Ford - zkusenosti

prohledat
681 příspěvků (zobrazeno 451 až 500) od 18.12.2008 do 27.08.2025, založil/a Syny
řadit dle data
12:15:31
21.08.2020
palinator
-> dragon_cb_cz:
Já nezmiňuju třílitr od ISUZU, ale 1,7 D, TD, DTI, CDTI. 4
12:03:05
21.08.2020
dragon_cb_cz
-> palinator 21.08.20 08:40:02: No, zrovna ten třílitr od Isuzu bych raději nezmiňoval 3 Ale jinak souhlas, třeba nebýt Taliánů, neměl by Saab nikdy pořádnou naftu.
08:40:02
21.08.2020
palinator
-> Jarda/felda:
Ale vždyť implantáty různejch motorů jsou v automobilismu běžný snad už od jeho vzniku. Mnohdy to je vyloženě k dobru:
První Galaxie - motory VW, jak 1,8 T, tak TDI... pokud vim, problémy s tím nejsou a je to mnohem lepší, než kdyby tam byl třeba 1,8 TD od Forda
Volvo - motory 2,5 TDI, v podstatě legendární stejně jako Volvo samo
Ford - motory 2,0 HDI
Opel - náhrada vlastních sráčů motory Isuzu a Fiat

Ty novější Galaxie a spol. jsou divný, stížnosti na ně jsem slyšel z více stran. A nejde jenom o TDI-PD, který maj problémy furt stejný, něco dokáže držet roky a něco se sype strašně. Celý to auto je nějaký divně postavený. Hnije to a závad mraky.
06:19:22
21.08.2020
Sita
Ja muzu k dobrymu pridat svoje zkusenosti Ford KA vs VW Bora, r.v.97 vs. 01. Ford kupovany 9let stayry s najezdem 80tkm, Bora jako 13let stary s najezdem 170tkm. Provozovano na cca 90% stejne - manzelky postrk do prace a na nakupy, leto, zima, nikdy garazovano, pece a udrzba stejna.

Ford ukoncil aktivni sluzbu v roce 2014 pro rozsahlou korozi (to nastoupila Bora) a dojizdel jsem ho ja v nejhorsich podminkach (zima, sul), v roce 2017 uz neslo udelat STK ani pres nejvetsi mafiany co znam 3, v roce 2019 po utrzeni predni napravy zlikvidovany. Za celou svoji sluzbu byla jen jedna zavada ktera si vynutila odstaveni: zatuhle pistky v LP brzdovem trmenu. Jinak mel krome zminene koroze tyto zavady: prelomene draty k LP dverim, omydlene klice, zrezly vyfuk, a masivni unik oleje skrz posilovac. Celkove najel 230tkm a dozil se 22let (aktivnich jen 19).

Bora slouzi od 2014, ted je ji 19 let, ma najeto 230tkm. Stav: koroze temer zadna, jen par pupinku na lemech prednich blatniku, spodek naprosto zdravej. Uz nekolik zavad, ktere defacto vynutily odstaveni (jen se stestim nebyla treba odtahovka, protoze se staly kousek od domu): 1x KO zapalovaci civka - dojeto 10km na 3 valce, 2x KO lternator (oba Bosch, puvodnimu odesel regulator, druhy z Fabie odesel na loziska), jinak jsou problemy s mikrospinacema v zamcich, obcas nejde otevrit kufr, obcas se spinal alarm.

Poznamka: Prvni alternator odesel v UK pri navratu z dovoleny, dojeto jen se stestim diky tomu, ze jsme prehazovali baterii z svagrovo O2 (asi diky tomu zahulu odesel jeho alternator 2 mesice potom :D). Ted jsem dal novej polskej alternator, tak snad to s nama dozije.

