-> Jakub M. 19.12.23 17:25:43: zajimave, to jsem nevedel, ja potrebuji nahradit ty vytrzene plne lemfordery, spis chci aby to neco vydrzelo, jakej jsi mel na 1.8T predni stabik? ja mam stejny jako RS - kosti k tlumicum, na jine O1 1.8T 4x4 jsem videl jako ma nafta - kosti k ramenum, rizeni mi prijde, ze mam strmejsi, nez nafta, ale mozna se mi to jen zda - budu muset spocitat otacky, daval jsem toto www.amd-autodily.cz/rizen
i-razeni-pedalove-ustroji/
rizeni-kompletni-octavia-o
riginal.html a melo by byt na vse stejne, jo koukam, ze cupraR v tom seznamu neni, tak tam bude to strme, jak pises... To horni ulozeni jsem taky vubec nevedel, ze se lisilo, kdyz vsude sjednotili kody, clovek vi jen, ze to tam pujde namontovat, ale vubec nevi, co tam opravdu patri, jako nejsou zadni desky na O1 RS, sjednotili to, jsou mensi a dela to na kotouci hranku jak prase :/
-> palinator 19.12.23 18:05:29: na kolik to foukas? hlavne zadek u combi me prekvapil pri plnem nalozeni 2,8 ale Ty mas uplne jinou z.napravu, tak tezko rict
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Jirik_Tuňák1983:
Máš pravdu. Jak jsem jel po dlouhý době Ovcí, měl jsem pocit, že mám prázdný kolo... ale kolo prázdný nebylo.
A přitom 16" nejsou až takový balony.
Máš pravdu. Jak jsem jel po dlouhý době Ovcí, měl jsem pocit, že mám prázdný kolo... ale kolo prázdný nebylo.

-> Jakub M. 19.12.23 17:25:43: To pomoct asi muselo, páč ve standardu jsem měl většinou pocit, že jedu na takovém tom želé hadovi z pouťového stánku se sladkostmi. 

-> ajok:
Předek mi na 1.8t fwd chodil fakt dobře se silentama na ramenou Audi S3 .. uložení tlumičů Leon cupra R (je tvrdší jak S3) .. přestalo to plavat na brzdach.
O čtyřech verzich zadního silentu ramene na předek jsem teda neslyšel .. RSo má stejný číslo dílu jako obyc 1.8t ... Kdybys to chtěl dál upgradovat ten předek, tak ramena a těhlice (mají hlavní kulaky dál od osy kola - při snížení se tolik nemění geometrie a je nižší rollcenter ) z TT 158/165kW .. + řízení z CupryR (kratší skoro o otáčku) ... S takovým fwd autem jsem jel - taky ofce.. a to šlo pěkně posílat, to řízení dělá hodně )) - bacha, to řízení potřebuje - v případě že je auto s ESP - jiný páčky a překódovat ESP na Leon cupraR
Předek mi na 1.8t fwd chodil fakt dobře se silentama na ramenou Audi S3 .. uložení tlumičů Leon cupra R (je tvrdší jak S3) .. přestalo to plavat na brzdach.
O čtyřech verzich zadního silentu ramene na předek jsem teda neslyšel .. RSo má stejný číslo dílu jako obyc 1.8t ... Kdybys to chtěl dál upgradovat ten předek, tak ramena a těhlice (mají hlavní kulaky dál od osy kola - při snížení se tolik nemění geometrie a je nižší rollcenter ) z TT 158/165kW .. + řízení z CupryR (kratší skoro o otáčku) ... S takovým fwd autem jsem jel - taky ofce.. a to šlo pěkně posílat, to řízení dělá hodně )) - bacha, to řízení potřebuje - v případě že je auto s ESP - jiný páčky a překódovat ESP na Leon cupraR
-> Jarda/felda 19.12.23 17:02:26: vsak to pisu, ze jestli RS nemela ten tuzsi neplnej
-> ajok 19.12.23 10:42:37: a on zrovna ten plnej na oktávku vůbec nepatří 

