Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L

Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...


Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125

Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13

Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm

Motor: Škoda 120L

Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)

vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání

Převodovka: 5Q SP 4,22

Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50


Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?

Videa

více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....

Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě

Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu

Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
Škoda 136GL

zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h

VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

08:16:54
21.10.2009
Dušan
-> Petr81: no jestli to bude jhezdit tak jak to jezdi ted tak to prodam
08:15:12
21.10.2009
minno
-> Petr81: 3
07:55:54
21.10.2009
Petr81 - zrušená registrace
-> Dušan: No a picit? Prohlásil jsi tvé známé "to nejedeeee" anebo "ta kurva taaahne, divej na to, a ona eště chceee daal.....3
22:33:54
20.10.2009
minno
-> Dušan: tak sa vyber na zabehovaciu jazdu na Oravu, potrebujem z Brna niečo priviesť :D
21:24:26
20.10.2009
Dušan
dneska jsem to +- doladil a pekne projel at se nam to pekne zabehne. Inu nikde nic neklepe ani netece tak uz snad bude jezdit naporad 1
22:19:58
19.10.2009
Dušan
tak diky Karlovi jsme dneska rozdrandili motor v aute 1 . Zitra doladime a pak budeme razantne zajizdet 5
17:38:38
19.10.2009
Labros
proboha k čemu tenzometr - stačí změřit výchylku a k tomu čidlo otáček. Ale ono to měření výkonu není tak jednoduchý, pokud nejde jen o měření maximálního výkonu.
22:33:16
15.10.2009
SOMALECEK (martin120)
pekna stolicka na motor, jeste nabastlit tenzometr a dynamo a hura na mereni vykonu :-) to uz by bylo naprosto dokonaly :-)
14:37:58
15.10.2009
Kapřík
-> Dušan: jo to pojede 4
14:05:28
15.10.2009
Labros
-> Dušan: není moc slyšet klasický rachocení vahadel studenýho škodováckýho OHV motoru.
Já měl před týdnem zajímavou zkušenost. Byl jsem v muzeu v MB a jak tam maj tu demonstračku zvuků různých škodováckých motorů, myslím od Populáru přes Oktávku, MB, 105ku, favorita, tak tam to bylo všechno přibližně stejný 3 ale ten poslední motor, to bylo úplně něco jinýho, to byl balzám pro uši, úplně si předl, nebylo tam slyšet nic krom naprosto pravidelnejch utlumenejch zážehů, do otáček to šlo s krásným zavytím bez chrastění zdvihátek a rozvodů, prostě jsem si říkal, to bude nějaká vymazlená 1.4 16V, no a ona to byla 1.0 Fabia Junior 9
upraveno 1x, naposled 15.10.2009 14:05:55
14:04:11
15.10.2009
Dušan
-> Kapřík: ja doufam ze to fakt pojede. Felda na me byla slaba 1
13:51:17
15.10.2009
Kapřík
-> Dušan: aha už to čtu4 No motůrek bude pěkná pila! 4 Zajímavé by bylo když bysme si příští rok dali někde sprint.Zajímalo by mě, o kolik bys mi s otřejší vačkou a vyšším objemem ujel4
13:48:54
15.10.2009
Dušan
-> Labros: bez hydroštelů, klasický zdvihátka - to je dobrá připomínka 5
13:48:22
15.10.2009
Dušan
-> Kapřík: ta vačka byla jen názorně 1 . Však je v popisu krapet ostřejší
13:47:10
15.10.2009
Kapřík
-> Dušan: vole to jsem ještě neviděl3 Nastartovanej motor v garáži na stolici..paráda3 Doufám že máš zavřený dveře a hezky inhaluješ vůni výfuku4 Motůrek moc pěkněj a ten článek co jsi napsal je vážně super4 Velká pochvala. Kdesi jsem četl, že tam máš danou vačku z MPI. To snad nemyslíš vážně ne? Jak tě znám, tohle nebude stačit1
12:19:46
15.10.2009
Labros
-> Dušan: ty bláho, dobrý, to jsem ještě neviděl, testovací stolici u škodovkáře. Zní to pěkně. Máš tam hydroštely?
10:53:30
15.10.2009
Karel.
-> Dušan: mazec4
09:49:51
15.10.2009
Petr81 - zrušená registrace
-> Dušan: Pěkný no, závidím.
21:30:43
14.10.2009
minno
-> Dušan: vravím, blázon 3
21:28:44
14.10.2009
Dušan
Fabia 1,4 8V v úpravě do 742 - test 2
3 těch věcí a keců si moc nevšímat 5 . Ještě jsem to okolí dodělával
Extreme Tyres