čert / Škoda 105L 1.4 čert / Škoda 105L 1.4

komentáře | popis | fotky | čert | 11.06.20 06:50 | 156x v oblíbených
Auto je původem Škoda 105L r.v. 1987. Já jsem majitelem od r. 2001. V roce 2003 proběhla přestavba na S130 s motorem 781.136. V roce 2007 oprava karoserie a při té příležitosti nový motor (fabia v bloku 781.136). Původní bílou barvu nahradila modrá.

Karoserie:
-nový lak - modrá dynamik (4590)
-kompletně vyvařeno, nové blatníky, prahy, zadní lemy
-odstraněny trubky na hever -> vyztuženy místa pro hever na začátku a konci prahu - pro použití heveru z FEL
-spínačka a zámky z FEL včetně víčka nádrže + kryt víčka nádrže z FAB (elektricky ovládané otvírání)
-kryty klik z FAV
-4-očko + maska
-prodloužení střechy s brzdovým světlem
-elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka z FEL, ovladač z OCT
-podvozek ošetřen HB BODY 932
-dutiny HB BODY 900
-bílé kryty předních a bočních blinkrů
-zadní světla červenobílé
-ostřikovače FAB
-motorek stěračů z FEL
-raménka stěračů upraveny z FEL + delší stěrače
-střešní okno
-elektrické otvíraní předního a zadního kufru
-plynové vzpěry na předním a zadním kufru
-folie na oknech - přední boční 70% propustnost, ostatní okna 20% propustnost
-čelní sklo s modrým pruhem
-centrální zamykání
-alarm
-vzpěra mezi předními tlumiči
-odhlučnění motorového prostoru - motorový prostor polepen prošitou skelnou rohoží potaženou hliníkovou fólií
-přední plastové podběhy


Podvozek:
-Přední náprava:
- vyztužená dle L/A
- stabilizátor průměr 18mm
- tvrdé silentbloky uložení stabilizátoru
- L/A pružiny délka (délka 260mm)
- přitvrzené tlumiče (o 30% tvrdší než sériové)
- kotouče s vnitřním chlazením
- náboje s roztečí 4x100 a 4x108
- strmější hřebenové řízení 2,8 ot
- ošetřeno HB BODY 932

-Zadní náprava:
- vyztužená dle L/A
- zesílené úchyty šikmých ramen
- pružiny délka 406 mm; o 30% tvrdší než sériová vlečka
- přitvrzené tlumiče (o 30% tvrdší než sériové)
- brzdové válečky 22mm
- nový zadní náboj s roztečí 4x100, 4x108 a 4x130 plus převrtaný buben
- ošetřeno HB BODY 932

-brzdový posilovač z FEL
-HBV 22 mm
-kola: pavučiny 6J x 14, pneu 175/65 R14


Motor:
-blok 781.136
-klika, vložky, písty, ojnice FAB
-vačka motorexcel 265/257
-hlava FAB
- zvětšené kanály 28mm
- úprava sedel ventilu
- úprava spalovacího prostoru
- snížena na kompresní poměr 10,6
-převařené saní FAV, slícované s hlavou
-expanzní nádržka OCT
-hliníková olejová vana
-olej polosyntetika MOGUL GX-FE 10W-40
-přertyskovaný karburátor LEKR
-zapojené vyhřívání sání
-upravená řemenice FEL, předělaná na klínový řemen
-odlehčený setrvák FEL 1.3
-přítlačnák FEL 1.6
-odpružená spojková lamela TAZ1500
-přítlačný talíř SACHS
-bezkontaktní rozdělovač pro 136X
-zapalovací svíčky DeNSO Iridium IK20
-výfuk S110R, svody vlastní výroby na FAVo potrubí
-alternátor 70A
-rychloběžný startér FEL
-filtrační nádobka na odvětrání klikové skříně
-uložení motoru na silentblocích FAV

Převodovka:
- 5q - stálý převod 4,22
- I 3,80 série 5°
- II 2,12 série 5°
- III 1,41 série 5°
- IV 0,96 série 4°
- V 0,74 sixta
-tvrdý silentblok převodovky
-převodový olej Castrol 75W/90
-železný kloub řazení
-úprava těsnění hokejky
-úprava těsnění náhonu rychloměru

Interiér:
-ošetřeno HB BODY 910 + lak
-tříramenný volant (upraven tak abych dosáhl na páčky + věnec z 4ramenýho volantu z FEL)
-lucasy z FEL
-cyklovač stěračů FEL
-ovládaní topení z FAV
- přerušovač blikačů FEL
-loketní opěrka
-stropní světlo z FEL (před zrcátkem)
-vzadu boční stropní světla z OCT
-stropní madla FEL
-přední a zadní sedačky FEL
-přední a zadní pásy FEL
-elektrické ovládaní oken (ovladače OCT)
-zámek řadící páky ( čertlock :-) )
-autorádio + 4x repro (nějaký noname, nějak to hraje a to mi zatím stačí:))
-upravené teplovody topení
- přístrojový štít
- přístrojovka z FEL zabudována v IPUR palubce
- grafika budíků ve stylu fabia RS (phexsys)
- změna některých kontrolek na spodní liště (phexsys)
- modré podsvícení
- nerezové obroučky (phexsys)
- LEDky místo žárovek
- zabudováno cyklotacho
- přepínání funkcí cyklotacha pravou páčkou pod volantem (první poloha od sebe)
- kontrolka sytiče/otevření druhého stupně
- kontrolka parkovací brzdy