-> vhml 18.12.23 08:36:51: to prirezlo? jako na disk mám metodu - lehce povolit a jet :), samo s rozumem, aby neupadlo úplně :)
Jinak jsem mluvil s panem, který prodává autodíly a prý mají na platformu O1 být origo 4 tuhosti silentu ramen, já myslel, že je jen plný a dělený, ale je fakt, že už jsem viděl dělený s víc gumy a menšími otvory. Už uvažuji, že bych zkusil ten tužší delenej, neměla to třeba O1 RS? Audi TT quattro měla plnej.
Jinak jsem mluvil s panem, který prodává autodíly a prý mají na platformu O1 být origo 4 tuhosti silentu ramen, já myslel, že je jen plný a dělený, ale je fakt, že už jsem viděl dělený s víc gumy a menšími otvory. Už uvažuji, že bych zkusil ten tužší delenej, neměla to třeba O1 RS? Audi TT quattro měla plnej.
-> saskyn2 17.12.23 21:30:20: no tím jsem začal, že jsem nevěděl, že to jde bez sundání držáku
. A když jsem ten posranej držák sundal, tak zas nešel dolů kotouč 


-> saskyn2 17.12.23 18:34:47: jj, treba nekdo zas chce menit tlumice, moje zelena felda, nekdo dal pod 100tis.km vsechny tlumice
a misto orginalu nejaky shitky monroe, predni jeste neABSovy, takze tam jsou kabliky ABS chycene nejakejma zdrhovackama, pritom i ve 350tis.km byvaji alespon teda predni felda tlumice OK.
Ale pamatuji tata, taky jsme nekdy v r.1999 prijeli s favoritem k mechanikovi a pry hele sefe, vymen vse, co je potreba, at se v tom kluk nezabije, tak tam auto stalo mesic, mechanik menil a bylo to pak vic, nez cena auta, dostalo to novou spojku, zimaky omsk
a tata rikal, to jme mohli za 100 koupit tu felicii, pak tata a prahy uz si platis sam, tak jsem si radeji poridil COcko a od te doby... uz mi neni pomoci.

Ale pamatuji tata, taky jsme nekdy v r.1999 prijeli s favoritem k mechanikovi a pry hele sefe, vymen vse, co je potreba, at se v tom kluk nezabije, tak tam auto stalo mesic, mechanik menil a bylo to pak vic, nez cena auta, dostalo to novou spojku, zimaky omsk

-> Milan 136 17.12.23 16:03:33: To podle fotek vypadá, že to nebylo tak zlé, ale dlouho to stálo někde na zahradě a když se s tím zase začalo jezdit, už to bylo zrezlý moc do hloubky...
-> miguelias 17.12.23 17:50:41:

-> miguelias 17.12.23 17:50:41:

-> vhml: Počkej já myslel sundavání kotouče bez držáku brzdiče
Ty dva šrouby co to drží bývají někdy v tý hliníkový těhlici tak zahnilý že urveš hlavu šroubů. U předokolky to jde řešit, že když cejtíš že se kroutí, tak sundáš šroub od ložiska a urvání šroubů necháš na nějakýho dalšího nebožáka, ale u 4x4 musíš volat zákazníkovi že bude dvojnásobná cena a modlit se aby řekl, že na to ted nemá prachy


-> saskyn2 17.12.23 18:41:14: kazdej den taky neni posvícení 

-> miguelias 17.12.23 17:50:41: Tvl co to je? 
-> Syny 17.12.23 16:50:55: TK byla od února propadlá. Ty kotouče nemohly vypadat o moc lépe, když tam ty desky nějaký ten odborník dával

-> Syny 17.12.23 16:50:55: TK byla od února propadlá. Ty kotouče nemohly vypadat o moc lépe, když tam ty desky nějaký ten odborník dával

