-> StepaNoFUN: Nemusí, když to není úplně mrtvý
-> Pavel P@nkáč: Fak bych zkusil jiný budíky. Předpokládám že čidlo jsi kontroloval a dává normální hodnoty, stejně tak palivoměr
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Nwkt: jak piše štěpán to pada potom všechno a jestě na budikach predface tyhle poface to snad nedelaji...
-> Nwkt: To ale padaly všechny. Včetně otáčkoměru a tachometru.
-> Pavel P@nkáč: Zkus jiný budíky, dle mě to bude klasickej problém s padajícíma ručičkama
Nesetkal jste se nekdo že na octavia 81kw, r.v. 2003 neukazuje teplotu vody a stav paliva? v budiku to není protože při testu akčních členů ručička vyleze...
-> Kocvin: čo ja viem Febi bolo niekedy dobré ? pár silentov a čapov sa robilo a nikdy to dlho nevydržalo , lemforder beriem
posledne tu bola jedna OII čo búchala neskutočne , človiečik si to dal do servisu pred rokom kde mu nezistili roztrhané tie silenbloky čo meníš plus predné , ale za to mu preventívne vymenili spodné čapy a čapy riadenia ktoré na OII neodchádzajú vôbec za Febi , rok a cca 12tkm a boli KO ... tak sa spravili tie silentbloky , čepy repete a je to ok
posledne tu bola jedna OII čo búchala neskutočne , človiečik si to dal do servisu pred rokom kde mu nezistili roztrhané tie silenbloky čo meníš plus predné , ale za to mu preventívne vymenili spodné čapy a čapy riadenia ktoré na OII neodchádzajú vôbec za Febi , rok a cca 12tkm a boli KO ... tak sa spravili tie silentbloky , čepy repete a je to ok
-> Milan 136: Tak to na to mám fakt nějakou smůlu :/ A ne že bych to bezhlavě rval.. Od doby co se mi to stalo poprvé si dávám fakt záležet.. Zalivam to odrezovačem už den předem, při povolování to prohřívám a povoluju stylem tam a zpět, aby se to uvolnilo a stejně..
-> Kocvin 29.03.17 12:22:15: kez by. Kolikrat pekny hujdy a jde to povolit :-)
-> saskyn2: Tak tady to byl proti tomu nový kousek.. 2007 najeto 190..
-> suri: Tak to není tak strašný, podobně mě vychází i ten lemforder.. Máš s febi dost špatnou zkušenost jo? Já na to zatím reklamaci ještě neměl, a to už jsem od nich namontoval dílů celkem dost..
-> suri: Tak to není tak strašný, podobně mě vychází i ten lemforder.. Máš s febi dost špatnou zkušenost jo? Já na to zatím reklamaci ještě neměl, a to už jsem od nich namontoval dílů celkem dost..
-> Kocvin: Febi by som tam určite nelisoval , to nemá význam ... cca 15eur je origo kus zákazník ...
-> Kocvin: Asi 250 Kč. Nový určitě nedělám, spíš občas jezděj tága s 650 na tacho a podobný.
TDi PD 74 kW ATD zůstat na Castro Edge 5W-30? 

-> saskyn2: -> Milan 136: Děláte asi samé nové vozy.. 
-> suri: Však já to taky nekupuju i s hliníkem, ale prelisuju jen silent.. Akorát na to ještě nemám udělaný přípravek, tak jako na fabii, kde to dělám přímo na autě :) Tim by se problém s praskajícími šrouby vyřešil..
Na kolik tě vychází ten originální silent?