Celkove je uz ted videt, ze ta Bora se dozije vic let a v dustojnejsim stavu, ale jen diky tomu ze v tomhle obdobi VW neflakal zinkovani. Celkove me opravy Bory uz staly vic penez nez Forda, ale s tim, ze se dozije vic se to asi ekonomicky vyrovna nebo ho i prekona. S dalsi generaci aut od VW koncernu (G5, T5, O2 a spol.) uz by to asi neslo zopakovat, protoze ty maji velky problemy s korozi taky.
20:26:53
20.08.2020
King
-> Milan 136: Tak zcela neferove si udelame dnesni mezisoucet pro poruchu odstavenych aut po cca 500km :-)
Videl jsem jednoho starsiho Focuse v Praze (bingo! :-)...ale pak se to zvrhlo - jedna Felda a na exitu z D11 (a ted si zacpete usi) novej Sup (a fakt to nebyla bezpecnostni prestavka - otevrena haubna, kravatak s mobilem na uchu)5
18:33:34
20.08.2020
Jarda/felda
-> palinator 20.08.20 15:59:50: prostě si nemyslim že by bylo vhodný kombinovat takhle značky 4 auto se má brát jako celek a taky tak navrhovat a ne že "nemám motor tak tam dám tenhle" to je jako vaření od Babici 3 3 3
15:59:50
20.08.2020
palinator
-> Jarda/felda 19.08.20 17:16:11:
Co to je za kravinu?
22:08:34
19.08.2020
King
-> Jirik_Tuňák1983: -> Milan 136: Tak zejtra jedu treba zchranovat na Sumavu, tak si budu delat carky podle znacek a za mesic to vyhodnotime1
22:06:54
19.08.2020
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 19.08.20 22:01:35: No jasný, defekty neřeším. To může potkat kdejaké auto.
22:01:35
19.08.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 19.08.20 21:57:51: Já jsem taky odstavenou škodovku neviděl už hodně dlouho. Max. nějakou historii (Fel, Fab) s píchlou gumou a nebo jiným defektem, např. pružina, ulomené kolo. Prostě vraždy.
Nejčastěji skutečně asi ten Ford. Ostatní od F a Francii si nevybavuji.
21:57:51
19.08.2020
Milan 136
-> King 19.08.20 09:38:02: Odstavenou Škodovku u silnice jsem teda neviděl ani nepamatuju. Jako celkově už to není časté, ale když už, tak Citroen/Peugeot/Renault asi vedou.
21:50:26
19.08.2020
StepaNoFUN
-> SO545: kop bych ho do hlavy (kdyz ne do riti). Nacpal hadici od expanzky pred tu od cooleru, i kdyz ma bejt za. I okem je vidět, ze to je blbe. Hlavne ze to vypaskoval. Ale 3 prichytky tam chybely. Po nasranym hovoru se sefem servisu je tam hadice nova, doplnen fridex a vypaskovano dle originalu.
21:10:30
19.08.2020
SO545
-> StepaNoFUN 19.08.20 21:04:08: Co to je za babrak , ked dnes dokaze prehodit hadice co su skoro neprehoditelne ?
Asi dobra vystupna kontorla ktora tiez asi nic neriesi. Hmmm.
21:04:08
19.08.2020
StepaNoFUN
Novej 2.0 EcoBoost v Transitu, 2018. Najeto 80k - dělalo se těsnění pod hlavou. Mechanika z autorizáku bych dotlouk do mrtva - přehodil pozici hadic a větrák prodřel hadici od expanzky - to byla chyba servisu, taky si to po zmrdání opravili. Uvidíme, jak to po opravě bude fungovat a jak dlouho. Prej je tam (neoficiálně) chyba v tesnění....
upraveno 1x, naposled 19.08.2020 21:04:51
20:57:22
19.08.2020
SO545
-> Jarda/felda 19.08.20 17:16:11: Je to auto ako kazde druhe...akurat ten co im dizajnuje interier hlavne palubovku , radio a vsetko okolo potrebuje operaciu oci aby sa stratil ten zakal ktory to prezentuje.

A este toho chuja inziniera co ma oblubu v masadznej matke zatavenej v plaste a do nej klasicku skrutku by som dal za trest do servisu tie spoje povolovat po 2rokoch. Ziskal by prehlad co to vytvoril...VW sa snazi mu konkurovat a zacali to jebat do svetiel...ale nastatie to dodrbes a vymenis ako diel....tu znicis naraznik.

