skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
TURBO DO SKODOVIEK 105-136
-> afro100: díkys :)
-> TTomas: Oni všichni Cz prodejci jsou jen překupníci, podívej se na ceny jiných ojnic ve stejné kvalitě třebas z USA a ta cena je 1/2. Když se najde výrobce tak ta cena musí být max 10tkč.
-> djmaso: www.skoda110r.cz/article.
php?id=527
-> djmaso: Ojnice ti udela treba Albrecht motorsport. Pocitej tak 16+. Smysl maji urcite, ale je to presne jak pise Pavucina. Nejslabsi clanek pak bude ta klika. Chtelo by to sehnat kliku z kitcaru.
Na to uz jsi se ptal, na co H ojnice, ja bych rekl ze to nema smysl uz jen z duvodu, ze seriova klika neunese co unesou oni
-> Gemini: otázka mám řešit H ojnice nebo né ?
-> Gemini: a třebas u ní zvětšit objem ? třebas udělat větší banku nebo tak něco ?
-> djmaso:
zavodil som s favo vanou, niektory chalani mali hlinnikove, to sa odlievalo, niekto aj zadrel motor
zavodil som s favo vanou, niektory chalani mali hlinnikove, to sa odlievalo, niekto aj zadrel motor
Chci jistotu, proto poraďte kde koupím H OJNICE na fáčko , je potřeba aby napsali papír né na díly, ale třebas jen náhradní díly :)
-> Gemini: a to už jsi někde viděl , nebude lepší udělat příčky v AL vaně ??
-> djmaso: ....je tam miesta dostatok
-> Killme: :D
-> Gemini: není moc nízko fávo vana?
-> djmaso:
pouzi vanu favorit-felda s malym sacim kosom, uprav sklon o par stupnov, to sa ti nikdy neodleje
pouzi vanu favorit-felda s malym sacim kosom, uprav sklon o par stupnov, to sa ti nikdy neodleje
máte někdo nákres nebo fotky pro vylepšení Al vany - příčky proti odlévání oleje ?
-> djmaso: ja viem ze je to neporovnatelne! felda 1,3...
len som chcel povedat ze su ozaj dobre a podrzia lepsie jak obycajne gumy... 


-> Maťulo: no, ale co s tím jezdíš? jakou máš váhu auta a koně ?
-> djmaso: no neklzu mi ani 16/53 13 co mam... 

-> Maťulo: to je jistota :) a alespoň nekloužou :D
-> djmaso: nemas zbytocne velke balony? 

-> pistaa: díkys, no ono taky jak píšou udělají hodně gumy , předek 230 zadek 240 (odpor to má)
tak určitě. je to sport. ale záleží i na kolech, že jo. ale obecně mně přijde lepší využít ten krouťák, než to hnát do otáček (pokud ovšem turbo bere aspoň v nějakém rozsahu)
-> prcin: pozrite si moje videa okruh ci kopec a mal som 4.22 takze tak pani
-> djmaso: vem otacky, prumer kol a pozadovanou max. rychlost.Snadno z toho vyberes spravnej prevod.
-> djmaso: mrkni na geminiho posledni evoluci toh modryho eMka s turbem, jak mu to jelo.
-> prcin: tak zase je to na vrchy :)
co ty co na to říkáš pisto ?
co ty co na to říkáš pisto ?
-> djmaso: 4,22 neee, budeš nasranej.. kdybys měl atmosféru, která točí7500, tak budiž, ale s turbem spíš naopak. já jen na chvíli nahodil gumy s nižším profilem a byl jsem nasranej, že furt řadím a po městě jezdím na pětku..
-> Dušan: no prozatím jsem jezdil vše na chudou směs , serii vačku atd :D
nyní mám IMF , vačici , GO motoru a asi vyzkouším 4,22 :D jsem na to zvědavej :D
no a když to vyjde tak koupím Hewlanda kvůli sekvenci :D
nyní mám IMF , vačici , GO motoru a asi vyzkouším 4,22 :D jsem na to zvědavej :D
no a když to vyjde tak koupím Hewlanda kvůli sekvenci :D
-> djmaso: mas dost velkej kroutak na to, abys tahal tezky kvalty od spodu ne tocil lehky kvalty u konce moznosti
-> pavucina: jj přemýšlím o Hewlandu od Kalmarů :) z důvodu sekvence .
ps: na sekvenci jsem zaslal na vypalování vačky :)
ps: na sekvenci jsem zaslal na vypalování vačky :)
excel a jedu ;), v zasade by jsis asi stejne mel nechat poskaldat prevodovku...
-> djmaso: si sestav diagram, případně na netu je fůra kalkulátorů, třeba skoda.panda.cz/clanek.php
3?id=115
-> m8rinek: :D no a nějaké přirovnání ?
-> Dušan: no ale mám to na vrchy :D a řazení nebude problém :D přemýšlím o Hewlandu :D
-> djmaso: na turbu min 3.9 jinak budes radit jak kokot
-> djmaso: 0,3222
hele Klucí je velkej rozdíl mezi SP 3,9 a 4,2222 ? protože jsem si myslel, že jezdím 4,222222 , ale přitom to byla 3,9 :D
-> prcin: lol
:D
:D
-> TechniX: mno jsem teď týden pryč a navíc jsem o víkendu řešil posrané lucasy. musí to chvíli počkat, protože musím být pojízdný teď. ale co nejdřív se do toho zase pustím, už jsem aspoň zjistil, proč mi neukazoval tlak pod klapkou, páč byl ucpaný vývod na budík... :D
-> prcin: Tak co chlape, jak si pokročil s kompresorem dále ? co nového ?
-> djmaso: no nasobne menej nez si napisal. tak vies ked kupujes 6 ci 8 turb tak uz ta poznaju :) sponzorovat tpo nechceli ale asi najlepsia mozna cena to bola vzdy
-> pistaa: kolik jsi za něj dával ?
-> djmaso: neviem kde si prisiel k tej cene. ale ako myslis, kazdy sport nieco stoji.. a vzdy menej ako pri atmo motore j ekupit kazdu sezonu nove turbo a vymenit olej a loziska
-> pistaa: No každej si nemůže dovolit dát 30Tkč/ 1 rok za turbo :D
-> KKSkoda:
-> djmaso:
turbo pouzit samozrejme ide ja sam som uzival 3.0l turbo, kazdu sezonu som menil je to lepsie ako repas a je to istota.
co sa chladenia zvodov tyka je to kokotina nakolko teple plyny maju energiu ktoru chceme vyuzit.. preco sa to asi izoluje vsak??:D
-> djmaso:
turbo pouzit samozrejme ide ja sam som uzival 3.0l turbo, kazdu sezonu som menil je to lepsie ako repas a je to istota.
co sa chladenia zvodov tyka je to kokotina nakolko teple plyny maju energiu ktoru chceme vyuzit.. preco sa to asi izoluje vsak??:D
-> Luky: když jsem se bavil s chlapem co dělá turba, tak říkal, že na tom turbu je znát přechod každejch 10stC. , ale dá se to řešit, do začátku říkal top olej a chladit, chladit, chladit (když se prý toto povede a nebude se přepalovat tak je to ok, když né, tak prodloužení výfuku( přívod vzduchu na svody atd atd, toto mi bylo řečeno)
-> djmaso: no v nafťáku jsou jiný teploty než v benzínu a údajně to ty teploty nevydrží. Ale možná se to dá nějak řešit , což máš asi rozpracované
-> KKSkoda: jj to je pěkná kráva :D taky něco takového budu dávat :)