-> suri: Říkají v testech, že je to solidní střed, se kterým se dá jet svižně a na druhou stranu i úsporně, díky modernější technologii, než kterou nabízelo u benzinů PSA doposud. Z vlastní zkušenosti můžu potvrdit, že 1.8 má sice solidní zátah a jízdní komfort, ale zcela průměrnou spotřebu, která nenadchne. Plus tam ale je, že je jedno, jak je auto zatížené a dává stále dostatek síly.
Zde více :
Motor 1.6 VTI 120 k (Variable Valve Lift and Timing injection Proměnný zdvih sacích ventilů a časování vstřikování), poprvé zabudovaný do modelu 207, je atmosférický motor se systémem nepřímého vstřikování, který dosahuje maximálního výkonu 88 kW (120 k) při 6 000 ot/min a vyvíjí maximální točivý moment 160 Nm při 4 250 ot/min. Disponibilita točivého momentu je rovnoměrně rozložena od nízkých (při 2 000 ot/min je dosaženo již 140 Nm) až do vysokých otáček (stále 140 Nm při 6 000 ot/min). Díky tomuto širokému rozpětí použití je jízda s motorem 1.6 velmi komfortní a se sníženými hodnotami spotřeby paliva.
Po technologické stránce představuje tento motor opravdovou novinku ve své kategorii objemu válců. Má sice mnoho společných prvků s motorem 1.6 THP, ale odlišuje se několika inovativními řešeními. Vedle systému průběžného proměnného časování vačkového hřídele sacích i výfukových ventilů (VVT: Variable Valve Timing) je to systém proměnného zdvihu sacích ventilů, který umožňuje regulovat jejich maximální zdvih v závislosti na sešlápnutí akceleračního pedálu. Spojení dvou VVT systémů se systémem proměnného zdvihu sacích ventilů umožňuje v konečném důsledku zlepšit termodynamický chod tohoto benzinového motoru, významně snížit jeho spotřebu paliva a tedy i emise CO2. Zároveň zaručuje spontánní odezvu a větší pružnost motoru.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pošťuch
prohledat
381 příspěvků (zobrazeno 301 až 350) od 08.07.2010 do 27.06.2014, založil/a Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák: skôr tá 1,6 bez turba Vti by sa mi asi páčila , bohvie ako to ide
-> suri:
V naftě:
2.0 Hdi (140 ps, k dostání už minimálně), 1.6 Hdi (90 a 110 ps)
V benzinu:
1.4 Vti (95 ps), 1.6 Vti (120 ps), 1.6 THP - turbo (140, 150, 175 ps)
Nejvíc mě zajímá ten 120 ps. krouťák je 160 Nm ve 4200, ve 2000 rpm už je dispozici 140 Nm.
V naftě:
2.0 Hdi (140 ps, k dostání už minimálně), 1.6 Hdi (90 a 110 ps)
V benzinu:
1.4 Vti (95 ps), 1.6 Vti (120 ps), 1.6 THP - turbo (140, 150, 175 ps)
Nejvíc mě zajímá ten 120 ps. krouťák je 160 Nm ve 4200, ve 2000 rpm už je dispozici 140 Nm.
-> Jirik_Tuňák: pežot pekný ale to hdi by som si asi nekúpil aké majú ešte motory?
-> anubis: A proto máme v rodině všichni Sony Ericssony a 2x Samsung s dotykáčem.
Ale určitě je to pochopitelný, proč si plno lidí kupuje raději levnější, ale nový auta, než auto s najetejma 100 až 160 000 km.
A hlavně, že ten Pugét combi je taky moc pěkný auto.

Ale určitě je to pochopitelný, proč si plno lidí kupuje raději levnější, ale nový auta, než auto s najetejma 100 až 160 000 km.
A hlavně, že ten Pugét combi je taky moc pěkný auto.
-> Nwkt: Prostě neřeš. Tady jde hlavně o to, že mi přijde rozvážnější pořídit v podstatě nové auto, než ojeté někým jiným a ještě bůh ví jak. Nehledě na to, že člověk musí dopředu promejšlet servisní a provozní náklady.
-> Jirik_Tuňák: nejhorší je že dneska už takový to škatulkování podle značek a toho ve který zemi se to dělá nefunguje
Přirovnal bych to k telefonům např... dřív platilo že nokia je kvalitní, spolehlivá a jednoduchá a sony např hračička a ne tak spolehlivá a např samsung a spol že to jsou pěkně vypadající šmejdy jenže dneska když je člověk rozebere tak zjistí že jsou postavený stejným způsobem ze stejných dílů
a u aut to je podobný a bude to jen horší



