Ford - zkusenosti

prohledat
681 příspěvků (zobrazeno 501 až 550) od 18.12.2008 do 27.08.2025, založil/a Syny
řadit dle data
23:47:47
02.07.2020
Bukaj
-> Matthes, záškodník z TechWebu 02.07.20 21:32:20: Počkat, to je vtip? To "olej mění poctivě po 60 tisících"?9
Snad to nemá předepsanou výměnu až po takovym nájezdu? U dodávky bych pochopil 15, možná max 20 tisíc...
22:18:57
02.07.2020
palinator
Jinak z týhle branže co jezdil strejc, tak mi přišel nejzajímavější Sprinter. Měl takovej nejvíc správňáckej zvuk a za tou neodhlučněnou kabinou se krásně ozývalo pištění turbíny.

A uplně nejvíc trapárna byl starej Nissan Cabstar 3,0 TD, kterej měl to turbo snad jen na okrasu a ten prehistorickej motor byl totálně seškrcenej aby splňoval EURO limity. 3 To jelo do kopce 60 a v kopci to horko těžko předjíždělo i kombajn. 3
22:13:41
02.07.2020
palinator
-> Jirik_Tuňák1983 02.07.20 21:59:11:
Na tom Renoldu si tenkrát strejc pochvaloval, že to byla 150k verze. 2,5 dCi myslim. Ale zas tam měli poměrně brzo opravu převodovky a nevim jestli dokonce ne víckrát. Jinak asi cajk, na poměry Renoldů. Akorát ten volant kterej vypadá jako nepovedená pizza. 3
S tim Renoldem ještě jezdit tak nějak na spotřebu, tzn. dodržoval 100-120 po dálnici, kvůli tý bedně vzadu s příšerným aerodynamickým odporem. K tomu se ještě dostaneme.
Pak dostali Fordy. Mě ten interiér nijak nevadil, asi to úplná socka nebyla. Ale myslim 120k 2,2 TDCi. Což byla chybka. 3 Strejc přestal jezdit na spotřebu a já dostal jen pokyn, drž plnej, to je něco jako tempomat. 3 Do dálničního stoupáku nebylo ojedinělé, že nás předjížděl kamion, když jsi chtěl držet ekonomické otáčky. Počkat než to padne na 1500, podřadit a zase čekat, podřadit a 70 km/h 3
A hlavně jsem se u tohoto vozidla poprvé setkal s asistentem rozjezdu do kopce, zatim mě to u všech aut akorát nebetyčně sralo. Furt mi to má tendence chcípat, protože to drží zabrzděný auto, který by normálně už dávno jelo. Možná kdybych se rozjížděl vždycky na blondýnu s ručkou, tak bych s tim problém neměl, ale sralo mě to v Transitu i v Transportéru, kterým jsem jel nedávno.
22:11:04
02.07.2020
StepaNoFUN
-> King 02.07.20 22:03:33: Co má ostravskej zázazník společnýho se španělským a francouzkým příbalovým letákem?
Jo aha. Kdyby s tím náhdou pracoval nějakej zaměstnanec nehovořící ostravsky (schválně nepíšu česky)... BTw - do Ostravštiny to taky překládáte? Aby náhodou nedošlo k omylu... :-D
Bo takový překladatelský oříšek z hovou mezi Ostravaky - Pičo piča v piči. - Aneb "Utekla mi žena."
upraveno 1x, naposled 02.07.2020 22:14:17
22:03:33
02.07.2020
King
-> palinator: Hádej, občas mi přijde, že se po krátký přestávce vracíme do časů AZNP :-)
Třeba do dnešního rána jsem myslel, že už jsem po stránce byrokracie ve zdravotnictví viděl všechno, ale laťka je zase kousek výš! 1
U jednoho poměrně málo používanýho biochemickýho testu udělaly překladatelky v příbaláku nikterak závažnou chybu v jednom slově, ale týkalo se to jenom francouzského a španělského příbalového letáku.
Okamžitě následuje celosvětové nápravné opatření, kdy i my musíme jediného zdejšího (ostravského) zákazníka o tomto vysoce nebezpečném problému informovat formou několikastránkového sdělení, zákazník musí obratem vyplnit půlstránkový formulář a odeslat ho zpět a na Státní ústav pro kontrolu léčiv! Tak hlavně že je mír...
22:01:00
02.07.2020
StepaNoFUN
-> palinator: CFS je ten co lejem do závoďáků... NanoDrive je střed....
Asi motor od motoru. Já to na autě poznal, kamarád ne. Druhej kamarád downgradowal na něco obyč a brečel, že chce zpátky Millerse.
upraveno 1x, naposled 02.07.2020 22:02:16
21:59:44
02.07.2020
StepaNoFUN
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jestli je to 130Hp se chcankama, tak by to mělo bějt 2.0 EcoBlue. To předtím bylo bez chcanek a vůbec to "nejelo".
BTW: Prodloužená záruka je 5 let, nebo 200k. ;-)
upraveno 1x, naposled 02.07.2020 22:05:37
21:59:11
02.07.2020
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 02.07.20 21:48:00: Zrovna Renold si myslím, že je na poli užitkáčů ve všech ohledech lepší, než modrej vovál. Jinak jsem jel starším tranďákem minulý měsíc. Chápu, že je to dělník, ale ten interier je jednoduše katastrofální. Minimálně oproti stejně staré trojce Ducato + Boxer + Jumper, nebo Masterovi + Opel. Ti sice nejsou taky žádná sláva v užitkové verzi, ale aspoň to není ve dvoukile vybydlený jako nějaký squat.
21:57:54
02.07.2020
StepaNoFUN
-> Matthes, záškodník z TechWebu 02.07.20 21:49:16: Jo zadní panty na tom korodujou. Mažu to dost často... :-/ Ale ta koroze je na nich vidět. po hranách je barva v řiti. Ale jsem zvyklej z Connecta - tam to bylo stejný.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 02.07.20 21:49:16: Fur spíš nejely. Ty Euro5 (bez chcanek) byly tragický. Tam aby si člověk plánoval předjíždění v kalendáři. :-D Horší auto (na dynamiku) jsem snad neřídil. Zlatý Euro 4 v předchozí generaci.
21:57:22
02.07.2020
palinator
-> StepaNoFUN:
V Octě mám ten lepší Millers (v Toledu jsem měl ten levnější), teď si nevybavuju ty řady, jedno bylo CFS a jedno Nano (???) a dle statistik se to na spotřebě vůbec neprojevilo. Možná hydroštely maj menší tendenci po startu zacvakat, ale to může bejt náhoda. Příště tam jde Mogul, byť to taky není žádná láce.
21:55:26
02.07.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> StepaNoFUN: Tak to nevim čoveče, ale výkon by měl bejt okolo 130 koní a má to chcanky...
21:51:29
02.07.2020
StepaNoFUN
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Mě to taky nepípá dřív. Já ho prostě měmím po 20ti (dávám Millers - i do autorizáku si ho přes jejich "nenadšení" vozím), komplet 2letej servis (nebo po 60 - všechny filtry atd.) dělám po 40, nebo po roce... Naftu jedině s VIFem... A stejně to to těsnění nevydrželo.
Otázkou je, jestli kamarád má 2.0EcoBlue, nebo tu (myslím) mrtvou 2,2 (Euro5), co byla předtím. EcoBlue je Euro6 od půlky 2017.
21:49:16
02.07.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák1983: Jo, hnily ale jely furt... No 60 000 interval je ujetej, ale chtěj jít s dobou... Zajímalo by mě, jak to má velkej filtr :-D Oleje to má dost, snad k 10 litrům... Ale samozřejmě se musí dolejvat mezi výměnama.