-> suri: Však já to taky nekupuju i s hliníkem, ale prelisuju jen silent.. Akorát na to ještě nemám udělaný přípravek, tak jako na fabii, kde to dělám přímo na autě :) Tim by se problém s praskajícími šrouby vyřešil..
Na kolik tě vychází ten originální silent?
Febi ani zadarmo , lemforder je drahý
zlaté prelisovanie origo silentbloku 1K0407183E do pôvodného hliníku , lacné , originálne riešenie a vydrží ...
zlaté prelisovanie origo silentbloku 1K0407183E do pôvodného hliníku , lacné , originálne riešenie a vydrží ...
-> saskyn2: mne snad taky ne
-> Kocvin: Mě se to snad nikdy neutrhlo.
-> suri: Jasně že jo, nejsem kopyto
Přední se mi taky párkrát u těchto aut stal, ale ty zadní fakt pravidelně.. :/ Zajímavé je že vždycky praskne ten co je více vzadu z těch dvou, nikdy ne ten přední..
Převážně febi, nebo lemforder..

Převážně febi, nebo lemforder..
-> Kocvin 29.03.17 09:24:20: a povoľuješ do dobrej strany ?
toto som videl odtrhnuté asi raz , asi ti tam chodia dobré uloženky
ešte ten predný šroub cez silenblok dajme tomu to sa sem tam stane ale tento ani nie ...
čo tam dávaš za silenbloky ?
toto som videl odtrhnuté asi raz , asi ti tam chodia dobré uloženky
ešte ten predný šroub cez silenblok dajme tomu to sa sem tam stane ale tento ani nie ...
čo tam dávaš za silenbloky ?
Druhá strana to samé.. -_- Tohle už je tak páté auto kde se mi to stalo..
Taky vám tyhle šrouby u dvojkovych oct takhle praskají, nebo na to mám smůlu jen já ? :/ Přitom to mám den předem zalité v rost off od wurthu, při povolování lehce nahřáté a stejně upadne.. :/
-> suri 27.03.17 21:35:18: ok, to už já neznám, za mě ve Škodovce ještě z těchto zemí nic nebývalo, už je to taky let... 

-> Jura_Favorit 27.03.17 20:54:09: bosna je dávno , sem tam sa primieša aj germany
-> suri: -> Milan 136: -> Athlonek: díky za reakce. Nepředpokládal jsem, že by si koncern kvalitu nepohlídal, ale přece jenom že UFI vyrábí v Číně mě teda překvapilo... Všichni máme zkušenosti s Vikou, tak člověk trochu znejistí
Mimochodem zadní kotouče jsou z Bosny a Hercegoviny, tam se to vyrábí taky už déle? Asi už jsem fakt dlouho pryč :D

Mimochodem zadní kotouče jsou z Bosny a Hercegoviny, tam se to vyrábí taky už déle? Asi už jsem fakt dlouho pryč :D
Tady jsou fotky, když jsem kuchnul filtr Mahle a KS Kolbenschmidt. tdi.dieselpower.cz/forum/
viewtopic.php?t=150148&a..
.
-> Jura_Favorit: bez obav. UFI jsou vždy china
-> Jura_Favorit: je to ok
Spíše pro zajímavost...
Koupil jsem si (mimo jiné) v autorizáku palivový filtr 1J0 127 401 A na OI ASV. Originální díl, výrobce UFI - co mě však zarazilo, je MADE IN CHINA. Nemusím se doufám začít bát.....
Koupil jsem si (mimo jiné) v autorizáku palivový filtr 1J0 127 401 A na OI ASV. Originální díl, výrobce UFI - co mě však zarazilo, je MADE IN CHINA. Nemusím se doufám začít bát.....
Zajímací
nicméně mám hozenej v rezervě klíč od goly se 17 přesným ořechem a ještě dlouhým nástavcem 


-> Syny 27.03.17 07:40:55: Já jsem nikdy originální klíče nepoužil a nebyly nikdy ani vyndané z držáku. Na druhou stranu chápu, že křížovej zabalenej ve starém svetru asi není to pravé. 

