Řek bych že tam budeš mít 256. Já mám na Toledu 280 a potřeboval bych je vyměnit za 256, vzadu mám kotouče a potřeboval bych je vyměnit za bubny , protože mi na všech nápravách kotouče neubejvaj, ale hnijou.
Motorizace je TDi 66 kw, rok výroby 2000. No, budu se muset podívat, co tam je za kotouče. Spíš by mě zajímalo, jakej má takhle změna přínos a jestli vůbec nějake rozumnej má, pokud vzadu zůstanou bubny.
A koneckonců 16" kola si chcu stejne koupit, tak by halt byly aj na zimáky
-> charon: nevim, jako mas motorizac. Pokud neco slabsiho s 256mm nebo 260mm kotoucema, tak musis vymenit tehlice. Pokud by to byl prechod z 288, tak to jde prehodit.
Tak mě napadla jedna věc - neřešil někdo instalaci předních brzd z Octavie RS do normální octy? Jde mí o to, zda to je plug and play a hlavně jestli se stále dají použít origo 15" kola. A taky zda má tadle úprava smysl. Na octě, co si jí budu dneska vyzvedávat jsou kotouče/bubny, tak přemýšlí o nějakém upgradu
Ahoj, potřebuju na Octavii 1.9tdi vyměnit vlnovec. Když bych si to chtěl nabodovat na aute, mam odpojit baterku a ridici jednotku? Nebo jak se to resi na těhle modernejsich autech.
Tak opravuju předešlé tvrzení, které mi říkal kámoš, že to olej nežere. Během testů to sežralo asi 1 cm z měrky. Ale chová se to zvláštně, někdy to auto jede úplně v pohodě a někdy to prostě blbne.
Tak to nic ja myslel ze se problem vyskytl az po vymene svicek! Jinak prave jsem to resil na 1,6 74kw dal jsem nove svicky a druhy den to zaclo zlobit a po vraceni starych byl klid!
Ale zas olej to vyloženě nepálí, neubejvá. Na volnoběh to jede kulatě. A při těch 5000-5500 to vystřelí skokem, ne pozvolna. Kompresi bohužel nezměřim, jen můžu odpojit svíčky a pozorovat jestli to při startování "neštěká". Jen to příšerně žere benzín.
Mám tu Golf IV 1,4 16v 1998 najeto 200 000, mohly by bejt i pravý.
Problém: v částečném zatížení a většinou i na volnoběh běží jak má, ale po prudkém přidání plynu vynechává/špatně pálí jeden válec. Ten se chytne až po překročení 5000 nebo 5500, podle ohřátí motoru. V přechodových režimech motor silně kouří šedým dýmem. Svíčka na jednom válci mokrá/mastná. Svíčky měněné, zapalování funkční. Mám podezření na vadnej vstřik. Ubírám se správným směrem? Motor trochu klepe (a hydroštely to nejsou, spodek asi taky ne), ale řekl bych že zatím nic hroznýho.
Podivný je, že se závada při testovací jízdě v bazaru neprojevila, ale hned druhej den při cestě domů po převzetí se závada projevila.
Hlavne poradne ocistit naboje, pripadne zmerit hazivost. Aby to nebylo za chvili znova. A osobne bych dal origo. Prosel jsem si ruznyma kombinacema a ve finale clovek stejne skonci u origo.
Treba na skoda dily nebo cc autodily je to za slusny penize
-> Nwkt: kamos ted koupil desticky bremba,vydrzeli mu na aute 20 tisic a kdyz je vyndal odpadla z nich nejaka samolepka a pod tim bylo Textar... Kdyz jeste origo kotouce stali za to, tak jsem je daval a na to ferodo DS performance... Dneska si nevyberes...
-> charon: Kotouče třeba Zimmerman, destičky klidně taky. (eko varianta, ale na předek OK, jinak lepší destičky origo - nebrat origo EKO). Ale hlavně udělat zadní lůžka, jinak je za chvíli po kotoučích znovu. ;-)
-> charon: kotouce dej zimmermann, kazdopadne za to nemuzou kotouce, ale spatna instalace kotoucu a vychozenej podvozek... octavie je na tohle proste hakliva... ja problem s vibracema nemel a kdyz jsem dal nove desticky, okamzite zacal vibrovat... :) Ale vim cim to je, jen jsem linej sundat kolo a dat to do kupy...
Pánové, měl bych dotaz k brzdám. Jestli se vše vydaří, budu od kolegy kupovat jedničkovou Koktávku TDi. Auto je po dovozu z Holadska a podstivě servisovane - nove loziska, tlumice, cepy v podstate komplet. Nicmene pri zkusebni jizde vibruje brzdovej pedal. Co jsem tak sludoval po internetu, tak budou kriove kotouce, mate nekdo zkusenost s kotoucena co se jen tak nezkrouti? Na soucasnem aute jsem s tim mel taky problemy a nakonec se mi nejlepe osvedcili kotouce Meyle, na kterejch jsem sjel jedny desticky a kotouce jsou stale rovne a jak nove
Kamarád shání pro zákazníka motor z Octavie I 1,9 TDI, typ AGR, ALH. Stačil by jen polomotor (je špatný druhý válec). Neví někdo o něčem? Nikde nemůžeme nic sehnat a když se něco objeví tak za něj chtějí pěkný ranec. Nevíte někdo o něčem? Díky
-> jerrom 17.07.16 23:37:22: Tesnenie pod samotné turbo , pod EGR , pod trubku prepadu oleja , a mali by sa meniť aj prívod a odvod oleja - trubky , podľa stavu , väčšinou sú KO , vzduchový filter , olejový aj olej . Ak sa mení kvôli rozletenej vrtulke tak vyčistenie kompletného sacieho systému ako len dôkladne sa dá ... zalievať nemusíš , pokiaľ tomu hneď po štarte nestupíš ...
Mel bych dotaz. Čeká me vydolovat turbo z Oct I 1.9tdi 66kw ALH. Návod na vyndani jsem si nasel. Co ale při montáži zpět? Vyčetl jsem zalít minimálně turbo olejem. Co ale nějaká těsnění vyměnit? Pak jsem nekde v diskuzi pod nějakým článkem vetl štěk o spatne zabehnutem turbu...coz me nenapadá co by melo byt.,Diky
-> LuMi: Mám na jedničkové octavii 17" a pneu 205/50 R17. Pneu není typický rozměr a v pmeuservise mi doporučovali koupit 225/45, ale mám v techničáku zapsaný jen rozměr 205/50 R17. Jízdní vlastnosti v pohodě, ale pneu už nepropruží jako 195/65 R15
-> Nwkt: to bych chtěl udělat, ale nemám to teď rozdělaný, tak se právě ptám jestli kabely jsou stejný, nebo budu spojovat jiný barvy, pak by se teda hodil návod,nerad bych na tom zítra zůstal stát
mám otázku sedačky předface a face z octavia I mají jiný konektor, ale mám pocit, že i barvy kabelů, pamatuji si to dobře? Máte schéma zapojení? děkuji, sedačky mají výhřev a airbag
Jezdím na octě 15zima, léto 16 vše origo rozměry a žádný rozdíl v komfortu nepoznám. Dát tam 17 s origo rozměrem bude to taky v pohodě, akorát to chybí v TP