Jinak tyhle 253-> miguelias 17.12.23 17:50:41: -> Milan 136 17.12.23 16:04:23: kde jde krásně vyndat kotouč jsou krásná práce, to 272/ 282 nedej bože na 4x4 s hliníkovou těhlicí to je někdy kurev

-> Milan 136 17.12.23 16:34:24: tak tam nešlo o opotřebení/nájezd ale spíš o čas který byli namontovaný 

-> Milan 136: Hele lidi jsou extrémisti, někdo chce dávat nový kotouče i když jsou jak nový, někdo chce mermomocí kotouče nechat. Já důrazně doporučuju, ale finální rozhodnutí je na zákazníkovi a když mi to normálně zaplatí tak co, jeho boj na čem jezdí...
-> miguelias 17.12.23 17:50:41: Vypadá to jako buben, který ležel na dně řeky, po vylovení se rozpadl a teď vypadá jako kotoučová brzda. 

-> miguelias: Podivil bych se, jak muze bejt nekdo tak hluchej, ze ho nesere s tim jezdit zelezo na zelezo... Ale po tom, co tata jezdi pul roku s upadlym katalyzatorem, se nedivim nicemu.
Ale co je moc to je moc. Za 3 měsíce tomu končí tk. Další to nedostane ani náhodou(nemá prahy, blatniky z montážky, mechanicky snad vše ko). A přesto chtěl nový brzdy
-> Milan 136: By mě zajímalo jak tím prolezl TK, to není stav, kterej by tam vznikl během dvou let. Na ty moje přední kotouče, co jsem na podzim měnil, už měli na TK kecy, že nic moc a to byly oproti tomuhle jak nový :)
-> Pavel P@nkáč 17.12.23 16:25:16: Byly jen lehce špinavý. Vím, jakou tloušťku mají nové

-> Milan 136: ty desky podle olezlosti tam nejakej patek taky byli....
-> Milan 136: Hezký
A jak ty kotouče vypadají z vnější strany? Třeba se někdo nepodíval na tu vnitřní a vnější vypadala OK

A jak ty kotouče vypadají z vnější strany? Třeba se někdo nepodíval na tu vnitřní a vnější vypadala OK

-> Matthes, záškodník z TechWebu 17.12.23 15:30:11: V tom případě bych ho s tím hned vyhodil. Buď vše, nebo čau. Sám si je tam ten dědek určitě nedal.
-> Milan 136: Zákazníkovo želanie
-> Milan 136: Tykraso 

Dokáže mi někdo vysvětlit, jak na tohle někdo může dát nový desky?
Vepředu i vzadu podle tloušťky nový, nějaký čínský sračky NK
Vepředu i vzadu podle tloušťky nový, nějaký čínský sračky NK

Porad uvazuji na mou O1 o tech frap HD ramenech, nezkousel jste je uz nekdo? pry jdou celkem na odbyt., maji plny silent a zda se, ze i zelezo je zesilene. Meyle HD ramena maji silent deleny a pritom meyle HD silent samotny je plny, nechapu :)
-> Bukaj 17.12.23 03:13:33: jj, ale stejne by to chtelo zopakovat, az vsechny budou nejakou dobu E10
-> ajok 16.12.23 22:22:57: Verva je E10 už pár let. Otázkou je, kolik té biosložky má ve skutečnosti...

-> Jirik_Tuňák1983 16.12.23 22:48:12: trabanta jo, ovce ne, to pohledam...
-> ajok 16.12.23 21:45:41: Viděl jsi, jak vytáhl ze stodoly Trabanta?
Nebo jak v elektro VW Id.bus (či jak se to jmenuje) převážel ovce?

Nebo jak v elektro VW Id.bus (či jak se to jmenuje) převážel ovce?

-> Syny 16.12.23 21:47:03: Tak se na to video nedívej a máš to pořešený. 