EDIT: Jo, kluci si u těch novejch transitů stěžujou na zahnívající panty zadních dveří :-D To by si člověk u některejch aut div nezlomil ruku, když to chce zavřít...
upraveno 1x, naposled 02.07.2020 21:50:38
21:48:00
02.07.2020
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
A kdo říká, že ty dnešní hniloby nebudou?
Jinak strejc jezdil na dodávce s izothermem interval 60 tkm taky, na autě udělali asi 140 tkm za rok a když to při 350 tkm dávali ve firmě někomu dál, motoru nic nebylo. A to to byl Renold. 3
21:44:29
02.07.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu 02.07.20 21:32:20: Jenomže to zase byly hniloby jako prase. A mimochodem, olej 60 000 km? To je strašný.
upraveno 1x, naposled 02.07.2020 21:45:31
21:32:20
02.07.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> StepaNoFUN 02.07.20 20:30:28: No pěkný, poreferuju kámošovi :-) Má transita od novoty už 3 roky na lízačku (se smlouvou na 4 roky a max nájezdem 200 000 km). Má najeto asi 193 000 km 3 3 Olej poctivě mění po 60 000 km :-) Jezdí dlouhý trasy, tak mu to nepípá dřív... To auto má tak poloviční výkon oproti novýmu, nic nesvítí, v servisu to nechtěj řešit. V prdeli dneska...

