
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spotřebák na běžné ježdění a na zimu, dokud se nerozpadne :-)
Škoda Felicia 1,3MPi LXi 50kW, rok 1997, výbava: koroze, psí chlupy všude, otáčkoměr, hagusy, radio Haitai, mlhovky, origo liťáky, centrál na dálku, alarm, zámek zpátečky najeto 118tis.km.
Stav?: schopný provozu a k tomu navíc nová baterka, střední díl vejfuku, čep ramena a manžeta poloosy, nový nárazník, maska a mlhovky po ťukanci od minulého majitele.
Závady? taky máme:-) ruplé čelní sklo, koroze na obvyklých místech, nefunkční motorek centrálu v zadních dveřích, kastle lehce potlučená od krup.... a k autu je potřeba víc klíčů než ke 120ce :-D
dnes 6.12 nasazeno nové čelní sklo včetně gumy a nový termostat, konečně to topí a můžu bez obav jezdit.... zároveň opraven motorek centrálu zadních dveří a promazán zadní stěrače takže už je to téměř 100%ně funkční auto.
9.6.2012 - výměna zadních tlumičů
15.6.2012 - výměna obou předních tlumičů a předních ramen
9.6.2013 - výměna prvního dílu vejfuku včetně lambdy
12.6.2013 - výměna komplet zadních brzdových trubiček a prasátek.
8.9.2013 - výměna chladiče a vodní pumpy.
25-26.9.2013 - vyvaření podběhu, výměna blatníku a vyvaření obou lemů.
19.5.2014 - výměna oleje.... a k dnešnímu dni máme najeto 173tis.Km..... což je přesně 55tis.Km u mě :-)
24.5.2014 - výměna lambdy, reset jednotky a základní nastavení klapky, hned je to živější a jde znatelně líp za plynem.
Škoda Felicia 1,3MPi LXi 50kW, rok 1997, výbava: koroze, psí chlupy všude, otáčkoměr, hagusy, radio Haitai, mlhovky, origo liťáky, centrál na dálku, alarm, zámek zpátečky najeto 118tis.km.
Stav?: schopný provozu a k tomu navíc nová baterka, střední díl vejfuku, čep ramena a manžeta poloosy, nový nárazník, maska a mlhovky po ťukanci od minulého majitele.
Závady? taky máme:-) ruplé čelní sklo, koroze na obvyklých místech, nefunkční motorek centrálu v zadních dveřích, kastle lehce potlučená od krup.... a k autu je potřeba víc klíčů než ke 120ce :-D
dnes 6.12 nasazeno nové čelní sklo včetně gumy a nový termostat, konečně to topí a můžu bez obav jezdit.... zároveň opraven motorek centrálu zadních dveří a promazán zadní stěrače takže už je to téměř 100%ně funkční auto.
9.6.2012 - výměna zadních tlumičů
15.6.2012 - výměna obou předních tlumičů a předních ramen
9.6.2013 - výměna prvního dílu vejfuku včetně lambdy
12.6.2013 - výměna komplet zadních brzdových trubiček a prasátek.
8.9.2013 - výměna chladiče a vodní pumpy.
25-26.9.2013 - vyvaření podběhu, výměna blatníku a vyvaření obou lemů.
19.5.2014 - výměna oleje.... a k dnešnímu dni máme najeto 173tis.Km..... což je přesně 55tis.Km u mě :-)
24.5.2014 - výměna lambdy, reset jednotky a základní nastavení klapky, hned je to živější a jde znatelně líp za plynem.
*Pavel P. / Felda MPi* - komentáře:
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: jestli budeš v Praze dohlašovat tak ty zasr...ny ekovýpalný se platěj pouze na magistrátu v Jungmannový.. to jsem zjistil na Bohdalci až když jsem se po hodině dostal k okýnku.. tak jsem dojel do Škodova paláce v Jungmannce kde je DI, zaplatil výpalný a vzal si lístek že to dohlásim tam... maj tam asi dvacet přepážek na řidičáky a na evidenci vozidel jen 4 a z toho dvě zavřený takže další hodina čekání..... 

-> Pavel P..: já to chci absolvovat v pondělí
a zrovna tady máme hnusný šumperský značky 1SUx


Dnes po 8 měsících dohlášeno... 4 litry v hajzlu 

-> VeTeV: to se uvidí... 
jo a dneska jsem otestoval jak držej na vodě a oproti plesnivejm brilantiskách je to sakra rozdíl, ač jsou o 4 rok starší :o))

jo a dneska jsem otestoval jak držej na vodě a oproti plesnivejm brilantiskách je to sakra rozdíl, ač jsou o 4 rok starší :o))
-> Pavel P..: ty uz nesjedes 

-> VeTeV: 10let.. výroba 2001... asi jsem teď za vraha malejch dětí a maminek s kočárky když jezdím na nebezpečně starých gumách



-> M@rtin: neboj, todle nejsou taky žádný epesní gumy :-) dle mě maj tak 8 let na hrbu 

-> M@rtin: neboj ono sa vzdy nieco najde
-> M@rtin: červená pseudoRAT šáde?
Příště už taky pojedu 130kou, né feldou :-))

-> Pavel P..: -> castrol: No aspoň že tak .... kde budu příště fotit zpuchřelý gumy????

-> M@rtin: taky nejsou nejmladší ale jsou rozhodně lepší než ty brilantisky.. ty byli z roku 2004 a vyrobený v Rumunsku, což asi mluví za vše :-(
tohle jsou Firestone F-590.. původem z větéfkovo zrušený 120ky.... maj ještě 60% tak je dojezdim
tohle jsou Firestone F-590.. původem z větéfkovo zrušený 120ky.... maj ještě 60% tak je dojezdim

Pavel P.. 02.08.11 18:16:36 napsal:
Tak včera jsem kola nechal obout do 165/70 R13 a je to hnedle lepší…
pekné
Tak včera jsem kola nechal obout do 165/70 R13 a je to hnedle lepší…

-> Pavel P.. 02.08.11 18:16:36: nezpuchřeliny??

-> Pavel P..: aj mne sa to paci
-> castrol: ano... takhle se mi to líbí a je to akorát na to auto. :-))
-> Pavel P.. 02.08.11 18:16:36: takze takto ostane
je to dobre

-> minno: 185/70 13

-> Pavel P..: a predtým tam bolo čo? vidím dole akési balóny. 165/80?
Tak včera jsem kola nechal obout do 165/70 R13 a je to hnedle lepší... 

Pavel P.. 31.07.11 21:15:17 napsal:
→ M@rtin: tak BBS 6×13 váží necelých 5kg.. nemám při
ruce digi váhu, jen starou mechanickou.
A kolik za ně panáček chce?
→ M@rtin: tak BBS 6×13 váží necelých 5kg.. nemám při
ruce digi váhu, jen starou mechanickou.