-> Jirik_Tuňák: Nebo vrácenej leasing?
Viz ta novela zákona, která mi teda v tomhle přijde kokotská

-> Nwkt: Zabavenej leasing apod.
-> Jirik_Tuňák: Otázkou ovšem bude proč se někdo zbavuje rok starýho auta 

No, jsem ještě nedávno zjistil, že za cenu, za kterou by člověk sehnal např. 5 let starou 3ku nebo 5ku BMW s najetejma 100 - 120 000 km, popř. 3 roky staré Legacy apod. s km do 60 000, tak za tu samou cenu se dá sehnat P 308 SW s velmi zajímavou výbavou Confort plus nebo Sportium a motorem např. 1.6 HDi a nebo benzin 1.6 VTi (z kooperace PSA / BMW - rozvod řetěz, var. časování vent. apod.). Akorát s tím rozdílem, že bude max. rok stará, najeto v průměru od 4000 do 20 000 km a když něco přihodím, tak bude i 2010 a najeto 0 km.
-> Syny: huš, kazíš nám tu morálku 

-> Nwkt: Ja to treba prodal :) Ale cas, prace, dily atd se mi samozrejme zdaleka nevratilo no :) Ale lepsi nez dratem do voka a to co bych dostal na srotaku :)
-> Syny: To nikdo nekoupí
-> Nwkt 15.12.10 12:27:07: Vsak ono ho to taky ceka a tebe taky 

-> 1560:
Srovnáváš korejský a německý design?
Jinak design Opelu je sice takový rozporuplný, ten čumák Insignie je zvláštní, ale to faceliftované Octy II taky. Líbí se mi ale nová Astra.
Srovnáváš korejský a německý design?

Jinak design Opelu je sice takový rozporuplný, ten čumák Insignie je zvláštní, ale to faceliftované Octy II taky. Líbí se mi ale nová Astra.
-> Nwkt: za to by musel ještě zaplatit 

-> Nwkt: za to co dostane ve sběru si koupí tak autíčko z hračkářství

-> Jirik_Tuňák: Prodej votuzidlo 

-> U-Geen: Prodej barák a dej Jižímu utržený dukát :-D
-> Jirik_Tuňák: no? tak uz si ho kup ne? :)
-> Jirik_Tuňák:
Vycházelo to chvilku společně s nějakým jiným časopisem (půlka toho, půlka toho), ale ani to jsem už nějakou dobu neviděl.
Vycházelo to chvilku společně s nějakým jiným časopisem (půlka toho, půlka toho), ale ani to jsem už nějakou dobu neviděl.
-> U-Geen: Pošli kluku.
Vychází to ještě ? Už jsem to nikde neviděl.
Jooo, je to fakt zajímací vůz. Dneska jsem viděl jedno číbrný a za rohem soused má bílého Outbacka.

Jooo, je to fakt zajímací vůz. Dneska jsem viděl jedno číbrný a za rohem soused má bílého Outbacka.
-> Jirik_Tuňák: a volant Mono... podle me je to Stereo :) kurnik ja to auto chci :) Jeste mam nekde od kamarada sken clanku z casopisu Autoojetiny, kdybys chtel, tak pripadne poslu na mejla.
-> U-Geen: Helejte pane, mají tam sice nějaké drobné nepřesnosti. Třeba v uložení klikovky, některých názvech apod. (něco překlepy) Ale pěkné.
www.autorevue.cz/test-sub aru-legacy-20-r-lpg-skvele -i-na-plyn_2
www.autorevue.cz/test-sub aru-legacy-20-r-lpg-skvele -i-na-plyn_2
-> Crestik:




No prostě to už vypadá jako průměrný korejský nebo německý auto. Ta jistá nenásilná elegance, která tam byla, je jaksi pryč.
-> U-Geen: tedy chbí mě tam dost ta tvář Subaru... toto je takové divné...
-> VeTeV: tj. a ani zadek a profil nejsou z nejlepsich :(
-> U-Geen: jejda ten předek to je peklo 