Starý dobrý transity okolo roku 2000.
21:20:12
02.07.2020
palinator
-> King:
A došlo aspoň k nějaký reakci na straně výroby a nahradil se skluz zpět hliníkovým (nebo modifikovaným) provedením?
Teď dělám drobné opravy na starý Vari a pořád jsem přemejšlel, jestli výrobce vyloženě slabý místa řešil a existuje třeba lepší náhradní díl. Jak všichni jistě dobře víme, třeba v AZNP se na takovou invenci docela mrdalo a nebyl problém vyrábět výrobek, kterej měl 30 let stejnou výrobní vadu. 3
upraveno 1x, naposled 02.07.2020 21:20:28
21:16:29
02.07.2020
King
-> palinator: Vždycky se najde někdo, kdo to vyrobí levnějc. Máme asi 12 let na trhu analyzátor, kde je takovej "skluz " pro reakční kyvetky - takovej hliníkovej chobůtek s plexi krytem, kterým plastový kyvetky kloužou kam mají. Nějakej expert na "katování kostů " po 11 letech usoudil, že když se to udělá z plastu, tak to bude o pár dolarů levnější a prémie budou vyšší, vyšší! Takže ve výrobě to osazujou revolučním plastovým skluzem, kyvety tam zůstavají viset (protože statika) a my musíme vykrádat starší mašiny a za vynaložení několinásobku ušetřený částky za servis zachraňujeme pověst firmy.
21:11:14
02.07.2020
vhml
-> StepaNoFUN 02.07.20 20:30:28: už to tu píšu asi po milion pátý, ono utáhnout správně šroub totiž není vůbec prdel 5 4
21:01:33
02.07.2020
palinator
-> StepaNoFUN:
A těsnění určitě změnili z důvodu, že to původní obsahovalo malej podíl sóji a obilovin. 3
upraveno 1x, naposled 02.07.2020 21:01:44
20:30:28
02.07.2020
StepaNoFUN
Už nevím, kde jsme to řešili. Tak jsem si včera po 14ti dnech vyzvednul svůj služebák ze servisu. Transit Custom, 2.0 EcoBlue, 130Hp. Dával jsem ho tam na běžnej servis (kterej teoreticky ani neměl bejt - servisní interval je 60tis, nebo 2 roky, auto má 80tis a 2 roky, olej je v tom měněnej teď po čtvrtý - co 20tis, podruhý na sevisu v autorizáku - rok, nebo 40), v rámci něj zjistili, že chybí chladící kapalina. Šli v podstatě na jisto. Dolili udělali test spalin - pozitivní. Auto vám nedáme, hlava jde dolů.
No nasrání největší.
Tak tesnení máte za maximálně 2 dny...
No to nee. Musíme poslat hlavu na odtlakování a tam toho maj moc - počítejte 3 tejdny. :-O
Milion telefonů přes vedení moje, jejich - nakonec konstatování do 14ti dnů to bude...
Jdu si pro auto a kecáme s tím (rozumným) technikem. On ví, že dělám servisáka něco o tom vím, takže se ani nesnažil moc kecat.
Jsem něco zaslechnul, že to není vada, ale vlastnost.
No už nám to taky tak přijde. Ale je to kus od kusu. Některý maj 200 a nic, některý 60 a dělá se to.
Jsem slyšel něco o vytahání hlavovejch šroubů, což mi skoro hlava nebere. Kuwa to je kus železa železovatýho. Ale šli jste na jistotu. Normálně by jste dolili chladící kapalinu a maximálně to napsali do poznámek. Test na spaliny není běžnej při základním servisu. Takže mi netvrďte, že to je ojedinělá závada. :-D
No až tak to s těma šroubama není. Ale skoro jo. Hele neoficiálně. Ford změnil těsnění pod hlavu a šrouby zůstaly stejný. No to tesnění se vymačká a ty šrouby se prostě povolej. A je to v prdeli. Ale oficiálně se to nesere a jsou to naprosto spolehlivý auta. Svolávačka na to (mezi řečí konsatováno "alespoň zatím") není...
Bych je kopnul do řiti...
21:28:46
26.06.2020
isti
-> King: -> Jirik_Tuňák1983: Škoda rečí chalani.
17:36:24
26.06.2020
King
-> Jirik_Tuňák1983: Bingo!1
17:21:45
26.06.2020
Jirik_Tuňák1983
-> King 26.06.20 16:48:16: Třeba to bylo z pračkového bubnu. 1
16:48:16
26.06.2020
King
-> isti: To musel bejt hodne tenkej plech, aby to okno bylo pruhledny :-)
16:32:18
26.06.2020
isti
-> SO545 24.06.20 22:23:02: Z mojej mladosti si pamätám na(otcovo) Taunus 17m p5,to bol stroj32 Dvojdverový v červenej farbe s bielou strechou so strešným oknom z plechu.
20:33:32
25.06.2020
SO545
-> Jirik_Tuňák1983: v podstate je to tak...mal som ho pred 27rokmi 4

