skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
karburátory keihin 1100xx ve favoritu,felicii
-> Eidy 03.02.17 09:49:48: jj taky jezdim z kola 2mm lanko
díky chlapy, snad to pomůže................
-> mira76 03.02.17 22:01:30: Já to mám udělané tak, že od pedálu plynu mi vede origo struna (u 136 GL) zhruba k ruční brzdě. Tam je propojená v takovém držáku s lankem, které vede až ke karburátorům. Mám tak možnost regulace jak struny tak lanka, což je důležité, jinak budeš mít většinou vždy nějakou vůli v pedálu plynu. U karburátorů to také byla chvíli hra, aby se vymyslel "bazmek" co hezky povede lanko, nicméně jsem teď po testech trvajících několik tisíc km spokojen. Ale nečetl jsem to celé, takže nevím, jestli nemáš třeba Favorita, tam nevím, jak je pedál udělaný...
-> mira76: píšeš co to je, že nejsi v obraze. Tak to vysvětluju. To kolínko stojí pár korun.
Sám mám v 1000 MB cyklistické lanko nerezové a bowden s teflonem a proti struně nebe a dudy
Sám mám v 1000 MB cyklistické lanko nerezové a bowden s teflonem a proti struně nebe a dudy
to by mohlo řešit, bez kolínka to fakt nejde.......
myslíš Milane pro lanko k brzdám u jízdního kola?
nějak nejsem v obraze V brakům....co to je a kde se to dá sehnat?
-> U-Geen: To je tak pěkný. Skoro je škoda, že to nepotřebuju.
-> Eidy: netreba kupovat trubicku, staci vedeni k V-Brakum - to ma v sobe i teflonovou vlozku media.decathlon.cz/142920
2/voditko-s-gumickou-v-bra
ke.jpg
souhlasím s Eidym, chce to kolínko a chce to bowden který bude pasovat na reakci v pedálu na fáčku (takové Téčko).
Díky těžkému ovládání pedálu budu muset vyndat celé pedál. ústrojí a poladit čep pedálu plynu protože se už viklá.
Chlapy neměl by někdo fotku, pomohla by......
I sytič je hrůza děs ovládat, mám bowden z wartgurga i táhlo, ale vytáhnout táhlo(sytič) o 2,5cm chce fakt sílu a pevné nervy, přitom úhel zakroucení bowdenu je dobrý a vede na přímo nic ho jako v případě plyn.bowdenu nesvírá(kapota).
Díky těžkému ovládání pedálu budu muset vyndat celé pedál. ústrojí a poladit čep pedálu plynu protože se už viklá.
Chlapy neměl by někdo fotku, pomohla by......
I sytič je hrůza děs ovládat, mám bowden z wartgurga i táhlo, ale vytáhnout táhlo(sytič) o 2,5cm chce fakt sílu a pevné nervy, přitom úhel zakroucení bowdenu je dobrý a vede na přímo nic ho jako v případě plyn.bowdenu nesvírá(kapota).
Popřípadě si sežeň trubičku, třeba brzdovou, a udělej si kolínko pro ten ohyb pod kapotou a pak teprv napoj bovden. Ale určitě bude potřeba lanko. A jak říká -> djmaso: , tak v cyklosportu koupíš kvalitní bovden i lanko. Mám to na svým autě a funguje to opravdu hladce.
kup si lanko+bovden na kolo 2mm průměr v metráži :)
(lanko ne strunu :)
(lanko ne strunu :)
chlapy potřeboval bych radit, popř.fotku jak řešit a kde sehnat lanko plynu na vedení od karbecu 1100xx po plyn. pedál.
Mám natažené lanko z felicie, ale není to ono, vývod ze středového ovládacího kolečka klapek na karbecích jde rovně nahoru a při zavřené kapotě je lanko zlomené takže plyn.pedál jde hodně stuha.
Zajímalo jak jste to řešili.
Mám natažené lanko z felicie, ale není to ono, vývod ze středového ovládacího kolečka klapek na karbecích jde rovně nahoru a při zavřené kapotě je lanko zlomené takže plyn.pedál jde hodně stuha.
Zajímalo jak jste to řešili.