-> Jirik_Tuňák: krasny... a proti tomu je ted tohle :-( www.netcarshow.com/subaru
/.../wallpaper_06.htm
heh...1800
"co stojí hodina v servise?"
"málo, jednu, dvě stodvacítky"
:-D
"co stojí hodina v servise?"
"málo, jednu, dvě stodvacítky"
:-D
-> Nwkt:
Tak ale ono se to různí. Někde je to dražší, někde levnější. Tohle je zrovna maximum. Ani nevím, kde přesně v Brně, musím se zeptat.
Tak ale ono se to různí. Někde je to dražší, někde levnější. Tohle je zrovna maximum. Ani nevím, kde přesně v Brně, musím se zeptat.
-> 1560: 1800 

-> petr s:
Nevím, ale tady v Brně cca 1 800 Kč za hodinu práce servisu. Plus materiál.
Nevím, ale tady v Brně cca 1 800 Kč za hodinu práce servisu. Plus materiál.
-> 1560: Průměrná cena prohlídky? 25 000?
-> U-Geen:
Subaru máme celá famílie - otec Legacy 3.0 sedan, děda 3.0 Ouback, máti 2.0R Imprezu, a musím říct, že do servisu se fakt jezdí jen na pravidelný prohlídky. A to s tím otec najezdí nějakých 30tis ročně. Sice jsou prohlídky dražší, ale jinak se tam fakt nejezdí.
Subaru máme celá famílie - otec Legacy 3.0 sedan, děda 3.0 Ouback, máti 2.0R Imprezu, a musím říct, že do servisu se fakt jezdí jen na pravidelný prohlídky. A to s tím otec najezdí nějakých 30tis ročně. Sice jsou prohlídky dražší, ale jinak se tam fakt nejezdí.
-> Jirik_Tuňák: nezjistoval jsem jakej je presne rozdil, podle me je to nejakej novejsi motor (evoluce). Zadek toho kombika obvzlast se dvema vejfukama je uzasnej :) No a s cenama ND... je to horsi, ale zas jsou to udajne malo poruchova a jednoducha auta
VeTeV 08.07.10 16:53:01 napsal:
→ Jirik_Tuňák: ceeda ma hurdis – kratkyho tusimJirik_Tuňák 08.07.10 16:55:39 napsal:
→ VeTeV: Ten už na něm měl dost, že ? Dobrejch 80 000
km, co si pamatuju z dřívějška.
120 000 dnes aktuálně
→ Jirik_Tuňák: ceeda ma hurdis – kratkyho tusimJirik_Tuňák 08.07.10 16:55:39 napsal:
→ VeTeV: Ten už na něm měl dost, že ? Dobrejch 80 000
km, co si pamatuju z dřívějška.
120 000 dnes aktuálně

-> U-Geen: Hlavně jsou pěkný zadní světla.
-> U-Geen: A jak je to s tou 2,0 R (1994), resp.-liší se nějak zásadně od starší 2.5, když je tam téměř stejný výkon ? Kroutítko jsem nekoukal.
Jako konby je po faceliftu zajímací. Ale ceny ND náležitě chutné.
Abych pak nemosel jezdit do Prahi. 
Jako konby je po faceliftu zajímací. Ale ceny ND náležitě chutné.





-> Jirik_Tuňák: ty sou mi ukradeny :)) ja chci zpet subaru
-> U-Geen: To je kvůli ochraně chodců. 

-> 1560: Forester i Tribeca se mi libi furt :)
-> Jirik_Tuňák: me se na ty novy generaci nelibi to, jak to opticky zvedli (myslim cumak) nahoru... Legacy mivali takovej peknej profil, ted to vypada jak nejakej sOpel
-> Jirik_Tuňák: me se na ty novy generaci nelibi to, jak to opticky zvedli (myslim cumak) nahoru... Legacy mivali takovej peknej profil, ted to vypada jak nejakej sOpel
-> U-Geen: Mě vadí, že tam jsou takový ty SUV zrcátka, přestože to je normální auto.
A jak na tom nejsou nazutý 17 - 18", tak to vypadá komediálně.
Ale jinak to jde.

Ale jinak to jde.
U-Geen 24.09.10 16:23:03 napsal:
→ Jirik_Tuňák: jo a ta uplne nova generace se mi teda
vubec nelibi.
Jakýkoliv nový Subaru není nic moc.
→ Jirik_Tuňák: jo a ta uplne nova generace se mi teda
vubec nelibi.
Jakýkoliv nový Subaru není nic moc.