skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ktere Bmw se vam libi?
-> Kaprof: je pravda ze to nehnije ve stejnych mistech jako skodovka, ale ma to zase svoje mouchy, ktere vetsinou nejsou na prvni pohled videt...
-> kuko: No to bylo až s nadsázkou ale že by to bylo auto nehnijící o tom jsem se už parkrát presvědčil že ne a myslim si svoje- Je to důvod proč jinak pěknou tricu do domu nechci ani náhodou...
-> Kaprof:
tak to velmi podcenujes e30, zdaleka na tom niesu tak zle ako skodovky
tak to velmi podcenujes e30, zdaleka na tom niesu tak zle ako skodovky
-> Syny: Nejhezčí asi ne :o) Ale jediný co mě na něm odrazuje je že hnije snad víc než škodovky...
-> Syny: hele můj pekáč
Časem bych si jako nástupce dokázal představit tohle

Časem bych si jako nástupce dokázal představit tohle

-> Syny 28.10.10 01:37:57: Tak tohle je libový, souhlasim s Tebou 

-> Syny: na bafuka nejsem ale musim souhlasit že takhle pekne udelany a udržovany auto se i mě libí...je to kus

-> anubis: tak to je primo orgasmus
ale je to nadherna prace






-> Syny: krasne



Proste podle me nejhezci BMW co kdy bylo
Stejne si ho jednou poridim, garaz uz na nej mam 


-> anubis: Páni, krásná práce!!!



-> Bedřich: jj to bude asi výstižnější
nechci vědět kolik to stálo... i s prací..

-> Bedřich: OK, diky :)
-> afro100: To je těžko říct.Z fotky nepoznáš jestli je tam místa dost.A na zvedáku už vůbec.Navíc ten motor není jen tak (tuším že BMW s ním vyhrálo 2-krát po sobě cenu motor roku). A třeba s tím křížením naháněli metry.
A smazal jsem příspěvek protože nejsem znalý :))))
A smazal jsem příspěvek protože nejsem znalý :))))
-> Bedřich: jasne, len mna zaujalo, ci tam ma nejaky zmysel to, ze sa tie rury spajaju do jednej vetvy a hned zas rozpajaju, na poslednej foto vyzera byt miesta dost ...
Prezradi mi niekto znaly preco su tie zvody takto ? www.pipermotorsports.com/
upload/m3-63.jpg
www.pipermotorsports.com/ upload/m3-64.jpg
www.pipermotorsports.com/ upload/m3-65.jpg
www.pipermotorsports.com/ upload/m3-64.jpg
www.pipermotorsports.com/ upload/m3-65.jpg
-> anubis: Tohle není návod jak se tuní auta,tohle je návod jak si nechat vytunit auto...
-> Syny: bys pak byl takovej ten střelec co se cpe v koloně ob auto, myslíce si, že si pomůže a přitom sejme málem protijedoucí vozidla, i ta za které se pak vecpe... těkových závodníků je an Benešovský nespočet a pár jich tento manévr už nezvládlo... obvykle to jsou práve vrtule a kruhy 

-> Jumbo: co jsem koukal tak tahle e30 má zadní nápravu z M5- multilink a předek patrně taky vyztuženej popř jiný lepší díly... a celý auto bylo potom vyrámovaný takže kroucední by to taky eliminovalo... jenže nepochopím jak někdo může tohle nacpat do e30... zajímaly by mě jenom cena dílů a popř té e30 jelikož je to M-ko 
forums.vwvortex.com/showt hread.php?4515333
tohle je něco jako návod jak se tuněj auta :-D fotky ze stavby té E30 V10

