skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaký vůz??
-> suri 18.09.17 12:29:19: tak v Rumusku feldy nemaji jeste chycene lemy a stejne stare dacie uz maji diry vsude... dustera jsem jeste deravyho nevidel, jen orezlyho a ze japonci hnijou, tak to je jasne, kolega mel mazdu od novoty a po 15letech byla na kasi, soused si koupil toyotu 2006 a uz ji strikal po gumy na dverich, vse bylo orezle, podvozek jsem nevidel
sa tu tvárime ako keby tie VW koncerny nerezli :D
Osobně bych si to nekoupil, nelíbí se mi to, zpracování hnus, interier jak z roku 2000, ale jako pro nějakého člověka který to má jako levnou alternativu pro přesun z bodu A do B tak proč ne. Není fér to srovnávat např s fábií která je zase cenově jinde.
Počkáme si, až napíše Jeník sám, jak má jeho ségra zhnilého Dustera na prach.
-> Karel.: to je stejny jako kdyz tu napisu ja desetilety zkusenosti se zavadama na Skodovkach a jisty lidi tvrdi, ze to neni pravda atd.
už vím proč tu píšu tak málo a radši se příště na to vybodnu. pouze píšu praxi, zato ty pouze nějakou teorii. Nikdo neříká, že mám pravdu, ale mám to rokama ověřený a nemelu tady bláboly od stolu.
-> Karel. 18.09.17 06:59:39: Dobře, máš pravdu. Píšu si na dlaň....."Karel má dycky pravdu - neodporovat". 

-> Jirik_Tuňák1983: nevim cemu se smejes,neni to podlozeny jen nasim servisem,ale vicero se kteryka spolupracujem.pardon jedna se o 1.2tce,coz bude to stejny.ja to mam podlozeny z praxe a ty?
Neviem no vedúci má dvojročný dokker a najazdených už zhruba 60 000km a autu nič s toho čo tu užívatelia podomnou píšu neni, akurát som teraz menil platničky ale to je spotrebný materiál.. ako pracovné auto fajn a za tú cenu neni o čom len sa musí človek v hlave zmieriť s tým že nevystupuje z passatu alebo supa..
-> Pavell 18.09.17 00:34:43: Např. Yaris 

-> Karel. 18.09.17 00:36:35: Pár zadřených 0.9? S těma čepama a snb po 10 000 to myslíš vážně, nezdá se ti to přitažené za vlasy? 

-> Jirik_Tuňák1983: o te korozi moc nepochybuj.jezdi k nam firmy co maji dacie od novoty,logany,dustery a lodgy a po 2 letech pupinky uprostred dveri atd.nemluvim o kvalite cepu,max 10tis km a muzes delat vsechny cepy a silentbloky.motory tce nevim,ale par zadrenych uz tu bylo a 100 000km rozhodne nemely
-> Jirik_Tuňák1983: rodinnej známej ho má druhý rok, od nova a viděl jsem to hned po zimě. Navíc to všude píšou, že koroze je celkem problém.
Reagoval jsem na Dacie, nevím jak vypadá Toyota zespoda.
Beru skutečný náraz - jen názor.
Reagoval jsem na Dacie, nevím jak vypadá Toyota zespoda.
Beru skutečný náraz - jen názor.

-> Pavell 18.09.17 00:03:08: Z jakého roku máš ohledně koroze zkušenosti, popř. jak se ta hospoda jmenuje?
Viděl jsi teď zespodu třeba Toyotu? Otřesné "crasch" testy, kde se teď berou body za absenci připomínačů a dalších bezp. prvků a nebo myslíš skutečný náraz?

-> Tuner#2: Já nevím, já ty dacie nemůžu ani vidět. Má to otřesný crasch testy a děsně to hnije. Jak je třeba Duster po 1 zimě volezlej zespoda, to je teda extrem.
Ale jinak je to asi celkem schopný auto - za ty prachy
Ale jinak je to asi celkem schopný auto - za ty prachy
-> Jirik_Tuňák1983 17.09.17 22:57:44: Duster má ségra, ale to je pro ně prý už moc velké, bude s tím jezdit i mamka a prakticky jen sousední vesnice a nebo Rokycany což je 3 a nebo 15km. Takže motor OK?
-> Tuner#2 - zrušená registrace 17.09.17 22:42:44: V nějakém časopisu rozebrali ten motor po 100 000 km v Cliu a nebylo mu vůbec nic. Myslím, že tam i chválili jeho stav celkově. Já tomu fandím, aspoň si ostatní výrobci tak nevyskakují. Co třeba ten Duster?
Táta se nějak vzhlédnu v tomhle:
www.auto.cz/test-dacia-sa ndero-stepway-stylovka-za- par-kacek-86192
Máte někdo zkušenost? Co ten 0,9l motor? O tuhle kategorii aut se vůbec nezajímám, tak se snažím alespoň něco vyčíst, ale moc toho není.
www.auto.cz/test-dacia-sa ndero-stepway-stylovka-za- par-kacek-86192
Máte někdo zkušenost? Co ten 0,9l motor? O tuhle kategorii aut se vůbec nezajímám, tak se snažím alespoň něco vyčíst, ale moc toho není.
-> Jarda/felda: Drevni touchcreeny (odporovy) prave s vodivosti prstu nijak nepocitaly, protoze se daji ovladat cimkoliv, co vytvori tlak na obrazovku. Novejsi pak jistou minimalni vodivost prstu vyzadujou, takze se vyrabej napr. specialni propisky s nastavcem z vodivy gumy apod.
-> Jarda/felda: tak to nemam sajn co v tom je
Já myslím, že by mohly být i kapacitní, kapacitní externí GPS TomTom jsem viděl před pár lety...
-> castrol 17.01.17 18:08:14: hlavně záleží na jakým principu funguje displej
dřív byli založený "na vodivosti prstu" 


