Topení z felicie

prohledat
84 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 14.02.2012 do 29.04.2014, založil/a Radza
řadit dle data
23:13:26
29.04.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> charon: Zkus. Já si kdysi předělával topení a zapojil motorek obráceně. Trochu to foukalo, ale hrozně málo. Otočil jsem polaritu a už to fučelo jak má
22:44:48
29.04.2014
charon
Motorek se toci. Cizi teleso jsem hledal a nic jsem nenasel. Jinak tahla vsechny chodeji a kam dosahnu, ykousim chod klapek kontrolovat vevnitr hnatem a taky to chodi. To obracene toceni me napadlo, ale pravdou je, ze to topeni mirne fouka. Takze mam zkusit prepolovat moturek? Spalit by se, doufam, nemusel ...

Filtr tam nemám, akorat na vstupu origo prodavanej takovej ten uhlikovej proti pylu. Ale je jedno, zda testuju s nim ci bez nej, oboje ma stejny vysledek
upraveno 1x, naposled 29.04.2014 22:45:55
21:14:28
25.04.2014
Bukaj
-> Stepan FUN: Jo, má, uzavírá se při otočení spínače ventilátoru do polohy 0. -> charon: Zkus zkontrolovat táhla 4 A nebo je taky možné, že je ucpaný vstup do topení - nemáš tam nějakej domorobo dodělanej filtr?
15:07:57
24.04.2014
StepaNoFUN
-> charon: Nejsem si jistej, ale namá felicie náhodou klapku na úplný uzavření vstupu vzduchu do auta?
15:05:37
24.04.2014
Klubko_
-> charon: kdyz to vezmeme od nejjednoduzsiho:

- toci se vubec ten ventilator? Myslim tim, kdyz ho zapnes. Z tvyho prispevku to neni patrno

- otaci se spravnym smerem?

- zkontrolovat, jestli neni ve vedeni vzduchu nejakej cizi predmet, kterej by branil prutoku vzduchu
21:20:03
23.04.2014
charon
Pánové, vytáhnu téma.



Mám ve Favoritu topení z felicie. A mám problém s tím, že i na nejvyšší rychlost větráku fouká naprosto tragicky. Je jedno, jestli pustím teplej nebo studenej vzduch, lhostejno zda je auto teple nebo studene, nezalezi na tom kam pustim foukani, proste i na max rychlost se ani neodmlzi predni sklo. Vetrak topeni mam novej, toci se lehce. Ale kdyz rozeberu palubku a strcim tuku rovnou do topeni, taky to tam "nefici".