forums.vwvortex.com/showt hread.php?4515333
tohle je něco jako návod jak se tuněj auta :-D fotky ze stavby té E30 V10
-> Jumbo: Ja tou vahou ale myslel M5 a ne to do ceho nekdo ten motor dal :)
-> anubis: Já bych se spíš bál o zatáčky...
-> Syny: Tak pořád je lehčí než M5/M6. M5 sem řídil, sic jenom v klidu po městě, ale bylo to opravdu luxusní svezení. Pořádně sem protáhl "jenom" 535d (čip na 300 HP) s M-kovým podvozkem (vzadu 295ky gumy) a po dle slov majitele ve chvíli, kdy jsem byl na svém duševním limitu v zatáčce, jsem prý dostával z auta tak 55%. Takže psychika musela jít stranou a na na sjezdu z rychlostky, kdy jsme byl prý tak na 90% vlastností auta, se mi v hlavě udělalo hodně otazníků u fyzikálních zákonů, protože sem ve 140 km/h s volantem vytočeným o 90° doprava dostával tak velkou odstředivou sílu, že onen volant sloužil zároveň jako madlo zabraňující mi vyletět z jinak dokonalých sedaček... Opravdu neskutečný zážitek...
-> Syny: Tak pořád je lehčí než M5/M6. M5 sem řídil, sic jenom v klidu po městě, ale bylo to opravdu luxusní svezení. Pořádně sem protáhl "jenom" 535d (čip na 300 HP) s M-kovým podvozkem (vzadu 295ky gumy) a po dle slov majitele ve chvíli, kdy jsem byl na svém duševním limitu v zatáčce, jsem prý dostával z auta tak 55%. Takže psychika musela jít stranou a na na sjezdu z rychlostky, kdy jsme byl prý tak na 90% vlastností auta, se mi v hlavě udělalo hodně otazníků u fyzikálních zákonů, protože sem ve 140 km/h s volantem vytočeným o 90° doprava dostával tak velkou odstředivou sílu, že onen volant sloužil zároveň jako madlo zabraňující mi vyletět z jinak dokonalých sedaček... Opravdu neskutečný zážitek...
-> Syny: otázka jestli tohle bude umět jezdit rovně :-D :-D
-> Jumbo: No ono to zase tak lehky auto neni :) Kazdopadne uz to asi pojede pekne no :) Zkratka tak akurat aby clovek nemusel premejslet, jestli stihne predjet nebo ne 

-> Syny: No myslel sem to tak, že když si představím tu V10 v tom lehkém autě, tak už bych spíš na popis použil slova jako Dynamit, než Dynamika... To bude něco neskutečného...
-> Jumbo: Nejak nechapu... On tady nekdo popisoval motor?
Syny 12.10.10 13:44:07 nenapsal:
...trochu dynamitu
To mi spíš připadá jako adekvátní popis motoru...
...trochu dynamitu
To mi spíš připadá jako adekvátní popis motoru...
-> anubis: To je tak akorat, aby to melo trochu dynamiku :)
tohle auto je porno ještě ani není dostavěný
- pro ty kdo nepoznají motor v tom namontovaný jedná se o........

- pro ty kdo nepoznají motor v tom namontovaný jedná se o........
-> James1991 07.10.10 17:46:04:




-> James1991 07.10.10 17:46:04:
Krása 


06.10.10 16:04:05-> Crestik: Opraveno snad tam už žádná chyba není 

-> Mr_Kubas 06.10.10 17:01:31: Na to jsem si právě hned vzpoměl, víme
-> Bedřich 06.10.10 17:02:40: Zlacené kotouče atd. je opravdu kravina největšího kalibru.


-> Bedřich 06.10.10 17:02:40: Zlacené kotouče atd. je opravdu kravina největšího kalibru.
-> Tuner#2: jak říkáš



-> Tuner#2: upřímně? za mě úplná kravina...
-> Tuner#2: Showcar z auta na sprint?Proboha k čemu...
-> Tuner#2: Zlato a chrom? Ideál na českej TC



-> Crestik 06.10.10 16:04:05: Pan dokonalej...
Jinak co říkáte na tohle BMW: speedhunters.com/archive/ .../car-spotlight-gt-gt-th e-queen-st-bmw-drag-car.as px
Jinak co říkáte na tohle BMW: speedhunters.com/archive/ .../car-spotlight-gt-gt-th e-queen-st-bmw-drag-car.as px
-> Danster:
nechad...tak to jsem ještě neviděl snad ani na virtu
nechad...tak to jsem ještě neviděl snad ani na virtu

-> Syny: špatně to vůbec nejezdí jen je to lepší nechat v 7 (E32,E38) a v 8(E31) kam to patří v trojce je ten předek celkem přetíženej. A co se týče výkonu tak ten začíná na 299PS (220kW) až 380PS(280kW) obsah je 5,0 -5,6
-> Tomes 1: libi
co bych za něj dal 


Kraaavo 12ti val
To lita asi slune, coz? Jaky to ma parametry?

-> anubis: Zajimavý já byl na tom že to je litina zase o něco chytřejší
Jasný v pohodě jen mi to tak vyznělo jako že to myslíš vážně

Jasný v pohodě jen mi to tak vyznělo jako že to myslíš vážně

-> Danster: Nechápeš srandu???? navíc M70B50 je celohliník s alusilovým povrchem válců - tudíž bez vložek :-D Ale je fakt že váží víc než M62 což je 4,4ltr osmivál... jenže já si opravdu dělal jen legraci