Kdyz tak se napr. pro bezce prodavaj rukavice s pozlacenym ukazovackem pro dotykáče :-)
Ale v autech se snad montujou odporovy touchcreeny, ktery reagujou na tlak, takze pokud to nebude palčák jak z ruskyho filmu, melo by to reagovat (?)
Je teda pravda, ze v mrazech mi prijde ten dotykac takovej min citlivej, ale pouzit ho musim, protoze ty Henryho kykoti vymysleli zapinani vyhrivani volantu jenom pres displej.
Ale v autech se snad montujou odporovy touchcreeny, ktery reagujou na tlak, takze pokud to nebude palčák jak z ruskyho filmu, melo by to reagovat (?)
Je teda pravda, ze v mrazech mi prijde ten dotykac takovej min citlivej, ale pouzit ho musim, protoze ty Henryho kykoti vymysleli zapinani vyhrivani volantu jenom pres displej.
-> minno: úplně v klidu to reaguje

-> Jirik_Tuňák1983: fufu

-> castrol 17.01.17 18:08:14: Tojo, ale fufu se ptal na rukavice. 

-> Jirik_Tuňák1983: tak ale tie dotykace na telefonoch su mensie ako v autach ci ?
-> Nwkt: JJ, můžu potvrdit, naprosto v pohodě.
-> Jirik_Tuňák1983:
potěší .. nj takže na píču 



-> minno: Nevím, ale mám LCD RNSu a mačkám ji normálně 

-> Tomaso435 17.01.17 15:28:43: Tak si zkus zamrdlat na dotykovém telefonu v rukavicích nebo tabletu a víš to hned.
Karkule, když má kosmetické rukavice na noc, tak ráno není schopná vypnout nebo odložit budík. 


-> minno: ještě bych doplnil dotaz o použití s rukavicema na rukou :)))
Dávno mám také nutkanie sa opýtať: Jazdíte už niekto na tých novodobých kraksniach s ovládaním vnútorného vybavenia cez dotykové displeje + celoplošné zobrazovacie jednotky miesto klasických budíkov? Ako sa to správa a ovláda v zime, v takých mrazoch ako napr. teraz nedávno boli, -20°C až -30°C? Je to vtedy ešte použiteľné?
Jinak jestli mohu navázat na předchozí, zároveň tak trochu šít do vlastních a zároveň i doporučit pro secondhand.
Mondeo Titanium, Focus Titanium - za r.2016, kvůli nadbytku kusů a jednoročním operativcům veliký propad trhu, dva tři roky stará auta s rozumným nájezdem a autorizákem za 40-50% ceny.
Na jednu stranu mne to štve, na stranu druhou, vyhlížím domů výhodně něco do páru.
Mondeo Titanium, Focus Titanium - za r.2016, kvůli nadbytku kusů a jednoročním operativcům veliký propad trhu, dva tři roky stará auta s rozumným nájezdem a autorizákem za 40-50% ceny.
Na jednu stranu mne to štve, na stranu druhou, vyhlížím domů výhodně něco do páru.
Tohle je fešákovec. Kdybychom sháněli auto pro Karkuli teď (má stejné), tak by se jí červená líbila asi o chlup více než ta její šedá metlalíza.
Jinak standardní (ne nějaká edice), tak jsou výrazně levnější. Po dvou nebo třech letech co ho máme stále velká spokojenost.
www.sauto.cz/osobni/.../1 6933847?goFrom=lis...

www.sauto.cz/osobni/.../1 6933847?goFrom=lis...
-> King 30.10.16 12:39:22: A tím pádem zároveň onucí, když je magor. Nevím jestli Tě zachytila věc nazvaná "Pár pařmenů", ale hláška: "Teď už nám chybí jen kuchař, debil a věštec!" se docela vžila. Sice umím celkem slušně vařit, ale odpověď:" já jsem tak trochu debil" je mi bližší.



