-> Tuner#2: Jako jo, to chápu.
Ale dávat najevo že přidáním funkce jednu odebereš? Já nevím no.... Bez toho výmyslu v podobě sání by se mi to líbilo víc
Že se s tím v noci tebou zmíněných důvodu nejezdí je jedna věc, že se s tím jet ani nedá je věc druhá....
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ktere Bmw se vam libi?
-> Danster: hodně zajímavý. Vypadá to jako M5 e34 

-> darklord 08.11.16 09:07:16: Zrovna dálkový světla svítí na E30 dobře oproti jiným autům z 80tek, když to neni vysvícený.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 06.11.16 20:27:03: Zajímavej počin třídveřový kombík "M3". Ale i tenhle 5tidveřovej má něco do sebe. Tady i nějaký fotky ze stavby f30.bimmerpost.com/forums
/showthread.php?t=710247
-> Luky 08.11.16 08:56:44: Ano presne tak...
-> David29: neboj, hentie svetla svietia tak zle, ze by ti bolo uplne jedno ci jedno dialkove svieti alebo nesvieti
-> Tuner#2: proč hazard? Srnky a tak
-> David29: Jezdit v noci s takovym autem je hazard, vzdycky trnu, kdyz jedu z Besin 2x do roka jinak se tomu vyhybam jak to jen jde...
-> Tuner#2: Takže to sice jede díky sání, ale zároven si v noci mco neposvítí. Já nevím, mě tohle někdo dát na auto, tak nadšenej z toho nejsem
-> King 04.11.16 19:13:38:
Teď to musíš furt hlídat, protože zlí jazykové tvrdí, že když se to zasere tak nějak vesnicky, tak pak jen servisní regenerace. Ale na učební příklad tohoto procesu vzpomínám rád, 3000 až 4000 otáček po dobu 10 minut za asistence práškovýho hasícího přístroje, hučení sahary a tavícího se asfaltu pod vozem, skutečně rád vzpomínám.
Teď to musíš furt hlídat, protože zlí jazykové tvrdí, že když se to zasere tak nějak vesnicky, tak pak jen servisní regenerace. Ale na učební příklad tohoto procesu vzpomínám rád, 3000 až 4000 otáček po dobu 10 minut za asistence práškovýho hasícího přístroje, hučení sahary a tavícího se asfaltu pod vozem, skutečně rád vzpomínám.

-> Jirik_Tuňák1983: Dumal jsem, koho tím pohorším
Ale kdo mne zná, nediví se...

Ale kdo mne zná, nediví se...

-> Bukaj 06.11.16 22:08:45: To už je fakt zvrácenost, přirovnat nebo naroubovat Felicii a Fabii konby k tématu o BMW.
Ale když nad tím tak přemýšlím........, Jardo? 


-> Bukaj: To sani je fakt kůl, ale jako lpgista jiste hned tusis, ze pri prestavbe na podtlakovej lpg system to bude jenom delat problemy

-> Tuner#2: Jsem si říkal, proč to má díru místo světla...
Jinak tohle auto a Felicie jsou dvě auta, které se mi v provedení kombi líbí víc, než základní verze
(Fabie se mi nelíbí ani v kombíku, i když je to menší zlo, než hečbek) 

Jinak tohle auto a Felicie jsou dvě auta, které se mi v provedení kombi líbí víc, než základní verze


-> darklord: To fakt tusim, proc by sis to mel myslet :-) Abych ti udelal jeste vetsi radost, tak je to navic M47 110kW vydechlina :-) Proste se mi nechtelo oblejzat x sestihrnkovejch vrazd, nez clovek narazi na neco jeste pouzitelnyho a vyresil jsem tim manzelcino volani modernizaci vozovyho parku a kamosovu tizivou fin. situaci po rozvodu :-)
Zensky je sumak, jestli to ma 4 nebo 6 hrnku a M-paket.
Zensky je sumak, jestli to ma 4 nebo 6 hrnku a M-paket.
-> King: jeeezus, ty mas ten upachteny malovalec? Preco som myslel ze je tam plnokrvny motor aj ked teda naftovy? 

-> King 04.11.16 19:13:38: Kužár a Zubaru. 

