skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
trvanlivost zapal. lišt z fel.1,3 Mpi
Obavam se problemem je, jak zminil Lamac, to nastaveni parametru buzeni civek. Civka v liste ma nejakou casovou konstantu, danou indukcnosti a odporem vinuti (L/R), po kterou ji ma cenu "krmit ". Pri prekroceni "doby plneni " se jenom zbytecne tavi jak civka, tak spinaci prvek v liste. Budou to odhadem stovky mikrosekund a kdo vi, co ma Ignitech v defaultu
-> Markop: A to vypadá, že bude ten problém...
-> Westas: On tam nemá originální ECU.
Na maminej Felde je jedna lišta od výroby od 97 teda 20 rokov. Tvoj problém bude niekde inde.
Řídící jednotka MPI se systémem Simos2 ještě neměla zpětnou vazbu z VN modulu a proto stačily pro napájení pouze čtyři vodiče. +15, 31, signál pro impulsní modul VN 1 a signál pro impulsní modul VN2
Pin 1 - červená
Pin 2 - zelená + žlutá
Pin 3 - šedá + červená
Pin 4 - hnědá
Pin 1 - červená
Pin 2 - zelená + žlutá
Pin 3 - šedá + červená
Pin 4 - hnědá
V ignichu sa nenastavuje cievka/lišta,ale dá sa tam nastaviť okrem iných parametrov aj doba budenia,dlžka trvania iskry,o akú cievku sa jedná,a rôzne korekcie okolo toho.Najprv skontroluj toto nastavenie.
ze začátku to nastartuje normálně a pak to začne mít divný zvuk, (při přidání plynu střílí do výfuku a jako by jelo na tři válce...).
-> Markop: Ale ty tranzistorový spínače odpálit není vůbec složitý... ;-) A pak se lišta chová jako "mrtvý". Stačí, když ignitech nude posílat signál pro cívku a ne pro lištu.
-> StepaNoFUN:
Dvě cívky a dva bezkontaktní tranzistorové spínače. Dobu nabíjení cívek a všechno okolo zapalování řídí ECU.
Dvě cívky a dva bezkontaktní tranzistorové spínače. Dobu nabíjení cívek a všechno okolo zapalování řídí ECU.
-> mira76: Jak již bylo zmíněno - neposíláš tam moc silnej řídící signál? Lišta není jenom 2 cívky, ale i elektronika...
když půjdu po elektrice:
snímač na řemenici ???(že by dával špatné signály, iglitech řídící jednotka???, ještě jednou zkontroluji elektriku jestli tam není problém v mechanické části, ale to by se asi takto neprojevovalo......
Nejprve to prostě při jizdě střílelo do výfuku, někdy to střelilo a chcíplo to.....(a rány to byly pořádné), pak to začalo tarokovat, no a po výměně lišty ta lišta nenajela ani 10km a to samé, po výměně další lišty jsem to jenom nastartoval a po vrkání si z plynem na místě to za chvilku začalo střílet do výfuku , pak tarokovat....dál jsem to do úplného shoření lišty nezkoušel.
Pravděpodobně malá intenzita jiskry a dlouhý plamen (hoření) do výfuku....
Lambda u otryskování karbeců téměř ideální.
Budu řešit z úpravcem....
snímač na řemenici ???(že by dával špatné signály, iglitech řídící jednotka???, ještě jednou zkontroluji elektriku jestli tam není problém v mechanické části, ale to by se asi takto neprojevovalo......
Nejprve to prostě při jizdě střílelo do výfuku, někdy to střelilo a chcíplo to.....(a rány to byly pořádné), pak to začalo tarokovat, no a po výměně lišty ta lišta nenajela ani 10km a to samé, po výměně další lišty jsem to jenom nastartoval a po vrkání si z plynem na místě to za chvilku začalo střílet do výfuku , pak tarokovat....dál jsem to do úplného shoření lišty nezkoušel.
Pravděpodobně malá intenzita jiskry a dlouhý plamen (hoření) do výfuku....
Lambda u otryskování karbeců téměř ideální.
Budu řešit z úpravcem....
-> mira76: Neni problem v ridicim signalu? Nevim ted jestli si ta lista ridi nabijeni sama a nebo podle signalu z jednotky motoru. Vim ze jsme listu z fabie dali na kamaradovu mazdu kde mel puvodne dve solo civky a funguje mu to dlouho a dobre...
ne karbece jsou vyladěné, ale pálí se mi zapal. lišty, sice jsou z vrakáče, ale když se spálí už 3tí tak je to podezřelé....napřed to začne tarokovat a střílet do výfuku a pak to přestane pálit úplně.
Zkusím nejprve lišty na otcově felicii jestli jsou v pořádku a pak až na ignitechovém zapalování fáčka...
Zkusím nejprve lišty na otcově felicii jestli jsou v pořádku a pak až na ignitechovém zapalování fáčka...





Zajímali by mě vaše zkušenosti ze zapal. lišt z fel. 1,3 Mpi, má smysl vzít zap. lištu z vrakoviště???