To iste sice je aj u BMW... v podstate je to vsetko na jedno kopyto. Len si to velmi nebrat k srdcu.6
17:16:11
19.08.2020
Jarda/felda
-> vhml 19.08.20 13:42:45: jo ale to okolo je ford a to nevěstí nic dobrého to takhle kombinovat 8
14:20:23
19.08.2020
vhml
-> Peca 19.08.20 14:03:24: je to naprosto standartní VW PDčko
14:12:56
19.08.2020
castrol
to je taky clanok jak ked varil pes a macka 3
14:09:46
19.08.2020
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 18.08.20 13:59:05: No mě spíš fascinuje, že půlku článku věnují kritice tříválců a nakonec tam vypíšou seznam závad, kde žádná z nich s tím, že je to tříválec, absolutně nesouvisí. Teda pokud nechtějí řict, že ten šroub sedačky vyklepaly jeho vibrace...
14:03:24
19.08.2020
Peca
-> vhml: Ze ne, to proto se zrovna toto furt sralo 3
13:42:45
19.08.2020
vhml
-> Peca 19.08.20 13:12:29: tak zrovna TDi v Galaxy nemá s Fordem pranic společnýho
13:12:29
19.08.2020
Peca
Ford Mondeo I. Zetec 1.8, Ford Galaxy II. 1.9 TDi, Ford escort 1x stary TD a 1x v benzinu - čtyři Fordy za život a došel jsem k přesvědčení, že každý byl jinak spolehlivý, ale VŽDY se ve spolehlivosti projevilo to, jakou péči auto za svůj život dostalo. Takže hledám auto spíš podle historie a majitele, než značky. Teď mám relativně novýho Renaulta a naprosto bezproblémových 40 tis km a můj dojem, že podél cest stojí nejčastěji porouchaní starší korejci :-)
upraveno 2x, naposled 19.08.2020 13:15:29
12:58:56
19.08.2020
charon
ja osobne s Fordem zkusenosti nemam, ale v bejvali praci jsem mel jednoho fordistu, kterej na znacku nedal dopustit a kdyz jsem odchazel z prace, mel 3 fordy (fiestu, Escorta cabrio, mondeo) a v rodine meli tech aut dohromady asi deset. V soucasne praci mame taky Fordi kridlo, kde jsou ted 4 Focusy (dva Ecoboosty a pak dva se starim 10+) plus jeden z nich k tomu ma jeste S-maxe a jeden ma fiestu (8 let starou?). A vsichni jsou taky spokojeni. byt en s tou fiestou ji ma cca rok a za tu dobu najel max 8000 km a odesla mu spinacka (vyreseno startovacim cudlem)a praskla predni pruzina. Tak nevim, zda je ta spokojenost opravnena.
12:17:05
19.08.2020
Jirik_Tuňák1983
Kucí, ale tady mluvíte o starších autech. Ne o nových vozech svázaných restrikcemi.
09:50:07
19.08.2020
Borderer
-> stepan: Sierru bych do toho moc nepočítal, to je poslední pořádný auto, co ford vyrobil. Máme v rodině jednu, s nájezdem vysoko přes 500 tisíc kilometrů a kdyby nebyla shnilá na sr*čky, jezdila by dál. A za ty roky, co je v rodině, se v ní měnily akorát spotřební věci. Nejspolehlivější auto, co jsem kdy viděl.
upraveno 1x, naposled 19.08.2020 10:07:44
09:45:53
19.08.2020
stepan
Za posledních 11 let mám najeto v Sierre, Fiestě 4 a Focusu 1 přes 300 000km, všechny tři měly už při koupi přes 17 let a 200 000km a nepostavám nikde u krajnic. Jenom Sierra mě jednou nechala stát, když prasknul rozvoďák, naštěstí byl motor udělanej tak, že se nepotkal, takže stačilo dát nový řemen.
09:38:02
19.08.2020
King
-> CHIP: No, ja toho zase najezdim vic nez by mi bylo milo, a ta skladba odstavenejch aut zhruba kopiruje skladbu zdejsiho vozovyho parku, takze vetsinou skodovky. Muj dojem je samozrejme biasovan faktem, ze dojizdim svoje v poradi asi 6. sluzebni chrochtavy mondeo (po dvou kusech od poslednich 3 generaci) a nejzvaznejsi poruchy, ktery me nejvic zdrzely, byly pichla kola a praskly zarovky v tlumenejch svetlech (jenom u tech nejstrarsich a vymena je prace na 5 minut, pak uz jenom xenony a ledky bez problemu) Jednou mi motor padnul do nouzaku na krizovatce, protoze nejakej certifikovanej jouda v autorizaku behem garancky zapomnel utahnout hadicovou sponu v sani. Na zhruba 750tkm to neni zas tak spatna bilance4 Soukrome pak uz asi 4 roky s Fordem Cougar v benzinu, kterej vzhledem ke svymu stari, najezdu a historii nejaky musky uz mel, ale z A do B dojel vzdycky.
upraveno 1x, naposled 19.08.2020 09:40:54
08:35:36
19.08.2020
CHIP
Osobně musím říct, že při cestách po vlastech českých a to moc zase nenajezdím, jsem viděl u cesty odstavené vždy jen fordy a nebo renaulty.
Můj kamarád, kterého osobně znám měl ford mondeo, nevím přesně jaký měl typ motoru, ale byl to diesel. Vyrazil s tímto vozem na dovolenou do Francie. Cestou vyzískal dvě poruchy, které ho na opravách v zahraničí vyšly na 16000 Kč .. tedy musel dovolenou výrazně zkrátit.
Při letošní moto dovolené předvedl okolo projíždějící ford divadlo .. na které nikdy nezapomenu. Zastavili jsme aby jsme naplánovali další trasu. Z hlavní k nám na vedlejší odbočoval shodou okolností opět ford modeo diesel. A v projížděné kříživatce mu upadl koncový díl výfuku, který se s poměrně pěkným rachotem vzpříčil pod zadním nárazníkem. Opravdu poměrně pěkné vystoupení. Obzvlášť, když majitel vozu chtěl výfuk vytrhnout a chytl na něj holýma rukama .. bezva nápad.
upraveno 1x, naposled 19.08.2020 08:37:00
18:47:34
18.08.2020
suri
-> Jirik_Tuňák1983: Nejaké ostré slová na večer ...
18:46:49
18.08.2020
Jirik_Tuňák1983
-> suri 18.08.20 18:41:19: Ty jsi zase nějakej chytrej. Tohle není nějakej "kamarádovo kamarád", asi máš potíže se čtením rodinných vazeb. Tohle je člověk, který mi jde svatbu, takže k sobě máme blízko + je to autař. Hleď si raději svého, já udělám totéž, než napíšeš zase další píčovinu a já něco, co mne bude později mrzet. Ekoboost není zrovna vzorem spolehlivosti a začíná se to trochu nabalovat. Nic víc, nic míň.
upraveno 1x, naposled 18.08.2020 18:49:26
18:41:19
18.08.2020
suri
-> Jirik_Tuňák1983: kamarátov kamarát je najlepší ,a hodnotiť nové motory môžu len tí čo si to nikdy nekúpia ... ty nebuď zase internetový diskutér lebo to nemá úroveň ...