upraveno 1x, naposled 25.06.2020 20:34:33
22:31:14
24.06.2020
Jirik_Tuňák1983
-> SO545 24.06.20 22:23:02: Mluvíš, jako bys byl jednou nohou v domově důchodců. 3
22:23:02
24.06.2020
SO545
-> Bukaj 28.04.20 07:17:44: prvy a posledny ford co som mal ja bol 6valec Taunus20M 2dverak...
paradne povozenie obrovske auto ...lavica vpredu do zadu sa dalo nastupit bez sklopenia sedacky a kufor bol obrovsky ako bazen... zlate mladi...
19:37:55
23.06.2020
Jirik_Tuňák1983
Ford Capri 3.4 V6 Cosworth || 450Hp/9.000RPM Classic Monster
07:17:44
28.04.2020
Bukaj
-> Jirik_Tuňák1983 27.04.20 12:43:12: Tohle je moc moderní na mne. Poslední Ford, který se mi kdy líbil, bylo Mondeo první generace a to pouze jen předfacelift (s úzkými do boku protáhlými předními i zadními světly - faceliftem ten design zabili). Ale i tak jsem tehdy na ulicích koukal spíš po Orionech a když už kombi, tak Granadách...4
21:33:54
27.04.2020
Mr._Nosferatu
Hodně lidí se při koupi auta dívám na díly zrovna sem, já taky, ale nakupují v autorizáku kde je to dokonce levnější. Ale aspoň mám představu kolik co stojí a jsem překvapen když je to levnější...
21:29:44
27.04.2020
stepan
-> Mr._Nosferatu: Já radši nakupuju tam, kde je to za čtvrtinu, ale proti gustu...
21:24:19
27.04.2020
King
-> 11mAjA11: Dum Hruzy3
21:23:27
27.04.2020
King
-> Mr._Nosferatu: No, v Praze jsem jednou dal za obed pro dva s dyskem petilitr, ale to jeste neznamena, ze budu kazdymu rikat, ze se v Praglu pod dva a pul litru nenazere :-)
21:19:40
27.04.2020
11mAjA11
-> Mr._Nosferatu:
Jenze ne vsichni jsou tak bohati, aby mohli nakupovat v Dome Hruzy..
Kdyz je preci tolik jinych moznosti..
1 1 1 1
21:10:16
27.04.2020
Jirik_Tuňák1983
-> venni 27.04.20 21:04:04: V životě jsi mne neviděl a já tebe, takže jsi prokouknul tak akorát prdlačku. Vzhledem k tomu, že už škodovku dlouho nemám, je to tady pro mne už jen ventil a nic víc. Krom toho, jestli ty někomu s výběrem radíš nebo ho posíláš do prdele je mi obecně celkem jedno. Je tady více lidí, kteří radí a doporučují úplně stejně, takže si můžeš utřít klávesnici ještě o ně. 3
upraveno 2x, naposled 27.04.2020 21:13:41
21:09:40
27.04.2020
Mr._Nosferatu
-> Jirik_Tuňák1983 27.04.20 19:45:38: -> stepan 27.04.20 20:02:16: autokelly 14tis + práce a jste na těch 20ti 4
21:08:03
27.04.2020
Jirik_Tuňák1983
-> 11mAjA11 27.04.20 20:44:28: Zákazník měl služební XC70, pak Mondeo poslední generace, které nahradil pásovec B8 a ten trpěl oproti bezproblémovému Mondeu naprosto tristní spolehlivostí, žravostí oleje a z nějakého záhadného důvodu se nezvykle často hlásil různobarevnými upozorněními doplněnými nějakým povídáním. Pokaždé to skončilo u Porsche doplň město.
Jediné, z čeho se mi u těch Fordů zvedá kufr, je ten nápis Sony na jukeboxu. To je strašný. Také na tom posledním Mondeu vypadají všechny rozměry kol divně malá.
21:04:04
27.04.2020
venni
-> Jirik_Tuňák1983: proč neodpovíš na otázku??Mám snad v něčem pravdu a stydíš se za to,že jsem Tě zase prokouknul???