-> Luky: Nevim jak Zubaru, ale u bawa se prej regenerace spousti pri 2500rpm a dosazeni teplot motoru a filtru, ale prave pri jizde na plnej ceres se regenerace bohuzel prerusuje.
Ve skrytu duse jsem doufal, ze manzelcino dojizdeni do prace bude na obcasnou regeneraci stacit, ale kulovy :-) Naposled to dospelo do faze, ze uz i ona (!) zaregistrovala, ze uz to moc netahne. Pri ceste po dalnicnim privadeci jsem chtel do mirnyho kopce predjet kamion a 520d s tim mela neskutecnej problem - normalne jako s omezovacem. Na dalnici jsem horko-tezko vytahnul 120, postupne se to zlepsovalo a po absolvovani cely D11 v obou smerech se rucicka tacho konecne podivala na dvoustovku :-)
Ve skrytu duse jsem doufal, ze manzelcino dojizdeni do prace bude na obcasnou regeneraci stacit, ale kulovy :-) Naposled to dospelo do faze, ze uz i ona (!) zaregistrovala, ze uz to moc netahne. Pri ceste po dalnicnim privadeci jsem chtel do mirnyho kopce predjet kamion a 520d s tim mela neskutecnej problem - normalne jako s omezovacem. Na dalnici jsem horko-tezko vytahnul 120, postupne se to zlepsovalo a po absolvovani cely D11 v obou smerech se rucicka tacho konecne podivala na dvoustovku :-)
-> Luky:
Je otázka, jestli v tom ty saze hořely (měly s čim shořet) nebo se změnily na škváru.
Je otázka, jestli v tom ty saze hořely (měly s čim shořet) nebo se změnily na škváru.

-> palinator: v sobotu jsem jel dieselovou Imprezou do Norimberka. DPF nás na tom pořád zlobí, ale myslím, že poté co jsem na poloprázdné dálnici několikrát měl několik minut v kuse plynový pedál zamáčknutý v koberečku, to bude cajk
Navíc jsem tam byl poměrně rychle 


-> darklord:
Jo, například to byla poslední hezká pětka.
Jo, například to byla poslední hezká pětka.

-> vhml: 5ka kazdej generacie ma podvozok viacmenej zhodny so sedmickou
snad jedina vynimka bola E39, ale ta bola vynimocna tak nejak celkovo ked ma z celej histore jedina ine stredenie a nebola 4x4

-> King 04.11.16 10:22:45: hlavně pětka týhle generace má podvozek v podstatě stejnej se sedmičkou
-> King:
To je takový to vypalování, při kterým se DPF začíná pomalu tavit?
To je takový to vypalování, při kterým se DPF začíná pomalu tavit?

-> U-Geen: Taky jsem je moc nechapal, ale i ten podvozek blbyho nakladaku e61 mne, jako mondeistovi, vyrazil dech...tak jsem ho koupil :-) Co clovek usetri oproti benzinaku, to zas poctive spali pri pravidelny povinny projizdce po D11, aby vypalil dpf :-)
U-geen: mel jsem moznost se chvili vozit kolegovo E91 320D a musim rict, ze se mi to taky libilo. Tak moc, ze jsem se jednu chvili dival po necem podobnym trojkovym v sedanu, ale s manualem, pak i jednickovym, ale porad je to na mne moc drahy, takze nic :)
-> palinator: jj posaz tak akorat. ta "nizkost" me po presednuti z Lega do outbacka chybi.
-> U-Geen:
Já se nechal povozit onehdy 328Ci, chtěl jsem ať tomu dá napít, nevim jak tomu dal, ale výsledek mě zas tak neuchvátil... spíš mě zaujalo jak člověk spíš leží, než sedí, jak je posaz dole.
Já se nechal povozit onehdy 328Ci, chtěl jsem ať tomu dá napít, nevim jak tomu dal, ale výsledek mě zas tak neuchvátil... spíš mě zaujalo jak člověk spíš leží, než sedí, jak je posaz dole.
V patek jsem se svez kamaradovou 530D sedan, F10 (rok 2012), automat... fakt me prekvapilo, jak je to auto dobry. Je fakt, ze si to nechaj zaplatit, nicmene uz zacinam majitele báw chápat.
...nemáte doma někdo z Pce kraje e34? Jedno jesi kombík nebo sedan, na motorizaci nezáleží. Ne, nescháním auto na prodej, jen bych si ho chtěl prohlídnout naživo. Díky
-> cPetan: Jako -> Luky: Ne tlapka ale zadní nohy nejsou rovně, ale dozadu. A když k tomu přidáš to že klasicky je jednička doleva a dopředu, tak z toho vyplývá že "psí noha" to bude mít doleva a dozadu. Takhle jsem si to odvodil já 

-> cPetan: podle mě to není o otisku tlapky...
(ale původ označení neznám)

(ale původ označení neznám)
-> Danster: tuto označení jsem taky nikdy nepochopil, když klasický schéma s 1 dopředu ten otisk psí nohy připomíná mnohem víc 

-> George88: U BMW se to tak označuje, ale "psí noha" čili dog leg gearbox je docela běžně používaný termín
viz. www.google.cz/webhp?ie=ut
f-8&a...

-> Danster: psí nohu? to jsem teda ještě od nikoho neslyšel. U BMW je to od pradávna sportgetriebe:)
-> jok3r: Ono doplatit šlo leccos ten seznam je zrovna docela dlouhej, ale na vlastní oči jsem zrovna "psí nohu" viděl jen v M3. Hold původní majitel nebyl škrt

-> jok3r: možné to je, ale zrovna články na autoforu bývají snůška mýtů a polopravd