blbosti sa dejú , ale zase tak často nie , často je to kombinácia X faktorov ... treba sa pozrieť pár rokov dozadu čo všetko sa kazilo a dnes na to každý spomína ako na staré dobré časy
17:03:50
18.08.2020
Jirik_Tuňák1983
-> suri 18.08.20 14:27:26: Ne, toto si asi nekoupím. Minulý týden mi mimochodem hlásil záděr kamarád u švagrovo Galaxy 1.5, takže zase neteoretizuj a něco se sebou už dělej. Jsi zapšklej jak sedmdesátiletej dědek.
16:58:01
18.08.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 18.08.20 14:24:06: Jo, jsou tam různý kokotiny, stejně jako se ty špony dostaly do jednotky. To je taky obrat. 3
14:27:26
18.08.2020
suri
-> Jirik_Tuňák1983: ani okolo tohoto nie je humbuk , netreba čítať sračky ako autobild a kľudne spávať ... bez tak si to nekúpiš ...
14:24:06
18.08.2020
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: Tyjo to je clanek... Kvuli prusaku paliva menili termostat? 36 A pak se rozletel ozubeny retez... Kdo to tam pise ty clanky tyjo?
13:59:05
18.08.2020
Jirik_Tuňák1983
Ty malorážní ekobuřty budou tu pověst složitě napravovat. Zatím nic moc. Hlavně, že to hned po uvedení prohlásili motorkem roku.
To okolo Puretechu takový servisní humbuk neni.

