačka vypadá jak po 200 tisících nejmíň a to je ještě vyfocená tak, že to nejodrbanější místo nejspíš vidět vůbec není... na to že ten interiér před focením určitě docela pucovali to prostě při nájezdu 116 tisíc není žádná sláva.
06:31:14
16.11.2018
Syny
-> dragon_cb_cz: Co tam vypada jete krom osoupanyho boku sedacky ridice?
23:03:11
15.11.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 15.11.18 22:33:57: To jsem nekoukal. Viděl jsem to na Samsungu A3.

E: máš recht, nešetřili ho. Ale i tak je ta kombinace motoru a vozítka pěkná.
upraveno 1x, naposled 15.11.2018 23:04:26
22:33:57
15.11.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: No mě i tenhle kus pořád přijde relativně sociální právě... že nemá výhřev seslí ještě u Itala pochopím, ale zato automatickou klimu bych docela čekal. A ten interiér teda vypadá dost jetě, na to jak málo má mít za sebou...
22:15:45
15.11.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 15.11.18 22:12:15: U Sportů a Abarthu ne. 1

Jinak doufám, že přijde i další generace Punta. To k nim prostě patří a je škoda to nechat ležet.
upraveno 1x, naposled 15.11.2018 22:17:40
22:12:15
15.11.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Jo, ten 88kW T-jet je fajn motor, v Norsku jsem to testoval v Julče... kdyby nebyl dovoz do EU tak komplikovaný, tak si to od něj koupím - najeto asi 50 tisíc, stav nádherný. Ale plať clo+DPH 8



Blbý u Fiatů je, že u těch prcků jsou většinou hrozně sociální výbavy... když to má za něco stát, musí to být Alfa...
21:49:38
15.11.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 15.11.18 21:23:06: Tady je výhoda, že za malé peníze to bývá v pěkném stavu. Ještě je varianta 1.4 16V 74 kw a 1.4 T-jet 88 kW, což jsou benzíny, pro kluky do práce. Pro holku na stejné cesty např. nesmrtelná 1.2 nebo 1.4 Fire.

Ty motory s kořeny v Unu zvládají dnes v Tipu i poslední EURO. Kolegovo máma ho má v 1.2 a za 9 let je to nestálo ještě ani korunu, ještě ani baterka. 3

Tak dlouhý výrobní cyklus jednoho modelu je obdivuhodný.
21:23:06
15.11.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Hezkej prcek, když si člověk vezme, že to má stejnej výkon jako RS fobie co by se v podobným stáří a nájezdu prodávala za trojnásobek... škoda že to má málo dveří.
upraveno 1x, naposled 15.11.2018 21:23:15
19:33:01
15.11.2018
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 15.11.18 19:11:25: Proč? Jen jedním autem, jinak máme jen benzíny. 4 Cromaňonec nejde v ničem schopném než deaselu ani sehnat. Tohle Punto mi vyskočilo v reklamách a v takovéto výbavě tam mají jen onen deasel. 1 Škoda, že ho dělají do prcků slabší.
upraveno 1x, naposled 15.11.2018 19:34:15
19:31:36
15.11.2018
Tomaso435
-> Jirik_Tuňák1983: to rači tech 50 000 projezdim v něčem za 10 000 abych se vešel do tvých 60 000 - pokud jedu do té práce.
19:28:01
15.11.2018
Jarda/felda
-> palinator 15.11.18 19:11:25: Rudolf Diesel se ted musel prudce otočit v hrobě 9 9



benzín vs. diesel: oboje má výhody i nevýhody o tom už se diskutovalo dost
19:11:25
15.11.2018
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Stejně je ten tvůj přesun k deaselům pozoruhodnej. 1
18:08:15
15.11.2018
Jirik_Tuňák1983
Na dojíždění do práce a ještě za tu cenu by byl fajn.

www.aaaauto.cz/cz/car.htm l?aaaid=9000...



I po těch letech vypadají furt hezky.
17:12:48
09.11.2018
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Jarda: taky se mi driv vybaví tutok4
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od Apple STS Chvojkovice-Brod vložen 09.11.2018 17:12:48
09:20:11
08.11.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 08.11.18 06:28:54: tak ona to nebude spatna volba, je to robustni prostorne auto5
06:28:54
08.11.2018
Bukaj
-> Jarda - zrušená registrace 23.10.18 10:16:59: No vidíš, já tady pravidelně potkávám pána, který denně jezdí stejšnou dodnes4
05:34:38
08.11.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983: to Tvoje je croma? ja si porad myslim, ze croma je vetsi hranatej sedan3
18:21:39
07.11.2018
Jirik_Tuňák1983
Dnes jsem dostal v servisu pochvalu za Cromaňonce. Jak vypadá spodek, motor, hadice a vůbec všechno okolo atd. Prý luxusně. 1 Takže pro některé sice hnusák, ale dobrej. Ještě to projížděli a říkal, že to jede jako prase a od takové krabice to nečekal, což mne hodně potěšilo.
upraveno 2x, naposled 08.11.2018 19:28:41
13:37:15
03.11.2018
Jirik_Tuňák1983
Plato ale muselo zůstat doma. I tak je Karkule překvapená, že se jí to do "malého" HB vejde. Tatík musí třeba pro přepravu benzínové sekačky u 207 odjistit zadní sedačky.
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 03.11.2018 13:37:15
upraveno 2x, naposled 03.11.2018 14:13:04
Extreme Tyres