-> Hurdis: To je kazdopadne plus, kdyz clovek muze bejt ve svym Vesmiru Bohem :-)
-> King: No vidíš. Když jsem si v r.2012 přehazoval nějaké zvyklosti, musel jsem se smířit s několika hlavními změnami. Místo vedení part chlapů vesměs ženské 25-35 let pod sebou, místo dehtové flotily benzinová.
Oboje se časem trochu prolnulo a doznalo mírných změn.
S první změnou jsem se rychle vyrovnal odpovědným rovnoprávným přístupem s ohledem na emancipaci, potlačením šovinismu a podobných nepěkných věcí - a obzvláště dle časových individuálních možností pro jednotlivé. Druhý problém vyřešila samolepka - "Naftu zlato!"
Oboje se časem trochu prolnulo a doznalo mírných změn.
S první změnou jsem se rychle vyrovnal odpovědným rovnoprávným přístupem s ohledem na emancipaci, potlačením šovinismu a podobných nepěkných věcí - a obzvláště dle časových individuálních možností pro jednotlivé. Druhý problém vyřešila samolepka - "Naftu zlato!"
-> Don_pepe: Tak kdyz vam firma dovoli benzinak, pak je ta 1.4 urcite nejmensi zlo. Loni jsem si taky dovolil (po letech konzumace chrochtani) do sluzebaku nesmele navrhnout 2.0 ecoboost, ale pres letitou firemni naftovou policy zatim vlak nejede :-(
Tak u služebáku je mi spotřeba fuk, sem chtěl cokoliv jen ne ten 66 kW diesel... tak to bude 1,4 benzín, sem velmi spokojen :)
-> palinator: To je standard - je to kategorie oprav, kde se musi dlouho hledat a s nejistym vysledkem, takze se do toho nikomu nechce. Mozna jsem popisoval, jak me leasingovka navelela do nejakyho jejich smluvniho servisu, protoze mi predek vyluzoval nejakej divnej hukot v rytmu otaceni kol a nad 80 nahoru to pri urcitych rychlostech uz kopalo do volantu. Nechal jsem namontovat zimni kola, abych vyloucil drbnutej rafek - zadna zmena. Odpornici autorizovsnyho Shade servisu to den zkoumali a a vyzkoumali, ze to auto vlastne zadnej problem nema. Prej to byli projet, ale protoze v okruhu 5km od servisu je vsude obecni 50tka, zavada se prej neprojevila. Takze jsem vytusil, ze v tomhle vohnoutoservise to nema cenu a šlehnul jsem to do naseho fordiho vidloservisu, kde bryskne diagnostikovali, ze trosku hazi naboj kola a bylo.
-> Jirik_Tuňák1983: Nevim, mozna je to nahoda, ale Octy 4x4, kterejma se vez mi prisly nejak hlucnejsi, ale ani predohrab na tom neni nijak hvezdne.
-> palinator 23.10.16 21:20:15: Asi už je zvyklej tak mu to už nepřijde. 

-> King:
Mně spíš vadí, že v tom autě to začíná čim dál víc drnčet. Servis mi řek, že nic neslyší, tak mi asi drnčí v hlavě.
Mně spíš vadí, že v tom autě to začíná čim dál víc drnčet. Servis mi řek, že nic neslyší, tak mi asi drnčí v hlavě.
-> Jarda/felda 23.10.16 11:43:26: Jak kdy a jak u čeho. Jinak objemnější motory obecně méně protestují na nízké otáčky u vyšších kvaltů. Mě u těch píšťal spíše vadí absence takové té setrvačnosti a hutnosti.
-> Jirik_Tuňák1983 21.10.16 22:32:17: jenže s objemným si budeš brblat na pár otáček a stejně pojedeš 90-100 na pohodu malej vysavač už se bude dost točit aby vůbec tý rychlosti dosáhnul
-> King 23.10.16 10:14:29: Proč by to mělo být 4kolkou? To jsou úsporná protihluková opatření.
-> Don_pepe: Ted jsem se par tejdnu kvuli svy blbosti trapil v Octe 1.6 v turbošpíně 4x4, ale nakonec to neni takova traga. Dokonce i predjizdet se s tim da, "sluzebni " spotreba kolem 5l, akorat ten hukot v interieru trosku otravuje (ale castecne to bylo asi tou ctyrkolkou).
-> rsvancara: To spíš bude o štěstí, jak se to vývojářům zrovna povedlo... je to nový a jaký dětský nemoce to má, to se teprv uvidí. Ale pokud měli zrovna štěstí, tak to klidně může být docela držák - litrovej výkon to má nižší než spousta jinejch koncernovejch motorů a jízda s tím prý žádné zásadní utrpení není.
Ale životnost není to co by se u služebáku řešilo....
-> Don_pepe: Budeš jezdit spíš postrky/okresky, nebo dálnice? Na dálnici by ten litrovej motor asi dostával celkem na prdel...
Ale životnost není to co by se u služebáku řešilo....
-> Don_pepe: Budeš jezdit spíš postrky/okresky, nebo dálnice? Na dálnici by ten litrovej motor asi dostával celkem na prdel...