čert / Škoda 105L 1.4 - komentáře:

19:17:18
03.05.2010
novomi
S těma budíkama si mě dostal 3 . To je teda luxus, super práce.
19:14:44
03.05.2010
tunerlada
-> čert: ahoj nebylo by lepsi foto tech budíků ?myslím zabudování do palubovky vypadá to zajímavě4
20:31:41
25.04.2010
čert
-> minno: složitý to není ale pracný jo:)
20:24:52
25.04.2010
minno
-> čert: paráda :) tak to si šiel na to ale dosť zložito, ale hlavne že dobre :)
Vďaka za odpoveď, ja sa na podlahu chystám dať 12 mm mirelon, len som chcel vedieť, či to nebude moc.
20:16:32
25.04.2010
čert
-> minno: Zdravím, pokusím se odpovědět:
ad 1 - na podlaze mám mirelon síla 15mm
ad 2 - na blatník jsem navařil držáky (natupo přivařený plech ve tvaru "L" a v něm závit) a v nich jsou ty šroubky co jsou vidět na fotkách (fotku těch držáků nemám :(, ale zkusil jsem to načrtnout;-)). Udělal jsem to takhle, protože jsem nechtěl aby na lemu byly vidět šroubky:). Na vnitřní straně (na podběhu) vepředu jsou taky "L" držáky se závitem a vzadu je provrtanej podběh a z kabiny navařená matka.
zvětšit čert / Škoda 105L 1.4 - obrázek od čert vložen 25.04.2010 20:16:32
13:25:33
25.04.2010
minno
-> čert: čau. mal by som na teba dve otázky. 1. v akej hrúbke máš použitý ten materiál čo máš na podlahe pod kobercom? 2. ako máš priskrutkované tie predné plastové podbehy? z tej fotky mi to nejako nie je patrné o čo to drží. Hlavne uchytenie o blatník - nemáš to priskrutkované skrz lemík, o čo to potom tie skrutky držia? A uchytenie na podbehu - máš diery skrz podbeh, alebo ako? Ďakujem za zodpovedanie.
18:54:04
19.04.2010
čert
-> Bc. Shatter: přesně jak píše U-Geen:
12:30:08
15.04.2010
U-Geen
-> Bc. Shatter: no tak das levej doprava a pravej doleva :)
21:48:36
14.04.2010
Shatter
-> čert: ako si tam dostal pásy z feldy?...bubny sú tuším otočené opačne než u origo pásov
20:02:38
28.01.2010
krtik
-> čert: jojo, chápu, vím o čem mluvíš, je nás víc... 10
19:50:25
28.01.2010
čert
-> krtik: to bych taky rád, ale zatím nemám jiný auto, tak tohle musí i v zimě :(
18:44:16
28.01.2010
krtik
-> čert: ó pěkné fotečky, to topení je dobrý 4 , skoro bych ti i navrhnul jestli ji nechceš nechat aspoň jen na léto...? 1
18:14:43
28.01.2010
čert
doplnil jsem nějaký fotky
17:42:37
28.01.2010
čert
-> krtik: klidne se muzes nechat inspirovat :)
jest jedna vec. Ja jsem sehnal mlecny plexisklo se kterym ty cisla nebyly moc bily, tak jsem jeste folii podlepil slabym bilym papirem. Udelat kolecko s papiru o mensim prumeru nez folie, ale takovym aby byl i pod cislicema. Potom vlastne ta folie drzi prilepena pouze na okraji plexiskla a pres ty dva sroubky. Pak by asi to plexisklo ani nemuselo bejt mlecny. Ale to nemam vyzkouseny..
17:08:31
27.01.2010
krtik
-> čert: nojo týjo, čísílka jsem nedomyslel... 3 , tak to už by bylo horší, ale ten tvůj nápad s těmi budíky je fajnový 4 , pokud bych mohl, tak bych ho asi zkopíroval 1 ...?
19:00:54
26.01.2010
čert
-> krtik: a co cislice?
18:44:00
26.01.2010
krtik
-> čert: no já bych to dělal asi kotoučkem z druhé strany 4 , ale taky bych rád zůstal u sérioého vzhledu 6
18:38:22
26.01.2010
čert
-> krtik: odvrtani by asi taky slo, ale vytisknout to na tiskarne je jednodussi :)
Navic by ti nesmel vrtak ujet, jinak by jsi mohl zacit znova:)
18:33:43
26.01.2010
čert
-> krtik: klidne muzem, co by te zajimalo. Ono to v podstate vypada jako seriovy cifernik (chtel jsem cerny podklad a svitici cisla). Rucicku jsem taky resil, jestli podsvitit nebo ne, ale nakonec ji nastrikal oranzovou barvou a staci to.
18:29:13
26.01.2010
čert
-> Alda123: tisknul jsem to na laserovce
Extreme Tyres