T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

13:40:00
28.08.2011
T
-> m8rinek: : 4

-> vhml: : já zase tak normálně agresivně nebrzdim a na jednou ročně se svézt v Mostě bych to neřešil ne?

-> Eidy: : 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 28.08.2011 13:40:00
13:31:26
28.08.2011
vhml
-> m8rinek: naběžný vrkání bohatě, ale na nějaký vyšší nasazení bych měl strach
13:28:07
28.08.2011
m8rinek
-> T: nášlap na pedaly?
13:23:21
28.08.2011
m8rinek
-> vhml: ale no tak, na to pobrblání i dot 3 stačí...
13:21:42
28.08.2011
vhml
-> T: DOT3 je jednoznačně krok zpět a skoro bych měl strach to tam nalejt. Pocit jistoty je s DOT4 přece jenom lepší. Ono už takhle upečeš kotouče i destičky, natož ještě řešit kapalinu
13:18:46
28.08.2011
Eidy
-> T: nedokážu uhádnout
12:07:00
28.08.2011
T
co to jé?????? 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 28.08.2011 12:07:00
08:33:49
28.08.2011
T
-> m8rinek: : tu od tebe jsem nesehnal a o tehle psal Eidy, jen jsem vzal DOT 3
18:36:54
27.08.2011
m8rinek
-> T: koukám, že jsi koupil doporučenou brzdovku...
12:53:36
27.08.2011
T
a pár drobností na nastávající motor 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 27.08.2011 12:53:36
12:52:55
27.08.2011
T
tak tohle už jsou úplně poslední věci na přestavbu 4 pístků a větších prasátek dozadu....
teď už jen na to najít náladu 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 27.08.2011 12:52:55
13:51:57
24.08.2011
T
-> ZdrubT: : aha vidíš, tak jsem koukal jinde a nebo to byl jinej odkaz...ještě pohledam.....zatím vzhledem k otmu, co tam mam, tak se mi zatím líbí nejvíce tohle tuning.autodoplnky.cz/sed adla-autostyle/.../sportov ni-sedadlo-model-eco-sklop ne-s-nastavitelny-s2222343 ale sedačky jsou ještě daleko, takže uvidíme.....
13:48:33
24.08.2011
ZdrubT
-> T: Jen vepředu na karabinu a vzadu na šroun, teda co já vidim. A co jsi vybral?
13:42:43
24.08.2011
T
-> ZdrubT: : ale jsou na karabinu, jestli dobře vidim...jinak sedačky necham tyhle zatím a až něco zase našetřim, tak už jsem si jedny vybral sklápěcí 4

-> Radek Retro eLeSo: : to jseš hodnej, díky 4 juknu tam,ale nevim nevim co najdu s mojema jazykovýma shopnostma 8 3
13:19:44
24.08.2011
Radek Retro eLeSo
-> havlik 24.08.11 13:17:37: jasný ale né každej snese filajovou1 1
13:17:37
24.08.2011
havlik
-> Radek Retro eLeSo: ta barva neni zlá:)
13:13:40
24.08.2011
Radek Retro eLeSo
-> T: však já vim,já jen že to našel4 zkus třeba ebay,nákup můžu pořešit4
13:04:15
24.08.2011
ZdrubT
-> T: 24.08.11 10:43:13 Tyhle pásy taky nejsou odepínací. Jo a co jsi vymyslel za sklopný sedačky, já bych taky nějaký potřeboval a aby měly dítu na pásy
12:57:29
24.08.2011
T
-> Eidy: : když já bych rád odepínací 10 stejně tak jako sklápěcí sedačky pak přední...zase takový závoďák to neni 40 a když kouknu na tu cenu na speedpru, tak jsem o litr dražší na pásu no8 speedpro.cz/tuningove-ode pinaci-bodove-pasy-strada3 -p-3947.html, tak koukám po levnějších odepínacích, tak se ptám....říkáš teda, že bys sis je do auta nedal? 8

-> Radek Retro eLeSo: : všechno dobrý, jen ta barva no8 a když už za ně mam něco kupovat, tak v barvě 4 černá nebo v nejhorším šedá 4

-> Toušík: : červenou nebrat8 právě, že už jsem mohl mít mraky pásu,ale to jsou všude jen červený a modrý 10
12:30:29
24.08.2011
Toušík
Extreme Tyres