-> Syny 16.12.23 21:47:03: jenze tam je mimo te vervy vse E5 a mozna i ta verva, jak pises, jenze ted bude vse E10, tak by to chtelo ten test zas za par mesicu zopakovat... rozdily jsem teda cekal vetsi a prekvapil MOL, protoze ten ma asi nejhorsi LPG a tankuju jen kdyz dojde a mnozstvi nezbytne nutne
-> Syny 16.12.23 12:23:29: Já to zkoumal nějakou dobu zpátky když jsem hledal auto pro kamarády a jeden z předběžných kandidátů byla O2 1.6 FSI nebo tak nějak... a můj výsledný dojem z toho byl, že se ten požadavek na vyšší oktanové číslo týkal jen relativně úzkého období, kdy tím VW hasilo nějaký konstrukční fail u FSIček, než ty přímovstřiky doladili. Jinak moc ani není důvod aby u toho relativně konzervativního výkonu z foukaného dvoulitru byl takový požadavek.
Kolega má O3 s tou 180kW verzí a pokud vím tak taky nic takového neřeší.
Kolega má O3 s tou 180kW verzí a pokud vím tak taky nic takového neřeší.
-> Jirik_Tuňák1983: Tak hlavně jestli skutečně ten E10 byl E10. E10 říká, že to je maximální podíl biosložky. Takže klidně mohl být stojen přelepenej na E10, ale mohla tam být ještě dotáčená E5 :)
-> Jirik_Tuňák1983 16.12.23 20:53:15: ja jo, myslim, ze pro SM je zachranou... ale kdyz clovek zna to auto do sroubku, tak cumi, co tam dokaze rict za nepresnosti... zase s jakym to rika nadcenim a vetsina pravda je, no divam se na to rad a u aut o kterych nic nevim, tak celkove jeho vyklad to dokaze pekne zabavne priblizit.
Viz. toto:
Ten mechanik je sice herec, ale i bych ho chapal :), kdyby nebyl, tady mame taky par takovych podobnych autistu :).
Viz. toto:
Ten mechanik je sice herec, ale i bych ho chapal :), kdyby nebyl, tady mame taky par takovych podobnych autistu :).
-> Syny 16.12.23 12:23:29: Já vím, že ho hodně lidí nemá rádo (i tady), ale podle mého je skvělý a mám jeho pořady a recenze rád.
-> dragon_cb_cz 16.12.23 11:58:58: Ja nevim, proto se ptam. FSI ho prave chtelo, tak mi napadlo, jestli ho nechce i TSI se stejnym objemem.
-> Syny:
Taky si myslím, že poslední N98 bylo tfsi BWA v 2jkovym rsu ... I facelift pak už bral N95...
Taky si myslím, že poslední N98 bylo tfsi BWA v 2jkovym rsu ... I facelift pak už bral N95...
-> Syny 15.12.23 22:18:36: Vyšší oktanový číslo chtěly akorát starý FSI, ne? Proč by to mělo chtít 98 nebo dokonce ještě víc?
Jaké oktanové číslo paliva mají doporučené motory 2,0 TSI 140kW (u O3 po FL, ale to je asi jedno) ? Předpokládám, že to bude chtít minimálně N98, což?
-> dragon_cb_cz 05.12.23 21:42:31: jj, ale spinac brzdovek jsem opravil a uz funguje asi 50 tis.km :)
edit: tak koukam jen same chiny kolem 2-5 stovek a vede kelly s chinou za 930
edit: tak koukam jen same chiny kolem 2-5 stovek a vede kelly s chinou za 930
-> ajok 05.12.23 20:29:10: Já na něm zkoušel nějak obrušovat kontakt či co, ale nepomohlo to, navíc jsem tam pak musel lepit nějakej plast co jsem při rozebírání dojebal... asi bych moc nespekuloval a dal jinej, výměna je hned.