Kdo to tady sleduje,tak zajisté ví,že nejsem ten co musí za každou cenu psát x kravin...Když nemusim tak nereaguji,kolikrát když chce někdo poradit,přiznám že ani nepíšu ikdyž to vím.Buď nemám energii sesmolit odbornou odpověď a nebo to vím jen na 90% a nechci riskovat,že pošlu do Světa nějakou blbost o kterou se budou opírat uživaté netu... net je plnej kravin a proč psát další a další že??

Když čtu Tvoje komenty,nestačím se divit o různých úchylkách a názorech...dobrá,každý jsme nějaký...ale když to člověk čte po miliontý,musim na to reagovat.
A kdyby náhodou jsi na mě chtěl reagovat "tak to nečti" přiznávám,že odsud čerpám info,protože sem chodí dost lidí co umí a znají...rád se člověk zdokonaluje,ale blbý je že prostě člověk ty žvásty musí pročíst a pak až filtruje to,co má hlavu a patu 4

Sorry všem,že jsem se neudržel a vyplodil zase pár řádků,co se netýkaj vlákna.Respektive,mohl bych přidat zkušenosti s fordem,ale bylo by to na x řádků 1
20:44:28
27.04.2020
11mAjA11
Jediny zadrhel nantom aute je zadni naprava, kdyz nedou povolit srouby tak rezat, kompletni sada stala kolem 6t na cely zadek vc. Vsech sroubu, jinak je to bezne udrzitelne auto v provozu az na tu korozi..a nez vyjetou ofci dodna a jeste kousek dale v podobne schnilem stavu tak to radeji Mondeo s trochu rozumnym motorem a kdyz bych byl extra uchyl, tak plynofikace a tradaaa..
20:27:08
27.04.2020
Jirik_Tuňák1983
-> venni 27.04.20 20:17:11: A ty si musíš libovat v psaní podobných krávovin, jako třeba teď. Mám pravdu? 1
20:17:11
27.04.2020
venni
-> Jirik_Tuňák1983: Ty jsi asi velice rád,když Tě někdo z blízkých požádá aby jsi mu pohol vybrat auto viď?? Alespoň z Tvých postů to vypadá, že si v tom musíš libovat...

Mě když se někdo zeptá "co si mám koupit za auto? " řeknu jen ...co se Ti líbí a nebo,jdi do prdele :D
20:02:16
27.04.2020
stepan
19:59:03
27.04.2020
King
-> Tomaso435 27.04.20 19:41:18: Až na to, že benzíny v týhle generaci určo neměly dvouhmoty, takže rozumnou druhovýrobu seženeš za podobný prachy jako třeba na ofci4
19:45:38
27.04.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Tomaso435 27.04.20 19:41:18: A to jsi vzal kde? 3
19:41:18
27.04.2020
Tomaso435
-> 11mAjA11: a to že na to mondeo stojí spojka 20 litrů na takovou jebku starou, to si rači bukaj udělá 3 generálky motoru a 4 podvozku za tu cenu :)))
19:15:56
27.04.2020
11mAjA11
Konkretne toto Mondeo je uplne v pohode, kamarad to mel od novoti a spodni cepy byly nesmrtelny, na originalech mel najeto pes 300tkm a nikdo je nevymenoval pak udelali chybu a jeden volnejsi vymenili a po dvou letech to delali zase, mel tove 2.5 V6 ve 380tkm to zplynoval a jezdilo to az do 460 uplne v pohode, bralo to olej a pitomec aby to kontroloval tak to pridrel (nez stihl prijet na servis aby se ten motor pretesnil)..byl to nezmar auto a vydrzelo to vsechno, z Fordu bych toto klidne bral, podvozek robustni a funkcni a pak jeste S-Maxe bych bral..na S-Maxovi sem delal po 3kilech silenty zadnich savli a uplne v pohode, vsechno slo povolit, a na pivodnich silentech bylo vyrazeno Volvo takze podvozkove fak za me hodne dobre..
Ale sto lidi sto chuti nastesti..
18:59:28
27.04.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 27.04.20 18:54:32: 3 jděte do prdele, vy už víte, co čekat, co nemyslím vážně a kdy nahazuji udičku, že? 3
18:54:32
27.04.2020
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 27.04.20 14:01:39: To je slušná výmluva. Koukal jsem na to odpoledne 3
Extreme Tyres