-> Nwkt 26.03.17 20:48:35: Ja na aute povoluju kola jen tim origo, takze minimalne 8 let funguje :)
-> saskyn2 26.03.17 22:21:48: v druhým autě mam tenhle klíč značenej Hazet na ten bych se ani tý trubky nebál 

-> saskyn2 26.03.17 22:21:48: tak teď už nemám vůbec strach 

-> Nwkt 26.03.17 20:48:35: On nebudí důvěru jak je dutej a lehkej, ale je to dobrej matroš, ještě jsem neviděl zničenej, a kolikrát jsem ho bral trubkou.
-> Nwkt: kdyz nejsem debil a nemas utazeny kola na 300Nm, tak v pohode funguje. Ale taky se mi moc nelibi a nebudi moc duvery
Jinej nevozim. V nouzi staci

Jinej nevozim. V nouzi staci
-> Nwkt: to je takovej ten lehkej? neco takovyho jsem mel v toledu a nejak to asi kupodivu fungovalo.
btw ten polystyren jsem ted z OTB vyhodil a najednou se do rezervy vejde vsechny co potrebuju :) vyuzitelnost ty vyplne byla cca 30% jejiho objemu
btw ten polystyren jsem ted z OTB vyhodil a najednou se do rezervy vejde vsechny co potrebuju :) vyuzitelnost ty vyplne byla cca 30% jejiho objemu
-> Nwkt 26.03.17 20:48:35: funguje normálne , osobne ho nepoužívam kvôli tomu aby som neškrabol disky ale je funkčný
-> Milan 136: -> suri: Vydrží něco ten origo klíč na kola?
nějak nemám důvěru ho vůbec odzkoušet, vozím jinej

-> Milan 136 26.03.17 20:39:36: Origo je pičovina celé predsa...
Origo hák super. Pěkně se dá na své místo a nikde nepřekáží. A je po ruce 

-> suri: Už to čtu
. Ok, vyzkouším to a uvidím.

-> Athlonek: nie , toho roku urobím len upgrade zadku na väčšie a na rok dám asi nové predné už
-> suri 25.03.17 12:33:40: Jsi měnil i kotouče?
-> Shader: čítal si čo som písal nižšie ? prehoď ho zľava doprava a načítaj a vieš na čom si . Ak to nepomôže tak budeš musieť natiahnuť ho nanovo a možno to skončí výmenou jednotky .
-> Athlonek 25.03.17 09:06:10: jo. O rok novější je AWC. Dvě lambdy, elektrická klapka, euro4
Zdravím
Mám problém s zadním snímačem nárazu, strana spolujezdce (Octavia II). Čidlo jsem vyměnil za čidlo z passata stejný r.v. a kontrolka se rozsvítila znovu. Dneska jsem proměřil kabeláž od konektoru k jednotce a ta je v pořádku. Je možné, že to způsobuje čidlo z toho passatu nebo mám hledat příčinu jinde? Dík.
Mám problém s zadním snímačem nárazu, strana spolujezdce (Octavia II). Čidlo jsem vyměnil za čidlo z passata stejný r.v. a kontrolka se rozsvítila znovu. Dneska jsem proměřil kabeláž od konektoru k jednotce a ta je v pořádku. Je možné, že to způsobuje čidlo z toho passatu nebo mám hledat příčinu jinde? Dík.
-> Shader: mal som tu tiež takú oct , výmena čidla sprava doľava ukázala chybu , vždy to rožlo kontrolku v rýchlosti v tiahlej zákrute
Zdar chlapi
Mám dotaz, potřebuji proměřit kabeláž k zadnímu čidlu nárazu (spolujezdec). Mám odpojený konektor na řj airbagu, ale nedaří se mi najít schéma zapojení konektoru. Může někdo poradit? Díky. Škoda Octavia 2.0 TDi II r.v 06.
Mám dotaz, potřebuji proměřit kabeláž k zadnímu čidlu nárazu (spolujezdec). Mám odpojený konektor na řj airbagu, ale nedaří se mi najít schéma zapojení konektoru. Může někdo poradit? Díky. Škoda Octavia 2.0 TDi II r.v 06.