Nemate nejakej napad cim by to mohlo bejt? Nebo se mam vyprdnout na nejake vymejsleni a koupit rovnou jine topeni?
12:18:54
04.03.2012
Radza
-> Kuladmin: to teda..sraního s tim bylo dosti do sytosti2 ...díkes
11:31:00
04.03.2012
Kuladmin
-> Radza: Ale ze to bylo s.... co? A nakonec problem uplne jinde. Tak at slouzi.
03:55:10
04.03.2012
Radza
-> Kuladmin: Tak topí to super,nemůžu si to vynachválit4
18:41:46
29.02.2012
Radza
-> Kuladmin: Tak hotovo,vyměníno,uděláno,m ůžeme topit jak kreténi3 3 ......ale otázkou,jak dlouho......2
08:42:00
28.02.2012
Radza
-> Kuladmin: 3 3 ,přesně,na konci zimy se mi to bude hodit2 2
22:27:27
27.02.2012
Kuladmin
-> Radza: No vidis a prej je v poradku 3 3 Tak nech to mas uz taky vymenene a konecne na konci zimy topis 1
15:03:50
27.02.2012
Radza
-> Stepan FUN: -> Kuladmin: Tak záhada vyřešena klucká2 2 2 je to....je to.....je to....................... .....................těsně ní pod hlavou v prdeli3 3 3
13:06:16
27.02.2012
StepaNoFUN
-> Radza: Zkontroluj a pročisti nátrubky co jdou z a do vyhřívání sání, pročisti trubku co jde vývod z topení před vodní pumpu, zkontroluj jak se dovíraj klapky na regulaci teplýho a studenýho vzduchu. Pokud ani tohle nepomůže, tak kup novej ORIGINÁLNÍ radiátor a musí to topit. Jiná možnost už není. Já jsem měl to topení venku asi 10x, řešil všechno možný a nakonec to bylo zasraným radiátorem. Nakonec jsem dával jinej z auta se kterým jsem jezdil a který prokazatelně topilo a bylo po problémech. Ten radiátor ani kyselinou pořádně nevyčistíš, protože pokud je to origo, tak jsou v něm "vrtulky" pro zvýšení účinnosti a pokud bude pár trubek zanesenejch, tak jedině rozebrat, rozpertlovat, vytahat ven, vyčistit mechanicky a zase složit. Což je šílenej pakec a ještě je tam riziko, že to někde pak poteče... Pokud je to replika, tak ten mi netopil od novýho. :-/
21:30:35
26.02.2012
Kuladmin
-> Radza: A nevaris teplota ok na 90st? termostat maka? to cerpadlo co je zac? nebo neprelisovaval jsi ho ? ze by se protacela vrtule apod. To novy topeni co je zac? bylo ok ? nebo je uplne novy apod?
21:23:48
26.02.2012
Radza
-> Kuladmin: dobře,je měněný tak před měsícem4
21:18:44
26.02.2012
Kuladmin
-> Radza: Jak je na tom vodni cerpadlo?
20:57:51
26.02.2012
Radza
kdopak to ví,co za tim stojí??
16:24:46
26.02.2012
Radza
-> Stepan FUN: neni,voda normálně koluje z termostatu do nádobky a i na volnoběh koluje.6
15:41:34
26.02.2012
StepaNoFUN
-> Radza: Odvzdušnění termostatu (ta slabá hadice do expanzky) není to ucpaný? Buď v tělese termostatu, nebo v expanzce... Při přidání plynu, Ti musí do expanzky vrchem stříkat voda...
15:21:31
26.02.2012
Radza
-> suri: Tak nic.Po dnešní výměně radiátoru to topilo chvíli jak kráva a pak se to vrátilo do starých kolejí.Hadice u topení jsem kontroloval,jedna vlažná,druhá teplá,jak jsi říkal.Všechny hadice teplý,ale hadice od expanzky k chladiči STUDENÁ.....tak já už nvm,co s tim...9 165
09:13:49
26.02.2012
suri
-> Radza: no
02:09:48
26.02.2012
Radza
-> suri: dneska vyměnim a uvidíme4
21:16:46
25.02.2012
suri
-> Radza: to bude ono , tiež to mám ale zatiaľ som neriešil
21:15:23
25.02.2012
Radza
-> suri: jo,to je pravda,protože,jak je to na vyšší otáčky,tak už tam jde trochu teplo...
21:06:30
25.02.2012
suri
-> Radza: jednoducho , ak sú obe hadice horké , a po pridaní plynu aj na voľnobeh napríklad na 3000 - vyskúšaj to začne topiť tak je to zlomená prepážka v radiatore - rozdeluje vstup a výstup vody , ak je ok tak voda ide do radiatora ak sa zlomí voda ide najkratšou cestou nazad - jednou hadicou príde druhou odíde a pri vyšších otáčkach časť vody prejde aj do radiatora a trošku to zatopí
20:59:40
25.02.2012
Radza
-> suri: pecka,opravdu....díkes za postřehy Suri,pomohl jsi mi dost :-)
upraveno 1x, naposled 25.02.2012 20:59:50
20:53:54
25.02.2012
suri
-> Radza: no proste praskne ten plast a voda nejde do radiatora
20:52:33
25.02.2012
Radza
-> suri: doprdele,to se stane horkem nebo čim?
20:44:08
25.02.2012
suri
-> Radza: prepážka zlomená
20:37:44
25.02.2012
Radza
-> suri: hm,tak to je opravdu nádherný...co může bejt v něm v piči?
20:28:02
25.02.2012
suri
-> Radza: ak je vstup aj výstup k radiatoru horúci tak je ko radiator
20:10:12
25.02.2012
Radza
-> suri: jj,hadice,co vede od chladiče(tlustá) do domečku termostatu,je při 90stupních horká,ta,co vede od termostatu do nádobky(slabá) je taky horká,ta,co jde z nádobky dolu do chladiče je taková jen vlažná,ta napravo dole na chladiči,co se spojuje dole s tou trubkou je taky taková vlažná a obě hadice,co jdou do topení jsou horký....tak už mě jedině napadá vyměnit chladič a víčko expanzky.....8
19:39:07
25.02.2012
suri
-> Radza: a ohrieva sa to?
19:36:04
25.02.2012
Radza
-> jans: termostat jsem vyměnil rovnou,jak jsem to dělal.dal jsem ho tim zalisovaným čepem nahoru podle instruktáže zde v diskuzi1
19:34:52
25.02.2012
Radza
-> suri: těsnení v poho,na 3 to nejde,olej ve vodě neni...
18:10:37
25.02.2012
jans
-> Radza:

Termostat ti funguje správně?
18:05:52
25.02.2012
suri
-> Radza: tak neco v prdeli v okruhu motora, tesnenie pod hlavou- nehreje sa to? hadice nezarostlé?
17:28:51
25.02.2012
Radza
-> suri: ale přesně to samý mi dělalo ke konci i favoriťácký topení,než jsem ho vyměnil...
16:43:19
25.02.2012
suri
-> Radza: zlomená prepážka v radiatore !
16:42:02
25.02.2012
Radza
Tak jsem topení dneska vyndal,komplet rozebral,vyčistil,vyčisti l jsem pořádně radiátor,umyl,složil dohromady.super,foukalo to dost.Ale,že by to topilo,to se říct nedá.topilo to na 90 trochu a jakjsem zastavil a šlo to na volnoběh,tak okamžitě hned studenej.pokaždý,co to jde na volnoběh,tak to hned "topí" studeně....261
18:18:29
24.02.2012
Radza
-> Stepan FUN: nemam ahnung,jestli je tam čínská mrdkovina bo jestli je zasranej?stačí ho propláchnout zevnitřjedlou sodou bo něčim jiným?ty hadice už vim,jak maji bejt.Ta na horní úchyt jde od spoda od trubky6
upraveno 1x, naposled 24.02.2012 19:33:43
17:59:59
24.02.2012
StepaNoFUN
-> Radza: Zasranej (nebo čínskej) radiátor... Jinak hadice maj bejt "nelogicky", tedy teplá (ta od termostatu, resp. sacího potrubí)dolů, studená (k pumpě) nahoru...



Edit: Ta přepážka se probírala už snad milionkrát...
upraveno 1x, naposled 24.02.2012 18:00:42
17:40:26
24.02.2012
Radza
-> ZdeněkH: je to celý zajímavý,mno zejtra sem napíšu,jak budu zase chytřejší3
20:04:54
23.02.2012
ZdeněkH - zrušená registrace
Kdyby sis našel nějaká témata kde se to řešilo nebo návod na netu tak o tom plastu by jsi věděl.

Jestli prohození hadic způsobí menší výkon topení bohužel nevím. Mně se třeba povedlo zapojit plus a mínus obráceně a topení sice foukalo a to i dovnitř (jen trochu málo), ale točilo se obráceně a tedy hovno topilo
19:49:17
23.02.2012
Radza
tak,topení zapojený,všechno jde,je tu ALE.....

Musim ho znovu vyndat,abych seříznul kus toho plastu ve středu a hlavně to moc netopí(podstatná to věc v autě) a taky si nejsem moc jistej,jestli jsem nepřehodil ty hadice na vodu,co se zapojujou v motoru....kdo to ví,ať mi odpoví1
23:52:46
21.02.2012
Radza
-> Stepan FUN: nn,i 25A,až najdu,vyfotim ti jí5ale jak říkáš,máš pravdu.v drtivý většině byly 8 a 16A
upraveno 1x, naposled 21.02.2012 23:53:25
23:50:46
21.02.2012
StepaNoFUN
-> Radza: Keramický 25A? Nevěřím... Možná plast. Ale keramika byla (co vím a že jsem jich pár viděl) 8 a 16A... ;-)
23:46:20
21.02.2012
Radza
-> Petr Volfik: nějaký 25a bych taky měl mít ty keramický.díky za postřeh4
23:34:13
21.02.2012
Petr Volfik
-> Radza: Ještě si najdi jakou tam máš pojistku, u našeho fáva byla origo snad 15A a když jsem dal to topení z feldy tak pořád praskala. Až pak jsem zjistil že felda má snad 25A.
Extreme Tyres