www.autoforum.cz/predstav eni/dlouhodoby-test-trival ce-skoncil-fiaskem-motor-p red-dokoncenim-testu-zadre l?utm_source...
20:51:12
06.07.2020
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 06.07.20 19:37:11: Smím zmínit zkušenosti ze Stodolní? 1
19:37:11
06.07.2020
palinator
-> radekp:
Já rozhodně nechci lejt olej do ohně, ale co jsem zažil v Ostravě, to jsem nikde jinde zatim neviděl.
Jako referenci doporučuju obsluhu hotelu Max poblíž Ostravy hl.n. a obsluhu v hospodě Dřysty v kisni. 3
19:31:23
06.07.2020
radekp
-> StepaNoFUN: jasny. Nejsem zaprisahly patriot, nepovazuju se za Ostravaka. Myslim ze nase republika je dost mala na to, abychom ji jeste delili.
20:25:03
03.07.2020
StepaNoFUN
-> radekp: Myšleno jako vtip. Proti Ostravě toho mám rozhodně míň než proti hustě osídlený táhlý zatáčce na dálnici mezi Prahou a Vídní. :-D
-> Matthes, záškodník z TechWebu 03.07.20 20:10:27: 250-500Mth máme na všech mašinách. Ale zase tyhle průmyslový motory dostávaj kolikrát daeko větší sodu. A podle motohodin bych to rozhodně nebral. Když to vezmu k tomu traktoru - myslíš že bude stejně namáhanej motor po 250Mth v hloboký orbě, a nebo po stejným řasovým intervalu v dopravě?
Beru to tak, že ten motor v dopravě má cyklický namáhání, třeba v tý orbě te to v podstatě stále statický.
20:10:27
03.07.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
Jinak když jsem dělal u Jelena, tak na průmyslovejch motorech byly různý intervaly podle použití. Od 250 hodin do 500 hodin provozu. Což při přepočtu na kilometry vychází tak na 30 000 km.
20:03:53
03.07.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bukaj 02.07.20 23:47:47: Ne, fakt je to 60 000 km na sevis a jde o Šemika :-) A ty dveře otevírá asi 150 x denně a stejně to má zarezlý :-D
12:13:42
03.07.2020
radekp
-> StepaNoFUN: je to nadsázka, nebo máš něco proti Ostravě?
08:11:52
03.07.2020
Bukaj
-> StepaNoFUN: Aha, tak jestli je toho oleje dvojnásobek, než v jiných vozech a netrpí přehříváním, tak asi OK. Ale taky bych víc, jak 20 KKm nesnesl psychicky...6
07:57:42
03.07.2020
StepaNoFUN
-> Bukaj: ano opravdu je servisni intreval 60tis./ 2roky. Oleje je tam 10l. Ja ho menim po 20, po 40 (to vychazi na cca rok) i se vsema filtrama.
00:03:42
03.07.2020
Bukaj
-> palinator: Pche!
00:01:53
03.07.2020
palinator
-> Bukaj:
Tak 130LPG není zrovna dobrá referenční hodnota. 3
00:00:27
03.07.2020
Bukaj
-> palinator 02.07.20 23:50:19: Nevim, co jsem jezdil ve firmě Ducatem (motor Iveco), tak tam bylo oleje 4,5 litru a prázdný to jezdilo svižněji, než 130LPG... Ale olej jsem tam měnil po 10-15 tisících...
23:51:20
02.07.2020
Bukaj
-> Matthes, záškodník z TechWebu 02.07.20 21:49:16: PAnty zadních dveří zarezávají snad u všech dodávek...8 Aby taky ne, když se to denně otevírá, jsou venku na povětrnosti a nesou celkem těžké dveře s mizerným zajištěním zavřeného stavu, ta kastle se kroutí a za jízdy po našich silnicích se to klepe jako ratlík...
23:50:19
02.07.2020
palinator
-> Bukaj:
Proč? Ty motory jsou výkonově oproti osobákům seškrcený, obvykle jezděj mnohem delší trasy a mívaj velkou olejovou náplň. Kamiony maj interval i přes 100 000 km, ale dělaj se rozbory oleje. O mašinách asi nebudu ani psát, když je tam náplň čtvrt kubíku. 3
Extreme Tyres